Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz maxxenergie #20604 üzenetére
Ebben a topicban egyik noname rollert sem fogják ajánlani, ezért nem kaptál választ.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz maxxenergie #20606 üzenetére
Sztem kicsit túlreagáltad.
Vannak márkás rollerek is; azért nem linkeltem, mert gondoltam már nézted ezt a listát.A noname rollerek általában a Xiaomi másolatai.
Ki tudja milyen elektronikával. Tömör gumikkal, esetenként olyan lengéscsillapítóval, ami csak dísznek jó.
Amiben mások, az pl az akkupack (általában nagyobb mint amiről másolták - bár kérdéses milyen cellákból épül fel), illetve hiába nagyobb a motor, ha se nem nyomatékosabb, se nem tud többet, max a ráírt teljesítmény számok nagyobbak.Ami a prémium szegmenset illeti, pálcikarollerek közt is van Mamba, Aprilia, Ducati, ezek kb ugyanazt tudják, csak drágábban, ezért nincs a listámban sem.
Sencorhoz egy időben ha pl vezérlő meghalt (gyakori), nem volt pótalkatrész.
Úgy tudom már van.Aovo meg full klón, nem nyilatkozok róla, áradozzanak róla mások.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz maxxenergie #20609 üzenetére
Az ES sorozatot inkább ne, azok már kifutottak amugy is.
A súly határt azért szokták megadni, mert noha a mechanika még elbírná pl a 120kilós testet, de a motorerő kevés ekkora súly mozgatásához.
Szóval txkjó, h a noname gyártója odaírja, h 150kilót is elbír a rollere, csak éppen mozgatni nem fogja dinamikusan. Ezzel szemben a Ninebot nem ír oda akkora súlyt, mert fair gyártó(nak próbál legalább látszani).Ekkora súlyhoz ne vegyél 250W-os motorral rollert, nagyon kevés lesz.
A Segway D38, F40 már inkább.
Hardveraprón rendszeresen szokott kint lenni D sorozat, vagy Marketplace, Jófogás. Ki lehet ~150ezerért is fogni belőlük.
Mikor megvennéd, próbáld ki, akkor már látni fogod miért épp hogy elég a 350W a 115kilóhoz.Párod 75 kilójához Mi 3, (esetleg Pro 2), F30, D28.
Ezek használtan is vannak ~150ezerért.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz INGJOKE #20671 üzenetére
Egyetértek.
Épp úgy írnak itt a rollerek lopásáról, h kuruc.info-n egy újabb menüpont lehet a címsor alatti fejlécen a cigánybűnözés, politikusbűnözés mellett a rollerbűnözés.
Bár sztem ez egyáltalán nem jellemző, polo493, amiket láttam eseteket, mind lezáratlan roller volt.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz Aaron14 #20747 üzenetére
Hát ha csak a lengéscsillapítás hiányzik, a Pro 2-re is tehetsz lengéscsillapítókat.
A G2 az amúgy ugyanaz, mint a G30, csak erősebb motorja lesz, de mivel az akkupack ugyanakkora marad, a hatótáv 25-el haladva továbbra sem lesz ilyen nagy.
Én az irányjelzőknek örülök a legjobban, h végre elindultak ebbe az irányba is, mindegyik újgenerációs Segway rolleren lesz már a kormány végén index - sztem ez nagyon fontos lépés volt a részükről, nem csak ezen a kettőn, hanem az összes új rollerükön megjelent az index.
Oké, lehet elmélkedni, h látszik, nem látszik, hátulról kitakarja a rolleres, nem takarja ki, de már az is nagy lépés, h aki szemből jön, az is látja, h merre akar menni a rolleres, (miért az út bal szélén halad, miért nem húzódik jobbra, hát ezért, mert szeretne bekanyarodni balra).
Kerékpárra nem kell index, mert kézzel lehet jelezni, és az autósok is tudják ezt, látják, értelmezik, de rolleren nem biztonságos kézzel jelezni (lábbal se).Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz PociAti #20759 üzenetére
A Tempomat csak ajánlás volt, nem?
Nem törvény.
A gyártók pedig elébe mentek, igyekszik a Ninebot olyan rollereket letenni az asztalra, amik megfelelnek az EU-s tagállamoknak.
Direkt ezért gyártanak Nordic, meg Svájci (német) verziókat is pl Xiaomikból.
A HACCP is csak egy ajánlás volt a konyhákra, az egész világon csak ajánlás, egyedül nálunk tették kötelezővé.
Én a Tempomatot továbbra is egy kis kapcsolóval tudnám inkább elképzelni a kormányon, a gázkar közelében, akkor semmiképp sem tudna előfordulni, h automatikusan bekapcsol X idő után, mivel mindenképp csak úgy kapcsolódna be, ha benyomta a bekapcsológombot a rolleres - kikapcsolni nem kell újabb gombnyomással, elég lenne a jelenleg is használatos mód hozzá, mármint hozzáér ismét a gázkarhoz, vagy fékezni kezd.
Így megmaradhatna, és akinek kell, az tudná használni.
Ezt az esztelen tiltást én se szeretem.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz Mr. Erikszon #20788 üzenetére
Igen, volt hozzá.
Csak nem kidobták a dobozzal együtt?Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz pescara #20795 üzenetére
Hát nyilván úgy gondolta, h hozzáért, valamihez, és ahogy a vonat haladt, kb rázkódás szerűen folyamatosan dörzsölődött, aminek következtében lekopott a festés.
Kellemetlen.
Nekünk egy nagy utazó koffer járt így, még szüleim voltak vele Erdélyben, és a hazaúton úgy lett berakva a busz aljába, h hozzádörzsölődött valamihez egész úton (hazaúton nemtudom hány órán át jöttek egyfolytában, csak mosdószünetekre álltak meg), és kikopott a koffer egy kb 10centis szakaszon az egyik sarkánál. Gyakorlatilag használhatatlan lett, vagyis hát a rosseb akart volna abba már még egyszer berakni bármit is, szinte bele lehetett látni, úgy elvásott.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz pescara #20797 üzenetére
Hát nekem G30P amúgy is DHGateről.
Garancia nem érdekel.Meg fontosabb volt a normális csapágy, minthogy ilyeneken elmélkedjek, h garis marad-e vagy nem.
Pont az általad írt jelenség miatt se látom sok értelmét a hazai garinak a DHGates vásárlás ellenében.
Én mondjuk nem állnék neki gumi cserének, de attól még elismerem, h sok pénz lehet spórolni vele, ha valaki házilag megcsinálja. Viszont ha emiatt egy esetleges garanciális ügyintézés necces lesz, akkor inkább nem kell a gari.
Kormány végére szerelt indexek pl a gumi markolat megbontását igénylik, gondolom emiatt is csúnyán néznének.Meg hát én átalakíttattam 48V-osra, szóval nem nagyon érdekel a garancia megléte, inkább vettem 100ezerrel kevesebbért a rollert.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz ginola #20802 üzenetére
Okai ES400-as roller.
Kereskedelmi forgalomban nem kapható.
48V-os, 350W-os motorral., 2 x 13Ah kivehető akkumulátor (egy a taposóban, egy meg a kormány tövében).48V-os, ezért erős, ezért tudnak ketten is utazni vele.
Puhább felfüggesztéssel jobb lenne, de sztem jó rollerek, mindenesetre a strapabíróság volt a szempont, nem a kényelem.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz Gardaai #20810 üzenetére
Esegway teljesen más.
Mikor még csak ismerkedtem a rollerekkel, engem is megtévesztett a név.De ha megnézed az Esegway rollereket, rájössz, h Kugoo másolatok. Hát, ők igy találták meg a piaci rést.
Mondjuk a név miatt kár, h nem lehet "feljelenteni". Nem mondom, ha fullos rollereket csinálnának, még oké lenne, h megpróbáltak a nagy név mögé elbújni, de a rollereiknél sajna még a Kugoo is jobb.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz INGJOKE #20815 üzenetére
KB a G30 is ugyanazt tudja.
350W motor, 10"-os kerekek, 14700mAh akkumulátor.
Elsőkerék-hajtás, tárcsafék hátul.
Csak az egyik 330ezer, a másik meg még mindig ~220.Méreteit nem tudom.
Pro 4 pont akkora, mint a G30, ez nem tudom mekkora lehet. F40 pl jóval kisebb.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz sirarcheer #20821 üzenetére
Nincs, a dobfék is kb ugyanolyan jól teljesít, mint a tárcsafék. G30 pl dobfékes, emiatt lehet fikázni, de attól még normális vezetési stílusnál sztem txkmindegy, h egy 25, max 30-al haladó rollert hogyan állítunk meg, dobfékkel, vagy tárcsafékkel.
Tárcsaféknél pl el tud görbülni a tárcsa helytelen használat miatt, ill. lehet a fékpofákat venni hozzá intenzív használat mellett, míg a dobfék kb gondozásmentes.Szóval ettől nem rosszabb az Ultra, de jól esik belerúgni, csak ezért írtam, h Navee legalább tárcsafékes.
Ami a felszerelési pozícióját illeti, elöl van a hajtott kerék az elektronikus fékkel (motorfék), hátul pedig a tárcsafék.
Ha hátul van a hajtott kerék a motorfékkel, akkor elöl van a másik fék.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz Sirtaky #20862 üzenetére
A Lite az kb az Essential utódja lesz, ha kifut végre.
A Lite akksija kisebb, mint a Mi 3-é.Itt láthatod a különbségeket:
Essential............250W 20km 5100mAh (max 20km/h)
1S....(kifutott)....250W 30km 7650mAh
Mi 3 Lite.............300W 20km 5200mAh (dobfék)
Mi 3....................300W 30km 7650mAh
Pro 2...................300W 45km 12800mAh
Pro 4...................350W 45km 12400mAh (10"-os)
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S
M365 Pro = Pro 2Elhagyják már végre a 250W-os motorokat, és hát igen, gondolom rájöttek, h felesleges a tárcsafék egy ilyen kis hatotávolságú rollerre.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz pescara #20865 üzenetére
Így van.
Pro 2: 300W, 12800mAh
F40: 350W, 10200mAhA Pro 2 elvérzett azon az emelkedőn (10%-os), ahol az F40 szépen haladt felfelé, pedig F40 akksija kisebb.
Még akkor is egész jól ment felfelé, mikor már nem volt tele az akksi.
Korábban tudtam volna ezt, Pro 2-t nem is kellett volna megvennünk. Elég lett volna egy F40-est.Sokat számít 50W ezek között a pálcikarollerek között is.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz sirarcheer #20880 üzenetére
Emelkedőd nincs?
Legyen már, lécci. 10%- os. Hogy megy fel rajta?
Mennyire esik vissza 25km/h-ról?
Mondjuk 115kg alatt más fog kijönni, mint 70kiló körül. :/Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz sirarcheer #20880 üzenetére
DigitXT örülhetsz, csipog.
Bár tudom, akkor se jó, mert hátulról nem látszik.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz sirarcheer #20882 üzenetére
Jó lenne valami ismid 70-80 kilóval lenne, azt ki tudná próbálni felfelé.
Érdekelne, h a 450W-os motor mennyivel jobb mint a 350W-os ugyanezzel a 36V-os rendszerrel meghajtva. Csak ezért vagyok kíváncsi.
A többi rollert már ismerem, teszteltem mindet 10%-os emelkedőn. (1S, Mi 3, Pro 2, F30, F40, D38, G30P), ezeket tudom hogy mennek, 250-ől 350 Wattig.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Aaron14 #20883 üzenetére
Nálunk csak az Alzánál elérhető egyelőre még.
https://www.alza.hu/sport/ninebot-kickscooter-f2-pro-e-by-segway-d7730076.htmJavíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz HUNShon #20877 üzenetére
Sztem inkább attól függ, mennyire fújod fel a kerekeket.
Ha 4-5Barra, akkor rázni fog, ha 3bar alatt maradsz, akkor meg könnyebben kapsz defektet, bár jóval komfortosabb lesz a haladás.Ugyanez a 10"-os kerekű rollerekre is igaz.
Ha emelgetni akarod a rollert, akkor 8.5"-ost vegyél, kicsit, könnyűt. Azt a napi 2x7km-t kibírod a kis rollerrel is sztem.
De jobb lenne, ha valaki ismerőstől kölcsönkérnéd, h kipróbálhasd mielőtt megveszed.
Bár ha használtat vennél, és nem jön be, akkor bukás nélkül tovább tudod adni, azt vehetsz nagyobb rollert.
Mi 3: 130-150ezer közt van[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Ami a moderációt illeti.
Én kértem, h töröljék a hsz-om.
A többit már csak Intruder2k5 írta nektek.
Lokál topicokban lehet, azzal kevertem össze, mivel nem szoktam más topicokban hirdetést kirakni, fel se tűnik már, h lehet, vagy nem lehet, ennyire nem követem a PH minden egyes rezdülését.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz pescara #20959 üzenetére
A gen1 nyomatékosabb, de a végsebessége kisebb, ha szoftveresen módosítod, akkor max 30-32km/h-t tud.
A gen2-nek a végsebessége nagyobb, pár Nm-el kisebb a nyomatéka. Ha módosítanád a végsebességet, akkor 35-38km/h-t lehet kihozni belőle.De mivel a gen2-es motorral szerelt G30P-k már alapból 30-al mennek, a legtöbb embernek az meg is felel, nem kell módosítani a szoftverén.
A gen1 még olyan, h ahogy csökken az akksiban a kapacitás, úgy csökken a végsebessége a rollernek, pl 50% alatt pár km/h-val már csak kevesebbel megy.
Nincs köze a serialhoz, ha motort cserélsz, alkor motort cserélsz, és kész.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Somatom #20960 üzenetére
Nem csak szoftveres, a gen2-es motorhoz másabb vezérlő tartozik.
A német verzió pedig "jó tuning alap", mert "erősebb" a vezérlő alapból, jobban bírja a nagyobb terhelést - ha pl módosított szoftverrel használná valaki, azon a vezérlőn kevesebbet kell "erösíteni" (kábeleket vaatagabbra cserélni, stb), mert alapból strapabíróbb.Pescara:
A német roller kék, erről lehet felismerni messziről már.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz ridiculous #20968 üzenetére
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi
8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km (max 20km/h)
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Tömlős gumik
Tárcsafék hátul10"-os kerék:
Pro 4................350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulPro 4 Ultra.......500W 45km (48V)
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
LengéscsillapítókKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S
M365 Pro = Pro2Segway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km (tömlős gumik)
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulF25I..............300W 20km (tömlős gumik)
F40I..............350W 40km
IndexF65................400W 45km
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
Index
Szélesített trepniF2 sorozat:
F2...............400W 30km (NFC)
F2 Plus.......400W 40km
F2 Pro.........450W 40km (elöl lengéscsill)
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék elöl
Hátsókerék hajtás
IndexD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtás
G2................450W 65km
Lengéscsillapítók
IndexAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim)Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz ridiculous #20968 üzenetére
Neon Lite........300W 30km 7800mAh 8.5"
Neon...............300W 40km 9800mAh 8.5"
Neon Pro.........350W 60km 14700mAh 10"Összehasonlításként:
Mi 3: 7650mAh
F30: 10200mAh
Pro 2: 12800mAh
G30: 15300mAhAz Okai jó márka, de ezek semmivel se nyújtanak többet, mint a Xiaomi hasonló tudású rollerei, viszont árban fölöttük vannak.
Ja de, a pulzáló neon fény az extra.
Hát autóval közlekedve kíváncsi leszek szembe nem lesz-e zavaró.NFC az egy jó dolog, kár, h Segwaynél csak az F2 rollerek legkisebbikében van egyedül még csak. :/
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Aaron14 #20970 üzenetére
Ugyanakkora akksi van mindkettőben.
A Pro 2 se megy el 45km-t, az F2 Pro legalább nem hazudik rá akkorát pluszban.
De egyébként ha csak 15-el mész, akkor összejön nagyobb hatótáv is.
Átjavítom, ha legközelebb listázni kell valakinek.
Csak a Segway oldalán Wh volt megadva, abból kerekítettem.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
F40-nél ezt mutatja:
A G30-ra nem emlékszek már, h mit mutatott az eredeti app, mást használok már, mióta át van alakítva, ez meg nem ír ilyeneket.
Illetve olvastam még korábban, alighanem itt is, h a Segwaynél ez a funkció nincs, de akkor ezek szerint mégis van, vagyis ezek szerint roller-típus függő.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz ridiculous #20981 üzenetére
A 10"-os kerekű rollerek mindig nehezebbek, mi t a 8.5"-os kerekű modellek.
Ez sajnos ilyen.Használtakra értettem azt az árat.
A WerMamba rollerek is jók, csak a hasonló paraméterű modellek rendre drágábbak, mint a Ninebotok, ezért nincsenek a listában benne.
F25I? Szintén 160ezer.
Végre már az is 300W-os, és index is van rajta.
Arra a 15km-re elég lenne a hatótávja.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz Gardaai #21000 üzenetére
Ezeket már biztos láttad:
A 4 baron, (vagy akár 5) használt roller az jó, mert nagyobb a hatótáv, nehezebben lesz defektes, de minden rezdülést átad az útról (nemcsak az utasnak, hanem az elektronikai áramköri elemek forrasztásainak is) kanyarokban a tapadás (bedöntve) nem valami megbízható.
A belsőt 2-2.2bar környékén kezdi kidörzsölni a külső gumi, szóval attól azért nem kell tartani, h ha nem 4 bar fölé fújjuk a kereket, akkor mindenképpen ártunk neki.
3-3,5-öt szoktam mondani, bár 3 környékén úthibákon könnyebb defektet kapni, ezért a többség 4-re szokta fújni.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz zoltanz #21028 üzenetére
Ne vegyél ilyen motort.
Egyrészt Aliról ez pont kockázatos, egyáltalán nem biztos, h egy Monorimet fognak küldeni, inkább csak valamit, ami hasonlít hozzá.Másrészt ennyiért van 1000Wattos normális kerék is. Én se vettem pont ezért Monorimet, mert nem ad annyi többletet, amennyibe kerül.
Amit pedig írtak itt feljebb, az így van, ha maradsz a 36V-os rendszernél, akkor nem ad hozzá szinte semmit.
Mi a terv? Mit akarsz a rollerrel? Mihez kell a nagyobb motor?
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz e34power #21066 üzenetére
Szerintem ennyiért nem lehet venni még használt rollert sem.
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi
8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km (max 20km/h)
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Tömlős gumik
Tárcsafék hátul10"-os kerék:
Pro 4................350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulPro 4 Ultra.......500W 45km (48V)
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
LengéscsillapítókKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S
M365 Pro = Pro2Segway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km (tömlős gumik)
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulF25I..............300W 20km (tömlős gumik)
F40I..............350W 40km
IndexF65................400W 45km
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
Index
Szélesített trepniF2 sorozat:
F2...............400W 30km (NFC)
F2 Plus.......400W 40km
F2 Pro.........450W 40km (elöl lengéscsill)
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék elöl
Hátsókerék hajtás
IndexD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtás
G2................450W 65km
Lengéscsillapítók
IndexAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim)Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Shade45 #21069 üzenetére
Mi is csak azt látjuk, ami az újságban kint van.
Euronicsban pl.Az ilyen hiteleket inkább mindenki keresgesse ki magának, itt a topicban nemigazán foglalkoznak vele, h hol adják hitelre, vagy milyen feltételekkel.
Korábban is kérdezte már 1-2 ember, de neki is csak ezt tudtuk válaszolni, h Árukeresőn pl végig kell nyitogatni a találatokat, és oda szokták írni, h milyen hitelekkel lehet megvenni.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz HUNShon #21048 üzenetére
Én pont árulok egy feketét, hehhehhhe.
A D Sorozat az F Sorozat alatt van a Segway kínálatában. F sorozat = normál rollerek nagyobb akksival, tárcsafékkel, zselés gumikkal; D Sorozat = kisebb akksik, dobfék, tömlős gumik.
Így olcsóbbak is lettek, mint az F sorozat rollerei.
D18 ............250W 5100mAh
D28 ............300W 7650mAh
D38 ............350W 10200mAhF25.............250W 7650mAh
F30.............300W 10200mAh
F40.............350W 10200mAhMi 3.............300W 7650mAh
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz HUNShon #21086 üzenetére
Azok a betűk nem tükröznek semmilyen "sorrendet", ne lássatok bele semmit, csak betűk, amivel jelölnek, ill. megkülönböztetnek egy-egy szériát, és kész, ennyi.
Az a lista amit szoktam bemásolni, se jelent semmiféle fontossági sorrendet, vagy bármi ilyesmit, pusztán egy felsorolás a Xiaomi/Segway pálcikarollerekről, h átlátható legyen mégis melyik roller mit tud a többihez képest.
Ezért nincs rajta a WerMamba, E-Twow, mert azok már drágábbak ezeknél.
Most, h megjelent még pár új széria, már nem is annyira könnyen áttekinthető sajnos.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz NOKA32 #21111 üzenetére
Ő foglalkozik F sorozat módosításával:
https://hardverapro.hu/apro/ninebot_f20_f25_f30_f40_javitas_bovult_lista/friss.htmlJavíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- BABOLAT AERO PRO TEAM 280 grammos teniszütő és labdaszedő
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Polar mirage kerékpár eladó olvass!!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs