-
Fototrend
Hasznos linkek
Új hozzászólás Aktív témák
-
grimm2015
senior tag
Minden megszerezhető
(de ehhez IS trollnak kell lenni)
Kettőből 90%+ részvétel, de kb közöm nem volt a játékhozBattlenet: Grimm#22690
-
forguet
senior tag
válasz
Yodamest #65598 üzenetére
Hajrá
Jövő kedden peccs, valószínűleg pénteken S2023 start.
Nekem silver2 lett a vége most, de már nem lövök be division célt, úgyis oda jutok ahova tartozok.
Amúgy is a placement meccsekkel lehet kivárom míg elválik az ocsú a búzától, ne kelljen platos ADC-k ellen menni mélybronz supporttal (persze tudom ez fordítva is lehet, de ilyen kis meccsszámnál mint a placement nagyon félre tud menni)Mundo will go where he pleases! SZLÖRTY.
-
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #65597 üzenetére
Okés elfogadom, végülis itt sínylődök silverben szóval valamit akkor tuti nem csinálok jól.
Amit azért haladásnak tekintek és reményt adhat, hogy a match historymat végigpörgetve elég konzisztens a teljesítményem KDA és CS szempontból, nem ezekben kell a hibát keresnem.Másoknál itt silverben azért gyakran látok akár győztes, akár vesztes oldalakon olyan meccset, hogy ilyen ordenáré 1-14-3 és hasoló stattal zárt, 30 perc alatt 60cs-vel stb. nálam idejét sem tudom mikor fordult elő utoljára ilyen, de még hasonló sem. Sokan mentál gyengék és kilépnek 0-8-nál, (eleve hogy lesz valaki 0-8-ban na mindegy) otthagyják a meccset, direktbe feladják egy ponton, elkezdenek hülyeségeket csinálni és még többet halnak. Ennek ellenére érdekes még mindig silverben vannak, én ezért akarok innen kikerülni, mert biztos vagyok benne, hogy sokkal jobb vagyok ezeknél a játékosoknál.
Mindegy beszéljenek a tettek, felmegyek goldba és akkor beszélünk újra, majd küldöm a screenshotot.
-
grimm2015
senior tag
válasz
Yodamest #65594 üzenetére
Az a baj, hogy te teljesen mást látsz mint mi...
Neked van egy "vélt" elképzelésed görbe tükörben...
Azt látod, hogy kimeneteltől függetlenül, te mennyire kiemelkedő vagy a többiektől, azt sosem, hogy mennyire voltál fölösleges / hasznavehetetlen vagy meccseken.
Lehetsz te a dmg king, ha 16k sebzésed egy B- sebzés...
Az utolsó Lux meccseden is ugyan győztetek (a csapatod), te teljesen felesleges voltál.
Ha téged átraktunk volna 6.nak az ellenfél csapatába, akkor 6v4ben is ugyanúgy kikaptak volna.
Kevés gyilkosság... 6.2% legrosszabb, tehát átlagosan egy ilyen meccsen nálad a 'MID'-en játszó lux játékosok 93,8% jobb teljesítményt nyújt gyilkosság részvételben.
Átlagosan 100 játékosból 94 többet segít a csapatnak.
Rossz rálátás 13.3% itt csak 86,7% teljesít jobban nálad.
1 és 5percnél volt wardod, majd a győzelem 23. percéig egyet sem sem raktál le, 18.percig nem wardoltál.
Egy luxnak nem toronyrombolónak kell lennie, aki soloba tolja az ösvényt.
Mivel részvételed nem volt a csatában, viszont közel annyit farmoltál mint a többiek, valószínűleg ennyit csináltál.
Az biztos, hogy kevesebb mecset hozol le, mint ami elmegy rajtad.Battlenet: Grimm#22690
-
Kanczy
Topikgazda
válasz
Yodamest #65594 üzenetére
Emberem, három napja csatoltam be egy rakás bizonyítékot az ellen, hogy "nálad soha nincs" győztes csapat. Ez már csak azért is vicces, mert ma is lecarryztek kétszer (Illaoi és MF meccsek). Ugyanazokat a köröket futod itt hónapok / évek óta, belinkeled a szar meccseid, és panaszkodsz. Nem hallgatsz senkire, nem tanulsz, úgyhogy ennek így nincs értelme. A következő ilyen hsz-edtől elkezdek törölni, ez baromi unalmas.
[ Szerkesztve ]
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
Yodamest
veterán
Itt egy lecarryzett győztes meccs, de nézzétek meg hogyan kellett hozzá játszanom, hogy nyerni tudjunk...konkrétan meg sem haltam az egész meccsen (38 perc), miközben 2-19-es 14K dmg-es Yone top és 3-13-as 12K dmg-es jungler erősítette a csapatomat... De persze tudom itt is csak le lett hozva nekem a meccs és semmit sem csináltam...
-
Yodamest
veterán
Ha már egyensúly.... most őszintén... mik ezek a meccsek? 22 perc alatt 3-12, 0-15, 2-11, 2-9
Nyilván megint én tudtam egyedül valamit felmutatni a csapatomból, már nagyon uncsi... persze lehet engem szidni hogy "keveset wardoltam". Minden meccsem ilyen volt ma konkrétan vissza lehet nézni, ez nem lehet véletlen.Ha véletlen lenne a matchmaking, mármint adhat melléd nyerő embert és ellened, akkor kellett volna, hogy legyen olyan csapatom ahol nálam van az olyan csapat mint itt a kékek, de nem nálam soha nincs. Én mindig a vesztes oldalon vagyok, és bár kimagasló teljesítménnyel, de egyedül nem tudom lehozni, ezt nem is lehet, egy challenger sem hozná ezt le.
-
grimm2015
senior tag
Valaki magyarázza már el nekem, hogy ez miért nem zavarja a játékegyensúlyt hónapok óta?
A tornyok feleslegessé váltak a játékban....
És mundo ennél rosszabb...Battlenet: Grimm#22690
-
Yodamest
veterán
válasz
Kanczy #65591 üzenetére
"Egy rakás győztes meccseden lecarryznek,"
De ezt mire alapozod? Tényleg érdekel, mert én nem érzem így. Szerintem arra gondolhatsz, hogy amikor győztes meccsem van többnyire van egy olyan játékos velem, aki kimondottan jó volt és volt benne carry potenciál. Ez igaz, de nyilván a velejárója is a győztes meccseknek, mivel én nem vagyok az a klasszikus hypercarry... Ahogy utaltam is rá korábban, kell azért lennie valakinek velem aki hozza a top számot killekben és mondjuk dmg-ben is akár, ez elengedhetetlen.
A válogatás kapcsán: iiigen vannak ilyen meccsek is, de most végignéztem egyesével az elmúlt 3 nap mérkőzéseit és tök őszintén kb a felében én voltam az 1. vagy 2. top dmg a csapatomban, a másikfelében valóban csak 3. vagy 4. voltam. Szóval valójában is is, de az látszik egyértelműen hogy "jelen" vagyok a játékban, átlagban nincs kevesebb sebzésem mint bárki másnak, viszont jóval kevesebbet halok.
Az utolsó bekezdés tetszik egyébként, valóban ha egy skatulyába be kellene tenni kb ilyen jellegű játékos vagyok, rajtam nem mennek el meccsek, de valóban én sem vagyok az a Master Yi vagy Yone jellegű hypercarry, aki 24-6-al lehozza az egész meccset egymaga. Ez nyilván a játszott hősökből is fakad, nem várható el, hogy egy Morganával, Luxal úgy hozzam a killeket meg a pentákat, mint más egy Katarinával, Mordéval vagy Dravennel.
Viszont még egy dolog ehhez, ami nem látszik így és nehéz is ezt átadni, az az amikor mondjuk egy hülyén helyezkedő csapattársat, aki éppen fészcsekkolta a folyó menti brust (ilyen jó magyarosan) megmentek egy Q-val, vagy amikor belopok egy sárkányt Lux ultival és így elkerüljük, hogy megszerezze az ellenfél a végső sárkánylelket. Persze biztos mindenki csinál hasonlókat, de én gondolkodásban nagyon azt látom hogy sokan autopilotolnak és tök nem is az aktuális történésekre reagálnak csak csinálják amit "mindig is". Ugyan ez amikor senki nem tolja az ösvényeket és ott halnak el a minionok nem mellesleg a ledőlő torony mellett, miközben a többiek aramoznak miden, ami nyilván az ellenfél csapatnak jó adott helyzetben.... ekkor én kimegyek sidelénre és lefarmolom, megtolom a wavet, amit senki más nem tesz meg akinek a feladata lenne elsősorban. Szóval hasonlók....
[ Szerkesztve ]
-
Kanczy
Topikgazda
válasz
Yodamest #65590 üzenetére
Egy rakás győztes meccseden lecarryznek, nézd már meg a saját match history-d. Ezeken a meccseken teljesen mindegy, ki lett volna a helyeden, ameddig nem egy orbitális feederről beszélünk.
"De ez szimplán nem igaz, nyilván azért vagyok az egyik top dmg a meccseken, mert közöm nincs semmihez, valid."
Dehogy vagy. Nézd meg alább, ez csak az utolsó 3 napból, és csak a saját csapatod nézve egy kis válogatás:
4/1/3 Lux - 3. dmg (40% az elsőhöz képest), 21% KP
5/1/3 Lux - 4. dmg, 21% KP
4/2/6 MF - 4. dmg, 29% KP
5/8/11 Lux - 5. dmg, 32% KP, itt kifejezetten annak ellenére nyertetek, hogy ott voltál
5/11/10 MF vereség - 3. damage, 3/4/23 Yuumi, 24/4/6 Shaco, 15/6/10 Lux a csapatodban, de túl heavy voltál a Mundoval együttSzépen biztonságosan elfarmolsz, kihányogatod a Lux/Morgana Q-t egy pickre, vagy egy E-t/W-t egy assistra, és viszlát. Lehet így is csinálni, de ez pont arra lesz elég, ahol vagy. Nyilván nem véletlen, hogy pont a két, legmesszebbről pickelő és legbiztonságosabban játszható maget játszod, nem akarsz benne lenne az akcióban. Klasszikusan az a játékstílus, amikor még csak megközelítőleg sincs benned az x faktor, ami eldönt meccseket. Ritkán veszítesz el meccseket magad miatt, de pont ugyanolyan gyakran is nyered meg őket. Úgyis megmagyarázod, hogy ez meg az nem úgy volt, de az eredményed magáért beszél.
[ Szerkesztve ]
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #65589 üzenetére
"olyan hősökkel, akikkel mint mondtam akkor is assistot kapsz, ha közöd nem volt az egészhez"
De ez szimplán nem igaz, nyilván azért vagyok az egyik top dmg a meccseken, mert közöm nincs semmihez, valid."Az ellenfélnek összesen 6killt sikerült szerezni, ebből Zed szerzett 5killt."
Most ezzel megint csak azt támasztod alá, hogy a Zed jól játszott. Ergo nekem volt a legnehezebb lanem és ennek ellenére is ilyen jó stattal és farmmal zártam, sztem ez pont, hogy pozitív. -
grimm2015
senior tag
válasz
Yodamest #65588 üzenetére
Ha nem vagy ott, a csapatod akkor is nyer.
Ez csak felismerés kérdése...
Azért nem végzel 0/10ben, mert egy Luxxal nem kell a frontvonalban harcolnod, morganaval meg a spam w-vel életben tudsz maradni folyamatosan, szintén távolból.
Igaz ekkora részvételi arányokkal nehezen is halhatsz meg, amikor 5ből 4nél ott sem vagy.
Ilyen 20%+ meg 30%+ részvételeid vannak egy rakat győztes meccsen, olyan hősökkel, akikkel mint mondtam akkor is assistot kapsz, ha közöd nem volt az egészhez.
Ennek az az oka, hogy simán nem kell szart sem csinálnod ezeken a meccseken, mert nélküled is simán megnyerik.
Persze 4/1/3ban zártál, de a csapatodban a supporton kívül mindenkinek jobb volt a kda ja és a részvételi aránya IS, a support meg majdnem 3szor annyi harcban vett részt mint te.
Az ellenfélnek összesen 6killt sikerült szerezni, ebből Zed szerzett 5killt.
Én mondtam többször is, és mindig igazolod, egyszerűen taníthatatlan és VAK vagy.Battlenet: Grimm#22690
-
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #65586 üzenetére
De ez mit bizonyít? Csak az én érveimet erősíted ezzel is. Figyelj 4-1-3-ban zártam, 1x haltam a meccsen összesen, kiváló farmom volt, amúgy betoltam végig midlanet egészen az inhibig. Nemtudom nem érzem azt, hogy keveset tettem volna. Amúgy a jungler és a topos is kb így zárt, itt egyszerűen csak arról volt szó, hogy a botlane volt túl jó és végigszántotta az enemy csapatot.
Ez egy ilyen dolog, örültem neki, de attól még én is jól játszottam, ahogyan a csapat többi lényegtelen tagja is, attól függetlenül, hogy nem tudtunk annyit hozzátenni, mert nem kellett.
A zed szimplán az ellenfél legjobb játékosa volt, nem azért volt "jó" mert én voltam ellene, hanem ő volt onnan a legjobb ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
válasz
Kanczy #65585 üzenetére
Hát sajnos ezekkel a meccsekkel nem tudok mit kezdeni fejben, ez van, felbosszant. De ezen felül viszont atom mentálom van, nagyon ott vagyok az értelmes meccseken fejben és látom a hibáimat is, legalábbis jobban mint amennyire ezt másoktól visszalátom a chaten folytatott ömlenyekből.
Mindig azt mondják, hogy a konzisztens, folyamatos jó teljesítmény az ami számít, hát rám mindent lehet mondani, de azt nem hogy csapongó lenne a játékom. Nálam olyan soha nincs, mint amit meccsről meccsre látok, hogy 1-7-0-ban zár a toposunk vagy 3-16!-4-es Yone midünk van, mellette mondjuk egy 2-12-4-es adc, 60 farmmal a 20. percben.
Azt gondolom elértem arra a szintre, hogy az alapok -fundamentals ahogyan a kócsok mondják- már jól mennek: kimondottan jó farmom van a meccsek többségén (high gold szintű egész biztosan), mellette kimondottan kevés halálom a silveres átlaghoz képest, már a kill participation %-om is javult a régebbiekhez képest, 50% meg szokott lenni a meccsek többségén.
Szóval így nem látom azt, hogy rossz csapattárs lennék, én vagyok az akit focis példával élve belehet tenni bármilyen posztra és egész biztosan végigrobotolja a meccset, rajta nem fog gólt kapni a csapat, nem fogja kiállíttatni magát, nem fog veszekedni a bíróval, teszi a dolgát és ha van egy jó csatár is a csapatban aki jó napot fogott ki akkor nyernek.
-
grimm2015
senior tag
válasz
Yodamest #65584 üzenetére
Az a baj, neked az a lényeg, hogy "te" KIVÉTELESEN jobb voltál mint a többi csapattársad.
Hidd el van szar meccsed bőven, pedig egy luxal vagy morgánával nem nehéz jól teljesíteni, a teljesen felesleges dolgokkal meg hibákkal is kapod az assistot. Pl luxal egy teljesen feleslegesen eltolt pajzs az egész csapatra biztosan asist, vagy egy Morgana spam W ugyanez.
Erőltetheted, hogy a serap mennyire jó, de az igazság az, hogy teljesen felesleges item (az összes ap hősre amivel te játszol).
Egyébként erre miért nem panaszkodsz? Hiszen közöd nem volt a játékhoz, és a csapatod leggyengébbje voltál. Jah igen, a te ellenfeled (Zed) volt a csapata legjobbja, aki nálad jobban teljesített.
Nyilván itt is wardolhattál volna..
[ Szerkesztve ]
Battlenet: Grimm#22690
-
Kanczy
Topikgazda
válasz
Yodamest #65584 üzenetére
Te pedig még mindig nem vagy hajlandó megérteni azt a nagyon egyszerű üzenetet, hogy engedd el. Nem kell senkinek megmagyarázni, nem kell ötvenedjére beposztolni, játszd a következőt, vagy pihenj egyet. Már megint nem a saját játékodra koncentrálsz, hanem panaszkodsz a csapattársaid miatt. Nem segít az égvilágon semmit, de legalább felhúzod magad rajta, és önmagad fejlesztése helyett irányíthatatlan tényezőkre kened az egészet, szóval ártani árt.
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #65579 üzenetére
A seraphot mindig mondod, de én szeretem azt az itemet. Earlyben a tear nekem teljesen ki tudja váltani a doran ringet, később pedig nem kell eladnom mint a dorant, hanem egy tök jó tárggyá tudom fejleszteni. Jó statok, jó hp visszatöltés, ami azért a morgana W-nél pl. egész jó tud lenni főleg a hős passzívjával összevonva.
A meccsel kapcsolatban meg csak annyi a lényeg, hogy utálom ezeket az írtó szélsőséges végletekbe hajló gyakorlatilag megalázó vereségeket, főleg hogy én nem tehetek róluk. Csak ez az egy dolog tud felbosszantani, amikor így igazságtalan módon meg vagyok alázva a játék által....
Most abba hogy csak 99%-san játszottam, míg a többiek -300%-san plíz ne menjünk bele, nyilván tehettem volna kettővel több wardot is, de megint nem a lényeget ragadjuk meg. Azért vedd figyelembe, hogy egy ilyen meccsen, amikor minden ösvény be van tolva, nincs senki akire számíthatsz és az ellenfél gyakorlatilag aramozik a nexusotok előtt, nem könnyű wardolgatni, meg nemtudom sárkányokat elhozni stb.....
[ Szerkesztve ]
-
grimm2015
senior tag
válasz
forguet #65582 üzenetére
Egy hajszállal...
Az előszezon patch szerintem az eddigi legnagyobb fekete folt (az adc-k számára).
A legnagyobb hiba, hogy a gyógyítások egy kalap alá lettek véve és ez miatt (is) tud mundo 1900+ healalni EGYSZERRE, nem összeadva a többi apró mellett, ez több mint a legtöbb karakter teljes élete...
Ahhoz sem akarnak nyúlni, hogy full tank itemekkel megmagyarázhatatlan módon 6-700 ADja van neki.Amíg nem lesz átdolgozva a heal rendszer, addig az adc-k nagy része még nagyobb szopóágon lesz, remélem ez még a szezonkezdésre megjön (bár nagyon kétlem).
Grievous Wounds gyakorlatilag semmit sem ér... jelenleg az egyik leghasznavehetetlenebb.A legnagyobb vicc, hogy a tankoknál van a heal/shield/def és most már a sebzés is.
Nem tudom miért jó, hogy a tankok a dmgkingek.Én azóta sokkal szarabbul is játszok, mert nem úgy tudom felmérni a helyzetet.
Gondolok itt arra, hogy a low hps tankot nem tudom megölni, vagy hogy 60-70%+ élettel a hearthsteel "assasin" sebzésére nem számolok.
A másik probléma, hogy az adc számára legtöbbször túl hamar véget ér a játék.
A piszkálást is el kell felejteni... mert 1hiba után 10-15 "piszkálódási" sebzést kapsz visszaÉs akkor egyforma játék tudás... persze.
[ Szerkesztve ]
Battlenet: Grimm#22690
-
forguet
senior tag
válasz
grimm2015 #65581 üzenetére
Ja, én is így szoktam nézni, ha nem vagyok az első 5-ben a blitz score alapján, akkor azt győzelem esetén megköszönhetem a csapatnak.
Illetve azokat a játékokat is vissza szoktam nézni, amikor a meccs egy szakaszát nagyon elbukom.Nekem amúgy pont az a 20%-nyi meccs okozza a legnagyobb sikerélményt, amikor bármi lehet, és sikerül győzni.
Itt a sírból hoztuk vissza a játékot - ez lobby-lossnak tűnt a pickek után, illetve -10k goldig is romlott a helyzetünk egy ponton...aztán egy eszméletlen jó játékot elcsípett Cassio-nak és sztem ehhez a szinthez képest kiemelkedő csapatfegyelemmel megfordítottuk a játékot.
Amint látszik, ez nem az ADC-k meccse volt.
Én amúgy úgy érzem h egy hajszállal nehezebb lett a peccs óta érvényesülni ADC-ként.[ Szerkesztve ]
Mundo will go where he pleases! SZLÖRTY.
-
grimm2015
senior tag
válasz
forguet #65580 üzenetére
Nyilván nem a szélsőséget kell nézni, amikor valaki bot. A 40% próbálkozás nélkül.
Az a legnagyobb baj, hogy azt nem látják sokan, amikor a csapat lehozza a játékot, vagy amikor ő saját maga totálisan szar, de azt mindenki érzékeli, ha ő picit jobban teljesített, mint a csapata.
Csak úgy megemlítem "ugyan" 60%+ WR-en vagyok Nilahval úgy, hogy ~ 1.7 a KDA-m átlagban vele, persze vannak "jobb" meccseim is.
A legtöbb játékos normális játékszám mellett (Nem 20-30 össz játék) 45-55% között van ez 99,9%.Battlenet: Grimm#22690
-
grimm2015
senior tag
válasz
Yodamest #65578 üzenetére
Miért? 40%+ WRen vagy, ez megdönthetetlen. Te voltál a csapatod legjobbja, és ennyi.
Am a seraph teljesen fölösleges volt megint, a demonicot meg túl hamar vetted meg, 3 ellenfél ellen legalább az Oblivion Orb nem ártott volna. (Még akkor is ha jelenelg "kaka" item)
+ volt 2 wardod 3 és 5 percnél, és ennyi... 0.26/perc[ Szerkesztve ]
Battlenet: Grimm#22690
-
Lokids
addikt
válasz
Yodamest #65576 üzenetére
Egyszerű. A Meccseid kb 40% minden esetben el fogod veszíteni. Mindegy menniyre jó vagy. ÉS 40% akkor is megnyered, ha feedelsz orrba-szájba. A maradék 20% az amivel tudsz valamit kezdeni... De ezt mintha írták volna előttem vagy 10-20x.
If you chase two rabbits you will lose them both.
-
Yodamest
veterán
Vesztes meccs 7-2-2 stattal, jó farmmal, sima játékkal.... az ilyenek tudnak a legjobban elkeseríteni, amikor szimplán a csapatod 4 retard és ellehetetlenítik az amúgy könnyű győzelmedet. Most komolyan mi ez? Mik ezek a csapattársak?
De persze tudom, ha jó lennék, úgy igazán jó, ezt is lehoztam volna, persze. Csupán nem gondolom azt, hogy nekem kötelességem lenne ilyen szintű handicappel játszani egy egyenlő feltételekre megteremtett játékot. Mintha a városi sakk döntőt -6 figurával kellene megnyernem és ha erre nem vagyok képes nem lehetek bajnok... ezek milyen szabályok már?
-
Robin346
újonc
Sziasztok!
Lenne egy problémám,meccs közben általában 30as pingem van,de néha felszalad 500ra úgy 5-10 mp-ig. Van hogy 2-3 meccset lejátszok simán,azután újra előjön
Úgy féléve kezdtem el játszani , és azóta csinálja ezt, egyszerűen nem értem mi lehet a baj, csináltam routher resetet, kábellel,és wi-fivel is, de semmi, valami tipp?
-
grimm2015
senior tag
válasz
Yodamest #65570 üzenetére
https://www.youtube.com/watch?v=6tAypqgNlj4&t=73s&ab_channel=SkillCappedChallengerLoLGuides
Már összevissza működik minden....
Én azon vagyok kiakadva, hogy a hydrát nem nerfelik (tovább), ami totál OP jelenleg, de azt az adc-t, aki profitál belőle, annak változtatnak a képességein.
Mundo közben 1920 healel, meg indokolatlanul nagy sebzése van 6-700+ AD tank itemmel, most azt ne is firtassuk, hogy 5számjegyű is lehet az élete, rammus ugyanígy fájópont.
Az a heal átdolgozás nagyon sürgető lenne már a játék jelenállása szerint.Battlenet: Grimm#22690
-
Yodamest
veterán
Tahm mint solo laner nerfelve lett? Valami történt vele, mert pár hónapja még minden gond nélkül aláztam vele miden a Yasuokat és hasonló carry ad lanereket, de tegnap 3 meccs alatt egyértelműen világossá vált, hogy gyengébb lett. Lehet direkt nerf a képességeiben, de lehet az is, hogy az item változtatások nem tettek jót neki. Yasuot sem tudtam vele tartani, illetve egy Jaxet sem, pedig korábban ez nagyon easy volt.
Hát kár, mert ő volt az egyik mainem ha tankot kellett hozni, de ezek szerint a riot mindenképpen support rolet szán a hősnek. (ahogy alapvetően tervezve is volt amikor kijött)
-
Yodamest
veterán
-
grimm2015
senior tag
válasz
Yodamest #65565 üzenetére
Nézd meg ezt. Persze itt is mondja kinek mi a praktikus...
https://www.youtube.com/watch?v=-oyxOgtT33U&ab_channel=SkillCappedChallengerLoLGuidesBattlenet: Grimm#22690
-
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #65564 üzenetére
"Tehát te nem a képességet "mozgatod" a célpontra, hanem a kamerát? (Ha egyáltalán jól értem)"
Jaj dehogy is, az borzasztó is lenne. Ugyanúgy pásztázok az egérrel, teljesen függetlenül mozog az egér a kamerától.
"Most engem ez érdekelne, hogy hogyan tudsz megoldani egy ilyen szituációt?"
Abban a helyzetben semmi extra nincsen, szimplán ahogy írod is a kamerát a WD-vel odairányítom, közben már az egérrel becélzom a két célpont közötti területet, tehát ezek egyszerre történnek, és amint ott a kurzor a helyén szimplán átcsúsztatom az ujjam a D-ről az F-re, nálam ugyebár az az E képesség helye.
Tudom aki soha nem használta annak ez fura, de egyébként nagyon adja magát. Aki MMO-zott már oly módon, hogy nem a mostani point and click jellegűekkel, az pont ezt csinálja: folyamat megy ugye a karakterével a WASD segítségével és amikor mondjk egy disznót le akar ölni szimplán átcsúsztatja az ujját valamelyik szomszédos gombra, Q,E,F,C stb. sőt még eggyel távolabbira is teljesen könnyű, szóval az R,F,T,G re is simán át lehet nyúlni egy pillanat alatt úgy hogy a mozgás is szinte teljesen folyamatos marad. De igazából MMO sem kell hozzá, ha nem kontrollerrel játszol bármilyen pc-s játékot, mint egy tomb raider vagy doom mondjuk, azt is így ugyanígy irányítod, csak ott a "kamera" az a karaktered mozgása.
[ Szerkesztve ]
-
grimm2015
senior tag
válasz
Yodamest #65563 üzenetére
Így zárásként...
https://www.youtube.com/watch?v=m4-jNWSApZg&t=622s&ab_channel=SkillCappedChallengerLoLGuides
"A WASD-vel ez úgy néz ki, hogy szimplán bal kézzel úsztatom a kamerát a célpont menekülési iránya felé, miközben már a jobb kezemmel csak arra kell figyelnem hogy a célponton tartsam a kurzort! Ezáltal konkrétan folyamatos kamera mozgatás közben is a futó célponton tudom tartani a kurzort, így sokkal gyorsabban és pontosabban el tudok lőni rá egy távolsági spellt vagy akár többet."
Tehát te nem a képességet "mozgatod" a célpontra, hanem a kamerát? (Ha egyáltalán jól értem)
WASD mozgatod a kamerát, és ellen mozogsz a kurzorral, és ez mellé még tolod a skillt.
Most engem ez érdekelne, hogy hogyan tudsz megoldani egy ilyen szituációt?
Mert ehhez legalább W D (fel és jobbra) és a képesség gombját kell folyamatosan nyomnod (ha jól értem) és miközben mozogsz, az egérrel ellentétesen kell korrigálnod.
Így ebben a formában kizárt dolognak tartom, hogy pontosabban belehet lőni egy skillt, vagy hogyan tudod megszakítani a skillt? A lolba nekem a wasd kameramozgatás elképzelhetetlen.Battlenet: Grimm#22690
-
Yodamest
veterán
válasz
Chuzzlee803 #65562 üzenetére
A draggal az a bajom, hogy nekem nagyon kényelmetlen az egér középső gombján, az eleve egy elég rosszul benyomható gomb a legtöbb egéren, túl kemény, nem reliable. Esetleg áttéve mondjuk a egér oldalsó thumb buttonjára jó lehet, majd próbálkozom úgy vele.
-
Chuzzlee803
aktív tag
válasz
Yodamest #65561 üzenetére
Nem hülyeség amiről beszélsz, Dotában van világbajnok is, aki WASD-t használ. Annyi kérdésem/ajánlatom van, hogy a Drag Scrollt próbáltad-e már? Alapból görgő klikkre van bindelve lolon, és "egeres kamera" ugyan, de nem kell a képernyő széléig vinni a kurzort, hogy tudj egy kicsit mozgolódni a képernyőn. Nyilván nem az egész pálya bejárására való, de pl. laning vagy teamfight közben kicsit lehet vele igazítani a nézőpontot.
-
Yodamest
veterán
Nah magunk mögött hagyva a korábbi témát, ami nálam nagy filó még, hogy a billentyűzet kiosztást én elég egyedi módon használom. Egyedül eldugott reddit topikokban olvastam még tagoktól, hogy hasonlóan használják, de ezen kívül soha soha nem láttam még mást az alap kiosztáson kívül semmilyen streamertől. Célom ezzel az írással, hogy kicsit nyitottan elgondolkozzunk ezen, illetve engem is érdekel a másik oldal véleménye, hisz alapvetően az egésznek az a funkciója, hogy a lehető legkényelmesebben, legoptimálisabb módon élvezzük a gémet. Szerintem sokan soha nem is veszik számításba, hogy esetleg lehetne változtatni az alapbeállításokon, nekik is egy új nézőpontot jelenthet ez ha visszaolvassák.
Szóval a bill. kiosztásom amiről szó van:
Túlzott részletekbe menés nélkül, lényegében arról van szó, hogy sok sok év WoW után, nálam nagyon berögzült az az alapvető séma, hogy WASD a karakter vagy ez esetben a kamera irányítása, és a körülötte lévő gombok pedig a különféle képességek. Szóval én mióta lolozok, mindig is ezt használtam és bár próbáltam "erőltetni" időről időre a mouse panning módszert, de annyi ideig sosem bírtam ki ezzel, hogy esetleg meg is szokjam. Pár meccs után mindig visszakívánkozott a WASD kamera, mert zavart, hogy folyamat huzogatnom kell a kurzort, egyszerűen dinamukátlannak találtam.Amit leszögeznék, hogy nem azt mondom, hogy bármelyik módszer jobb a másiknál, inkább csak mások az előnyeik és hátrányaik, én most mivel ezt ismerem az én módszerem előnyeit tudom leírni.
WASD részletesebben:
Itt a lényeg az, hogy standard fps kéztartással a bal kéz vezérli szabadon a kamerát a WASD gombokkal gyakorlatilag folyamatosan on the fly, miközben a jobb kéz ezáltal teljesen szabadon van, csak a képességek pontos célzásával, pontos kijelöléssel kell foglalkoznia. A képességeket is a bal kéz vezérli, bár ez nem újdonság, de a Q,E,R,T,F,G,C gombokra kihelyezett képességeket kényelmesen el lehet érni, akár a kamera folyamatos mozgatása mellett is, nem törik meg a lendület. Ami még jó ebben, hogy nem tudom ki hogy van vele, de nekem így sokkal kevésbé fárad a jobb csuklóm, mivel nem kell a kamera mozgásokhoz szükséges teljes képernyőn átívelő mozdulatokat tenni. Továbbá ami még érdekes, hogy sokkal precizebben be lehet állítani az egér érzékenységet is, megengedhető hogy alacsonyabbra vegyük a DPI-t és ezáltal pontosabb apró mozgásokra legyünk képesek, mivel a kurzort nem szükséges többé a képernyő széléig mozgatni, mindig a középső tartományban mozog. A kis karakter mozgatásoknak és pontosabb célzásnak mindenképpen előnyére válik az alacsonyabb DPI.Végül, hogy konkrét szituációval is jellemezzem mi a jó ebben, tudom aki soha nem használt mást az alapbeállításon kívül kicsit nehéz lehet beleéreznie magát, de próbálom jól körülírni: pl. olyan hősöknél amik az alap képernyőtartományon kívül képesek lőni a képességeikkel lásd Lux, Ziggs, stb. nagyon megkönnyíti a célzást, mivel nincs az, hogy először kihúzom egérrel a képernyőt amerre lőni akarok és utána még korrigálom az egérkurzort a pontos célpontra, ami akár folyamatosan mozog kifelé a képernyőből, ezáltal egyszerre kellene a képet is húznom és céloznom a targetre, ami lássuk be lehetetlen. A WASD-vel ez úgy néz ki, hogy szimplán bal kézzel úsztatom a kamerát a célpont menekülési iránya felé, miközben már a jobb kezemmel csak arra kell figyelnem hogy a célponton tartsam a kurzort! Ezáltal konkrétan folyamatos kamera mozgatás közben is a futó célponton tudom tartani a kurzort, így sokkal gyorsabban és pontosabban el tudok lőni rá egy távolsági spellt vagy akár többet.
Végül hogy mi van a hősre lockolt, semi-lockolt kamerával: mivel a WASD teljes szabadságot ad a kamera felett, így a hőssel "úszó" zárolt kamerát soha nem is használok, még úgy sem, hogy közben nyomva kellene tartanom a spacet. Ezt csak azért írom le, mert úgy veszem észre a mouse panning módszernél gyakorlatilag elengedhetetlen, hogy az idő nagy részében ezt a hőssel úszó kamerát használjuk, ezt látom mindenkinél a videókban. Én spacet csak akkor nyomok, ha vissza gyorsan vissza akarom vinni a hősre a kamerát, máskor soha és nyomva sem tartom ezáltal soha.
-
Yodamest
veterán
válasz
Kanczy #65559 üzenetére
Látom ellenem a QSS-t, azt nem írtam hogy nem, én a cleanse-re írtam, hogy azt nem használja senki. Hát a többivel egyet is értek, valószínű itt alapvető élmény-eltérés van, egész egyszerűen silverben nem fordul elő az amit itt többen is állítanak, amit én állítok meg valszeg akkor feljebb nem fordul elő. Ettől független midkettő igaz lehet.
-
Kanczy
Topikgazda
válasz
Yodamest #65558 üzenetére
Egyrészt a QSS/Mercurial Scimitar ugyanazt csinálja, és elég szomorú, ha sok Malzahar game-ben nem láttad ezeket az itemeket magad ellen. Másrészt leírtad a kulcsinfót: az, hogy silverben le tudod 1v1-ezni az adc-ket, az bizony nem jelenti azt, hogy ezt meg tudod tenni egy szignifikánsan jobb játékossal, aki jól / ellened építi a karakterét.
[ Szerkesztve ]
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #65555 üzenetére
De istenem, te folyamatosan az én teljesítményemet becsmérled, hogy fos silver vagyok, meg szerintem én vagyok a világ legjobb játékosa elértem a csúcsot stb. de én soha nem beszéltem semmi ilyesmiről.....
EZ NEM AZ ÉN TELJESÍTMÉNYEMRŐL SZÓL ÉS NEM ARRÓL HOGY SILVERES VAGYOK! értsük már meg istenem.
Bármikor legyőzök Lux middel egy Jinx midet és NEM azért mert én jobb vagyok, nem vagyok jobb senkinél sem, hanem azért mert egyszerűen egy mides vagy tank spell kitje 1v1-ben erősebb.
-
grimm2015
senior tag
válasz
Yodamest #65554 üzenetére
Az a legnagyobb problémád, hogy te (szerinted) elérted a zenit csúcsát silver alján.
De tényleg ne foglalkozzunk ezzel tovább, több nálad sokkal jobb játékos is leírta a véleményét egyértelműen.
Játsz a saját elképzelésed szerint, már a szezon elejé nelmondtam hová fog vezetni... és pontosan ott is végeztél.Battlenet: Grimm#22690
-
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #65550 üzenetére
De ezek mit érnek ha cc-zve vagy vagy pedig szimplán nem vagy auto range-ben? Nekem sehogy nem fogod azt bemagyarázni, hogy az adc-nek bármi esélye van ha kap egy lux Q-t és egy ultit utána.... lehet bármennyi iteme tök mindegy, az 100-0. De persze tudom, majd a IE megvédi tőle...
-
grimm2015
senior tag
válasz
Krisztianby #65551 üzenetére
Hogy lehet végleges chatbant kérni? Nekem kell
Battlenet: Grimm#22690
-
Lokids
addikt
válasz
Krisztianby #65551 üzenetére
Lassan eljutunk oda, hogy "ülj le és kussolj" meta lesz
If you chase two rabbits you will lose them both.
-
grimm2015
senior tag
válasz
Yodamest #65549 üzenetére
Te 4 éve voltál G3, és akkor sikerült utoljára a gold szint, most idén S4.
Tehát 3.éve a goldot sem tudtad elérni...
Azaz a "tudásod" lényegesen romlott. Azt el ne hidd, hogy az új silver a régi gold...
4 Éve én is pont G3 voltam, most meg P2 be végeztem.
Mit keres egy adc a jgba? Mondjuk belopja a jg szörnyeket...
Számtalan splitpushnál csinálom.
Az is életszerű, hogy a mides malzának kell tolnia soloba a topot...
Ha már luxot sem tudod elképzelni veszíteni, akkor nem csoda, hogy s4be tudtál végezni 500játék után. Persze tudjuk, hogy te szerinted ez a csapatod hibája.
Egy lux ellen biztosan ez is bőven elég számtalan alkalommal. Csak megint arra apellálsz, hogy Q+W+R és minddel sebzel is, esetleg 1 passzívot eltolsz, nagyon véletlenül 2.
A Bloodthirtser tényleg már csak azért, hogy legyen hibalehetőség is.Battlenet: Grimm#22690
-
Yodamest
veterán
válasz
Sordoran #65546 üzenetére
De még ha 50-50 is tök mindegy, mert ha mondjuk nem talál be a lux q egész egyszerűen visszafelé mozgok, nem megyek oda. A következő már talán betalál, viszont akkor vége is.
A lane azért életszerűbb, hisz mit keresne egyedül az enemy jungleban egy adc vagy egy control mides? Egyiknek sem az a dolga, hogy ott kotorásszon.
Ellened is szívesen kiállnék miden 1v1-ben, nincs előttem olyan verzió, hogy egy adc engem legyőzzön, de ha úgy lenne gratulálnék mert akkor bölcsebb lettem egy tapasztalással. Azért már elég régóta lolozok, mégha G3-nál nem is jutottam feljebb soha, azért már több ezer meccsem van, soha nem féltem 1v1-ben egy adc-től sem (fed dravent és vaynet kivéve). És nem azért nem féltem mert nemtudom nem vettem komolyan, hanem mert a sok ezer meccs alatt egyszerűen "ez jött le" hogy nem fog tudni megölni én viszont meg tudom őt.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #65547 üzenetére
Most jól felmondtad megint a leckét, de nem tudtad megcáfolni egyik állításomat sem, hogy miért ne lenne úgy.
De tök mindegy úgyis tudom, hogy nekem van igazam, tök nem életszerű amit állítasz. Gyere játsszuk le 1v1-ben miden, hozok egy Luxot, életben nem győzöl le egy adc-vel.
[ Szerkesztve ]
-
grimm2015
senior tag
válasz
Yodamest #65542 üzenetére
Aham, és ezalatt neked végig full életed van feltöltött passzívval.
Az adc nagyobb rageből nem támad, és összefogdossa az összes skilled, mi több lassabban öli a minionokat is, így a torony alá kényszeríted védekezni, ahol folyamatosan várja, hogy told az "átpattanót és a voidokat'"
A Manád is nehezen fogyna, hiszen a seraf elég sokat biztosít.
Hát van egyfajta téves elképzelésed az biztos.Battlenet: Grimm#22690
-
Sordoran
addikt
válasz
Yodamest #65545 üzenetére
Szerintem a minionok is külső körülménynek számítanak. Nem csak lane-en lehet összefutni és 1v1-et tolni, hanem jungleben is. Azt pedig nem tudom mire alapozod, hogy azonos képességek esetén mindig a CC-t kiosztó talál be. Én elképzelésem szerint ott totál 50-50% kell legyen.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Yodamest
veterán
válasz
Sordoran #65544 üzenetére
Ezzel mind tisztában vagyok, de most az eredeti felvetés pont erről szólt, hogy 1v1-ben egy adc le tudna-e győzni egy midest vagy topost, ebből indult ki az egész.
Ezért kár is mindennemű egyéb külső körülményt belevonni, mert az ugyanúgy fennállhat mindkét oldalon, úgy értelmét veszti az egész összehasonlítás, illetve csak bonyolultabbá válik tőle.
A skillshotokról csak annyit, hogy ha feltételezzük azt, hogy platos az adc és tud rendesen futás közben kite-olni, akkor nyugodtan feltételezhetjük azt is, hogy az adott ellenfele is jól játszik szóval be fog találni az ahri charm, morgana q, malza q, lux q stb.
-
Sordoran
addikt
válasz
Yodamest #65542 üzenetére
Most az eredeti elképzeléshez nem kapcsolódik, de ha meglátsz egy adc-t jönni szembe, és nem látod térképen másik 4 ellenfelet, feltételezheted, hogy hamarosan nem egyedül lesz, szóval nem pusholsz tovább.
Amúgy az se világos, miért feltételezed, hogy folyamat vannak ellenfél minionok. Ha pusholsz azok eltűnnek, szóval van üresjárat amikor nem tudsz velük kalkulálni. Persze ilyenkor a Jinx hátrálni kénytelen, de endgame alatt (ha áll T2 is) Q-val simán leszedi superminion nélküli wave-et pár lövéssel. Tiszta sor, hogy nagy sebzésed van rá ilyenkor már, na de ő se csak simogatna téged... Ráadásul ott a lifesteal is jellemzően neki.
Az a baj, hogy amit te felvázolsz az labor körülmény. Előfordulhat éles helyzetben is, de nem ez a jellemző.
A Lux és Morgana példa pedig csak addig ér valamit, amíg el tudod kapni Q-val. Ha ez bukik, onnantól egész harc bukta nekik, vissza kell vonulniuk.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Yodamest
veterán
válasz
Yodamest #65542 üzenetére
És akkor ez egy low range Malza volt, egy Luxxal még könnyebb lenne, bekap egy Q-t nagyobb távolságból, mint az auto range és kész vége, konkrétan Q-ulti.
Morgana szintén, ha távol van bekaphat egy Q-t, majd E-t alá és vége, ha közel jön és "lerohan" akkor ignite, ulti, ulti alatt zhonya és még az ulti stun után egy E és vége, alig van esélye támadni.
De ezt így nagyon sok hőssel végig tudnám zongorázni és ezek nem nagy megfejtések nem kell hozzá platosnak lenni és hatalmas playt véghezvinni, ez core kombó mindegyiknél.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
válasz
Kanczy #65541 üzenetére
De miért nem?
Mondjuk van az a helyzet, hogy Malzával elkezdem tolni topot endgémben, mert senki sem pusholja. Valahol a T1 és enemy T1 már nem meglévő tornyok között pusholok éppen egy minin wavet, amikor is tegyük fel egy Jinx szembejön a lénen. Én soha nem érezném azt, hogy ha a Jinx ténylegesen egyedül van, akkor el kellene menekülnöm onnan, mert jaj mi lesz...
Szimplán az E-vel pusholnám tovább a wavet, ha közel jön akkor átpattan rá, ha távolodik akkor meg csak tolom tovább az egyre nagyobb sereget. Mondjuk megáll T2 tornyánál, hogy bevédje, ebben az esetben meg folyamat dobálnám az E-ket a hátsó minionokra és ha mögéjük áll kapja is az átpattanót, mert a Q-val gyorsan le tudom őket szedni így váratlanul is érheti a dolog. Szóval ő torony alatt rakétázná a minion hullámot, de én meg folyamat szorítanám be a Q-val illetve az átpattanó E-vel és a voidokkal, amik ezesetben rá rontanának. Ha nem vigyáz és fél HP-ra lemegy rámegyek flash-ignite-R-el, amiből ő kijön a szablyával, de akkor is elszenvedi az égetést és az ultiból egy kis sebzést. Viszont ha utána visszatámad, megy rá az E-Q és amíg őt leöli a spell, simán mondjuk elnyomok egy zhonyát és ő semmit nem tehet, ott öli meg a dot.....
Most amit felvázoltam, ha csak 2-en vagyunk az egész top ösvényen, miben alakulna másképp? Mi akadályoz engem meg abban, hogy mindent kitoljak rá elzhonyázzak és végignézzem ahogy meghal? Mert igen full builden rabadonnal stb. belehal akkor is ha kijön az ultiból, viszont az E-Q-W kombó elkapja, pláne ha zhonya után mondjuk megint van E-m.
-
Kanczy
Topikgazda
válasz
Yodamest #65540 üzenetére
Abban a kontextusban, ahogy te mondod, nem értek veled egyet. Egy 6 itemes , scimitaros adc-t szerintem sem tudsz megölni Malzával úgy, hogy simán "elindultok" egymás felé.
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #65539 üzenetére
De valótlan dologról beszélsz és megint ferdítés, hogy mindenki ellenem van, mert pl. Kanczy pont, hogy velem értett egyet abban, hogy 1v1-ben az adc-k gyengébbek. De én is látom, hogy ez egy beláthatatlan harc, pedig a nyilvánvalóról van szó.... olyan mintha arról beszélgetnénk, hogy jaj de rossz lett az avatár 2.... nem reális az egész.
-
grimm2015
senior tag
válasz
Yodamest #65538 üzenetére
Elmondtuk hárman is, mindannyian voltunk legalább platok, amit én írok az életszerű, amit te kalkulálsz olyan nincs a játékban. Te arról beszélsz hogy te MINDEN helyzetben megtudod ölni az adc-t, legyen az akármi. Ezért kérdeztem mennyit adcztél, de egyértelműen semmit.
Felejtsük el ezt a témát, elhiszem, hogy silverbe te minden helyzetben mindig megölöd az adc-t. Te meg hidd el, hogy én platba tudok 1v1 (is) nyerni.Battlenet: Grimm#22690
-
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #65537 üzenetére
De amit te írsz az az, hogy olyan változókat dobálsz a képletbe amivel az egész teljesen mérhetetlenné válik.... most nyilván ilyenekkel nem kalkulálhatunk, hogy mi van ha 10%-hp ről indulok, meg mi van ha minden skillemet eltoltam előtte.... nem is értem. A lehető legobjektívebben próbálom ezt eléd tárni, tehát face to face, mindenkinek minden skillje on, mindenki full hp, full mana, ennyi. Ilyen esetben nem fog nyerni az adc. Lesből én is tudok támadni, ne ez legyen már a győzelem melletti érved, hogy "mi van ha az adc lesből támad"...
Azért szoktam rá a seraphra amúgy mostanság, mert úgy veszem észre, hogy jobban kijövök úgy a manával, mintha doran ringet vennék, tehát az early mana management az oka. (az már csak + dolog, hogy később egy tök jó erős tárggyá tudom fejleszteni)
-
grimm2015
senior tag
válasz
Yodamest #65535 üzenetére
Nem értem, kb soha (vagy egyáltalán soha) nem is játszottál adcvel, honnan lehetsz ennyire biztos ezekben? Egyébként egyetlen tárgyat mutatnék neked, mert nekem az jött le, hogy nem ismered. De a qqs is ugyanez.
A legnagyobb probléma, te minden esetben úgy gondolod, hogy ez úgy zajlik, szembe megy veled az adc, rátolsz minden skillt (elsőnek). Ezt a fentiekből gondolom, + akármilyenAP-val az Absolute Focust rúnával játszol.
Miért veszel seraphot minden játékban minden ap hősre?
Szerintem te más szituációt nem is tudsz elképzelni, annyira erős a meggyőződésed.
Az a forgatókönyv eszedbe sem jut, hogy nem fogod tudni kitolni , vagy nem lesz elég..., az meg pláne nem, hogy lehet esélyt sem kapsz a sebzésre.
Akár rajtad is üthet (A te 90%ban MAX 0,5 rálátás/perceddel ez elég valószínű is), vagy kivárja azt, hogy kitolj pár skillt.
Ott vannak a minionok, a sajátoddal akadályoztathatod az ellenfelet, az ellenséges minionokból meg procolhatsz. Vagy beszorít a tereptárgyak közé.
És még nem, beszéltünk arról, hogy te szerinted, te minden esetben erősebb leszel...
Olyan eszedbe sem jut, hogy te hátrányból indulsz. (Indokolatlan önbizalom)
Egy mellékes... majdnem sikerült a 100 (de elfogytak)TP nélkül elég jó teljesítmény.
114 a max 10:05 alatt, tehát még van mit tanulni, de 78+tól már jónak számít.Battlenet: Grimm#22690
-
Yodamest
veterán
válasz
Lokids #65532 üzenetére
De ugyan ez egy tank is, hoznék Garent, Dariust, Tahmot, első pár szint lehet kicsit szívó lenne, de utána elég egy hiba az adc részéről és vége. Ezért nem értem az egész felvetést, hogy miért is kellene 1v1-ben nyernie ezek ellen, akár earlyben akár endgémben, ez mindegy ilyen szempontból, mindenkor gyengébb lesz.
De hogy kivételt is mondjak, 2 adc van esetleg akik ha fedek akkor el tudom képzelni, hogy 1v1-ben is monsterek legyenek, Draven és Vayne. Na azoktól még thornmailes, 75% dmg redukos tankként is tartanék, egyszerűen kiszámíthatatlanul nagy tud lenni a sebzésük egy adott ponttól.
-
Kanczy
Topikgazda
Nem a jungle companion-ökre gondolsz?
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
Kasya
nagyúr
Az utobbi idoben latok non-combat petet a jatekosok mellett. Azt hogy lehet megszerezni? Mihez van kötve?
-
Lokids
addikt
válasz
Yodamest #65531 üzenetére
Mondjuk mid-re valószínű egy varust, esetleg ashe-t vinnék ha már adc Jinxet nem. Talán még cait.
Mind3 képes arra, hogy távolról megölje malzát.
De ha előtte átpattan az E és még van flash + ignite+ ult, akkor az instant kill.
De a legtöbb mid lanert adc-k ellen terveztek...[ Szerkesztve ]
If you chase two rabbits you will lose them both.
-
Yodamest
veterán
válasz
Lokids #65529 üzenetére
De lejátszom veled is simán, 1v1 midlane, és megnézzük a gyakorlatban lvl1-től hogy épül fel a lane fázis egy midlaner vs adc felállásban, adc esélytelen lesz minden esetben. És akkor még control magekről beszélgetünk, mert én azokat játszom, de mi van ha valaki assassint hoz?
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
válasz
Lokids #65529 üzenetére
Erre írtam, hogy ha van akkor is belehal a kombóba, illetve maga a szituáció olyan, hogy nem fog tudni a közelembe jönni, mert folyamat lassítva lesz a Rylais E miatt ami a minionokról átpattan rá. (ha meg távol helyezkedik akkor simán bedarálom a lanet, őt betolom torony alá, vesztes helyzetbe kerül mindenképp)
-
Yodamest
veterán
válasz
Lokids #65527 üzenetére
Oké shieldbowal nem hiszem én sem, de anélkül megöli, ha semmi MR-je nincsen az adc-nek, márpedig nem szokott lenni. De tényleg teszteljétek csak le, én azért elég sokat Malzáztam már, kb 160K masteryn vagyok vele, endgémben sokszor volt már, hogy úgy döntöttem el meccset, hogy flash+E+R kombóval gyorsan kiszedtem az enemy adc-t vagy carryt. Onnantól, hogy utolsó itemként a rabadon is megvan, beteg a sebzése, egy egy minionokról átpattanó E simán félHP-z egy arra tévedő papír hőst. (ha nem kap shieldet, healt stb.)
Még annyi kiegészítés, hogy Zhonya helyett én sokszor Shadowflamet veszek, ami ugye kimondottan az alacsony HP-s ellenfelek ellen jó.
[ Szerkesztve ]
-
Lokids
addikt
válasz
Yodamest #65524 üzenetére
Ez csak akkor igaz, ha egy nagyon noob adc-t kapsz aki üldöz.
De megfordítom neked amit írsz:
Legyen mid lanen jinx vs malza fullbuild mindkettő:
Farmolgattok, majd Jinx Q leszedi a passzívot rangen kívül, W-vel belassít, E-t alád dobja. Közben lő tovább. Jinx Q azt hiszem pont malza E rangen kívül van... De tegyük fel eléred. Rárakod E+R-t, mert mást úgyse tudsz (nem élsz addig, hogy legyen időd Q+W-re is).
Ezután halott vagy, mert ez nem végzi ki az adc-t, míg ő outhealeli a dot-ot.If you chase two rabbits you will lose them both.
-
Yodamest
veterán
válasz
Kanczy #65522 üzenetére
A soloQ alapvetően arról szól, hogy nem bízhatsz a csapattársaidban, alapvetően olyan hőst kell választanod akivel meg tudod oldani az 1v1 helyzeteket is, különben nem tudod irányítani a mérkőzést. Amennyiben egy sorozatosan rossz döntéseket hozó csapattársad mellett/mögött kell kullognod, nem leszel más csak egy horgony, aki egy bokorba sem mer egyedül benézni.
Arra akarok kilyukadni, hogy ennek a kritériumnak egy adc egész egyszerűen nem felel meg."Ha viszont az adc-nek csak erre kell figyelnie, nincs őrült szinthátrányban, van flashe, megveszi a megfelelő itemeket, stb (tehát amire most te készülsz); akkor tényleg nem lesz esélye a solo lanernek, mert mire rangebe kerülne, már fél hp-n lesz, a cc-jét kiszedik, és viszlát."
Hát ezt nem érzem így. Persze nagyon szituáció függő az egész, de szerintem 10/7x egy Luxal, Malzával, Garennel, Tahmmal én ölném meg őt. Most full buildről beszélünk.
Tegyük fel Lux: Ahogy futok előle, kap hátrafelé egy Q-t az adc, az full Lux builden instant félHP + ugye lekötés, utána még auto rangen kívülről megy egy E vagy ulti és kész vége. Ha kikerüli a Q-t akkor E közvetlen mögém, így lassítva lesz ha utánam akar futni, nem tud auto range-be kerülni és már van is Q-m megint.
Malza full build tartalmazza ugyebár a Rylait, tehát menekülés közben a voidjaimmal hátrafelé folyamatosan sebzem és lassítom az adc-t, így auto rangen kívül tudok futkorászni miközben ő sebződik. Amikor már félHP-n van odaflashelek, ignite+ulti kész vége. Ha itemmel kijön belőle, akkor egy E még rá és a morello miatt nem tud a támadásaiból eleget healelni, így a voidok + E kombótól is meghal, ulti nélkül is.
Amit szerintem nem kalkuláltok bele az, hogy itt folyamatos mozgásról beszélünk nem statikus harcról. Lehet ha mozdulatlanul állnánk akkor ő hamarabb megölne, de ha nem vagyok rangen belül és folyamat futok előle akkor nem ér el... én viszont igen.
[ Szerkesztve ]
-
Kanczy
Topikgazda
válasz
Yodamest #65521 üzenetére
Arra mondjuk kíváncsi vagyok, hogy egy scimitaros, shieldbow-os late game carry-t hogy 1v1-ezel le Malzaharral (aki egyébként szintén nem erre való). Sarokba szorítottad magad kicsit, ilyen mesterséges, steril szituáció nem fordul elő egy valódi meccsen.
Igazából szerintem elbeszéltek egymás mellett... ha rá tudsz tapadni egy juggernauttal az adc-re, vagy ha kipickeled egy burst mage-dzsel úgy, hogy nem tudott rá reagálni / nincs QSS, akkor a solo laner nyer.
Ha viszont az adc-nek csak erre kell figyelnie, nincs őrült szinthátrányban, van flashe, megveszi a megfelelő itemeket, stb (tehát amire most te készülsz); akkor tényleg nem lesz esélye a solo lanernek, mert mire rangebe kerülne, már fél hp-n lesz, a cc-jét kiszedik, és viszlát. Játsszátok le, várom az eredményét...
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #65520 üzenetére
De tök irreleváns a lategame, ha már earlyben kikapsz.... mondhatod te, hogy fúde erős leszel a 60. percben, ha addigra már mindegy. De már csak azért sem jó az analógia, mert én is ugyanúgy erős leszek egy Malzával, Tahmal a 30. percre és ugyanúgy legyőznélek, szóval ez nem oszt nem szoroz. Felőlem lejátszhatjuk úgy is hogy full itemekkel jössz egy full itemes, Tahm ellen vagy Malza ellen, ugyanúgy 1 shotolni foglak mindkettővel.
-
grimm2015
senior tag
válasz
Yodamest #65518 üzenetére
Meggyőztél, neked tényleg halvány fogalmad sincs a játékról. Összekevered a párbajt az ostobasággal. Ezt a felfogást sem értem, miből gondolod azt, hogy lv1 ugyan az lenne az eredmény, mint mondjuk a 30.percben?
Az adc lategamer... nyilván earlybe hátránnyal indulok itemek nélkül, midre felhozom magam, latere meg előnyt kovácsolok.
Ami 1000%, hogy te ilyen szituációban 10/10szer veszítesz, meg párszor meg sem tudnál sebezni. És még csak véletlenül sem morde ellen van építve a build. Ha a hurrikán meg a hydra helyett Bloodthirstert és Dominikot rakok, akkor beállhatok elé és csak aa-val leölöm (ami az eredeti elképzelés volt)Battlenet: Grimm#22690
-
Chuzzlee803
aktív tag
Bocsi, most egy kicsit idesírok másról, mint a ranked meg a balance
Finoman szólva irtózatosan vérszegény ez az év végi felhozatal. Kék esszencia shop? Kuka. Nexus blitz? Kuka. Valami mission vagy event? Kuka. Még egy rotating game mode sincs.
Azt meg se említem, hogy skinchangerrel komolyabb téli mapot lehet állítani, mint amilyet a Riot valaha csinált.
Nehezen tudom elhinni, hogy az aram """rework""" (értsd: egy hexgate, egy bokor, két ledőlő torony), urambocsá' az aram clash ekkora erőforrásokat emésztett volna fel. -
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #65517 üzenetére
De a videó megint arról szól, amit te NEM csináltál, egy több v több párharcról. Amiből ez az egész kiindult az, hogy nehezményezted miért nem tudsz 1v1-ben harcot nyerni egy Morde ellen. Tehát ez most megint eltér a tárgytól, én végig 1v1-ről beszélek mert abból indult ki az egész beszélgetés.
Nem tudom mi ez a skillfogó meg bármi meghatározásod, 1v1-ben soha nem fogsz legyőzni egy Mordét, Mastert, Viegot, Malzahart stb. sorolhatnám kb a hősök 80% át fel tudnám sorolni. Ez tény és mindegy hány csapatharc videót linkelsz be, az nem 1v1.
Nem kell skillfogónak lenned, szimplán egy lane opponentnek, hisz azt mondod egy adc egyenértékű egy bármilyen más hőssel, nem ezt állítod? Akkor egy sima 1v1 lanen tudnod kellene nyerni Jinxel mondjuk egy Tahm, Lux, Ziggs vagy Malza ellen nem? Úgy érzem kihátrálsz a kihívásból.
Vegyél fel, jövök Tahm middel, te lehetsz bármilyen adc, mutasd meg, hogy az első killt te tudod megszerezni. Nincs félnivalód én csak egy szimpla S4 játékos vagyok, elvileg simán le tudsz győzni 1-2 perc alatt, nem értek a lane managementhez, semmihez, sima liba.
[ Szerkesztve ]
-
grimm2015
senior tag
válasz
Yodamest #65516 üzenetére
Valóban nem kell sok játéktudás, hogy ezt a forgató könyvet lásd... és nincs is.
A te párbaj elképzelésed teljesen más mint az enyém.
A te fejedben úgy zajlik, hogy az adcvel szemtől szembe beleszaladok a sebzésedbe és kitolsz rám minden skillt egyszerre.
A másik szituációban meg szimpla skillfogó lennék a minion hullám mögött.
Ez az indokolatlan önbizalom...
Ahogy te gondolkozol, nyilván úgy egy adc biztos nem nyer párbajt.Én nyertem már challanger ellen játékot... Aramon... 5v3ba, afk volt.
Nyilván az adcvel okosabban kell játszani...
https://www.youtube.com/watch?v=i6H51LyvNL4&ab_channel=LolAks[ Szerkesztve ]
Battlenet: Grimm#22690
-
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #65515 üzenetére
Bárhogy csűröd csavarod, egy adc nem 1v1 karakter akkor sem, az úgy van kompetitív játékra kitalálva, hogy a supp peelel neki. Tök irreleváns most az, hogy idekevered, hogy te platos vagy, ettől függetlenül ez így működik a játékban.
Az 1v1 kihívást amit írtam, ha tényleg plat vagy igazán tudnod kellene, hisz még én silveresként is tudom jól, hogy nem tudnád megnyerni. Midlénre kimennénk és egy szimpla 1v1 első killig tartó küzdelem lenne. Gondolod Jinxel majd legyőznéd a Malzámat, amivel egy ulti+ignitet rád tolok és véged? Vagy hozok egy Ziggset, semmit nem tudnál velem kezdeni, rád tolnám az ösvényt és a tornyod alatt meg szétbombáználak. Nem kell sok játéktudás, hogy lásd ezeket a forgatókönyveket.
[ Szerkesztve ]
-
grimm2015
senior tag
válasz
Yodamest #65513 üzenetére
Szerintem egyszerű szemléltetés, neked 500játék kellett a silver 4hez, és kb soha nem is játszottál adcvel, én meg idén akárhogy is P2be végeztem solo adcként. (másodlagos suppal).
Az az elbizakodottság, hogy "TE" leversz engem akármivel hagy némi kivetni valót...
Bár tudom, hogy "szerinted" "TE" is (legalább) platina szinten virgázol.
Ha te lettél volna az a morde annyi itemmel, valószínűleg ragen belül sem jutsz, de teljesen mindegy
Ha csak nem úgy képzeled el, (pedig valószínű), hogy ott állsz velem szembe, és akkor mindent bele...
A játék elején egyértelmű, utána meg már igazságtalan lenne veled szemben, mert még téged a csapatod visszahúzna...
Kanczy
Ekkora előnnyel mindegy, hogy ki mire van kitalálva. (Ezt neked tudnod kell(ene))
3 teljes item előny hatalmas a játékban, a kezdeményezés +2szint hagyján , és a minion hullám, de még az Infernal Soul is ott volt, azzal már ne is tetézzük, hogy a toronyból volt-e passzív vagy sem.
Az előszezon előtt ezt úgyis nyertem "volna", hogy megállok beállítom, hogy támadjon mindenre automatán, és elmegyek a gép elől, ennél kevesebb itemmel is egyértelmű lett volna a kimenetel. Nem azt mondtam, hogy minden alkalommal megtudna ölni, hanem azt, hogy egyáltalán egyetlen alkalommal is hogyan...Battlenet: Grimm#22690
-
Kanczy
Topikgazda
válasz
Yodamest #65513 üzenetére
Egyrészt igazad van az adc 1v1-es kérdésben, nem arra van kitalálva a class (1-2-n kívül).
Másrészt grimm, a következő személyeskedő hsz-től megint törlök. Már mondtam, itt nem beszélünk így a másikkal. A nézeteltéréseket, véleménykülönbségeket normálisan is lehet kezelni. Most már rohadt kínos, hogy pár naponta moderálni kell a topicot, mert néhányan kutyaként bántok a másikkal.
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
Yodamest
veterán
válasz
Yodamest #65512 üzenetére
Nem szeretem az ilyet, amikor a nyilvánvalót nem fogadja valaki el és lehülyézi az embert amiatt mert igaza van... tudom ez mindenhol fellelhető emberi dolog, de akkor is bosszantó. Ugyanúgy, mint a laposföldhívők is bosszantók, meg akik a túlvilágban, szellemekben stb. hisznek, te nálam ugyanez a kategória vagy, nem fogadod el az igazat és "bizonygatod?" -hisz még azt sem-, a saját igaznak vélt verziódat.
Jobban nem tudom szemléltetni a dolgot, nyilván le leszek hülyézve megint, de bármilyen adc-det leverem 1v1-ben egy általam választott midessel, topossal, junglerrel is, not even close.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #65511 üzenetére
Yodamest " A másik példa, hogy adc-vel próbáltál egy lane bullyt, a játék egyébként is egyik legerősebb 1v1 karakterét legyőzni, önmagában vicc. "
Ezért mondtam többször is, hogy folytonosan ostobaságokat beszélsz, nem értesz az egészből semmit, de véleményed az van.
Ez megint csak értelmezhetetlen, az érvemet próbálod a semmivel magyarázni, azzal, hogy nem értek hozzá.... ez valóban jó magyarázat. Te nem értesz hozzá, ha azt hiszed egy adc le tud 1v1-ezni bárkit is. (na jó supportokon kívül)
[ Szerkesztve ]
-
grimm2015
senior tag
válasz
tenaijo #65510 üzenetére
Jó a hydra a rapiddal
, tud érdekes dolgokat művelni csapatharcban, főleg ha egy hurrikán is van mellette. (a 20minion 3sec alatt egyből megvan)
Csak eddig nem kellett mérlegelnem egy olyat, hogy ekkora előnnyel ne tudjak sima aa-val megölni egy tankot. (Hozzá teszem, morde lett a leggyengébb játékos)
Nyilván, ha nem bízom el magam, és nem lettem volna úgy, hogy simán megölöm, akkor azért (legalább) nem öl meg, de ekkora különbséggel mire figyeljek.
Fordított esetben a mordéra jó ha 2számjegyet tudtam volna sebezni
Top több XP-t kap, boton ketten osztozunk a XP-n, a szintkülönbséget be kell hoznom, sokkal több itemet kell szereznem, ezáltal goldot is. És amikor már mindenkitől mérföldekre vagyok, akkor is megölnek.
Yodamest " A másik példa, hogy adc-vel próbáltál egy lane bullyt, a játék egyébként is egyik legerősebb 1v1 karakterét legyőzni, önmagában vicc. "
Ezért mondtam többször is, hogy folytonosan ostobaságokat beszélsz, nem értesz az egészből semmit, de véleményed az van.
[ Szerkesztve ]
Battlenet: Grimm#22690
-
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #65508 üzenetére
Na ezek a sarkítások, nem az amit én próbáltam körülírni. A videó is egy nagy kiragadott semmi, ilyet bármilyen hősről lehetne keresni, Khazix is végigugrál 5 emberen és lepentáz, mindenről vannak ilyen overkill videók....
A másik példa, hogy adc-vel próbáltál egy lane bullyt, a játék egyébként is egyik legerősebb 1v1 karakterét legyőzni, önmagában vicc. Egy adc soha nem fogja 1v1-ben legyőzni ezeket, nem így van kitalálva. Ez olyan, mintha panaszkodnék, hogy mondjuk Namival nem tudtam megölni az ellenfél Viego junglerét wtf....
Ez alapjaiban ostobaság lenne....
De mi benne az ostobaság? Ez így van, ez nem hiszem vagy nem hiszem kérdése. Nem azért lesz jó sebzésed egy Tahm middel (amit szoktam játszani) mert 1 shotolok mindenkit, hanem azért mert a többiek kihalnak mellőlem én viszont bamival+ egyéb passzív (új tank itemek) vagy aktív módon sebzek tovább, egész egyszerűen sok időt vagyok combatban, ezáltal több sebzést tudok kiosztani. Ebben semmi atomfizika nincs.
[ Szerkesztve ]
-
grimm2015
senior tag
válasz
Kanczy #65507 üzenetére
Lehet, hogy nem véletlen, de hogy biztosan nem reális a játék jelenlegi állása az egyértelmű.
Lehet, hogy high eloban abban a kevesebb mint 2%-ban ez javítja a játékot, de a többiben katasztrófa. Ott van zeri, aki megannyi nerf után 42-43% wren van minden eloban, de a versenyszférában még mindig gondot okoz.Ez meg szemléltetésként, hogy miért is panaszkodok.
1V1be megöltük egymást Lv17 (adc) 5item+cipő full élet max stack vs Lv16(tank) 2item+cipő. A játék a beta szezonból alfába lépett vissza.
És még előnyből is indultam...[ Szerkesztve ]
Battlenet: Grimm#22690
-
grimm2015
senior tag
válasz
Yodamest #65502 üzenetére
Itt a sarkításod...
https://www.youtube.com/watch?v=cq1NKpFTOjw&ab_channel=Protatomonster
Nyilván egy tankkal több sebzésed lesz az egész meccs folyamán, mivel nem halsz meg olyan hamar, így több időt töltessz a harcban, ergo hosszabb időd van sebzést kiosztani."
Ez alapjaiban ostobaság lenne....
Nem a harcidőtartamával van a probléma, a videóban is nagyon jól látszik, elég csak az első~1perc, hogy milyen irreális a játék állása.Battlenet: Grimm#22690
-
Yodamest
veterán
válasz
forguet #65504 üzenetére
1. ha ennyire op, akkor ezzel kéne játszanod
Igen ez amit felvetettél jó és már előre elgondolkoztam én is ezen, mert adja magát a kérdés, hogy tényleg akkor én miért nem játszom? Már próbálgattam egyébként és bennem van, hogy ki kéne mainelni és szétszedni vele mindenkit, csak - és ez már a 2. kérdésre átkötés- nagyon nem a stílusom ez a mindent vagy semmit, high risk high reward játék ami a hőshöz tartozik.
2. Kata winrate-je 49,3% plat+ ban, silverben meg 48,8%.
És akkor itt folytatnám, ahogy az előző bekezdést befejeztem, a magyarázat a winrétre az, hogy high risk high reward a hős. Vagy elkapod vele a fonalat és akkor egy legyőzhetetlen, counterhetetlen vadállat, ahogyan korábban is írtam, vagy nem kapod el, nem úgy jön ki a lépés és akkor meg teljesen useless... Van akinek ez bejön, én az olyan hősöket szeretem inkább amikkel akkor is hasznos tudok lenni, ha nem szereztem 3 killt az első 8 perc során. Illetve a winrét figyelésekor azért azt se felejtsük el, hogy mechanikailag azért egy nem könnyű hősről van szó, sokan próbálkoznak vele olyanok is, akik amúgy nem mainelik, lehet csak pár meccsük van vele, ezek azért eléggé le tudják húzni a statisztikákat. Viszont egy tényleges Kata main, akikről én is írtam, hatalmas pain in the ass tud lenni és azoknál tényleg az a legrosszabb a dologban, hogy nem látok lehetséges playt ellenük, nem látom azt, hogy na ha itt mondjuk ezt és ezt csináltam volna akkor túlélem vagy megölöm, hanem így oké, elfogadom a sorsom kb ennyit lehet tenni ha rádugrik.
-
forguet
senior tag
válasz
Yodamest #65503 üzenetére
Tök logikus amit leírsz, nekem 2 dolog jutott eszembe erre:
1. ha ennyire op, akkor ezzel kéne játszanod
2. Kata winrate-je 49,3% plat+ ban, silverben meg 48,8%. Tehát annyira valszeg mégsem op ha a játék egészét nézzük. Én pl rengeteg olyan játékot éltem át, ahol hiába gyűjtött be egy rakás killt egy hatékonyan gankelő Kata, közben vesztette a lanet/tornyot, meg boldogan freefarmolt a másik csapat midlanere. Endgame-ben is teamfightnál elég 1db cc és delete.Mundo will go where he pleases! SZLÖRTY.
-
Yodamest
veterán
És akkor egy űber rent Katárol, a szerintem legbrokenebb hősről a játékban:
Alapvető design problémák vannak a hőssel több szempontból is, tartsatok velem, próbálok tisztán magyarázni:
Lehetetlen elmenekülni előle
Nem is tudom van-e másik olyan hős a játékban, ami ilyen szintű chase potenciállal rendelkezik, ami ráadásul kivédhetetlen! Alap szitu, hogy Kata mondjuk elkezd üldözni, hátulról rád dob egy tört, mindig így kezdi, ekkor ugye két választásod van:
1. szaladsz tovább Kata elöl, viszont a rád dobott tőr mechanikája az, hogy átpattan feletted és pont oda esik amerre te menekülni próbálsz. Mivel ezáltal pont rá tud blinkelni az akkorra a lábad mellett lévő tőrre kb meg is haltál, szóval az előre menekülés nem opció.
2. ahogy a tőr átpattant feletted, elkezdesz visszafelé futni, hogy ne legyél blinkelési hatótávban a tőr mellett. Viszont ez is tuti halál, mert ezáltal Kata közelébe futsz, aki onnantól bármit tehet veled, instant blink -ugyan nem a tőrre, de rád- ulti, megint tőr, kész meghaltál.
Ráadásul mivel blinkel, ezáltal a célzott lekötések is hatástalanok, nem tudod egy Lux Q-val vagy Morgana Q-val sem elkapni, nem tudod targetolni blink közben, gyakorlatilag tehetetlen vagy.
Szóval elmenekülni lehetetlen előle, targetolni lehetetlen ha jó ütemben időzít, marad a harc, ami szintén nem opció, mert most abból indulunk ki, hogy ő van winning siden, ő üldöz téged, szóval nem akarsz harcolni alapvetően.Az ulti egész egyszerűen túl OP
Az, hogy a blink-ulti-(és ha még élsz)-tőr kombó ennyit sebezzen nonszensz. Beugrik és valaki tuti meghal, de akár 3 ember is odaveszhet és neki csak 2-3 gombot kell ehhez lenyomnia egymás után. Lehet mondani, hogy "megszakítás, felütés, stun" csak sajnos ezekkel nem olyan sok hős rendelkezik és pont nem azok, akikre Kata vadászni szokott. Illetve a másik gond, hogy amikor beugrik és elkezdi az ultit, egész egyszerűen annyira nagy a dam, hogy nincs időd célzott képességet eltolni. Még egy barrier vagy pánik flash talán, de akkor meg jön utánad a tőrdobás-blink kombó. De hogy egy minionwave és esetleg más játékosok mellett te mondjuk 1 secen belül egy célzott Morgana Q-val eltaláld, úgy hogy az ne akadjon fent épp egy minionon sem, esélytelen. Onnantól, hogy Kata elkezdi az ultit és ne adj isten te sem full HP-n vagy, mert előtte már egy tőr vagy bármi eltalált, hát kb 2 seced van a biztos halálig.Továbbá:
Egy jól összeállított és egymással kiválóan kommunikáló csapatban persze levédhető az egész Kata jelenség, de ez a hős ezzel a kittel soloQ-ra egyszerűen szerintem a legdurvább, ami megtörténhet. Senki nem fog soloban peelelni érted, ha van is netán tank a csapatban, nem fogja pont azt figyelni, hogy mikor ugrik be a Kata, hogy stunolni tudja, lehet ott sem lesz a harcban.... Szerintem ilyen vadregényes, kontrolálatlan környezetben egyszerűen kezelhetetlen ez a hős, nálam 100% ban listás lett. -
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #65501 üzenetére
többet sebez a tank, mint az adc.
De amúgy ez is ilyen sarkítás, tök nem mondható ez így ki egyértelműen. Ha a meccsvégi sebzés mutatók alapján mondod, akkor azért nem igaz ez így, mert az adc burst sebző, míg egy tank sustain. Nyilván egy tankkal több sebzésed lesz az egész meccs folyamán, mivel nem halsz meg olyan hamar, így több időt töltessz a harcban, ergo hosszabb időd van sebzést kiosztani. Egy adc sokszor annyi, hogy őt fókuszolják először, meghal 4 sec után és ott be is fejezte a sebzést.
Másik aspektusa a dolognak, hogy egy tank nagyon könnyű célpont sok esetben, pl. Luxal, Morganával imádok tankokat szétkapni, semmit nem tudnak csinálni ellenem. A tanknak közel kell menni, ha elhasználta a sok esetben egyetlen csúszását, ugrását, movement képességét, utána csak áll egy helyben egy cc-ben és kész.
Harmadik aspektus, hogy mivel alig játszanak az emberek control maget, ezáltal NYILVÁN nehéz lesz a tankokat lesebezni, mivel nem is építenek itemeket elennük. Én még Luxra is Lyandrit szoktam tenni, illetve a másik %hp alapú mage itemet, ha látom, hogy legalább 2 tanky enemy van. 2 ilyen itemmel már úgy olvasztom őket, hogy öröm nézni.... Nyilván aki még ekkor is Ludent épít az magára vessen, ez ugyan az mint egy Mundo ellen nem építeni heal reductiont vagy nemtudom Yi ellen nem építeni thornmailt.
-
grimm2015
senior tag
válasz
Yodamest #65500 üzenetére
Megint itt tartunk... "a csapattársaid bénák".
Te arról beszélsz, hogy mivel nem tudsz játszani, én meg arról, hogy mivel nem kell tudnod.
Én nagyon is bánom, hogy item előnnyel, leküzdve a boton lévő szinthátrányt, többet sebez a tank, mint az adc.Battlenet: Grimm#22690
Új hozzászólás Aktív témák
A játékról részletes leírás az összefoglalóban.
A RIOT Games szabályzatának megfelelően, és ahogy a Prohardver lapcsalád összes topikjában, itt is tiltott az account adás-vétel még említés szintjén is.
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FULL HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Toshiba Satellite C50-B - i3-G4 I 8GB I 120GB SSD I 15,6" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- KONICA MINOLTA PagePro 1350W Lézernyomtató ÚJ + 2db gyári toner
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad 110 - Intel N3710 I 4GB I 256GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- GAMER PC! Ryzen 7600 / RTX 3070 Ti / 32GB 6000MHz / 1TB Gen4 / 650w! BeszámítOK
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest