-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz batai15 #178387 üzenetére
Az 1.0T hibridet városban vezettem, próbaúton kb. 2 km-t. (Városi autónak gondoltam megvenni, de túl sokat kellett volna rákölteni).
Apám 1.2-esével többször mentem már Zalaegerszegről a Balatonra; ez egy kanyargós, dimbes-dombos útvonal. Simán felmegy az emelkedőn, nem nagyon érzi meg. Kiforgatva qva jól harap, kár hogy leszabályoz 6000 után. (És meglepő módon nem akar felborulni kanyarban, pedig ránézésre ezt nem gondolnád egy Ignisről. )Az 1.0T - nekem, a fülemnek - elég varrógép volt és nem éreztem benne különösebb erőfölényt.
Ki kell próbálni vásárlás előtt! Az Ignisszel sem mentem 120-nál gyorsabban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Gumi és felni topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kés topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Nők, nőügyek (18+)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- További aktív témák...
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Beépített Gipe-3 ipari terület Ráckevén
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- MAZZER 151B 83 mm kávéőrlő késpár