Új hozzászólás Aktív témák

  • focvis

    veterán

    válasz TrollBalint #215649 üzenetére

    Olajhőfok.
    (Bár nekem Golfban van ennek a motornak egy erősebb kivitele, de szvsz ugyanaz.)
    - 90 foktól lövöm neki, vagy ha éppen óvatoskodom, akkor 100-tól. - A 100 fokot országúton kb. 10 km alatt éri el, városban elég ehhez durván 6 km.
    - Országúton, autópályán időjárástól, sebességtől és terheléstől függően 102-108 C (nyáron 105-108) az üzemi olajhőfok.
    - Városban, kánikulában és egyben hegymenetben időnként felmegy 118 C-ig. Ha ezek mellé még lövöd is neki, úgy 120-122.

    Felesleges leállítás előtt különösebben a visszahűtéssel próbálkozni ha nem ment 120 fölé. Ha van garázsod, azt tudod tenni, hogy megérkezés után felnyitod a géptetőt és úgy gyorsabban kihűl a motortér (ugyanezt szívómotoros autóval is megteszem).

    A turbó pihentetése más kérdés, azt illik hagyni lecsengeni ha előtte erős terhelést kapott, ehhez elég ha az érkezés előtti 1 km-en kíméled.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák