-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laraxior
titán
Nekem a gyári olaj 8k kell bele 3.3lityi, ez 32k, ez bőven beleférne, ha csak ennyin múlik a dolog
(#14549) MunezXBK: 150ért láttam neten ehhez automata váltót, tehát semmiképpen nem fogom annyiért megcsináltatni
(#14550) Napfénysüti: Nemigazán, időszakos cseréken kívül volt két gyújtótrafó gondom és jónapot. Amiket cserélgetek folyamatosan lassan, ahogy engedi a pénzem, azok kopó cuccok. (Fékek, motortartó bak, lengőkar, stabilizátorgumi, gumik, olajcsere, stb.... csak egyszerre nem tudom, mert amúgyis drága hozzá minden, meg pénzem sincsen olyan sok egyben. )
Most megyünk vezérléscserére, bár lehet előtte elviszem automatáshoz hogy nézzenek rá, az nem kerül semmibe(#14551) Szplöttyy: Olyanra gondoltam, hogy későn vált el, ránt váltáskor, vagy tudom is én... ilyeneket olvastam neten.
Lehet nincs is semmi baja, csak én beszélem be magamnak... nekem már az is baj, ha a fordulatszámmérő alapjáraton kimozdul 2mm-t... persze indítás után Minden szarral viszem orvoshoz, az a biztos
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz LuckyL #14554 üzenetére
(#14553) giigz: Jamm, Tiptronic.
Annyi az anomália, hogy P-ből R-be váltásnál ránt egyet, meg néha akkor is ha N-ből D-be. és köbö ennyi. Vált normálisan se későn, se korán 50nél 5ösben vígan 1200es fordulattal, 90nél lekapcsolja a váltót és vígan szalad 1600os fordulattal.
Az ilyen 3-4százezres tételt, gondolom a halott váltó újraélesztésére mondják, nem pedig egy működő karbantartására.(#14555) MunezXBK Pedig az automata olyan, ha normálisan karban van tartva, akkor az bizony túléli az autót is Garanciát pedig vállalnak rá, ha egyszer hozzányúlnak
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
válasz Laraxior #14547 üzenetére
Nekem a Ford Scorpiómban ment tönkre a váltó 1x, megvétel után majdhogynem rögtön, mert az előző tulaj nem cserélt benne olajat. A nyomás szabályzó relék bordái elkoptak. Eleinte olyan volt mint a csúsztatott kuplung, majd elfelejtett váltani.
De lehet sokféle tünet: rángatás, a fordulatszám tartomány kitolódása, és fokozatok eltűnése is.Nem lehet hogy a kulpung tárcsa kezdi megadni magát?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
hdman
őstag
Hogy lehet automata váltót átalakitani kézire?
Sopron city :)
-
Laraxior
titán
Nem tudom, de láttam már fent használtautón is ugyanilyen autót mint az enyém, csak 6os manuallal
(#14561) MunezXBK: Csakis úgy engedem a hozzápiszkálst, ha papíros garanciát adnak legalább 20.000 km-ig
Vezérlés, automata, nem filléres dolog egyikse, legjobb ha papír van róla.
nálam a 20.000km köbö négy év, addig úgyse lesz nálam már, ergo annyi bőven elég nekem.[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Zewa
senior tag
Valami hasonló a dolgok menete. Hobbi amatőrök is képesek rá. Csináltatni kb 150k.
Gugli 2. találat...
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Laraxior #14556 üzenetére
Ha fokozatot váltasz, mindig ránt, nyomod a féket, behúzod és "érzed hogy megjön az erő", viszont mikor rakod te N-ből D-be? Ugye nem rakoskatod ki? Felesleges? Beülsz, beindítod, P-ből D-be rakod, majd ha megkérdekztél akkor D-ből P-be, pirosnál stb, szvsz nem jó kirakosgatni folyton N-be, volt erről egy cikk, hogy ha kirakod N-be nincs terhelés alatt a váltó, de a folytonos sok NM rántás, mikor viszahuzod, károsabb. Én nem venném ki, soha.
Smoke & Torque
-
hdman
őstag
Én soha nem fogok átalakitani, mert nem is értek hozzá, meg ha nem muszáj, nem is vennék automatát.
Guglizni én is tudok köszönöm, arra számitottam, hogy hátha van itt olyan, aki esetleg már csinált ilyet, vagy jól ért hozzá, és megosztaná a személyes tapasztalatát.
Sopron city :)
-
Laraxior
titán
válasz Szplöttyy #14566 üzenetére
Beindítom, majd hátrahúzom Rbe, ekkor ránt egyet, hogy betette rükvercbe és mehetek hátra a parkolóban. Megállok, majd behúzom D-be néha ilyenkor is.
Lámpánál azért teszem ki üresbe, mert olyan fél perc állásnál, miközben ugye nyomom a féket már ránt egyet hogy ez bizony sebességben van, holott a fékpedál egy mm-t sem mozdult meg.
De mászkálás közben semmi nincs a váltással se rángás, semmi.
Azt tudom, hogy mit csinál amikor lámpánál állok és Dben hagyom, olvastam neten én is hogy felesleges kivenni üresbe, csak ez miatt csinálom így.Nah ezért viszem el orvoshoz
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Zewa
senior tag
Nem akarlak elszomorítani de a Passat B5.5, tiptronicos automatát ca 1 éve szabatták át manuális sógor jelöltem. Reggel leadta a vasat a szerelőnek, következő nap délután elhozta. (350k volna az automata rendbe tétele)
Azért linkeltem az mert így könnyen világossá válhat hogy nem egy kivitelezhetetlen feladat. Átfutod rájössz te is. Milyen tapasztalatra lennél kíváncsi? A Passatba azóta került vagy 30ezer km és váltónak semmi baja..
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Balupapa
senior tag
21. században amikor már az emberiség már nagyon sok mindent elért / kifejlesztett / stb szvsz olyan primitiv dolog egy autoban egy kart a fogaskerekek között tologatni
manuális váltom van igen, de aut.-ot akartam (Te tudod is , hogy melyiket )#14580) LuckyL: nekem nincs és mégis olyat szeretnék
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
Laraxior
titán
Nemnem, annál jobban szeretem 2-300k-t simán rávernék ha megvan annyiból, de afelett erősen gondolkodom kategória.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
8th
addikt
válasz MunezXBK #14574 üzenetére
Persze, de nem minden automatás műhely kókler. Akik évtizedek óta foglalkoznak automataváltó javítással oda be merném tolni a kocsimat. Ha drágán csinálják akkor drágán csinálják. Ez van. A jó munkát meg kell fizetni az élet minden területén. Itt is.
(#14578) Balupapa: tudom értekeztünk erről privátban anno.
(#14580) LuckyL: sosem volt automatám de sokat jöttünk-mentünk automataváltós autóval. Kimész elkezdesz előzni de a szembe jövő 160-al jön 100helyett. Kicsit jobban nyomod a váltó hezitál egy jó fél másodpercet majd tetű lassan visszavált közben a gázt is elveszi. Hosszú métereken keresztül csak gurulsz. Ez veszélyes. Nekem ez nem jön be. Ha olyan lenne mint egy usa drag váltó amivel váltás közben sem torpan meg a kocsi hanem töretlenül gyorsul akkor kéne. VW féle Tiptronic nem bármennyire is finoman vált fel (le már nem).[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Ők vannak itt nálunk automataváltó-javítók.
Komolynak tűnik"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
runner 125
nagyúr
Ehhez mit szólsz?
Ebben elvileg DSG váltó van, igaz? Megbízható szerkezet ez? H működik ennek a manuál része? Ahogy láttam két pedálos, kézi kapcsolásnál gyanítom nem kell kuplungolni.
Ez 10 fölött eszik már?
mod.
Amikor dízel is szóba jöhetett, felhívtam őt is. Azt mondja ne haragudj de el van írva az ára, az autót 4m-ért elvihetem. Mondom, ok köszi, minden jót.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
-
runner 125
nagyúr
-
hdman
őstag
-
runner 125
nagyúr
Hjah, az meg a másik.
Mondtam neki még telefonban, h küldjön pár fotót róla e-mail-ben, mert ezen semmi nem látszik. Küldött _1_ képet csontra a bal oldaláról.
Könyörgöm, most eladni akar, vagy szórakozni. Az ilyen tesze-fosza eladók mindig felcsesznek. De, VW dízel, úgyhogy kapásból elfelejtve ez a verzió."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Smani
senior tag
válasz runner 125 #14591 üzenetére
Miért? Nem szar a VW dízel csak kicsit eszi az olajat ez a verzió.
-
Balupapa
senior tag
válasz runner 125 #14591 üzenetére
Végül is csak a vw az egyik legnagyobb okos dízel téren
milyen dízelt szeretnél venni?
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
zsid
senior tag
" Kimész elkezdesz előzni de a szembe jövő 160-al jön 100helyett. Kicsit jobban nyomod a váltó hezitál egy jó fél másodpercet majd tetű lassan visszavált közben a gázt is elveszi. Hosszú métereken keresztül csak gurulsz. Ez veszélyes."
Szerintem ez autó/váltófüggő is. Nekem szerintem kevesebb mint fél másodperc alatt kapcsol a Geartronic és nem gondolkozik. Ha 100-nál leléped padlóig, akkor egyből kettesbe rak vissza, aztán lehet száguldani. ( a sajátomon kívül csak egy Tiptronicos Passatot volt lehetőségem kipróbálni, de azzal nem mentem 60-nál gyorsabban, szal arról nem tudok nyilatkozni).
<tRucKdriFteR>
-
runner 125
nagyúr
Nem a francokat nem.
Az 1.9 pdtdi rendben volt tudomásom szerint, de a 2.0-es nyűgös. Fentebb írtam már, egyik barátom egy A3-ast vett kb. 1,5 éve, a másik egy Passatot 1 éve ilyen motorral. 700k körül már mindketten rávertek, ebből az egyiknél 50k volt a hazaszállítás. Illetve nem egyszer húzták már haza őket Mo.-n belül is.Nagyjából ezeket mesélték:
Kettős tömegű lendkerék, kuplung, váltó, 4 PD elem, olajszivattyú, izzitógyertya, elektronikai problémák, "szoftverfrissítések" a rángatások miatt.Az Audis srác hosszabb utakat is meg szokott tenni, múltkor mentem vele Ausztriába, rakom be a motyót a csomagtartóba, és bent volt egy 5 literes olajos flakon...
Baszki, szerintem ez 2012-ben, egy újonnan 7-8m ft-os autónál nonszensz!!! Mi az, h 8000km alatt megeszik 1 liter olajat?Dízelből első sorban IS220-as Lexus-t vennék, de az más árkategória, vagy max. E93 320D-t, de ezekből 5-6 évesen meg karambolmenteset nem találsz, tavaly nem egyet néztünk meg.
Balupapa
Nem akarunk dízelt, csak megláttam, h a Lancer-ből is van 2000-es, bízván, h saját fejlesztés, de amint megvilágosodtam, h VW, hanyagoltam is.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz runner 125 #14595 üzenetére
Gondolom nem új autókat vettek Elég jól ismerem ezeket az autókat (2.0Tdi) a nyűgjeikkel együtt. És 150 000km alatt nem igen van gond velük.
[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
Tiptronic meg és társai elég lassúak voltak. Dupla kuplungos váltókról egy kis írás.
Próbálj ki mondjuk egy DSG-t és majd az átszabja gondolkodásodat.
Ilyen gyorsan szerintem még egy ember sem vált...Runner: E93? Cabriot?!
Ez a Lancer valami hihetlen gyönyörű autó. 2literes benzines+manuál biztos jó párost alkot.
2.0CRTDI + DSG azért ennyire nem általánosítanám. Környezetemben van pár azok jól szolgálnak bár egyik sincs túl a tényleges 220e km-en.[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Mágus2 #14596 üzenetére
Persze h nem. 3,5-ért, illetve 3,8-ért vették őket, óra szerint pont ilyen 170-180k km futás körül.. , de szerintem a Passat-ban min. 250 van.
..pláne egy ilyen dízelnél évi 30.000 minimummal simán lehet számolni.Zewa
Bocs, sima E90, illetve annak modellfrissített változata, azt hittem az az E93, de valóban nem.
Lancer-t tekintve egyetértünk, szerintem piszkosul szép.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Zewa
senior tag
válasz runner 125 #14599 üzenetére
170-80k? Tipikus. Az összes 10éves dízelre ennyit írnak. Vicc. Nyugodtan lehet a duplája is.
Munkából adódóan barátom barátom évi ~50-5e km tesz bele az autóiba. Hirdette az 5éves Octaviat 265e km-el. Patika állapota ellenére nem kellet a kutyának sem. 2hónap után visszatekerték 145e-re, +200k-t rádobott az árára és felpolíroztatta.--> Elvitték 1,5hét alatt.
Ez kell az embereknek.
Viszont ne tessék csodálkozni hogy ezek a 300e km+ modern dízeleknél jönnek elő a problémák..Nem gondolom hogy a VW féle dízel sokkal rosszabb lenne a konkurenseknél megegyező futásteljesítmény mellett.
E90-ből rendeset kifogni, itthon, normális áron még a használt autó piachoz viszonyítva is nehéz.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen