Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • chopin42

    őstag

    válasz Piftuka #133059 üzenetére

    Az alzával egy hónapig hadakoztam egy 10 rongyos szendvicssütő miatt, ami ripityára törve jött ki a HIBÁTLAN dobozból, újként eladva... Mindent videóztam, fotóztam (mint mindig), és a kb 10. levél és 6. telefon után, mikor a SAJÁT reklamációs kódexüket és ÁSZF-jüket, valamint az aktuális jogszabályokat elküldtem levélben, a vontatkozó jogsértéseknél tételesen idézve, majd megfejeltem, azzal, hogy hibás teljesítés miatt elállok, és ha ezen túl is terelnek, akkor jogi út, utána ingyen küldték az újat, addig meg folyamatosan a postára hivatkoztak, hogy rendezzem le velük. Tényleg "baromi korrektek" :W . Igazából a gariügyintézés ugyanúgy lutri, mint bármelyik szarrágó egyéb bolttal. Ez itt nagyon off, de sajna kijött belőlem az "alza+korrekt" jelzőt olvasva. Elnézést.

Új hozzászólás Aktív témák