Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    válasz Bernyó84 #8124 üzenetére

    "A lényeg: Hiába játszódik valami 3D-ben, ha a kamera, amivel rögzítik 2D-s. Egy 3D-ben megalkotott játék 2D-s lesz, hacsak nem úgy van megírva a játék, hogy az általad látott képet nem 2 egymástól (ha csak minimálisan is, de) különböző kameraállásból látod, mint a valódi 3D-s felvételeknél."

    A különbség annyi, hogy egy játéknál a kép úgy generálódik, ha tetszik renderelődik. Ott a kamera állás is programozott. Nem élő kamerával vették fel a Crysis2-t :P Hanem leprogramozták, amit aztán a gép létrehozott. Egy ilyen játékban 3D-ben van eleve megtervezve minden karakter, minden eszköz, minden tereptárgy stb... Tehát a sz.gépnek már adott a 3. dimenziós adat.

    Tehát film esetében a gépnek fogalma sincs róla, hogy kovács pista arca hány cm átmérőjű. De Crysis esetében a PC kitudja számolni, hogy az adott karakter arca mekkora, milyen mélységek vannak, milyen távolságban van stb....
    Persze még ez se elég. Ezért kell hozzá az a program, amit linkeltem korábban. Na az a DirectX-en keresztül számol egy 3. dimenziót a játékokhoz, átalakítja a képet 3D-be és már ezt a jelet küldi a tévének.

Új hozzászólás Aktív témák