Új hozzászólás Aktív témák

  • #10726912

    törölt tag

    válasz _NCT #30488 üzenetére

    Látom, már kibeszéltétek, nem voltam gépnél, ezért reagálok most :R :

    Eléggé sok autó jár az utakon (3 millió körül emlegette valaki nemrég, ha jó emlékszem): ezek közül sokaknak van sokadik autója, de egyszerűen nem érdekli, nem érdekelte eddig, hogy mi hogyan működik: jön a tél, nyár, gumi csere, gumi szerelő bólint: jó a garnitúra, vagy épp a fejét csóválja: eléggé kopottak már, teszek rájuk újat, van olcsó akciós, tulaj bólogat erősen, vagy fejét rázza: jaja jó az, nem jó az, muszáj elvinnem a kopottakat? nem kell, majd elvitetem (eladja 15-30 ezer között)...sorolhatnám ugyanígy az olaj, levegő szűrő stb cseréket, sok embert nem érdekel-érdekelt az, hogy mit miért,milyen idő közönként és mennyiből lehet-kell megoldani, használja a kocsit, abban a biztos tudatban, hogy megtett mindent, hogy megbízható és biztonságos autójában üljön (hiszen tizenéve ugyanaz szereli a kocsiját, sose volt semmi baj). Nem olvasgat a neten, nem kérdez más szerelőt.
    De egyre több a kiadás, egyre magasabbak az árak, egyre kevesebb a reálbér...s jön a kérdés: új vagy használt gumi? 2-re van pénz, azt hova tegyem fel? Jobb esetben jó helyre viszi a kocsit és szólnak neki, ne oda tedd, hanem amoda, vagy megkérdezi neten, rosszabb esetben felteszik neki előre....pont az egyik követendő példán háborodtál fel:)
    Nézz majd körül parkolókban, milyen gumik vannak a kocsikon (kopott, akár féloldalasan is, repedezett tükör radialok, láttam már egy tengelyen eltérő mintázatút, de majd láthatod, hogy télen sok kocsin rajta marad a nyári), a gumik állapotából következtethetsz a fékek állapotára...aztán add el a kocsid, zárkózz be a lakásba és rendelj meg a neten mindent, ha biztonságban akarod magad tudni ;)

Új hozzászólás Aktív témák