Új hozzászólás Aktív témák

  • tresh

    addikt

    válasz Zewa #110873 üzenetére

    300e ft ráköltése után egy hulladék voltba Stift? Na ne má'! Egy rozsdabogját elvitt márkaszervízbe? Tudom hogy ebben az arsavban kulonosen sok a hulladek de ha a motor+valto es a bode egyben van akkor nagy gond nemnlehet. A kozvetlen konyezetemben van tobb ilyen 2-3kilós Stift és birjak, minimalis fenntartassal.(kiveve egy ceges futar Stiftet amit mindenki ut, vag. Nah azt meg a kis Suzuki sem birja evekig)

    Hosszú történet majd ha lesz giga Ph autós tali sör mellett elmesélem én fogtam a fejem.

    Nézd tényleg semmi bajom a swifttel tudom hogy strapabíró de az ilyenek órája mert csak 99999-ig mér, utána nullázódik kb 10 szer átfordult már az fix, és tuti lesz*rták mert megy és mert ez suzuki nem kell vele foglalkozni soha se. Ha mákja van és egy papitól a faluban leakaszt egy 1.0-es stifet 200 k körül ok persze az más. De valljuk meg erre kicsi az esélye így marad a pizzafuti, kőműves, favágó, bodzázó swift ami minden csak nem jó vétel hiába megy még csórija.

    Ez a vegyen BKV berletet dolog sokszor egy bullshit mert olyan mocskos mod idorablo tud lenni, foleg videken hogy az valami hihetlen.. -.-"

    Akkor robogót :) Azzal is többre megy

    szerk: plusz ha talál egy jót mondjuk 200k ért akkor még át kell írnia+biztosítás igaz vidéken az picsafüst , de kell még rá majd 4 normális gumi ha nem akar meghalni mert a nagy fater tuti hogy 15 év alatt egyszer se vett rá újat mert a boltig jó az amivel kijött a gyárból. Aztán nem árt egy olaj+szűrő csere stb és akkor még a fékek is ott vannak, futómű stb szóval rá kell még vernie min egy 100-ast pluszba és akkor mázlija van ha csak ennyit.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák