Új hozzászólás Aktív témák
-
k1csi
senior tag
válasz t72killer #16997 üzenetére
A 12 f/2-től is gyorsan szabadulnak (kül. akik nem tudják mit szabad elvárni fényerős nagylátótól), viszont ebay-en sem olcsó (500€ felett mennek).
Esetleg, ha valami boltban kifogsz akciót, de ugye arra lehet sokat kell várni (három hét ebay-re is épphogy elég, ha most kezded).Amit a fotózásról szeretnél tudni Chuck Gardnertől: http://super.nova.org/DPR/
-
fattyu
veterán
válasz t72killer #17028 üzenetére
ez ennél sokkal egyszerűbb
Mint váz sony. Mint rendeszer NEM sony vagyis ha akar majd rá obiparkot is ami például fókuszál magától akkor nem sony. Ha megfelel a egy darab kitobi és nem a minél kissebb méret a lényeg akkor sony.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
junior11
veterán
válasz t72killer #17028 üzenetére
Köszi, a NEX jobban tetszik, de szerintetek van értelme milc-et venni ha nem tervezek hozzá (legalábbis egy jó ideig) újabb obikat? Először a kompaktokat nézegettem (TZ30, HX20V) de eléggé zajosak a képei, a videójuk az szuper. Az RX100 a Sonytól viszont árban nagyon húzós... Néztem még a Sony alpha slt-a37-et, minden tetszik kivéve a kisfelbontású 2.7" display... Mi a véleményetek?
The Truth Is Out There - Az igazság odaát van
-
Marseille199
senior tag
válasz t72killer #17034 üzenetére
Elvillantja, én is használtam már Canont, nikont, sunoaket és yongnuot is, minden probléma nélkül. Nem beszélve arról, hogy az sb400-al megmarad a kompaktsága is. Szóval hajrá!
"Amikor a kép életlen, a gondolat éles, és amikor a kép éles, a gondolat eltávolodik a fókuszponttól." - Hiroshi Sugimoto
-
ROBOTER
addikt
válasz t72killer #17064 üzenetére
Szerintem félreértettél.
Nem azt mondtam, hogy Hassyval kell rohangálni, hanem hogy ne csak stúdiók tudjanak megvenni hátfalakat. Olyan árak vannak, hogy valóban profi fotósok is sokszor csak bérelni tudják.
Az ár mögött semmilyen technikai indok nincs, csak maga az árképzés.
Szerinted ha a Canon 70-200 2.8L-nél megszámolnánk, hogy hányat adtak el hobbistának és hányat profi (értsd ebből élő) fotósnak, mi lenne az arány? Max. 20%-a van profi kézben. Ezt az iparágat nem a profi felhasználás mozgatja már jó ideje.
A TLR Mamiyák, Contaxok egyáltalán nem csak profi kézben jártak akkoriban.
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz t72killer #17124 üzenetére
a két tárcsa vs egy tárcsa azért nem kifejezetten elhanyagolható.
A másik ilyen meg a fejlett MŰKÖDŐ af rendszer. Ami többnyire azért oda talál ahova szeretted volna. Ezek azért szólnak a 7d mellett pl csak hogy az érintett canon vonalat használjam. ( két tárcsa már megvan 60Dben is de az afje még ugyanaz a 6 éves retek kb. )
Az hogy neked nem kell remek dolog mert megúszod sokkal olcsóbban. De aki megveszi a jobbat attól még nem lesz hülye ugye?
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
FEDman
addikt
válasz t72killer #17133 üzenetére
A GF5-ben jobb szenzor van, mint a GF3-ban.
GF3-GF5 v1
GF3-GF5 v2[ Szerkesztve ]
-
FEDman
addikt
-
FEDman
addikt
válasz t72killer #17135 üzenetére
A Pana GF5 szenzorával kapcsolatban korábban gyakorlati úton levont következtetéseimet itt olvashatod.
És nem utolsósorban itt van a nemrég kijött GF5-ös DXOmark mérés, szerintem nyugodtan összevethető a kettő.[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz t72killer #17160 üzenetére
egy részében igazad van egy másikban meg saját szemüvegen át nézed. Nem nem elég az iso 1600.
Már a rohangáló kutyákkal sem tud mit kezdeni a MKII afje.Nekem pl tittára megfelel a mkII és marad is amíg ki nem rohad alólam. Ettől még sárgulok attól amit a D4 tud isoban.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
k1csi
senior tag
válasz t72killer #17224 üzenetére
Más: a Pana saját képfeldolgozóját (PHOTOfunSTUDIO) érdemes használni?
A PHOTOfunSTUDIO egy borzalom, amivel akkor jártunk volna a legjobban, ha soha nem készül el (pl. nem vesztegettem volna az időm a felrakásával). Amit vsz. írni akartál az a SILKYPIX Developer studio.
Ezt használom, marginálisan talán jobb is mint pl. a Canon hason SW-e (DPP) pl. egész jó perspektívakorrekció van benne.
Persze mint mindent ezt is szokni kell, hogy mi hol található meg mit lehet vele megoldani.Amire nem jöttem még rá (és hiányolok): Egyszerű beállítás amivel ugyanazt kapom mint a váz JPG-je és az lenne a kiindulási alap. Most van valami default ami ha csak simán indítom a JPG konverziót (Development) tök mást fog kihozni.
Amit a fotózásról szeretnél tudni Chuck Gardnertől: http://super.nova.org/DPR/
-
arn
félisten
válasz t72killer #17247 üzenetére
olvasd el, amit irtam... nincs ezzel igy baj, nem a megtevesztes miatt csinaljak, hanem mert alulexponalnak a beeges miatt. szimplan nem lehet rawokat osszevetni isomeres nelkul, mert felrevisz, hogy szezont hasonlitasz fazonnal.
amugy mert isoval dolgoznak, nem a megadottal.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
k1csi
senior tag
válasz t72killer #17266 üzenetére
A pixel binning már ma is működő megoldás (ha megnézed a Canon 5DmkIII szenzorfelbontását és átszámolod 16:9-re akkor rájössz, hogy 3x3-as binning van videóra).
Egyébként nem látom mit alkotott a Fuji a szenzor terén ami annyira érdekes lenne. Az, hogy össze-vissza rakosgatják a pixeleket nem sokat hoz a konyhára.
Ellenben ez pl. tényleg hatásos (Nikon Patent, Bayer szűrő helyett).
http://www.google.com/patents/US7138663A Panának ha jól emlékszem az a verziója van ahol prizmát használnak a színek bontására, meg pixel szintű ND szűrő.
Persze, gondolom nekik is van jó ötleteik, csak tényleg hatásos nem rémlik, de elfogadom, ha valaki linkel ilyet.
Amit a fotózásról szeretnél tudni Chuck Gardnertől: http://super.nova.org/DPR/
-
arn
félisten
válasz t72killer #17273 üzenetére
vazat a multkor is lattam ujat 350 euroert. annyit gondolkodtam rajta, hogy elvittek mindkettot fel nap alatt de igazabol meg ennyit is neccesen er meg a pl2 hasznaltarahoz kepest. csak atmenetinek szannam az em5ig, de hogy mennyi lesz ez az atmenet a fene se tudja, mert en sem akarok sokat kolteni ra. akkor inkabb veszek egy nagylatot.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
k1csi
senior tag
válasz t72killer #17273 üzenetére
Fotós cuccok vásárlása nem pénzügyi befektetés (pro fotósokat leszámítva), hanem anyagi csőd. Bár minden micro 4/3 cuccom használtan vettem, biztos buktával fogom eladni.
A vásárlási ill. eladási különbözetet fogd fel mint bérleti díj. Nem érdemes gyakran cserélgetni a cuccokat, kis fejlődés sok veszteség esete lehet belőle. Kivéve, ha direkt az a célod, hogy minél több rendszert (és valahol ezáltal az igényeid) is jobban megismerd.
Amit a fotózásról szeretnél tudni Chuck Gardnertől: http://super.nova.org/DPR/
-
Freddy76
addikt
válasz t72killer #17286 üzenetére
A haladó fotós topikban és a nikon topikban fel szokott tűnni gyakran m3ss kolléga, ő nem olyan régen vett egy olcsóbb tokot, igaz d70-re, neki bevállt a tengerben is. Elég alaposan körbejárta a témát.
Én nem merném beletenni.... A kád víz pedig nem mérvadó, két méter mélyen pont két méter lesz felette, ami pont egy két méteres vízoszlop súlyával fogja nyomni az illesztéseket.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
FEDman
addikt
válasz t72killer #17306 üzenetére
Ez gond nélkül korrigálható. Abban meg hogy a képszélek felé kezd megjelenni a CA abban semmi komplex nincs, sőt inkább azt mondanám, hogy ez a természetes.
Jól látszik, hogy ez egy Pana obi, Pana vázra, ott ezzel nincs dolga az embernek.
Olympus váz tulajoknak már kicsit macerásabb, de ott is megoldható.
Sajnos jellemző hogy rendszeren belül keresztbe ver egymásnak a két márka, a Pana obik CA-ját nem korrigálják az Oly vázak és az Oly üvegek meg nem stabilizáltak Pana vázon.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs