Új hozzászólás Aktív témák
-
Carlos Padre
veterán
válasz
mike1334 #538 üzenetére
Amit tudunk vagy sejtünk eddig
PS5
- valami speckó ssd, zero töltési idő
- raytrace
- haptic feedback kontroller
- VR
- remek régi és új exluzív IP-k
- kiváló belsős stúdiókSeries X
- szabvány ssd, nyilván gyors lesz
- raytrace
- állítólag erősebb
- szép nagy hasáb forma (nekem tetszik)
- pár megkopott régi név és a Forza, de minden jön PC-re is
- néhány új, ígéretes stúdió -
mike1334
veterán
válasz
hombre[EU] #537 üzenetére
De nem akarok megint ennyi pénzt költeni erre
-
mike1334
veterán
válasz
hombre[EU] #535 üzenetére
Az rdr2 teltesen tuti S-en, a GoW meg slimen. A gond csak akkor lesz, ha az új generációra fognak fejleszteni, és a régi egyáltalán nem fog elindulni...
-
hombre[EU]
veterán
válasz
mike1334 #534 üzenetére
Én is el vagyok egy Slimmel, mert ugyanazok a játékok (mint a Pro/X) csak kevesebb pixelbōl és kicsit gyengébb árnyékokkal
nem lesz nagyobb a map,több npc, jobb fizikája vagy története a játéknak. Számomra csak f*ngreszelés volt ez a félgeneráció, egyébként is a Pro nem egy jól sikerült termék (szerintem). OneX meg nem kell a pc mellé
-
mike1334
veterán
válasz
hombre[EU] #533 üzenetére
Mondjuk nekem egyelőre tök mindegy, az S is elég
-
hombre[EU]
veterán
Kicsit szédülök ezektōl a tflopsoktól
minden nextgen leak 12-14 körül "hallotta" (érdekes órajelet,memória sávszélt senki), de az amdnek még 10feletti vga-ja sincs navi architektúrán
8c16t@3.5ghz cpu viszont nagyon komolyan hangzik. Még boost clocknak is egy ilyen apuban,nemhogy alapórajelnek -
hombre[EU]
veterán
válasz
Carlos Padre #528 üzenetére
Meglepōdnék...bár Jim Ryan lehet kilobizza EU-ba first day
-
oriic
HÁZIGAZDA
Pletyka:
PS5 - Novemer 20 - 500 dollár.
https://www.gamesradar.com/ps5-rumored-to-release-in-november-2020-for-dollar499-according-to-new-leak/ -
oriic
HÁZIGAZDA
-
hombre[EU]
veterán
Szóhoz sem jutok. És most nem a dizájn miatt.
Nem mondom,hogy tetszik az irány,de ha ez az ára akkor legyen.
A jövōben mindent gpu-ból akarnak számolni? -
oriic
HÁZIGAZDA
-
#21123072
törölt tag
-
hombre[EU]
veterán
válasz
Carlos Padre #514 üzenetére
Ha rövidtávon csatát nem is nyernek vele, de OneX után én azt hittem erre építeni akarnak hosszútávon, a brand marketingjének alappillére lehetett volna. Mondjuk a navi architektúrája is keresztbe tett,mert flops-okkal most nem érdemes dobálózni
maximum,ha fp16-ot vagy PixelRate-et reklámoznak...
Akkor jövōre a TV-TV-TV helyett jön a PC-PC-PC?!Szerk: a pc-s árak elég szépen stabilizálódnak. Egy 8magos zen2+vega56 már "bagórt" megy
-
Carlos Padre
veterán
válasz
hombre[EU] #513 üzenetére
Szerintem a következő gent sem a megaflopsok döntik el, és ezt már látják a Microsoftnál is. A új xbox egy konzolpc lesz azoknak, akik nem bírják követni a PC-s hardver árakat, ha akarod konzol a nappaliban, ha nem akkor dugsz rá monitort-billt-egeret és úgy játszol, a lényeg, hogy fizesd a gamepasst. A PS meg marad A Konzol.
-
hombre[EU]
veterán
válasz
Carlos Padre #512 üzenetére
Eddig az volt a "teória",hogy az Anacondával folytatják a most-powerful játékot, de ezek alapján ugyanaz lesz ugyanazon az áron (+custom implementációk,api stb).
Magyarul aki jobb új softwareket mutat az lesz pozícióban?! -
Carlos Padre
veterán
válasz
hombre[EU] #511 üzenetére
Alapjaiban legfeljebb, de más nem is lehet.
-
hombre[EU]
veterán
AMD Flute benchmark, Scarlett?
Úgy néz ki a két masina ugyanaz lesz, navi10lite -
hombre[EU]
veterán
homemade ps5
Nem vesszük komolyan,dedede elég szépen teljesít még egy olyangagyi
univerzális környezetben is,mint a windows, egy konzolnál kevésbe koherens rendszer -
birorichard
őstag
válasz
Carlos Padre #507 üzenetére
veled minden rendben van? ha igen, fuss neki meg egyszer.
(#508) hombre[EU]: egen... en arra szamitok, hogy ez lesz az irany. ha nem is rogton indulaskor.
-
hombre[EU]
veterán
válasz
Carlos Padre #507 üzenetére
A Micro szerintem bekacsint a vrr-120hz témába a fornite/r6/egyéb kommersz multi játékok terén. A monitor és M+K support után gondolom folytatják a témát. A PS-bōl ezt nem nagyon nézem ki. Sokat elmond a jövōrōl,hogy már ōk is úgy nyilatkoztak: a ps5 egy niche termék lesz. Oldschool cucc a dinoszauruszoknak
majd utánunk jöhet a reneszánsz
Szerk.: 4K supersampling???
honnan 8K-ról?
-
Carlos Padre
veterán
válasz
birorichard #505 üzenetére
Natív 4k-ra minek a supersampling? Ne őrüljünk már meg, már ez az fps mánia is túlzás. Kijönnek az új konzolok, és beindul a rinya megint, hogy csak 4k60fps? Miért nem 120? És a supersampling hol van? Á, így már nem is kell.
-
hombre[EU]
veterán
válasz
birorichard #505 üzenetére
Szerintem az elején gyakori lesz a magasabb képfrissítés (60 körüli) a ms/sony nyomására,mert mostanában elég hangos a net ettōl. Engem nem zavar se a 30,se a 60 ha stabil, de ha választanom kell akkor inkább grafika-fizika-szimulációkat választom a képkockák helyett
-
birorichard
őstag
válasz
hombre[EU] #504 üzenetére
graf teljesitmeny novelessel elsosorban felbontast celszeru novelni, szerintem megjelenest koveto 1-2 even belul nem kizart, h a 4k tvken is be lehet majd kapcsolni a supersamplinget... az ssd is persze gyorsabb mindenre mint a hdd, de a nagymeretu texturak emberi idoben valo betoltesehez elegge nelkulozhetetlen. 60 fps cim kb pont annyi lesz, mint most, en nem nagyon varok palfordulast ebben a temaban most sem.
-
hombre[EU]
veterán
válasz
Carlos Padre #500 üzenetére
Persze tudom, de szintetikus mérésnél közel azonos teljesítményük volt a hd kártyával. Ezt a 4x erōsebb dolgot nem tudom,hogy mérték majd lehet beszélnek róla bōvebben az év végén vagy tavasszal. Ezzel a navival tényleg úgy néz ki,hogy nem lesz gond a 4k-val az életciklusa elsō felében, a framerate pedig csak a fejlesztōkön múlik. Biztosan hamar megjelennek azok a címek,amik mindent kisajtolnak a gépbōl és 30-ra mennek rá
-
birorichard
őstag
ps4-en a system ui (na jo, ez relativ), ux, teljesitmeny szempontjabol is messze benabb, mint xboxon.
amugy x360-on csak a dashboard egy kompaktabb valtozatahoz fertel hozza jatek kozben, ha jol emlekszek, itt meg normalis multitasking van, de magas jatek prioval, raadasul hdd-rol. ssd-vel talan egy kicsivel folyamatosabb lesz. -
Def26
félisten
válasz
Carlos Padre #500 üzenetére
én egyre inkább azt érzem, hogy ez sem állja ma már úgy meg a helyét mint régen.
Amikor egy brutálisan erős xbox one x -en akad/dadog a dashboard és egy egy update -től hol jobb, hol rosszabb, akkor hajlamos vagyok azt gondolni, hogy valami nem kerek ezzel az egésszel. A régi konzolokon az oprendszer tényleg csak egy egyszerű system rendszer volt, ami semmi erőforrást sem használt az akkori gépekhez erejéhez képest, most meg lassan az oprendszerhez kell hardvert erősíteni kb. mint pc -n.
Kicsit negatív vagyok ezzel, mert boxom van és napi szinten szenvedek valami szoftveres szarsággal, legyen az lassulás vagy, hogy komplett üzeneteket nem tölt be. Lehet ez ps -en kicsit jobb...
-
Carlos Padre
veterán
válasz
hombre[EU] #499 üzenetére
A nextgen az X-hez mérten 4x gyorsabb aszonták. Amúgy sem érdemes direkt összehasonlítani, mert a konzol a direkt optimalizálás miatt 30-40%-al több teljesítményt ad le, + a konzolspecifikus trükkök, amik nincsenek jelen a pcs videokártyákban.
-
hombre[EU]
veterán
Jók lettek az AMD 7nm-es cuccai
ha az XT kártya teljesítményét beletömik a dobozokban az gyönyörū lesz. Összehasonlításképpen: az alap ps4 és xbox egy hd7850-7870 gpu
a relative performance az körülbelül 400-450%-kal több [link]
-
hombre[EU]
veterán
Xbox és VR? Érdekes, nem hiszem, de mindenkinek jó lenne
Ezzel a konkrét pletykával az a bajom,hogy 2021-ig(és azon túl min.3-4 év) ez a Rift S...gagyi lesz. Nincs eye-tracking; 80hz képfrissítés; a felbontás nem rossz, de a 538ppi csak 30%-kal nagyobb,mint a 3 éves psvr (a JDI már 1000ppi vr-ready displayeket készítget), sötét helységben bajos a használata stb. Nem hiszem,hogy erre lehet jövōt építeni,egy 2019es budget headsetre. Ha komolyan gondolják akkor új cuccot kell hozni, vezeték nélkülit mindenképp -
oriic
HÁZIGAZDA
Pletyka:
PROJECT SCARLETT RUMORED TO BE COMPATIBLE WITH OCULUS RIFT S
Nem sok valóság alapja van szerintem.
-
hombre[EU]
veterán
válasz
Carlos Padre #494 üzenetére
A ps4 lowlevel apija (gnm vagy gnmx) nagyon hasonló,mint a vulkan...easy as a pie
-
Carlos Padre
veterán
válasz
hombre[EU] #493 üzenetére
Nem lehetetlen, mert a klasszikus ray tracing a legegyszerűbb de a legszámításigenyesebb megoldás ugyanarra a problémára, viszont könnyen gyorsítható brute force, viszont vannak sokkal elegánsabb megoldások is. A Crytech megoldása sem igényel célhardvert, és ha az AMD-nek van valami megoldása annak gyorsítására az bitang gyors lehet.
-
hombre[EU]
veterán
válasz
Carlos Padre #492 üzenetére
Így már van alapja a ps5 more powerful... pletykáknak (e3 óta már második ilyen jött), mert az rt magok területet foglalnak; a ps compute-ban erōsebb lehet, sōt ha az rtx szériából indulunk ki (hōmérséklet rt alatt) akkor még magasabb frekvencián is járathatják a gput
-
Carlos Padre
veterán
válasz
hombre[EU] #491 üzenetére
Logikus, a Microsoftnak DXR kompatibilis kell a tervei miatt, a Sonynak meg jó. Csak legyen átjárás a kettő közt.
-
hombre[EU]
veterán
Érdekes Úgy látszik a Sony és a MS más megoldással állt elō a raytracinggel kapcsolatban
-
hombre[EU]
veterán
válasz
#39560925 #486 üzenetére
Ennyit találtam: This new RDNA technology will be used to power the PS5 and deliver powerful boosts to performance such as;
1.5x performance per watt
1.25 performance-per-clock improvement over past technology
New compute unit design – improved efficiency and increased IPC
Multi-level cache hierarchy – reduced latency, higher bandwidth, lower power
Streamlined graphics pipeline – optimized for performance-per-clock and high clock speeds.Illetve: It also overcomes one of the biggest limitations fo GCN architecture, and the real reason AMD was pushing for this: the 4096 SP limit that was holding back Radeon Graphics.
The RDNA macro-architecture also features streamlined graphics pipeline which features “high clock speed”Majd Abu megírja mi lesz ez
-
#39560925
törölt tag
válasz
hombre[EU] #485 üzenetére
Szerintem ez az RDNA még nem egy teljesen új arch, egy GCN ráncfelvarrás lehet.
-
hombre[EU]
veterán
Valaki megtudja saccolni mekkora IPC növekedés történt a Jaguar-Zen2 között?
Illetve akkor dobták a GCN-t vagy csak átnevezték RDNA-ra? -
Carlos Padre
veterán
válasz
hombre[EU] #482 üzenetére
Van egy réteg, ami egyszerűen nem bírja megemészteni, hogy nem Intel-nvidia, hanem csak fos amd. Ez egy dolog, hogy az nvidia buta hardver - okos driver megoldása jól működik PC környezetben (kellő marketinggel megtámogatva), de teljesen életképtelen konzolok alapjaként. A végeredmény egy félmilliós PC lenne konzol méretű dobozban, ami papíron jól szerepel de egy ps4 pro teljesítményét sem érne el valós környezetben.
-
hombre[EU]
veterán
válasz
#39560925 #481 üzenetére
Semmi baj a gcn architektúrával nekünk konzolon
A PC az egy más tészta,de Vulkan alatt a Polaris még mindig korrekt eredményeket produkál, a dx11
, a dx12 implementáció pedig kritikán aluli (volt?nem tudom most,hogy állnak vele). A mostani konzol gpu még mindig "bika" a többi komponenshez képest. Egy ~2011-ben készült gpu számol az OG PS4-ben és natív fullhd-t tol ki magából még jövōre is top notch játékokban. Most van félben nálam a DMC5 és szép,és stabil. Egy $100-os (hazudok,mert a komplett APU volt ennyi) 8éves gpu-n.
Lehet,hogy a Navi lesz a leggyengébb láncszem, de panaszra nem lesz okunk ebben biztos vagyok (fōleg nem ilyen API-HW kombináció mellett). Most is sokan köpködnek a PS4re (gyenge gpu,gyenge cpu) miközben az egyetlen igazi problémája a 8gb shared memory (mennyi a vram:3-4, pro esetében 5-5.5?) -
#39560925
törölt tag
válasz
CsonkaImo #480 üzenetére
GCN az architektura. Egy oskovulet es az utobbi 5 evben hiaba toldoztak-foldoztak, totalisan versenykeptelen volt az Nvidiaval szemben. Szoval ez a predikcio - hogy marad versenykeptelen - a legvaloszinubb. Egyet tehetunk: remeljuk, hogy a Sony es az MS kereseire elegge melyen belenyultak az architekturaba, hogy a konzolokba legalabb valami mersekelten versenykepes GPU keruljon.
-
#39560925
törölt tag
Pffff...
https://wccftech.com/amd-navi-radeon-rx-gpu-rumors-navi-20-2020-rx-navi-graphics-cards/Remélem a konzolokra szabott variánsnak egy kicsit jobb lesz a teljesítmény/fogyi aránya.
-
-
mike1334
veterán
válasz
hombre[EU] #476 üzenetére
Én két gépről tudok, de elvileg a mostaniak is tudják majd a streaminget, meg igazából kb minden okos eszköz alkalmas lesz rá...csak lesz egy budget next gen (de az X miatt nem tudom mennyire lesz ez next gen egyáltalán...).
-
mike1334
veterán
válasz
hombre[EU] #472 üzenetére
Az olcsóbb bevallottan stream gépnek és budget megoldásnak jön. Arra pont elég lesz a 4 tlops is, sőt.
A mostani generációból kiindulva majdnem biztos, hogy egy Xbox One X-et fogok venni, azzal még évekig el lehet lenni, pláne mivel tök jó áron be szokták számolni az S-t.
De addig még sok idő van, nem ragaszkodok egyik konzolhoz sem, majd meglátjuk melyik mit kínál -
hombre[EU]
veterán
válasz
mike1334 #470 üzenetére
Az a 4tflops bullshit, attól nem lesz olcsóbb,mert a chipet úgyis meg kell venni csak letiltod a cu-t vagy feszültséget csökkentesz. Másik dolog,hogy nem hozhatsz 2020-ban gyengébb hardwaret,mint amit már 17-ben kiadtál,nonsense, ez nem 2 évre készül. Az E3-mon szerintem nem lesz semmi ár/specs(még nincs is késztermék),maximum az xCloud launch date jön. Ami igazán megdobja az árat az a nagyobb SSD és a több memória (=magasabb minōségū sugárkövetés)
-
hombre[EU]
veterán
-
mike1334
veterán
A gyengébb MS gép elvileg az X-nél kevesebb krafttal jön (4 tflops, ha igazak a pletykál, az erősebb meg 12 körül)..az X ára már bőven 150 alatt van...a gyengébb nyitó ára sztem 100 alatt lesz, különben nem éri meg majd megvenni.
De már csak egy hónap és egy hét és kiderül
-
-
KaitouP
nagyúr
válasz
hombre[EU] #462 üzenetére
Én 140-150K HUF elképzelhető fogyasztó árként nem várnék azért csodákat.
-
#39560925
törölt tag
válasz
hombre[EU] #462 üzenetére
Nem tudjuk. Ez egy devkit, még változhat a CU-k száma, az órajel, és legfőképpen a RAM mennyisége is.
-
sp8787
addikt
válasz
hombre[EU] #460 üzenetére
Mi ebben a Hoppa? Ugyanezt a secret sauce rizsat mondta mindket konzolra 2018-ban.
-
hombre[EU]
veterán
Hoppá! és mi az a secret sauce? RadeonRays?Vulkan?
-
hombre[EU]
veterán
Dedikált Save (vagy quicksave) gombot a népnek! Feláldozok érte 1 tflops-ot
-
hombre[EU]
veterán
Ha nem is volt offisöl,de Cerny óta tudjuk,hogy a sebességel nem lesz gond egyiknél sem, elméletben
Gyakorlatban csak a jelenlegi játékok/hw-hez lesz gyors, a nextgen játékokat ugyanúgy 1 perces töltōképernyōkkel kapjuk meg
ha nem az "ultra szuper minōség" lépes miatt, akkor azért mert sokkal lustábbak lehetnek a fejlesztōk
Majd ha egyszer az ssd pariban lesz a rammal,esetleg akkor -
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
hombre[EU] #454 üzenetére
Az 1TB NVME SSD a lényeg. Bitang gyors lesz a gép háttértárja. \o/
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
Carlos Padre #449 üzenetére
Hja lemaradt, hogy olyan linkelte aki eddig 100%-ban valós infókat szivárogtatott. (1TB-os SSD-n van a lényeg, hogy az már fix, hogy az lesz a gépben)
Nintendo Switch:
Nikkei szerint is jön a kisebb Switch nyáron. [link]
-
#21123072
törölt tag
válasz
Carlos Padre #451 üzenetére
Amit linkeltél, az épp az ellenkezôjét állítja.
-
Carlos Padre
veterán
-
Carlos Padre
veterán
-
Carlos Padre
veterán
válasz
hombre[EU] #445 üzenetére
Annyira tökmindegy, hogy az a szám csak arra jó, hogy valamennyire el lehessen helyezni PC viszonylatban. Szerintem a következő generáció sokkal jobban fog különbözni egymástól, mint a mostani, szóval még nehezebb lesz a direkt összehasonlítás, főleg az egyedi utasításkészletek miatt. Az xbox (még)inkább pécésebb lesz, a ps marad A konzol.
-
hombre[EU]
veterán
válasz
Carlos Padre #443 üzenetére
Valójában tökmindegy,hogy 12 vagy 14tflops,mert a jelenlegi 30-40%-os erōtöbbletet sem tudja kamatoztatni a OneX. Utoljára a DMC5 breakdown láttam,ahol frame-ben ugyanazt tudja,mint a Pro (cutscenek alatt elmarad a Pro-tól) a natív render oneX: 3840x2160, pro:3200x1800. Magasabb órajel,több memória (ez segít a legtöbbet), 30%-kal nagyobb gpu teljesítmény és a valóságban nincs látszata.
Ha megtartja a PS az IDbuffert (dedikált gpu feature a checkerboard renderhez) akkor sokkal hatékonyabb lehet ,ha igaz ez a 10% különbség. 1800p-bōl 4k cbr mellett akár 25-30% magasabb framen futtathatják ugyanazt a programot vagy egyéb megoldásokba invesztálhatják a megmaradt erōforrást -
mike1334
veterán
válasz
Carlos Padre #443 üzenetére
Tehát a két korábbi pletyka ellentétes egy harmadik pletykával? Őrület mik vannak manapság, ha már a pletykáknak se lehet hinni
Milyen cikket vártok? Ők is csak abból dolgoznák, amit hallanak...majd e3-on kiderül, legalábbis az xbox valószínűleg. -
Carlos Padre
veterán
Ign(hu) egy szar, blikk szint max. Korábban már lehozták, hogy a next xbox 12+ tf 16gb rammal, egy másik cikkben meg h a ps5 14+ tf 14gb rammal erre most ez a cikk.
-
hombre[EU]
veterán
válasz
hombre[EU] #441 üzenetére
*$450-500
-
hombre[EU]
veterán
válasz
ProEvoFan #440 üzenetére
A "fejlettebb" helyett én az erōsebbet használnám. Logikus,hogy tovább viszik a tflops/ghz/gb számháborút és jó marketing a : legjobb konzol a multiplatformokhoz.
Ha egyikük sem baltázza el a rajtot akkor egy jó kis versengés alakulhat ki. Véleményem szerint minden az árazáson fog múlni, aki eltalálja a sweetspotot ($350-400) sokat nyerhet az elején.
Azt nem tudom elképzelni,hogy a legerōsebb Xbox ára pariban lesz a PS5 árával -
ProEvoFan
nagyúr
Bennfentesek szerint az új Xbox fejlettebb lesz, mint az új PlayStation
A szájkarate elkezdődött. -
#39560925
törölt tag
válasz
hombre[EU] #438 üzenetére
24 nem is valószínű hogy lesz. Devkitekbe több került a mostani generációnál is, mint a végső termékbe.
-
#39560925
törölt tag
válasz
hombre[EU] #436 üzenetére
100%, hogy skalazas lesz csak, es ahogy irtad is korabbi hsz-ben, majd ugyis jon felgeneracios upgrade, az majd tud checkerboardot kesobb.
-
hombre[EU]
veterán
válasz
#39560925 #435 üzenetére
Na már hivatalosan is támogatni fogja vége a találgatásoknak
-
#39560925
törölt tag
válasz
hombre[EU] #434 üzenetére
Lehetséges, 16K is az, nem ez a kérdés, hanem hogy van e értelme.
-
hombre[EU]
veterán
válasz
#39560925 #433 üzenetére
Persze,nem azért írtam,mert fontosnak tartom. Arra reagáltam,hogy lehetséges-e 8k cbr(vagy temporal injection) a következō generáción belül,mondjuk 4-5 év múlva mikor is széleskörben elérhetōek lesznek ezek a tv-k. Frissített hw,új ryzen-új nav(most is dupláztak gpu-ban 3 éven belül)...ha elterjed,mint most a 4K akkor megoldják.
Nagyon érdekes lesz az elsō 2 év, kiváncsi vagyok az ICE team mit húz elō a kalapból -
#39560925
törölt tag
válasz
hombre[EU] #432 üzenetére
"közel". És akkor ott tartunk, hogy a PS5 PS4 Pro grafikai színvonalat tud elérni ha 8K-ra checkerboardol. Ezért nem tartom ezt valószínűnek. 8K amúgy sem releváns. Szerintem senkit sem érdekel. És még sokáig nem is fog. Ha lesz 8K support, arra a 4K-ról felskálázás bőven elég lesz. Láttam 4K-ról 8K-ra skálázott képet, és nem igazán látszott rajta, hogy nem natív tartalom.
-
hombre[EU]
veterán
válasz
#39560925 #430 üzenetére
Nem gondolom,hogy lehetetlen lesz a checkerboard 8k, persze így vakon,specifikáció/számítási teljesítmény nélkül csak tapogatózunk,de:
Jelenleg a 4k CBR valahol a 3200x1800-2560x1440-2880x1620 felbontásból "épül fel".
Számolok,kerekítek, átlagban ~4,7m pixel (alja 3,7, teteje 5,7). A natív 4k ~8,3m.
A 8k 7680x4320 ~33m. Ugyanezzel eljárással a 8K CBR-hez 18.8m pixelre van szükség
Ehhez kb 3,5x teljesítmény boost kellene,ha igazak a pletykák a Prohoz képest közel lesz ehhez a számhoz -
#39560925
törölt tag
válasz
hombre[EU] #428 üzenetére
Biztos, hogy joval komplexebb szimulaciok lesz par jatekban. Pl GTA-ban nagyobb forgalom.
-
#39560925
törölt tag
válasz
Carlos Padre #429 üzenetére
Nekem ugy tunik te nem erted amit irtam.
-
hombre[EU]
veterán
válasz
#39560925 #425 üzenetére
Ami számomra fontos,de még nem egyértelmū hogy lesz, az a VR eye-tracking,ha elhozzák a minōségi VR élményt (valahol a Vive-VivePro között) akkor nekem must have a PSVR2.
Amire nagyon kiváncsi vagyok mihez kezdenek a cpu-val(és a gpu-val) a játékfejlesztōk. Nagyon,de nagyon mérges leszek,ha csak annyi fog történni,hogy 10bōl 9 játék csak több frame-el fog futni. Az ehhez hasonló szimulációknak (világ,környezet,fizika vagy AI) jobban örülnék,mint az UHD+ textúráknak,raytracingnek vagy 120 fps-nek.
-
#39560925
törölt tag
válasz
Carlos Padre #426 üzenetére
Nem lesz checkerboard, hanem 4k rendering és az upscalelve 8k-ra. 4k alatti checkerboard 8k-n szarul mutatna, 4k feletti checkerboard túl sok erőforrás lenne.
Vezetékmentes VR-ra adtak be szabadalmakat, neten vannak cikkek hogy oldható meg.
-
Carlos Padre
veterán
válasz
#39560925 #425 üzenetére
Most zavartak át ide offolni, erre már te beraktad a hírt
Vannak érdekes dolgok az eredeti posztban, (pubg remastered play-to-free ps+ ps5 exkluzív lol) és szerintem a 8k sem upscale lesz, hanem a jól bevált checkerboard rendering, és momentán a vr-t sem tudom hogy tudnák megcsinálni kábel nélkül úgy, hogy a mostaninál is nagyobb lesz a teljesítmény igénye.
-
#39560925
törölt tag
Már többórás hír, de lehet valaki még nem látta. [link]
Semmit sem lehet készpénznek venni, amíg nem volt hivatalos reveal, de ez a specs sheet nagyon jól hangzik.
-
mike1334
veterán
válasz
hombre[EU] #415 üzenetére
Van 4 LADDA tölthető akksim, amik kb 2-3 hétig bírják, és mindig van tartalék ugye, kicserélni meg fél percig se tart. Ja és lehet venni play & charge kit-et pár ezer forintért, ami ugyan azt tudja, mind a ds akksija, csak legalább cserélhető.
Ellenben a ds akksija 2-3 naponta enni kér ,és persze mindig akkor, amikor játszanék...Szóval az a hátrány, amire utalni próbáltál számomra előny.
-
#80123904
törölt tag
válasz
hombre[EU] #415 üzenetére
Akarod mondani 'azt raksz bele amit akarsz' és utána nem kell szenvedni azzal a kis fossal, ami fél év után jó ha kibír 4-6 órát (bár újonnan se bír többet 6-nál.)
-
hombre[EU]
veterán
Nem kérek a kijelzōbōl. Maradjon a touchpad csak oldják meg a személyre szabhatóságot. 4 axis (simogatás) + tap + hold. Ezzel a 6 funkcióval egy komplett menü/inventory rendszert le tudnék fedni.
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
#10186752
törölt tag
Ezeknek a találgatásoknak semmi értelmét nem látom. Majd amikor jön a hivatalos bejelentés, az lesz a tuti, teljesen felesleges addig lottózgatni.
Új hozzászólás Aktív témák
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- GTA V
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Részesedést vásárol az Intelben a Softbank
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kompakt vízhűtés
- További aktív témák...
- Shadow Of Mordor/GTA 5/RESIDENT EVIL II/CALL OF DUTY GHOSTS/STAR WARS SQUADRONS XBOX ONE JÁTÉKOK!
- PlayStation 5 (PS5.) SLIM 1TB. SSD. Digital Edition & Sony PlayStation VR2. szemüveg. KÜLÖN IS.
- BESZÁMÍTÁS! Logitech G920 Driving Force Racing Wheel + Shifter garanciával hibátlan működéssel
- Eladó Steam Deck OLED (1 TB) full pack
- Dobozos PS5 digital edition + 1 kontroller
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Alpine Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2978
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- iKing.Hu - Vivo X200 FE Blue Használt, újszerű állapotban 12 GB RAM / 256 GB tárhely Garancia!
- PS Plus előfizetések
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest