-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bitpork
nagyúr
Ja. Ugyanakkor érdemes kicsit komolyabban utána járni, mert nem minden futó rendelkezik rendes saját fékkörrel ami miatt nem terhelhető, illetve maga a vontatott autó tömege és motorja is meghatározza a vontatható tömeget.
MOD itt van egy elég jó összefoglaló.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Johnny_vT
senior tag
A linkelt szabály nem veszi figyelembe a szállított dolog természetét, de itt ez nem is fontos. Ami fontos, az az utánfutó megengedett legnagyobb össztömege. Ez nyilvánvalóan nagyobb szám lesz, mint a rajta lévő autó tömege (különben rá se tehetnéd) és ezzel együtt nem mehetsz 3500 kg fölé.
(#109050) [vilike]
Vazze, ennek nemhogy a motorháztetején, de a vesék és a szélső légbeomlő közötti lemezfelületen is meg tudna reggelizni egy négyfős család (Miután felcsavarták egy fára és orral felfelé áll ki az árokból)- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Milyen jármű, járműszerelvény vezethető B kategóriás jogosítvánnyal?
1. a 3500 kg-ot meg nem haladó megengedett legnagyobb össztömegű gépkocsi, amelyben a vezető ülésén kívül legfeljebb 8 állandó ülőhely van
2. az ilyen gépkocsiból és a 750 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó pótkocsiból álló járműszerelvény
3. az ilyen gépkocsiból és nehéz pótkocsiból álló járműszerelvény, feltéve, hogy a nehéz pótkocsi megengedett legnagyobb össztömege nem haladja meg a vonó gépkocsi saját tömegét, és az összekapcsolt járművek megengedett legnagyobb együttes össztömege sem haladja meg a 3500 kg-otB+E kell neked.
Itt van is egy logikai csavar, mert könnyű utánfutóval 3500 kg + utánfutó = max. 4250 kilós szerelvényed lehetne. Nehéz utánfutónál viszont a futó maximális tömege is benne van a 3,5 tonnában. Fuck logic
(#109025) Qru
Látom te is Gugli-huszár vagy[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
molnarpeter
nagyúr
SDI véleményem szerint rendes karbantartással elviseli a városozást. Nincs turbó, koromképződés sokkal kisebb mértékben van jelen, amíg jó állapotú a motor, nincs kettőstömegű sem (35k LUK készletben csapágy nélkül, benzinesek ugyanez, kis nyomaték miatt olyan váltót társítottak, csak hosszabb áttétellel). Kell hozzá egy kis türelem, de ha az 1.4D jó volt, ezt adottnak vélem 120-ért komplett motort kapni, nem kell hozzá sok idő, hogy megtérüljön egy ilyen dízel, amennyiben szmogriadó általi korlátozás nem zavar be a képbe.
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
Napi 40km-re ne vegyél dízelt... ráadásul ha ez városban zajlana, akkor végképp, nem arra van kitalálva! Én most napi 60-at megyek (ebből 50 városon kívül), de beszélem le magam róla, mert annyit nem hoz fogyasztás oldalról, hogy a magasabb vételárat behozza. Ha meg valami feladja a motortérben, akkor az komolyabb és húzósabb tétel, mint egy benyásnál (dpf, kettőstömegű...)...
-
molnarpeter
nagyúr
[link] kicsi?
Az a baj az olcsóbbakkal, hogy rozsda miatt rá fog menni az ára. Ez galvanizált karosszéria, néha a műanyag dobbetét alatt ki kell mosni, esetleg pici olaj vagy valami viasz nem árt, de ez 1500 Ft, nem 150k. Motor életbiztosítás, 5-5,5 liter a Holdra és vissza bármikor.[ Szerkesztve ]
-
V911
tag
https://auto.jofogas.hu/jasz_nagykun_szolnok/Volvo_850_2_0_20v_turbo_80359031.htm
ez jobb vételnek tűnik, ugyanannyiért sok műszaki jobb állapot modernebb típus, de tartok tőle, hogy benzinesben a 2 literes motor nagyon lefejne anyagilag.
https://auto.jofogas.hu/nograd/Volvo_V70_2_5dizel__80825120.htm
eh, ugyanez 200-ért:
https://auto.jofogas.hu/hajdu_bihar/Elado_volvo_v70_79539042.htm -
bitpork
nagyúr
Szia!
Én azt gondolom, hogy itthon csak típusengedélyes dolgokat tudsz levizsgáztatni. Ez annyit tesz, hogy a gyártó által kiadott és a megfelelő állami erőszakszerv ellenjegyzését bíró dokumentációval rendelkező két nyomvonalú bármit is. Ebből következhet, hogy ha abba 2 tonna van írva, akkor azt te itthon csak úgy megváltoztatni nem tudod. (lehet, de új terveket kell engedélyeztetni ami több lesz mint a pót)Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
i-sti
senior tag
Édesapám is hasonlót keresgél.
Vagyis keres én nekiEddid a favorit a Citron Jumpy L2H1.
Előnyök:
Kisebb mint a VW Transporter.
Van belőle 3 üléses kivitel.
Van belőle 2 felé nyiló hátsó ajtó és felfele is, attól függ, Yürgen mit pipált ki.
Lehet találni 2 oldalsó tolóajtós kivitelt is, szintén Yürgen függő.
Van 1.6 dízel, 2.0 dízel, benzineseket nem néztem mert sokat esznek, de legalább nem mennekNovum Forum Siculorum
-
davver
csendes tag
Szia! Nővèremek èpitèsi vállalkozása van! Sok nagyrakterű ès nagyobb èrtèkű 5 szemèlyes munkás autó megfordult náluk! Pl Fiat Ducato, Ducato maxi , vw transporter.... egy munkáskocsijuk viszont már 8 ève megvan millió kmrel az pedig nem más mint egy Hyundai H1 2.4 dizel! https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/hyundai/h-1_starex/hyundai_h-1_starex_2_5_td_long-12627064
Próbáld meg ezt hátha tetszik! :-)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest