Új hozzászólás Aktív témák
-
HÁZIGAZDA
válasz sebgutkopf #12748 üzenetére
nekem azért ez elég furcsa. 12-35, ami kirajzolja a teljes aps képkört? lehet persze, és végülis az sem hülyeség, hogy mindkét rendszeren értelmes átfogás. de azért fura megoldás. viszont csak annyira lesz jó ára, mint a 17-50 OS-nek.....................
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
rumos14
nagyúr
válasz sebgutkopf #12772 üzenetére
NEX-re biztos érdemes obikat kiadni, elnézve a mostani felhozatalt.
azért az elég döbbenetes, hogy mindenhol azt olvasom, hogy a Sigma 30/2.8 a legélesebb NEX obi (gondolom a ZA 24/1.8-at leszámítva). -
Peethy
őstag
válasz sebgutkopf #12772 üzenetére
APS-C-n ez a tartomány kb. a Canon 17-40 f/4L-nek felel meg, az pedig igazán nem rossz. m4/3-on meg a szintén népszerű 24-70-et, tehát szerintem pont jó.
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz sebgutkopf #12772 üzenetére
Ha APS-C-t is rajzol, akkor MFT-n nem sok értelme marad. Nem fog tudni normális élességet produkálni, és a méret is túl nagy lesz.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
FEDman
addikt
válasz sebgutkopf #13735 üzenetére
Ezt maga az Olympus elnöke jelentette ki, nem tartom valószínűnek, hogy kamuzott.
Amúgy én meg a korábbi kijelentésemen mosolygok, miszerint az OM-D szenzorát már nem érzem érdemben gyengébbnek a Sony jelenlegi lapkáinál, na ez is ennek fényében új értelmet nyer.
Már csak az a kérdés, hogy ez konkrétan melyik Sony szenzor? Mert a pixel mérete nem stimmel egyetlen APS-C szenzorukkal se.
Meglepődnék ha ezt a szenzort csak és kizárólag az Olympusnak fejlesztette volna a Sony.
Persze ha a mostanában pletykált pro NEX-9-es vázban majd egy új sok megapixeles APS-C szenzor lesz, aminek hogy hogy nem pont meg fog egyezni a pixel mérete az E-M5-el akkor.. -
HÁZIGAZDA
válasz sebgutkopf #13736 üzenetére
Arrol azert nincs szo egyelore, hogy bevasaroltak, bar nyilvan ez a szenzoros kor nem csokkenti az eselyeit..
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
FEDman
addikt
válasz sebgutkopf #13742 üzenetére
Állítólag szeptemberre felfrissül a PEN széria is, ha azok is ezt a szenzort kapják..
-
titán
válasz sebgutkopf #13831 üzenetére
Kicsit visszaolvasol (10 hsz), akkor ott megtalálod, hogy az ekkora képátlójú videó elektroncső külső befoglaló átmérőjét jelenti a szenzorok hüvelykben kifejezett mérete.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
atok666
őstag
válasz sebgutkopf #13831 üzenetére
...Sensor formats of digital cameras are mostly expressed in the non-standardized "inch" system as approximately 1.5 times the length of the diagonal of the sensor...
Mivel a Nikon CX kepatloja 15.86mm, igy nagyjabol ul a 15.86x1.5 = (durvan) 1"
Ugyanez ervenyes az MFTre is+-Atok
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz sebgutkopf #13841 üzenetére
Régen is csőméret szerint osztályozták a C és CS menetes objektíveket. Mivel ezekre az új MILC-ekre tulajdonképpen most is fel lehet tenni a régi C obikat, megtartották a csőméretszabványt a kompatibilitás érdekében. Így jött ki a 4/3" és az 1" is. És gondolom ezért kapta a Nikon 1 is a CX elnevezést.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Ijk
nagyúr
válasz sebgutkopf #14341 üzenetére
Majd abban lesz jobb videó, újabb érzékelő, és ugye a minőségibb váz.
LX-7 nem lett nagy durranás, akkor már inkább a samsung ex2 vagy mi a neve. Habár kompaktok közül nekem a canon g1x kellene, csak egy jó beépített EVF-el, a 19. századi kukucskáló helyett.
[ Szerkesztve ]
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
madgie
titán
válasz sebgutkopf #14341 üzenetére
Tuti, hogy nem automata videót tud, az elődjein is zsabadon állítható videó közben a rekesz, zár, ilyesmi.
Miben lehet jobb a GH3? Két fajta videós gép van: az első csoportba tartozik a videós gépek 90%-a (NEX 5N is ). Kültéren szép, tiszta kép, de beltéren elkezd zanzásítani, fényerős obival is. A második csoport a GH széria Beltéren is tiszta, éles videók (persze nem ISO 6400-on), normális kontúr, normális színek. Teljesen más. Na ugyanez lesz itt is.
scarabaeus: de rég volt! a második digitgépem volt, azóta valami 15-öt elfogyasztottam
[ Szerkesztve ]
-
Ijk
nagyúr
-
madgie
titán
válasz sebgutkopf #14359 üzenetére
Nekem volt G3 meg GH2, videóminőségben semmi közük egymáshoz (papíron talán). Sőt, a GH szériához semmi G/GF1-nek nincs köze, (nem) kis túlzással az egyik bluray, a másik mobiltelefon
-
haarmaan
tag
válasz sebgutkopf #14359 üzenetére
Szerintem ezt nem tudja, ugyanúgy, mint az elődje. Sajnos ezt a G3 sem tudta. Lehetett egy-két dolgot állítani videó alatt, de közel sem kaptál olyan tág beállítási lehetőségeket, mint a GH2-nél vagy a Nex 5N-nél.
dpreview teszt:
[link]G3 manual:
Valószínűleg ez marad a GH gépek privilégiuma. Egyébként, ha megnézed az újonnan megjelenő LX7 és FZ200 módválasztó tárcsáját, akkor láthatod, hogy a szokásos P,A,S,M módokon kívül, mindkettőn van egy kis videokamera ikonnal jelölt M - videó mód is. Ugyanez viszont hiányzik a G5-röl. Ez is arra utalhat hogy nem kapsz teljesen szabad kezet a videózásnál.
[ Szerkesztve ]
-
haarmaan
tag
válasz sebgutkopf #14370 üzenetére
Bitrátát nem írtak ugyan az 50p-hez, de nekem gyanús, hogy azonos lesz a sony-val. Lévén az avchd 2 szabvány magát a bitrátát is meghatározza lényegében korlátozza.
AVCHD esetén ezek a felbontások lesznek:
[Full HD] 1,920 x 1,080, 50p (sensor output is 50p) (PSH: 28 Mbps)
[Full HD] 1,920 x 1,080, 50i (sensor output is 50p) (FSH: 17 Mbps)
[Full HD] 1,920 x 1,080, 25p (sensor output is 50p) (FPH: 17 Mbps)
[HD] 1,280 x 720, 50p (sensor output is 50p) (SH: 17 Mbps)MP4 nél pedig:
[Full HD] 1,920 x 1,080 (sensor output is 25p)
[HD] 1,280 x 720 (sensor output is 25p)
[VGA] 640 x 480 (sensor output is 25p)Viszont 1080/50p/24Mbps nem lesz.
-
arn
félisten
válasz sebgutkopf #14371 üzenetére
melyik obi lenne az? ha van ami vonzo az mftnel, azaz obipark.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
madgie
titán
válasz sebgutkopf #14426 üzenetére
No de akkor csak annyit kérdeznék a nagy nyafi után, hogy a NEX objektívválasztékában akkor mi a jó? A kompomisszumos ötvenes? A 18-55-ös tucatkit? Bitch, pls
Ijk: ja, rajongani én is tudok olyanért, amit nem tudok megvenni Meg hát egy szem objektív... itt egy kézen alig lehet megszámolni az olyan fixeket, amik úgy rajzolnak, hogy lef*som a bokámat.
[ Szerkesztve ]
-
rumos14
nagyúr
válasz sebgutkopf #14426 üzenetére
nekem is egy ilyen 12-60 kellene ahhoz h meggondoljam a rendszerváltást. de az leghamarabb 2014-ben lesz mert most még berendeltem egy A57-et nem váltom olyan sűrűn a vázaimat mint itt szokás
fixnek a PL 25/1.4-et venném, bár idegesítene, hogy napsütésben ND-zni kellene ahhoz h f2.8 alatt tudjam használni.
váznak a G5 már majdnem tökéletes lenne számomra, de a multiaszpi meg a mic bemenet miatt mégis a GH sorozatból lennék kénytelen választani. 2 év múlva talán pont megfizethető (elérhető) lesz a GH3?Ijk: ez gondolom az első (egyik első?) C mirrorless váz, biztos lesz majd EVF-es is.
[ Szerkesztve ]
-
Tulku
veterán
válasz sebgutkopf #14426 üzenetére
Sebi szerintem ki kellene próbálnod az em5-öt egy valag fix-szel.
1. olyan szenzorstabi, hogy simán hozza a nex 5n egyenletességét videóban szinte bármilyen fix-szel.
2. értelmét veszti a drága optikai stabilizátor, pakolhatsz rá, amit akarsz, stabilizálja (nem utolsó sorban videóban is...ez a nex-nél sajna nincs meg akármilyen manuál segítséget bevetsz)
3. Kattintgass szépen egy 20-assal, egy 14-essel, ne adj Isten egy 25 1,4-gyel (még mindig szinte félár a zeiss-hez képest) és nézd meg a kapott eredményeket.De szerintem neked perpill. az OMD mellé egy 14-20-45 fix sor kellene esetleg egy 14-150 oly ami olcsó és kültéren igen használható...
Persze maradhatsz nex vonalon, hiszen leírtad, hogy karmikusan a te szereped a várakozás...
Roboter: szerintem ezzel a kanyon saját magát szúrja t.kön...mert ha ugyan az a szenzor lesz benne (és még egy falatnyit gyorsabb is lesz, ami nem vitás) akkor a G1x gyártását le lehet állítani (a féyncsapda zúmon kívül nincs előnye). Az más kérdés, hogy ez is baromi ronda, sok tárcsát felül nem látok, ha az a koncepció mint a nikony1-nél, akkor ezzel is mellélőnek...
Taylor: ne írogass, hívjad, ott a pixinfón a száma...
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz sebgutkopf #14475 üzenetére
Látod, én meg a másik véglet vagyok most: abszolút "minimál", belépő gépeket használok a fixekkel
-
rumos14
nagyúr
válasz sebgutkopf #14476 üzenetére
és akkor miért hagytad ott a 4/3-os hajót? ok, nehéz volt a szett, de egyéb? jól emlékszem, hogy ideig párhuzamosan futott az E-3 és NEX-3?
-
madgie
titán
válasz sebgutkopf #14580 üzenetére
Hát ja, beltérben meg annyira nem nagy kaland, hogy rohangál. Tényleg leviszed a játszótérre oszt sapka. Jó, szülinapi zsúrnál nem hülyeség a vaku, azt elhiszem, de ott sem ernyőznék (20-30 gyereknél mennyi az esélye, hogy nem borítják fel?).
-
HÁZIGAZDA
válasz sebgutkopf #14959 üzenetére
igen, az egy fokkal jobb, bár ott is gond, hogy nem tudja menteni a változtatásokat magába a raw fáljba, illetve, hogy a nik pluginek sem natívak. de legalább a katalógus ugrik, ez tény.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Tulku
veterán
válasz sebgutkopf #15147 üzenetére
Veszel többféle erősségűt és variálgatod-tekergeted fénytől függően...szerintem
-
makszi
aktív tag
válasz sebgutkopf #15158 üzenetére
Én nem szoktam gyakran vázat cserélni, így ha most veszek akkor 2-3 évig tuti az maradna, tehát ha kijön a GH3 és mindenben jobb lesz (amit kötve hiszek) mint az EM5 akkor sem hirdetném azonnal az oly vázat ettől nem félek.
Sokkal nehezebb kérdés hogy mennyire lenne használva, ill. kihasználva a 75-ös obi. Az elején nyilván törekednék rá hogy az legyen a gépen amikor csak lehet, de azért a 150mm az már egy kistele ami beltérben még portréra is sokszor túl hosszú... -
scarabaeus
őstag
válasz sebgutkopf #15147 üzenetére
Nekem ugyan van ez is, az is, de ha már ND, akkor ND8 alatt nem álltam meg. Az teszi azt, amit elvárok tőle, nincs mellékhatása, amit az egyébként ráadásul csak valahol 1 és 2 FÉ közötti veszteségű lineáris polár adna hozzá (ami máris nem mellékhatás, ha épp a polárt akarom használni). Amúgy az szomorú, hogy a lineáris polárokra nem fordítanak annyi figyelmet a gyártók, hogy a cirkuláris polárjaikkal egyenértékű minőségben, bevonatokkal tudja megvenni az ember... márpedig valamit venni kéne, ahogy néztem, a 7 éves Raynox LPL valahogy nem hozta a régi jó formáját már.
[ Szerkesztve ]
Quoth the Raven "Nevermore."
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz sebgutkopf #15220 üzenetére
step-up nem játszik?
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz sebgutkopf #15445 üzenetére
Nem akartam őszig várni, de az tény, hogy kár lenne nem megvárni a Photokinát. Csak ugye ha ott bejelentenek valami finomságot arra is még kell várni heteket, hogy bolti forgalomba kerüljön.
A Canon EOS M sincs még sehol. Mi is csak szeptemberben kaphatunk leghamarabb tesztkészüléket. Azért az vicces lenne ha a Photokina alatt bejelentene a Canon még egy MILC-et... mondjuk kihajtható LCD-vel és kicsit több kezelőszervvel (nekem az EOS 650D ergonómiája bejött, de belépő DSLR-ben már nem gondolkozom).
Kíváncsi leszek a NEX-5R-re. Ha csak annyiban változik, hogy lesz egy vakupapucsa meg egy mikrofon bemenete akkor már megérné nekem inkább azt venni az N helyett.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz sebgutkopf #15476 üzenetére
Szerintem nem égető probléma, hogy felvétel közben már nem lehet ezeket az értékeket állítani. Én főleg kisfilmekkel szórakozok, ott meg amúgy is hülyén nézne ki. Jó persze a MILC nem fő gépnek kell, szóval azért ha klipet vagy hasonlókat forgatunk akkor marad az 5Dmk2, 7D, 60D, stb.
De majd kiderül mennyire fog bejönni az EOS M. Sajnos ránézésre nem bővelkedik a tárcsákban, mint a G1X. Én azt szerettem, de hát nem cserélhető az objektíve...
-
HÁZIGAZDA
válasz sebgutkopf #15859 üzenetére
van ennek egyáltalán értelme? nem csak azon múlik, hogy aztán milyen tónusgörbét tesznek rá, és hova lövik be a fénymérést?
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Gondwana
addikt
válasz sebgutkopf #15859 üzenetére
Az én olvasatomban ez gyakorlatilag ugyanaz a szenzor, csak javítottak az expozíció előtti szenzorkinullázáson (amire jól rá kellett előtte feküdniük az elektronikus zár fejlesztése miatt)
A szabadalomban ígért organikus szenzorból még sehol semmi, az IR-cut filter ugyanúgy marad, mint eddig.Szerk.: andersen10, épp kúszik fel egy kis meglepetééés...
(sokáig a Hoya MD 135 f/2.8-at kerestem, mert annak nem 1.5m a közelpontja, hanem talán 1.1m, de végül amikor az FL36R-t vettem, olcsón megkaptam mellé ezt az üveget is)[ Szerkesztve ]
... megy a csiga hazafelé ... (One World One Dream One More Thinkpad, Please [ o] )
-
HÁZIGAZDA
válasz sebgutkopf #15863 üzenetére
nem értek eléggé ehhez, de továbbra is azt gondolnám, hogy nincs "csúcsfény", csak dinamikaátfogás van. ha javul egy adott pixelsűrűségű (pontosabban: érzékelőméretű) szenzor érzékenysége, akkor nő a dinamika, aztán a váz úgy még fényt, te meg úgy exponálsz, ahogy akar/akarsz. le is írtad: alulexponálsz, majd felhúzod utómunkában. magyarán: az egész feldolgozás "szoftveres", tényleg csak a tónusgörbén és a fénymérésen múlik a viselkedése.
vagy rosszul tudom.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
FEDman
addikt
válasz sebgutkopf #15863 üzenetére
A dpreview dinamika összevető táblázatánál azért nem árt észben tartani, hogy azok az értékek Jpeg-re vonatkoznak.
-
arn
félisten
válasz sebgutkopf #15863 üzenetére
szerintem is csak hwes dinamikatartomany van, aztan utana a swen mulik, hogy mit kezdenek vele. az utobbi evekben amugy epp erre mentek ra inkabb - nem a dinamika lett jobb, hanem a dinamikakezeles. pl2nel szimplan alulexponalja, majd felhuzkodja az arnyekos reszek gorbeit. ezert zajos tobb helyen. szvsz a kalibracion mulik... ha eroltetett a dinamika kezeles (pl kis szenzoroknal), akkor bagyadta valnak a kepek. az xz1nel ez gyakran visszautott, a napfenyes kepek nagyon muanyagosak lettek.
de amit irsz - lehet epp ezert tetszik a pana rawja feketefeherben jobban. nincsen az egyes reszeken a dinamika osszekompresszalva, es lehet hajlamosabb a beegesre, de termeszetesebbnek hat a kep dinamikaja.
zeneben amugy hasonlo tikitaki megy az agyonkompresszalt felvetelek es a termeszetesseg kozott, az utobbi rovasara.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
HÁZIGAZDA
válasz sebgutkopf #15913 üzenetére
ennek semmi köze ahhoz, amit állítani próbálsz. két különböző gyártó két különböző szenzora, persze, hogy jobb a sony (a nikon-féle sony meg mindig mégjobbabb, ha már ).
abban van nagyon kevés igazság , hogy alulexponált képet utólag felhúzva zajosabb lesz a végeredmény, mint ha eleve helyesen exponálsz, mert a 12/14 bitnyi információ nem lineárisan oszlik el, lényegesen több jut a "csúcsfényekre", ergo relatíve jobban jár az ember, ha azokra exponál, mintha fordítva.
de, a szenzor dinamikaátfogása továbbra is egy hardveres tulajdonság, a lényeg az átfogás. pont a sony remek lapkáinál fedezték fel a fórumpistik, hogy alá tudnak exponálni akár 2-3 fé-vel, és gyakorlatilag zajmentesen tudják felhúzni.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz sebgutkopf #15915 üzenetére
öregem, légyszi olvass már előbb, és utána írj, de tényleg. nincs "csúcsfényekre gyúrás" egy szenzoron belül, hülyeséget beszéltél. nem gyúrt rá a sony a csúcsfényekre hardveresen, nem is lehetne, egyszerűen csinált egy jó szenzort.
arról meg (eddig) nem szólt a fáma, hogy A gyártó terméke jobb-e, mint B gyártóé, bibibíí... olyan állítást akarsz cáfolni, ami nem hangzott el. senki sem mondta, hogy a pana szenzorai ugyanolyan jók, jobbak vagy rosszabbak, te erőlteted ezt a vonalat.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
arn
félisten
válasz sebgutkopf #15915 üzenetére
a sony szenzorainak nagyobb a dinamikaatfogasa - ennyi. nincs itt kulon csucsfenyes hardveres moka, swesen kezelik le. ha az egyik jobban alul van exponalva, az annyit jelent, hogy szarabb a szenzor dinamikaja, es igy tudjak csak megoldani, hogy ne egjen be. persze a dinamika tobbi resze jobban lesz kompresszalva, ergo csokkennek a finom atmenetek.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
FEDman
addikt
válasz sebgutkopf #15912 üzenetére
Most kicsit elbeszélünk egymás mellett, de az is lehet én nem vagyok elég egyértelmű.
De akkor ugorjunk neki még egyszer.
Valószínű tényleg úgy történt, hogy az Olympus rendelt a Sony-tól egy szenzort, amit az megtervezett, legyártott neki. Tehát adott egy nyers elég jó dinamika átfogással rendelkező szenzorunk, aminek itt már sok paramétere adott, de ellenben például az alapérzékenysége az egy bizonyos határokon belül, mondjuk legyen ez +- 1 EV mozgástéren belül még lehet akármilyen attól függően, hogy azt a szenzort hogyan is adoptálják adott fényképezőgépbe.Egy szenzor alapérzékenysége változhat akár a rajta használt szűrők milyenségétől is, de ezeket most az egyszerűség kedvért vegyük ki a kalapból.
Tehát adott egy szenzorunk, aminek van egy fix dinamika átfogása. Mivel Sony szenzorról van szó így a mozgásterünk ilyen téren viszonylag tág határok között mozog.
No most naivan lehetne mondani, hogy minden gyártó a tónusgörbét úgy lövi be, hogy ezen az átfogáson a középszürke az nagyságrendileg valahol középen fog elhelyezkedni.
Ezzel szemben ezt szerintem elég szabadon tologatják a gyártók.Például eltolhatják kicsit a középszürkét a csúcsfények felé. Ebben az esetben a csúcsfényekben kevesebb tartalék marad. Mégis sokan megteszik ezt (pl. pont a régi Pana szenzoros gépek) mert így normál expo mellett kevesebb zajt tudnak felmutatni. Aminek persze a csúcsfényekben nagy ára van.
Vagy a másik út mikor a középszürkét inkább az árnyékos részek felé tolják el. Egy zajszegény Sony szenzornál ezt nyilván könnyebben meg lehet tenni. Emlékezzünk csak a Sony 16Mp-es APS-C lapkája iso100-on milyen brutál zajtalan, ilyen téren még az FF Canonoknál is jobb.)
Szóval ilyen körülmények között simán megtehető, hogy a gyártó a középszürkét kicsit lejjebb lövi be, ebben az esetben az árnykos részek kicsit zajosabbak lesznek, de a csúcsfényekben több tartalék marad.Ebben a két esetben nincs szó felhasználói oldalról vett alul vagy túl exponálásról, hanem a gyártó hangolja az adott szenzort így, vagy úgy.
Ha az első megoldást választotta volna az Olympus akkor szerintem most iso100-ról indulna ugyanezzel a szenzorral és egy picit kevesebb tartalékot tartalmazna a csúcsfényekben.
Ezzel szemben megérzésem szerint, mondván ha már ilyen jó zajban a Sony szenzor akkor már inkább bevállalta a második megoldást, amiben nincs olyan könyörtelen zajmentes alap iso, de még több tartalék marad fent. És szerintem pont emiatt lett itt az alap érzékenység iso200.Remélem így már érthetőbb voltam, ha nem akkor feladtam.
-
madgie
titán
válasz sebgutkopf #15959 üzenetére
No de ugyanezt írta neked Parci már a legelején (#15860)
-
HÁZIGAZDA
válasz sebgutkopf #15957 üzenetére
akkor szépen nézz vissza, és nézd meg, hogy mit állítottál eredetileg. leírtam udvariasan, hogy szerintem nem így működnek a szenzorok, majd valahogyan eljutottál oda, hogy márpedigámde a sony a jobb.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
arn
félisten
válasz sebgutkopf #15958 üzenetére
csak harom olympus vazam volt, de a 2011es modellektol (lehet a korabbiaknal is, de e410nel meg nem igy volt) kinosan ugyelnek arra, hogy ne egjen be semmi. nagyon melytonusunak kell lennie a kepnek hogy az aprobb dolgok beegjenek vhol. alulexponaljak, majd felhuzkodjak az arnyekos reszeket - arra spec kivancsi lennek, hogy a jpgnel hogy csinaljak, mert baromi melos hasonloan jora megcsinalni.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
arn
félisten
válasz sebgutkopf #15974 üzenetére
a switchet meg viszed magaddal vagy lehet hozza kozvetlenul csatlakozni?
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
madgie
titán
válasz sebgutkopf #16112 üzenetére
Egy százassal soványabban kéne adni szvsz, az kábé egy százasból itthon lenne. Nem ócsó az sem, de a 20/1.7 sem volt soha az.
-
HÁZIGAZDA
válasz sebgutkopf #16133 üzenetére
igen, 28 mm volna az ideális a 16-os mellé, illetve úgy picit az 50-es is jobban védhető. valószínűleg a sony-nál valami öreg filmes fószer csinálja ezeket, aki még nem érti ezt az aps-c izét, és csak a klasszikus fókusztávolságokban gondolkodik
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz sebgutkopf #16144 üzenetére
tény, a 30-as makró sem valami zseni húzás. no, akkor foglaljuk össze: van egy vacak 16-os, egy hülye 30-as makró, egy fölöslegesen hülye 50-es fix, egy kihagyott ziccer 35-ös, és lónagy 18-200 és 55-210, valami egy korrekt 18-55.
imádkozzon mindenki, hogy a 16-50-es véletlenül jól sikerüljön, ne akkora legyen, mint egy brontoszaurusz, és ne úgy rajzoljon, mint a 16-os. ha ez valamiért összejönne, akkor végülis egy 16-50 + 35 szet vállalható, bár egy fényerős 60-as a tele végen még jobb lenne.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Superbad
tag
válasz sebgutkopf #16403 üzenetére
"de mindezek mellett azt sem értem, hogy a magnézium mióta nem fém?"
Ezt ki állította?
-
Tulku
veterán
válasz sebgutkopf #16456 üzenetére
És ha gyakran hülyeséget (is) ír de néhány alapvető axiómájával egyetértünk? (sőt)
Mert szerintem itt erről volt szó, nem szenzorbuzulásról és mz/x eredményekről...csak egy kis lélek...vagymi
-
HÁZIGAZDA
válasz sebgutkopf #16456 üzenetére
tényleg nem szeretnék már erről beszélni.
akinek betaláltak az idézett bekezdések, örüljön, akinek nem, nem. megértem, hogy valaki leszarja, hogy hogy néz ki és miből van egy termék, a lényeg a funkció. nekem ez egy kicsit olyan, mint a szocialista építészet. egy termék egyben egy "work of art". legalábbis sokáig az volt. azt a fujit jó kézbevenni. egy nex/mft/x/y tucatvázat nem. ennyi, szerintem vicces és találó hasonlat, hogy nem műanyag számítógépet akar szorongatni. én sem.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
jmakk
őstag
válasz sebgutkopf #18088 üzenetére
Nem kell azzal vigyázni, inkább kívánj nekem egy lottó ötöst léci!
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Diablo IV
- Kerékpársportok
- Processzor lábak javítása helkis módra
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Autós topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs