Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
senior tag
válasz DigitXT #24725 üzenetére
"25 km/h és a száguldozás..."
(#24726) Peaceliker jól írja: "Minden relatív egye."
100.000 Ft környékén kapható roller is képes 25 km/h sebességre, de hogy ilyen tempónál történő esést következmények nélkül meg lehessen úszni, akkor a védőfelszerelésre a roller árának többszörösét el kellene költeni.
És vannak olyan helyzetek, amikor nem a protektorok halmozása a helyes irány. Az amúgy is csak kár enyhítésére való, nem a kár megelőzésére. Sőt, inkább azzal ellentétes folyamat.
Munkakörből eredően sok helyen megkövetelik az elegáns megjelenést. Adja magát, hogy legegyszerűbb lenne autóval / taxival megtenni azt a nem túl hosszú utat, amit rollerral szoktunk megtenni. De ha (parkolási gondok, vagy egyéb okból) nem autóval, hanem valami mikromobilitási eszközzel szeretnénk megoldani, akkor az olajfoltot megkockáztató kerékpár mellett adja magát az elektromos roller.
Protektorokba való felöltözés, majd adott helyszínen az átöltözés, majd a ruhák + sisak elrejtése már túl sok idő és macera.
Helyette sokkal észszerűbb megoldásnak tűnik a megfelelő tempó megválasztása, aminél még jobban koordinálható a roller, a váratlan balesetek száma, illetve azok súlyossága csökkenthető.
-
alphamooncam
őstag
válasz DigitXT #24758 üzenetére
"Segédmotorral szeretnél valós 80-at menni? Javaslom a KRESZ
tanulmányozását, amely bár elavult, de van benne egy 45 km/h
kitétel az SMKP kategóriára..."Tudok a sík úton tartós 45 km/h sebességkorlátozásról.
Bemérni trafival hivatalos.
Jobban félek attól, hogyha ezt a sebességkorlátozás szabályt betartom, akkor ott halok meg, mert letolnak az útról. Tudom miről beszélek.
Eleve nagy kerekű, 15"-os néztem ki.
A másik szóba jöhető smkp [Afreda S6 Pro]
volt ami még megfelelhetett volna, de az meg egyrészt max 50-et tudna alattam, másrész hátul nincs rugózása.
"Másfelől a rollerrel főúton veretés
és az első a biztonság így egy mondatban kicsit ellentmondás..."Amit én keresek nem igazán roller, és tizenplusz collos kerekekkel, jó futóművel, ülve, már nem látok ellenmondást, a biztonság és a főúton való közlekedés között, ha egyébként nem akadályozom a forgalmat a lassúságommal, pláne 40 év balesetmentes vezetési tapasztalattal. (Segédmotoros jogsim 1984 óta van.)
"Azt meg, hogy ha a rendőrt látsz, akkor átkapcsolod, felejtsd el.
Eleve azért fog megállítani, mert 70 fölött veretsz egy rollerrel...
Nem arról kell meggyőzni, hogy SMKP."Rendszám nélkül trafi sem ellenfél, kivéve ha nincs mögötte 100 méterrel járőr.
Csepeli gyorsforgalmin meg még az életbe nem járt gyalogos rendőr, és máshol meg nem szükséglet csapatni, itt meg életet ment.
Szóval elég erősnek kell lenni, hogy ne nekem kelljen nyuggerként feltolni a dombon a biciklit.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
Peaceliker
őstag
válasz DigitXT #24774 üzenetére
"de jó lenne egy ilyenen meghalni"
Amúgy igen, érdemes tenni egy próbát. Hosszabbat mondjuk nem is tudom hogy. De pl nekem is meg tudott fajdulni a térdem rajta és 30km sem kellett hozzá. Főleg ilyen magas gépen a pirosnál fel - le állás is megterhelő. De ami legjobban az a gyorsulás. Állandóan támasztani kell hátul. Fárasztó.
Én toltam le ilyen géppel (2x)37km t Pestre meg onnan le. Kemény volt fizikai és szellemi szempontból is.
Amúgy king autó forgalom tempóval (60-70) tud stabil 60km t. Gyorsabban már az sem. City fixen nem"Oh my Goa'uld!"
-
alphamooncam
őstag
válasz DigitXT #24774 üzenetére
Nincs egy tároló a ház aljában?
Közös helyiség, volt bringatároló, ma már fodrászat.
Eleve felvinni lakásba, az ilyen pálcika esetben rentábilis, egy King akkora (zárt térben), hogy húba+.
Pálcika szóba sem jöhet, a King alkalmas lehet a feladatra, tervbe van véve egy próba.
Vicces, ha berakod a liftbe, de nem megoldhatatlan. Ellenben emelgetni sz*r,
meg én nem nézegetném otthon az előszobában: tele lenne vele.Elzavartam anno az asszonyokat, így nincs aki beleszóljon hova teszem.
Nagyszoba közepén lenne neki hely, ha meg jön az unokám, akkor kiteszem addig az erkélyre, hogy ne borulhasson rá.
Ui: azért előbb próbáld ki, hogy milyen 70-nel (de pláne fölötte!) egy
rollerrel csapatni. Lehet, lemondasz az egész projektről, főleg hogy a
30+ km levezetése már túlmutat a "mikromobilitás" fogalmán.Bp.keresztbe-hosszába kb.15km. oda-vissza 30.
Amikor 30+t írtam, max ekkora távra gondoltam naponta.
(Nekem amúgy nem jött be ez a rolleren ülés. Tudod mi lesz a baj, ha
tényleg alacsonyra ülsz? Azért fognak kivasalni, mert nem látnak...)Ahogy a nálam tapasztaltabb kolléga mondta: de jó lenne egy ilyenen
meghalni. Viccen kívül kipróbálni oké, de napi szinten forgalomban?Korábban természetesen láttam Bull K6- videót, és ez vezetés szempontjából messze biztonságosabb, mint a roller állva. Egy másik videón egy egy kb. 2m-es zászlórúdon aka. CB antennán egy picike háromszögletű piros zászló volt rögzítve a K6 hátsójához.
Mozgásra van kihegyezve a látás, egy izgő-mozgó tárgy szemmagasságban még periférián is jól látható.K6-ot nem tudom, hogy tudnám beszerezni, Dualtronnak meg a Franciáknál is és a Spanyoloknál is van EU-s képviselete.
Aztán itt van az ár. Nem azért lakok panelban, mert felvet a pénz. 1M környéke már erősen határeset, amit kiadhatok egy ilyen projektre.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
alphamooncam
őstag
válasz DigitXT #24774 üzenetére
Nincs egy tároló a ház aljában? Eleve felvinni lakásba, az ilyen pálcika esetben rentábilis, egy King akkora (zárt térben), hogy húba+.
Ebben a kicsomagolós videóban [link] súlyra 137, dobozzal 150 fontot ír, ami 62 kg. öntömeg.
Videóban az összecsukással/nyitással is láthatóan meg kellett küzdeni.
Azt hiszem ez a két dolog már komoly megfontolást igényel a 9.-ik emeleti tárolási szükséglet miatt.
Meg tudnád mondani, hogy mire jó a szinuszos trigger, és megoldható-e és ha igen hogyan, mennyiért a vezérlő szinuszosra való átalakítása.
Köszi.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
alphamooncam
őstag
válasz DigitXT #24774 üzenetére
Ma voltam a Futureboardban, meg továbbgondoltam a Kaboo Kinget.
A boltban volt City, így körbe tudtam szagolni.
Kormányszarvat, kezelőszervek miatt bal oldalon nem lehet teljesen lehajtani.
Fékkar motoros szemmel nézve nem elég kemény, de talán vállalható.
Nem 300+ kilót kell megfognia 180-nál, hanem 130kilót 80-nál, így ez nyilván lehetne jobb, de nem kell azonnal cserélni.
City összecsukása. Hát..., napi két alkalomnál többször azért meggondolandó, kicsit útban vannak a fékcsövek, vezetékek.
Tervbe van véve amúgy, hogy kb. 20 cm-el alacsonyabbra kéne tenni a kormányt, ami egyrészt így szükségtelenné tenné az összecsukást, másrészt a jelenlegi hosszban szerintem gyengére lett tervezve a hosszú erőkar miatt kormány rúd.
Befékeztem az első kereket, és előre tolva a kormányt éreztem, hogy nem lenne lehetetlen meghajlítani a függőleges kormányrudat, egy kisebb sebességű járdaszegélyre futás már szerintem kivégezné.
Lehet kapni hozzá kormánymagasítót, de ez tök vicces, pontosabban
ökörség még jobban meggyengíteni az egészet.Kormánycsapkodásra a nagyobb átmérőjű kerék miatt a szervizes szerint nem érzékeny, futóműje ricnis (bordástengelyes) , 3 fokozatban lehet állítani a magasságot, és vele a kormányszöget.
Ráállva, nem volt különösebb gondom a rugózással, az első elasztomert azért valószínűleg cserélni kéne majd egy puhábbra.
Elasztomerről azt gondolom, hogy gondozásmentes, kisebb súlyú, mint a tekercsrugós, és talán a lengéscsillapítása sem rosszabb.
Roller zárása: A kulcs botrányos. Fiókos irodaszekrényem kulcsa masszívabb.
Nincs gumiszigetelés az akkutartó doboz és kulccsal zárható teteje (trepni) között.
Nincs lehetőség lezárni elektronikusan a gépet, ha az utcán hagyom és rányúlnak a gázra, simán eltörheti egy féktárcsazár a féktárcsát.
Szervizes szerint, defektre akkor érzékeny, ha nincs megfelelő guminyomás.
Nincs olyan szolgáltatásuk, hogy érte menjenek egy defektes rollerért, a GLS-t meg nem hívhatom azonnal a 67-es kilométerkőhöz, úgyhogy marad a taxi, mert a helyszínen gumit javítani esélytelen a szervizes szerint.
Ülés létezik hozzá, több darabból áll, de a boltban nem volt.
Elvileg 50K-ért kapható, de külön a rögzítő csonk részt nem, csak egybe.
Engem igazán az érdekelt, hogy a közelről megnézhessem a felfogatási pontját, az meg megvolt. Elvileg van terv arra, hogyan oldom meg az ülés problémát 50K-t nem adnék ki erre.
Miközben beszélgettünk témát váltott és a Kabooról kérdés nélkül, azt mondta az eladó-szervizes, hogy azért hagyták abba a forgalmazását, mert szerintük gyenge minőségben gyártottak.
Itt egy pillanatra felszaladt a szemöldököm a homlokomra.
Nyilván nem tudom megítélni, hogy mennyi igaz ebből, de mivel kérdés, és minden előzmény nélkül mondta, és nem tudhatta, hogy egy King lehetne egy másik jelölt, de legalábbis elgondolkoztatott.
De ha már King.
Gondolkodtam a dolgon, és arra jutottam, mivel nincs gyári ülésrögzítési pont, így az mindenféle képen gányolás, engedély nélküli átalakítás felszerelni rá egyet, még akkor is ha technológiailag fejlettebb, erősebb stb. mint a konkurenciáé.
Ha Kingnél beüt a krach nem tudom azt mondani, hogy nem én vagyok a hibás, ha meg a Citynél kekeckednek, hogy ezen meg miért van ülés, meg tudom mutatni, hogy ez bizony gyárilag ilyen.
Hát kb. ennyi.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
alphamooncam
őstag
válasz DigitXT #24813 üzenetére
"A kerék meg 12.5", és rendes PMT gumi van rajta, csak az volt 60K, viszont"
Így van, gumin nem szabad spórolni.
Gumiról jutott eszembe. Láttam pár videót, ahol "autógumikat" tettek fel kétkerekűekre, hát én ezen eldobtam az agyam.
Anno egy esedékes gumicsere alkalmával gondoltam, kipróbálok egy Supermoto-ra fejlesztett gumit.
Ennek annyi a lényege, hogy a profilja szemből hegyesebb, nagyobb felületű az oldala, mint az átlag. Ugye ennek meg az autógumi az ellentéte, ahol pl. nincs is az oldalán futófelület.
Nem volt jó. A helyes valahol kettő között van.
Vezetéstechnika.
Sokan nem tudják, hogy ahhoz hogy egy kanyarban beforduljon egy kétkerekű, nem is kell a kormányt elfordítani abba az irányba ahova fordulni akarunk, hanem egy bizonyos sebességet elérve, úgy lehet a legbiztonságosabban befordulni, hogy a belső ívhez közelebb eső kormányszarvat finoman kifelé toljuk.
Ez azt eredményezi, hogy a kétkerekű úgy "fekszik be" a kanyarba, hogy az végig kontrollálható marad.
Ezt legkönnyebben jó futóművel, széles kormánnyal, és alacsony súlyponttal lehet megcsinálni, állva kis sebességgel, gyenge futóművel, helytelenül megválasztott profilú gumival nem fog menni.
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
DGery
aktív tag
válasz DigitXT #24815 üzenetére
Én pl vettem egy ehhez hasonló lámpát hátra ami a hátizsákom tetejére van rakva, plusza hátira rá van fűzve egy láthatósági mellény is. Mivel kénytelen vagyok (igaz rövid szakaszon) egy elég forgalmas úton haladni aminek a kivilágítása is hagy kivetnivalót maga után ezt mindenképp úgy gondoltam meg kell lépni a saját biztonságom érdekében.
Előre pedig került a nyak aljára az összehajtó mechanika felé szintén egy bringás lámpa lefelé irányítva, hogy a bringa előtti cca 10m-t jobban bevilágítsa, mint a gyári és hamarabb észrevegyem, ha vmi van az úton.
Nemhiába mondják, h fontos látni és látszani...by DGery® c.o. ///// MacBook Air M1 / iPhone 12 128GB / iPhone SE 2020 / iPad 9 WiFi only 64GB / Apple Watch Series 5 / Xiaomi Mi Scooter 3 / HP EliteBook 850 G7 / Xbox Series S / Dreame D10s Pro / iKier K1 12W
-
ridiculous
aktív tag
-
Boond
addikt
válasz DigitXT #24815 üzenetére
Kerékpárral mentem, a lámpa az utat világítja, nem szembe... és nem is erős fokozat, alap. Normál használatra tervezet lámpa, nem reflektor... mégis megkaptam pár ****, hogy mennek a bús fenébe... Azóta, ha nem szükséges, úgy ítélem meg, nem világitok. Nappal verőfényes napsütésben, meg értelme sincs.
Ez nem úton van, kerékpár út, ahol maximum kerékpárosok, esetleg néha görkorcsolya, nem városba, két település között. Rövid szakasz van, ahol úton megyek, vagy olyan helyen ahol gyalogosok is vannak - utóbbiak úgy általában semmivel sem foglalkoznak bringával is ez volt a tapasztalat. Így városba, nem szoktam sietni... úgy sem lehet...
A sötét tél, meg ilyen szürkület az más. De ilyenkor meg ritkán használom.
Kereszteződésnél le szoktam lassítani, sosem tudni. Egyszer majdnem nekem jött egy Bringás, még kerékárral voltam, főút, kb 30 körül mehettem... úgy gondolta még befér... rá kellett rendesen fékezni... szerencséje volt...
Ez mondjuk rollerrel kevésbé, gond, van olyan mód ahol szinte azonnal lassul, megáll.. kerékpárnál nem.
"Szerk: meg hát általában nem "bringaautópálya" van, tehát szembe is jöhet
bárki,"
elfér a másik sávban"Mondjuk nekem beszólt egy ilyen a gyári LED-re, hogy 100 méterekről már
vakít, amin kicsit meglepődtem."
Oké, akkor nem csak nekem volt ilyen "élményem"... -
Boond
addikt
válasz DigitXT #24834 üzenetére
Itt normális két sáv van. bőven elférni. De van olyan is, ahol nincs, csak arra ritkán járok, rollerrel pl még nem voltam. Ott az út is rosszabb.
Rollerrel más is közlekedni, mint kerékpárral, jobban kell figyelni, patka, úthiba stb... kerékpárral ilyennel annyira nem kell.
[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
válasz DigitXT #24907 üzenetére
Én sem raktam semmibe, bár King-be agyaltam rajta. de olyan gyorsan fogyott a gumi, hogy fölösleges is
ja és ezt úgy, hogy vissza volt vége, nem is össze vissza kaparva mentem, csak közlekedtem. De pitbike gumi, 300km alatt igen komolyat fogyott....szomorú"Oh my Goa'uld!"
-
alphamooncam
őstag
válasz DigitXT #24932 üzenetére
Bíróság szabadon mérlegeli, hogy mit fogad el a bizonyítéknak. Elvileg nem köti, nem kötheti semmi, ez az un. bírói szabadság
2011. évi CLXII. törvény a bírák jogállásáról és javadalmazásáról *
A bírói függetlenség és pártatlanság alkotmányos elvének maradéktalan érvényre juttatása érdekében ...Alapelvek1. § (1) A bíró ítélkező tevékenységében független.
Ha a csúcsot, döntéshozót nem köti semmi, úgy a tápláléklánc alját sem (rendőrség).
A rendőrségnek a feladata törvényesen összegyűjteni bizonyítékokat, melyet az ügyészség felügyel.
Utóbbi képviseli a vádat, az állam büntetőjogi igényét pl. az említett közúti veszélyeztetés ügyében is.
Ennek így kell-kéne működnie.
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
pescara
aktív tag
válasz DigitXT #24936 üzenetére
Ezzel csak az a baj, hogy szivesebben megyek itt a kertvarosban az egyiranyu utcakban a forgalommal szemben, mintha gyalogos lennek, ha jon valami lehuzodok, sokkal biztonsagosabb, mint egy iranyba menni, akkor szoktak a rollereseket es bringasokat veletlenul lesodorni, szembol sokkal messzebbrol latod mi jon, milyen gyorsan...stb es ok is rovidebb ido alatt elhaladnak melletted, mintha egy iranyban mennetek, pont mintha gyalogos , vagy futo lennek. Ugyhogy hiaba lenne a kamera felvetel, mert vegul is en mentem ,,rossz " iranyban, pedig nem.
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #24608 üzenetére
Kicsit még hangolni kell, de amúgy már így is nagyon megindul:
Simán hozza egy kisebb dual motoros gép erejét érzésre: durva!
(És ezt csak így próbálgattam a ház előtt nem is nagy tempóval.)Szerk: utóbbi azért érdekes, mert egyre erősödik, de az akku már
így is benézett 100A-be. Ha nagyon nyektetem, vagy nem marad
semmi hatótávolság, vagy leég a motor, esetleg mindkettő.[ Szerkesztve ]
-
alphamooncam
őstag
válasz DigitXT #25110 üzenetére
Nekem erről meg az jut az eszembe, hogy ha a tolvaj azért alkalmaz erőszakot, hogy az eltulajdonított dolgot megtartsa, akkor az már nem is lopás, hanem rablás, ami alapesetben is 2-8 év letöltendő.
Még két dolog. A súlyos fenyegetés pl. késsel, vagy megöléssel fenyegetés is elég a rablás megállapításához.
Kettő: Míg a lopásnál 50k. -ig szabálysértés, addig rablásnál nincs alsó értékhatár, tehát egy "ceruzára" el lehet követni.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
hakos1987
őstag
válasz DigitXT #25186 üzenetére
"de amikor rá volt rögzítve az elektronikus biztosíték, úgy igen..."
A biztosíték alatt a szikramenres leválasztóra gondolsz?
Szerk: még 30 fok fölé nem ment a rövid tesztek alatt
[ Szerkesztve ]
Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
hakos1987
őstag
válasz DigitXT #25191 üzenetére
Nekem ez a fajta van, a nyomógom helyére bekötve a kulcs:
Hosszabb úton nem teszteltem, így még melegedhet... Gumi lapot tudok aká bevágni. A max motor áram amit mért teszteléskor, 57A volt motoronként. A BMS max 60A, de max 20-20A van beállítva vezérlőnként. Az akkuval vannak már bajok, de ha összeáll minden és jó lesz, akkor az lesz az utolsó projekt. Azt nem tudom még, a végsebességet mi határozza meg, mert 45 körül alakul kb.Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
hakos1987
őstag
válasz DigitXT #25193 üzenetére
Meglett a hiba!
Nem a vezérlő roller testhez való érintkezése volt a baj... A szikramentes leválasztó, azaz a flipsky anti spark switch kapcsoló vezetéke (mindegy hogy a gyári nyomógomb vagy a kulcsra bekötve) zajt szedett össze, emiatt bazi gyorsan lekapcsolgatott a FET, ez okozta a fesz. esést. Egy darab árnyékolt vezeték + ferrit zavarszűrő és kész is!Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #25211 üzenetére
Maradekfesz, vagy a kozos vezeteken eso fesz meghajtja ellentetes feszultseggel is. Kezdetnek kossel sorba egy diodat a tekerccsel.
Pl. Ha a lampa miatt a vezeteken esik 1V fesz es a lampa mellett kototted be a tekercs egyik polusat, akkor ha a masikat 12V-0V-ra rantod, akkor a feszultsegeses miatt 11V-rol -1V-ra valtozik a tekercsfeszultseg es az eleg lehet, hogy behuzva tartsa.
[ Szerkesztve ]
-
hakos1987
őstag
válasz DigitXT #25224 üzenetére
Valóban, nincs benne hőmérő és valszeg a motorokat is terhelem... 🙂 Viszont az út végén (8.5km) a kezemet rátéve a burkolatára, nem tűnt különösen melegnek, ami persze messze van a pontos meghatározástól
Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
FingR86
őstag
válasz DigitXT #25227 üzenetére
ht-t4 max [link]
nincs még egy hetes sem.
az a probléma, hogy rájöttem, hogy szoftverben ki lehet ütni a sebesség korlátot és már csak 35-el akarok menni állandóan és sztem ez a full sebesség meg a 105kg-om nem nagyon szeretik egymást. A 30km-t így alulról súrolja távban. A belesjéről egyértelműen nem tudok infót adni, de csatik terén sztem általános. XT60 ahogy láttam meg JST amin veszi a töltést. Itt találtam egy ugyanilyet: [link] - [link] az eladó 60-ért tette fel.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #25257 üzenetére
Nem tudom, mennyi hely van. A gyári 70x80x300-as méret az szinte
biztos, hogy úgy jön ki, hogy állnak a cellák, és L-alakban van a 6p...Így értem:
1111
1122
2222Ezzel keskenyebb tud maradni az akku. Cserébe másfélszer hosszabb:
ugyanezt játszottam a 16s9p akkunál, ami emiatt brutál hosszú lett.Egy "100 cellás" akkut természetesen kényelmesen meg lehet csinálni
kétszer hosszabb, fele szélességű verzióban. Feltéve, hogy elfér az 5p.11111
11111
22222
22222Ha így tervezted, használható a 4p szalag (természetesen keresztbe).
Másképp nem tudom elképzelni, mire lehet jó a projektedhez.Viszont így meg számolni kell azzal, hogy csak 5x keresztmetszet van:
nikkelezett acél, és nagyobb áramok esetén az nem feltétlen nyerő.[ Szerkesztve ]
-
FingR86
őstag
válasz DigitXT #25258 üzenetére
5x20 tartóban terveztem elkészíteni.
mert 11x42cm hely van akkunak.
természetesen keresztben terveztem a szalagozást.
A kezdő 10 cella pozitív és a végső 10 cella negatív resze lenne 2p szalaggal, a többi meg végig 4p-vel.
van még itthon 10m sima egyenes szalag, akkor azzal fogok erősíteni.[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz DigitXT #25264 üzenetére
Nekem sikerült +1 kmel is elérni, a plusznál (f2) igaz, lehet erős visszatöltéssel vagy normál, már nem emlékszem, sík terpen, kis emelkedő volt. De azt én is észre vettem, hogy 25km/hnál már csak 40 km-ert ír, 20km/nál 55 a megtehető emeleti (és jó esetben gyakorlati, csak az már több órás út és 20-al nem olyan kényelmes, bár inkább unalmasabb. Kerékpár jobban leköt ).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Amazon Prime Video
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Külpolitika
- Alkoholista nevelde
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen