Új hozzászólás Aktív témák
-
Fishor
senior tag
Szia!
Nekem a Flex pro ról az itt olvasottak alapján pont az jött le hogy nem akarok olyat.
Nem áll meg függőlegesen összecsukva, a fék surrog, beállíthatatlan, bowdenek hosszával is úgy rémlik voltak problémák és a kormánycsapágy környékén komoly gondok voltak pár embernél. Én is gondolkoztam rajta de elvetettem.Üdv: Fishor
-
Fishor
senior tag
-
geotigris9
tag
-
-
geotigris9
tag
Nálam kemény használatba volt/van a Flexpro napi szinten. Becslésem szerint közel fél ezer km környékén járhatok már vele.
Egy két dologra reagálnék meg, megosztanék vele tapasztalatot ahogy most állok vele.
Ami zörög benne b@romira eggyébként nem a teleszkópok ha nem a kormányt tartó zsineg rögzítsétek.
Persze a forgáspontoknál is és a teleszkópoknál is van némi zaj meg persze hanem egyenletes úton mész a kerekek is rendesen zörögnek.Csengőt ha haladni akarsz gyalogos tömegben, azt nem hátrány beszerezni és használni.
Sajnos a gyári kézi féket nem lehet úgy beállítani, hogy kifogástalanul működjön mert úgy van megcsinálva konstruktőrösen, hogy soha nem lehet jó. Az más kérdés nálam kb. egy hónap amíg így úgy működött most le van szerelve teljesen csak a tárcsa van fent a fékből.
A tervem még mindig az, hogy kicserélni valami működőképes és nem noname "bringás" fékre.
Nem rég szereztem a célnak Shimano Deore féket ami persze olajos, de az gond, hogy túl széles a féknyereg (nem a szemtáv az sztenderd méretű azonos a gyárival) és hozzá ér a kerékhez. Lévén itt két oldalt ugye két munkahenger dolgozik nem fix pontú az eggyik betét sem. Lényeg kb. 5 mm szélességet kellene áthidalni stb ..
Hogy jó legyen vele. Ha sikerül esetleg megcsinálni és felvarázsolni arról be fogok számolni.
(Nagyon hiányzik eggyébként az a tárcsafék amíg működött áldás volt használni főleg, hogy az abroncsféket vagyok kénytelen használni meg a cipőtalpat fékezni helyette.)
És így sokkal lassabban tudok vele haladni a taposó fék miatt nem tudom úgy ereszteni neki csak "biztonságos" tiszta szakaszokon esetleg.Szét kéne szednem megnézni mert a másik gond ami már nagyon szembetűnő, hogy az egész kormányrésznek már van némi kilengése - holtjátéka előre - hátra, ami már bő 1 - 1,5 cm-e rúg.
Másik dolog fékre még visszatérve nem tudom, hogy volt szerelve másnál a fékbovden, de nem úgy mint a képen(Webes áruházi) már rögtön az elején sérült hála a "fejlesztett" elvezetésnek, hogy nem oldalt van vezetve (burkolaton belül /Webes kép[link]/), ha nem nálam középen volt és oldalt kihozva és itt az oldalt kihozva alul -on van a hangsuly. Tehát ha oda zúzod egy patkánál vagy úthibánál nem csak a vázat éri a fizikai behatás, ha nem a bovdent is. Aki még nem zúzta oda és működik neki a tárcsaféke és nem úgy van elvezetve mint a webes képen annak ildomos átvezetni oldalt.
És érdemes az abroncsfék csavarjait is főleg be csvarrögzittőzni bár gondoltam rá, de elmaradt összerakásnál csak után húzgáltam időnként a csavarokat ami kevés volt egy valahol kiesett és elveszett az abroncsfék csavarokból.
Kis off a végére nem lehúzásnak, de na ... ki látja az összefüggést ?
[kép]
[kép][ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen