Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Somatom #12869 üzenetére
Sajnos, ezek az alap biciklis fékek mind ilyenek. Nem, ez nem úszónyereg:
a nyereg teljesen fix, a külső pofával a tárcsa görbítése árán lesz fékhatás.Nyilván annál kisebb lesz a görbület, minél közelebb van az a mozdulatlan
belső fékbetét a tarcsához: ha be van lőve fasza, de ahogy kopik elmászik.
Nem állítja utána magát, kézzel kell vele szarakodni. Ehhez képest egy fél-
hidraulikus nyereg maga a csoda, két oldalról fog, ahogy kell. Létezik csak
bowdenesből ilyen, csak két kar kell hozzá, nagyon nagy = nem az igazi.... -
DigitXT
félisten
válasz Somatom #12871 üzenetére
Én is megdöbbentem rajta, mert motorból kiindulva ilyennek még csak léteznie
sem szabadna, de létezik, sőt, elterjedt, még drágább rollereken is előfordul.
Igen, a dobfék ebben az esetben abszolút racionális, karbantartásmentes.Casseius: még nem tudom, hogy megéri-e, de hát az egyetlen radiális abroncs
a piacon, ami rollerre kapható. Amit korábban tublessként használtam, az nem
igazán volt erre alkalmas, szép lassan leeresztett, de ami a nagyobb probléma,
hogy az első utamon defektet kaptam vele, aztán kb. a másodikon is...
Tudom, hogy ez csak pech, de ha erősebb az abroncs esetleg jobban bírja...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz derrik #12891 üzenetére
Mennyi kilométer van benne? Ha nem extrém sok, nagyon valószínű, hogy
még semmi baja a celláknak, hanem az a (típus)hiba ért utol, miszerint az
akku simán eltörik: a ponthegesztett nikkelszalag papírvékony, és elfárad...
(És/vagy a hegesztés adja meg magát. Attól függően, hogy melyik műszak
csinálta a gyárban. Láttam olyat, ami gyárilag már javítva volt, gyűrött, stb.)Győrben dolgozik egy srác ilyeneken, 15K-ért felújítja neked... Nem olcsó,
de utána tartósabb lesz, mert vastagabb nikkelszalagot használ... elvileg...
(A cellák ettől ugyanolyan szarok maradnak: 1800 mAh körül, jellemzően.)Másik opció egy sima megerősítés, amikor az ember felülhegeszti a gyárit
úgy, hogy nem szedi szét az egész pakkot atomjaira: én egyszer egy ilyet
5K-ért csináltam, de a megrendelő inkább lelépett a csere akksival. Vicc...
(Aztán eladtam a javított+tesztelt akkut, aki megvette boldogan használja.)Harmadik opció egy komplett akku vásárlása. Ugyanaz a győri srác csinált
50K körül nagyobb kapacitású cellákból, okos BMS-sel. Megéri? Passz.
Maga az akku biztos jó, de hogy a roller értékének több mint fele az baj.Végül, de nem utolsó sorban, lehet venni gyári akkut, aztán egy darabig jó!
(Ha szerencséd van, sokezer km belemegy, mielőtt megint eltörik, ill. ugye
az garanciális, ha előbb történne a baj: én anno így kaptam gariban akkut.)Még egy opció, hogy eleve Pro akkut veszel helyette, ugyanaz a méret, de
persze ugyanúgy eltörhet: a technológia ugyanaz, a cellái vmivel jobbak.Ui: használt akku is kifogható 15-20K körül, de a tartóssága kérdéses: azt
tudja az eladó garantálni, hogy most mennyit tud, pl. 5.9Ah, akkor az még
cellaszinten biztos jó, és lehet reménykedni, hogy nem fog eltörni.
Volt nálam pár ilyen akku. De múlt héten elvitték az összeset. C'est la vie. -
DigitXT
félisten
válasz FőDudu #12885 üzenetére
Meglehetősen nagy szívás, de ha van (nem biciklis) gumiszerelő vasad,
meg hőlégfúvód, és egy satu, akkor azért megugorható a dolog.
Illusztrációként egy kép, ezen még nincs bent a másik perem a helyén:Sajnos abban van valami, hogy a komfort rosszabb lesz, meg akár még
az akku meghibásodásához is vezethet a dolog (lásd ponthegesztések,
amik azért a Xiaomiban sem örökéletűek). Viszont szerintem "ócskább"
az a roller, amit tolni kell, mert defektes, mint ami kicsit zörög, de gurul:
egyéni preferencia kérdése. (Ahogy az is, hogy azokra hallgatsz-e, akik
valami nagyon más mozit néznek, vagy arra, aki látott már ilyet közelről.
Esetleg volt dolga vele, vagy van már némi tapasztalata a témában, LOL.
Semmi baj nincs azzal, ha valaki kezdő - csak ha szakértőként adja elő
a szemmel láthatóan hiányos tudását, az azért megmosolyogtató.) -
DigitXT
félisten
válasz derrik #12899 üzenetére
Ugyanazért csinálja ezt feltöltés esetén, mert törött.
Amelyik cellacsoport szétesett, az hamarabb feltöltődik,
ezért a BMS megállítja a töltést. Zöldre vált a töltő, mert
nem folyik áram: ha bekapcsolod a rollert, írja, hogy 42V.
Igen ám, de ez nem akkufeszültség, hanem csak a töltő!
Kihúzva a töltőt, hopp lepereg 39.9-re = klasszikus törés.
Titanic ugyanezért: 1 vagy 2 cella kapja a 11A-t 3 helyett.
Az nem bírja: ha sokat megy így, az el is fog gyengülni.Ui: meg tudnám csinálni, csak kicsit sok meló van most,
(jó ideje) a nagy döggel. Ha gurulna újra, akkor talán...
A fenti képet pont ma kaptam hasonló gondokkal küzdő
kollégától. Elvileg meg fogja tudni csinálni magának...
Elvitte az egyik ponthegesztőt. Ha vállalja, privátban írok.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Drizzt01 #12947 üzenetére
Legtöbbje átverés: óvatosan! Csak olyat vegyél, amiben tudod,
hogy milyen cellák vannak, és tesztelni is fogod, mivel ha köze
nincs a leírtakhoz, akkor ablakon kidobott pénz/reklamálhatsz.Ui: egy 48V 20-24Ah akku azért nem kicsi... Hova fogod rakni?
Nem rég építettem 13s7p-t tele van vele egy bazinagy doboz a
kormányon. Jó, hát kicsit más formában elfért volna, valahogy
a taposóban, de ott meg már lakik egy másik ~24Ah akku, LOL.Amúgy a kínaiak jellemzően fos 2000 mAh cellákból építenek,
de amikor címkét kell gyártani, nyugodtan ráhazudnak bármit!
Egyszer vettem egy 10Ah akkut, de csak a matricán volt annyi.
Zsugorfólia alatt már látszott, hogy 8Ah (4p volt 2x4=8), aztán
kb. tudott 6-ot? Mondhatni marha jó vétel volt. Amúgy ilyenkor
az akku nem csak nagyobb, de nehezebb is... szívás lehet vele. -
DigitXT
félisten
válasz Drizzt01 #12952 üzenetére
A 6 cm probléma... Az összes akkupakk kiesik, amiben állított cellák
vannak (18650-ből, min. 6.5 cm magas). Márpedig olyan irányban
lehetne igazán kihasználni a helyet. 57x13 az jó, elférne nagy* pakk,
de ha fektetni kell akkor jelentősen szűkülnek a lehetőségek, sajnos.*: pl. 13s7p, igaz, hogy távtartókkal már nem triviális elrendezésben.
De senki nem mondta, hogy az összes cellának egymás mellett kell
lennie, csak úgy könnyebb házilag összerakni: vannak ilyenek is...
A fenti megoldás pl. egy 13s6p 21700-as pakk alapja... keskenyebb
kivitelben... de ha neked kell vágni a nikkelszalagot, ez macerásabb.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Drizzt01 #12954 üzenetére
Volt rá példa, de inkább nem. Magamnak bármikor, occón.
(Mondjuk ahány ponthegesztőt elfüstöltem, már az occó se igaz, lol.)Ui: viszont egész jó barátságba kerültem azzal a Daly BMS-sel, végre!
Olvasom a Mátrixot. Hogy ez miért nem jött át Bluetooth-on, rejtély.
(Pontosabban tudom én, hogy BT 4.0-án nem fér át egyben. De akkor
igazán darabolhatta volna, vagy valami. Sebaj, jó lesz kanócon is...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Drizzt01 #12958 üzenetére
150-200 egy 13s6p? Az durva... A baráti ár relatív... Én 30-35K-s ajánlatot
kaptam a 13s7p hegesztésére (nem készítés, csak és kizárólag egyetlen
munkafolyamat), erre azt mondtam, hogy lófaszt, megcsinálom inkább...Elvileg a legdrágább része maga a cella, de ha 800 Ft/db áron megéri azt
akár eladni is akkor mégsem. Nekem az okos BMS dobta meg végül...
(Ami előtte volt, szintén Daly 60A, azt kiszórtam 7K-ért: annyiért lőttem, s
nem vagyok egy lehúzós típus, aki megvette jól járt, nekem meg nem kell,
az okos BMS előnye, hogy egy csomó infó kinyerhető belőle, ez megérte.)Összesen nem tudom mennyibe került. De anyag árban biztos 100K alatt.
Somatom: neked a régit szét kellene szedni, és újra építeni új cellákból.
Ez könnyebb, mint teljesen új pakkot összerakni a semmiből. Ott van már
minden készen, csak egy kicsit hegeszteni kell, meg forrasztani = sima.Persze ahogy előttem megjegyezték: én se vállalnék felelősséget, ha épp
meghibásodás miatt leég a lakás. Szerintem a kínai akkugyártók sem, lol.
A Shimano 670€-ért talán. Csak bizonyítsd be, hogy ők basztak el vmit.
(Láttam elég kínai akkut belülről, hogy tudjam, annál jobbat tudok magam
is építeni, ha meg valami elromlik, tudom, hol a hiba... Nincsenek illúzióim
azzal kapcsolatban, hogy a bazidrága gyári akku ugyanott készül-e...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Drizzt01 #12963 üzenetére
Na ez az, amit nem tudsz berakni 6 cm mély taposóba. Álló cellás: 7 cm
Itt van még róla infó. Azért a magyar kiskereknek is van bőr a képén...Méretből, tömegből lehet következtetni hány párhuzamos cellából áll.
A 25A limitből meg arra, hogy ezek nem túl nagy áramú cellák lehetnek.
(Cserébe nem is nagy kapacitásúak: ezért tud olcsó lenni, mert gagyi...)Ui: valszeg 13s10p 2600-as cellákból, 19x7 rácselrendezésben. (Sokkal
kisebb, könnyebb lehetne, ha jobb minőségű cellákból rakják össze...) -
DigitXT
félisten
válasz Drizzt01 #12968 üzenetére
Szinte biztos, de vannak kivételek. Azonos cellákból egyértelműen.
Viszont 18650 létezik 2000mAh-3500mAh között, szóval lehetséges,
hogy adott méretű akkukpakk közel 75%-kal nagyobb kapacitású. És
amúgy az se biztos, hogy 18650! 21700-ból van 5000mAh cella, ami
fajlagosan nagyobb energiasűrűségű: kisebb, könnyebb lehet a pakk
ugyanakkora kapacitás mellett. Miért nem ilyen mind? Mert drágább.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Drizzt01 #12976 üzenetére
A link nem megnyitható. Amúgy milyen roller* akkora határ szar, hogy az
USB kimenet elrontja a gáz jelet? Csak hogy véletlen se vegyek olyat.
(Tudom én, hogy a feszmérés macera, ha elmászik a referencia, de na...)*: tudom, nem a roller hibája... A gázkaré. De akkor is meglehetősen gáz.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Somatom #12986 üzenetére
Itt nem arról van szó, hogy a kamera miatt hirtelen merül az akku...
Hanem elvileg arról, hogy a gázkar körüli 5V esik. Nem a 36V akku.
Ez mérési bizonytalanságot okoz, ami miatt összevissza hajt. Gáz!Szerk: azt a 6 tized zuhanást felteszem nem az akkusarun mérted.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Drizzt01 #12990 üzenetére
Egyik linked se jó. Szerk: kitúrtam az URL végéről... Ez az akku?
Első körben azt mondanám, hogy túl szép, hogy igaz legyen.
Második körben meg ezt se tudod berakni, hiszen 7.5 cm magas.
(A 18650 ugye 1.8 cm x 6.5 cm méret, a 21700 pedig 2.1 x 7...)Kitúrtam a gázkart is, háát.. Engem az ilyenekkel ki lehet kergetni
a világból, ezeket csak úgy hívom, hogy ergognómikus gázkarok...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Drizzt01 #12992 üzenetére
Leginkább semmennyire nem p&p, kivéve, ha eleve ilyen volt rajta.
De akkor meg minek cserélnéd, nem igaz? Ezeken egy csomó opció
van menüben, aszerint vezérlik az ECU-t. Adott protokollt használva.
Szóval "össze van lőve" a gázkar+sebességmérő kombó az ECU-val.
Utóbbinak értenie kell, mit mond, előbbinek meg a válaszokat. Egyik
nem teljesül és annyi: nincs hajtás, nincs sebességmérés. Féken áll.Az univerzális ECU és univerzális gázkar attól p&p, hogy nincs ilyen
extra tudása. Gázjelet ad, azt az ECU közvetlenül értékeli, és kész...Egy csomó roller nem ilyen, jellemzően a kijelzőbe rakják az ADC-t,
így az ECU felé csak számértékek közlekednek. Azért jó, mert jóval
egyszerűbb kábelezni... Ha egyszer be kell kötni univerzális cuccot
megtudod. Nagy szívás tud lenni: gáz/fék/fokozat kapcsoló/bármi,
kábelek, kábelek mindenütt. És akkor még nincs kijelződ sem, LOL! -
DigitXT
félisten
válasz Casseius #13008 üzenetére
Akkora vezérlőt kell használni, aminek ez nem gond... egyébként a
sz.ros kínai se ég le, egyszerűen elveszi a féket.* Okulva B-L-A-C-K
fórumtárs G-Boosteres eséséből, én durvaélet, hogy redundáns (!)
fékrendszert használnék. Ami leég, az a Kugoo: nem is tölt vissza!
(Nem tudom, hogy gondolták: elfűti a mozgási energiát a kábelen?)Ui: nem tudom, milyen műszaki hiba volt pontosan, amiért mindkét
hidraulikus fék feladta, de elektromos nem volt mellette... Az a baj!
(Wolf King GT-n is olyat fog az elektromos fék, hogy csak. Noha ott
két hidraulikus tárcsafék mellette. De nem csak arra támaszkodik.)*: nem kicsit veszélyes, ha tele akkuval indulsz hegyről lefelé, és az
adott rolleren nincs más fék, csak az első keréken az elektromos... -
DigitXT
félisten
válasz janakbacsi #13032 üzenetére
A max. 15 kg lesz a probléma...
-
DigitXT
félisten
válasz janakbacsi #13037 üzenetére
Ilyen igényekre szerintem csak valami tank jöhet szóba, nagy
akkuval, erős motorral (esetleg 2 motorral). Ez min. 25-30 kg!
Amivel persze semmi gond nincs, ha nem akarod cipelni.Ami könnyű, az általában nem megy nagyon messzire... Vagy,
ha mégis jó az akkuja, akkor a váz nem terhelhető 130 kilóval:
Xiaomi Pro 2 pl. könnyű és nagy az akkuja, de csak 100 kilóig.
(És alapból nem 10"-os gumi. Bár éppenséggel rá lehet rakni.) -
DigitXT
félisten
válasz janakbacsi #13047 üzenetére
Ez egy fos többé kevésbé. De mondd, miért lenne megfelelő neked...
-
DigitXT
félisten
válasz janakbacsi #13050 üzenetére
Ha kifejtem, attól jobb lesz? Azt hittem nekem ajánlod a videót, mert
csak a link volt, és semmi kérdés. Szar az egész konstrukció. Gagyi, és
megdöglik... Tehát csak arra nem jó, amire te szeretnéd használni.- 120 kg embernek: ez a max. terhelhetősége, már emiatt necces lenne
- min. 350 watt: ez még oké, de amúgy ha papíron 500W, "SMKP" lesz...
- 10 coll-os kerék: ez is oké (kifejezetten könnyen megugorható feltétel)
- max. 15 kg-os tömeg: negatív, eleve 17 kg, úgy is, hogy kicsi az akkuja
- alkatrész ellátottság biztosított legyen: jobb lenne, ha nem kéne hozzá
(beszarik a töltő, hülyeséget mér az óra, mutatóujjas gázkar, szar fékek) -
DigitXT
félisten
válasz phoenix1989 #13059 üzenetére
Esőben aztán végképp semmi nem ajánlott.
-
DigitXT
félisten
válasz phoenix1989 #13065 üzenetére
Mindent lehet, aztán max. megáll a versenytechnika... Ez ilyen.
Nem tudom, neked mi számít normális rollernek, de azt azért valljuk
be, hogy nem a Mantis Dual Pro-nál kezdődik a rolleres közlekedés...És itt most kifejezetten nem a száguldás, Porsche, szerelem a téma.
Egyesek nagyon magas igényeket fogalmaznak meg, ráadásul olyat,
ami önellentmondás. Konkrétan általában egymást zárják ki dolgok!
(Legyen nagyon könnyű, de menjen nagyon messzire, ÉS emelkedőn
is hasítson mint állat. Na ez nem fog menni. Motorok + akku: súly.
Közben persze ne fossa össze magát a váz 130 kg terhelésre sem?)És ha véletlenül össze is jönne, akkor legyen olcsó! Hát nem lesz az.
Kínai acél vázas csodák nehezek mint a sár, cserébe talán nem törik
ketté az első bukkanón 130 kg alatt sem. Talán. Ha meg vmi karbon
cuccos, és úgy veszett erős, hogy könnyű is, az meg rohadt drága.A kettő között aluvázas masszív vasak, de nem 15 kg, hanem ~20...
Gondolok a G30-ra, mint ismert, ajánlott, de nem olcsó megoldásra...
(Miközben hivatalosan az is max. 100 kg-ig terhelhető. Szóval érted.) -
DigitXT
félisten
válasz phoenix1989 #13069 üzenetére
Őszintén megmondva a te kérdésedre most nem is gondoltam... egy
teljesen más témába kapcsolódtál be, ahol nehéz pilóta, könnyű, ám
nagy hatótávolságú, és emelkedőn is villantó rollert keres. Nincs...Visszaolvasva, te 100K-ért kerestél, és még voltak feltételek: nincs...
Most már 250K az elképzelés: annyiért van, viszont nem megy 40-et.
(Max. ha tuningolod magadnak, de akkor is necces: megbízható?)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz phoenix1989 #13081 üzenetére
Amit eddig is. Xiaomi és G30. Egyik se fog 40-et tudni, habár ahogy azt
előttem megjegyezték kerék és felfüggesztés függő módon nem is kell.
Nem arra vannak. Ha 40+, akkor ilyen Mantis kategória, 400K és felfelé.Ott persze kinyílik a világ, de azt az összeget én sem költöttem volna el
soha (egyben) rollerre. A mostani 110K volt használtan, akku nélkül...
(Igaz, hogy kapott második motort, második akkut, nagy vezérlőt, biztos
megvan már 4-500K a teljes ár, ha nem több - hiszen csak a PMT gumik
darabja volt 20K fölött. És még egy métert nem mentem vele idén, LOL.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Drizzt01 #13178 üzenetére
Egy ilyen bőven elég. Egyetlen darab tesztért persze nem éri meg beruházni,
de olyat talán meg tudunk dumálni, ha itt az akku Bp-en. Csak ki kell várni,
mert 150W-os a limit, az meg 54.6V-ról induló akkunál kevesebb, mint 3A.
(Azaz egy 30Ah akku tesztje több, mint 10 óra. Ha kevesebb, az pont rossz.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Thunderzolee #13199 üzenetére
Esetleg a fele se igaz, és egy fizetett reklámot olvastunk?
-
DigitXT
félisten
válasz Thunderzolee #13208 üzenetére
Nem te reklámozod, hanem maga a cikk egy vicc, kb. fizetett hirdetés.
Ennek fényében viszont kritika nélkül hinni neki, leborulni előtte hiba...Ha kérdezted volna, hogy szerintünk mennyire hihető, másképp tűnne.
Általában a mindent tudó roller, nagyon olcsón az pont semmit se tud,
vagy nem jól, így amikor kitörik az első kereke "45-nél", az szopás lesz. -
DigitXT
félisten
válasz eFeMeR74 #13215 üzenetére
Ha járművezetéstől tiltanak el, úgy autóval se mehetsz. Persze, ha csak
troll megjegyzés, nem szóltam... Részeg katonatiszt járt anno úgy, hogy
bevitték, ejnye-bejnye, haza engedték, ígérte, hogy gyalog megy, viszont
ennek ellenére természetesen beült a kocsiba és úgy ment haza: rendőr
se volt hülye, megfogta megint, "ugrott a jogsi". Na ezután mondta azt a
katona, hogy nem baj, helikopterre még megvan a jogosítványa, hehe. -
DigitXT
félisten
Ebből lesz csak az igazi káosz. Amikor a GPS nem tudja,
hol a roller, és repül a bünti a felhasználónak: jópofa lesz... -
DigitXT
félisten
válasz Drizzt01 #13259 üzenetére
16s10p akku, ha 3500-as cellák... Nem tudom, most mennyi az LG MJ1?
Ami névleg 3500, gyakorlatilag inkább 3300-3400. Lehetne 21700-ban is
gondolkodni, abból vannak valós 4000-et, vagy többet tudók is. Úgy picit
kisebb lehet, meg kevesebb cella kell, de arányaiban úgy sem olcsóbb.
(Maga a 21700 meglehetősen feláras a mezítlábas 18650-ekhez képest.)Lényeg: ha 800 Ft/db, az magában 128K... Egy ekkora pakk mellé eléggé
komoly BMS dukál, min. 150A. Nem baj, ha van rajta Bluetooth: ez ~30K.
Keret, nikkelszalag, szilikonkábelek, zsugorfólia, XT90 csati, érzésre 12K.
Szóval munkadíj nélkül közel 170K. Ha vki 30-ért összerakja, akkor 200K.Mondanám, hogy olcsóbb kompletten megvenni Aliról, de azokban jó ég
tudja, hogy pontosan milyen cellák vannak: lehet, a felét se tudják... BT-s
BMS se lesz benne, pedig egy ekkora pakknál már nem árt. Szerintem.Egyébként egy ekkora pakk fizikailag se nagyon fér be akárhová, biciklire
is vmi külön csomagtartót adnak hozzá kb. rollerbe meg végképp felejtő.
(Tank rollerbe, széles taposóval oké. De az ugye ilyen Dualtron és társai.) -
DigitXT
félisten
válasz gergo5991 #13270 üzenetére
Ezek a százalékok sosem egzakt értékek, csak egy táblázatból húzza elő, és
valószínűleg súlyozza a hőmérséklettel. (Sokat nem lehet rá adni szerintem.)Szerk: közvetlenül terhelés után még a nyugalmi fesz sem állt vissza, szóval
nem csak hűlt, de közben a feszültség is emelkedett. Ez megmagyarázhatja.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Casseius #13380 üzenetére
Én úgy emlékszem még csak tavalyi a tervezet... Amit nagyon régóta
húznak, és mindig egy-két év múlva esedékes, azaz akkuforradalom,
izé, a segédmotoros kerékpárok rendszámozása. Kerékpárra is kéne:
talán kevesebb lenne a pirosozó idióta, ha fel lehetne őket jelenteni...Ui: meg mondjuk nem közlekedhetne fék nélkül senki súlycsökkentés
címén. Minap láttam egy ilyet (nagyon fotózta a rendőr a törött vázat).
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI FPV DRONE, GOGGLES V2, MOTIONCONTROLLER, DJI BESZÁMITÁSA Ára:289.900Ft Újszerű, hibátlan állap
- DJI FPV controller 2
- 18" Merida One Twenty Pro ( M ) eladó
- Új/bontatlan KuKirin S3 Pro (Kugoo Kirin) elektromos roller. 30km hatótáv. 25km/h.Gyorstöltés! 12kg
- Fujimi Mitsubishi Lancer Evolution V GSR 1/24 makett
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs