-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
-
-
Manitou
addikt
Úgy látom nagyon ráértél
almerához:
olajszuro: 1300
legszuro: ~1000 -től
pollenszuro: 4200
uzemanyagszuro: 2700 (előírt csereperiódus: 60e km )
motorolaj: 3,2 liter , pl Eneos 5W40 6000-6500Ft
elso fekbetet ( 5-6000 től már van )
hatso fektarcsa ( passz, nekem dobfék van ) dobféhez a betét valami 5-6000
első féktárcsa miért maradt ki? itt mondjuk elég nagy a szórás árban
vezermuszij szett: vezérműlánc szett feszítővel fogaskerekekkel vezetővel 75 000 ( csereperiódus minimum 2-300 ezer km )
Én még hozzávennék egy olyat , hogy kuplung szett: az komplett (nyomólap+ kinyomócsapágy+ kuplungtárcsa) az enymhez van 15 ért is akciósan, amúgy 30 körül van. -
Manitou
addikt
-
harry
veterán
válasz Manitou #31660 üzenetére
Ja, vagy úgy. És öhm... lehet variálni, hogy ebbe szíjat vagy lácot rakok, vagy ebbe lánc kell, vagy ez teljesen más alkatrész? Nem mondanám, hogy értek hozzá
Na amúgy ebben, 13 éves escortban, mennyire reális a 36k km? [link] Szervizkönyvvel... Itt gyorsan meg is jegyzem, hogy az autótípus érdekessége, hogy 5 számjegyig mutatja az óraállást, szóval ennyi erővel 236k is lehet benne... egy másik kocsi: [link] ezt 165-nek hirdetik.
Na még ezt meg kell mutassam [link]
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Balupapa
senior tag
-
Manitou
addikt
Én se vagyok azért annyira nagy pro . Nem, van láncos meg szíjas. Nem lehet variálni, csak azt lehet bele tenni ahogy a gyárban megálmodták.
136 ezer hihetőbb lenne. Bár egy rokonnál is volt egy 2000-es F astra 37 ezerrel. Jöttek is rá sorban az autókereskedők Szóval akár igaz is lehet. Bár jobb minőségű képek kellenének.Mi ez a halottaskocsi?
[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
válasz Manitou #31663 üzenetére
A halottaskocsi jó dolog no nem a pimpelt, hanem egy normális kombi. Igen szimpatikusak ezek az escortok, ha már a mondeót nagynak nyilvánítottuk, ráadásul olcsó is, 1.6 benzin elég is lenne, és egy ghia felszereltség azért nem lehet rossz.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
neduddki
nagyúr
válasz lorcsi #31644 üzenetére
HI!
1.6 harmonikusabb szeritem,
a felsorolt otok dizlei kozepmezony a 90es evek elejebol, szoval ezekt nem dizellel veszuk:- )udv
neduddki
mod: (#31649) harry : a liftbeket es a hecsbeket kulomboztesd meg, de bocs nerm nezme at jobban a tablat leglebis most nem
Na latom Manitou beindult a almera hengerrel:- )
(#31661) harry: meglepoen szep az az escort, ha sok uv-t lat ijenkorra mar szet szokott repedni a muszerfal
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
harry
veterán
válasz neduddki #31665 üzenetére
A lift/hatchback nem ugyanaz? Vagyis 5 ajtós ferdehátú, nem-kombi?
Kombikat külön vettem a listában. Kivéve a Carinat, de ott összesen ha volt 10 megfelelő autó.Escortok közül hirtelen talán ezt választanám: [link] Elvileg szervizkönyves, 2. tulajos, szépen is néz ki. De van annyi, hogy biztos vannak még szépek. [link]
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
neduddki
nagyúr
HI!
az eszkortok minosege, hogy ne mondjam hagyott azert kivannivalot, krokusz nagy igras volt /nem tom, hogy utolso 1-2 evre javitottak-e, de elotte a mindenapi bugunk az megvolt (jo moke gebefyek meg mert a Carinank 14 evesen se voltak, de abbol 11et nalunk toltott)/
beszlej De Franco-val az is kopelre volt borulva, de szerintme leboritottam rola:- )udv
neduddki
mod: (#31666) : a hecsbek az csapott hatu, a liftbek meg egy lepcsoshatu 5. ajtoval /cccc hmmm/, c folott mar nincs hecs /v. csak nem jut eszembe/, a liftbekek meg kezdenek kikopni:- ( pl. carisma, octavia azok liftek
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
naszongya szerintem carina e liftvek az 520l az evjarat 97ig/esetleg 98, meg kene nezni/ volt gyartasban vin: sb angol j japo, normalisan kozlekdni az 1.6 oleg (meg akor is ha 4.5krpm-tol kergul) /1.8 itthon nem nagyon eladott/ 2 fele motor szegeny- es normalkeverekes /szegenynel befecskendezo szinte a hengerfejbe, spec kat, csereb kevesebbet eszik, de masik gyertja/ normal osszefogllava: bof, kutjacsont szamit fogyoeszkoznek itthon,liftbek hatso ajtajaba a gazrugo meretben pozso205val egyezik negyedebe kerul es niormalsabb utangyarott evekig birja
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
harry
veterán
válasz neduddki #31669 üzenetére
És mennyire necces ehhez karosszériaelemeket találni? Eleve eladó kocsit nem találtam sokat: [link]
Meg értem én, hogy japán meg nagy, csak az a parám, hogy ha belenyúlok a rosszba, akkor nem vagyok kisegítve azzal, hogy amúgy ritkán van bajuk, stb. Őszintén szólva, eléggé idegenkedek a japán témától alkatrészek kapcsán, főleg ha régi nagy modellről van szó. Lehet ez alaptalan, mert vagy jók, vagy jó áron helyrehozható itt is valami hiba, csak ebben nincs nagy bizodalmam, de persze szóljatok, ha rosszul gondolom, és lehet egy ilyet is olyan költségen szervizelni, mint teszem azt egy mondeot. Vagy inkább escortot, azért a mondeo sem egy kis autó.Escort minősége alatt amúgy mire gondolsz, beltér, futómű, motor, egyéb?
Otthon egy igen megkímélt Focus I. van, ehhez tudok egyelőre leginkább hasonlítani...[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
whitezo88
nagyúr
ez történik, ha nem cserélünk időben olajat, persze autófüggő: [link]
brutál... -
8th
addikt
válasz whitezo88 #31671 üzenetére
Öreg Ford Transit motoron láttam hasonlót bár azért az nem volt ennyire durva mint ez. Kipufogó több helyen kirohadva, se olajcsere, se szűrő csere, nyár közepén kilógott a slick-re kopott téligumiból a vashuzal azzal jártak nap mint nap stb. Mondanom se kell, hogy egy lomizásból élő "csapaté" volt.
-
whitezo88
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
HI!
azer a 2. mar legfiatalabban is ~20 eves barmi barmikor + meg rozsda is,alkatrezbugyben bontokat kell ovi es kiderul mi van, altalban nagyon segitokeszek, nemveleltenul a utod rancfelvaras utanniajait ajangatom
escort, alkatreszek minosege hogyne mondgyam silany, ahogy csibor is irtaudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
whitezo88
nagyúr
akkor egy kis eargasm: [link] 2. percnél a hang mellett érdemes figyelni a szélvédőre csapódó párát (a lefújószeleptől?)
-
-
harry
veterán
válasz neduddki #31678 üzenetére
Ez az Escortos vélekedés elszomorít... így lehet kiveszem. No de ha alapvetően egy jó típust fog ki valaki...? No akárhogy is, megpróbálok utánaolvasni kicsit a keleti mezőnynek. Szívesebben nyitnék arra, mint a franciák felé
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! Vw hőgomba jeladó beáramló levegő hőmérsékletnek fix 23fokot ir. AZ érték nem változik. Lehetséges hogy rossz a hőgomba akkor?
-
Manitou
addikt
Majd kérdezzél már meg pár embert 3-4 év alatt mennyit költ el autó szervízre az adott típusoknál, és itt nem a kötelezőre gondolok, mert mint látod nem igazán van nagy difi ebben a kategóriában. Most az hogy az egyik szűrő 2000 a másik 3000 az nem tétel szerintem egy olyan összegnél amit évente 1x fizetsz ki olajcserénél, ha cserében meg mondjuk elversz egyéb meghibásodásokra év közben több tízezret, netalán valami ismert típushibával is rendelkezik az adott autó, és azzal szívsz.
Én pl biztos nem az alapján választanám ki , hogy az egyikhez 2000Ft-al olcsóbb összesen a kötelező éves szervíz.
Ha van lehetőséged próbáld ki vezetés közben is az adott típusokat, amit keresel. -
Zewa
senior tag
Végig garázsban tartott escort Ghia felszereltséggel, min 1.4-es motorral azért nem rossz ám. Csak nehéz kifogni.
Attól hogy francia a Megane, listádnak egyik legjobb választása lenne. Lagunára nem mondanám ezt de az első szériás Megane jó kis autó..
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
harry
veterán
válasz Manitou #31686 üzenetére
Tenném, ha lenne ismerős De megpróbálok keresni véleményt neten.
Kötelező / kopó dolgok kapcsán kezdem látni, hogy hatalmas különbség tényleg nincs, ilyen pár ezres különbség nyilván nem fog dönteni, csak látni akartam mégis, mennyire van szórás (teszem azt ha 5k alatt nem lenne olajszűrő, az kissé bosszantana, de évente azért ki lehetne bírni). Inkább a nagyobb alkatrészek aggasztanak (kasztni, váltó, futóműben nem tudom mi, de ehhez meg nem nagyon tudok mit mondani, nem értek hozzá).
Amúgy vezérműszíj szettet milyen gyakran szokás cserélni? 60k? És ha nem megy annyit, hány évente?
Nem zárom ki a franciákat sem egyelőre Ami amúgy xsara, megane, 306 a listán.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
TaaT
veterán
Kicsit el van tájolva a cikkíró sztem
Give them hell Ukraine!
-
tresh
addikt
Segítség képen mivel volt 306-om és megane-om van épp 306 nál és a xsara-nál a hátsó híd a lényeges pont ugyan is azt felújítani nem olcsó mulatság..xsara 2 nél már orvosolták ezt. motor terén én az 1.6 8 szelepet mondom ha klíma is lenne mellé az még úgy oké ha nem szempont a klíma az 1.4 is játszható bár nem kell csodákat várni tőle. Megane mellett szerintem a nagyobb tér csomagtartó szólhat bár ebben a xsarával partiba van a 306 kicsit kisebb . Mondjuk ha nekem most kéne választanom 1.6 16v xsara 2 nagyon jó felszereltséggel igen jó árakon kaphatóak
-
harry
veterán
válasz whitezo88 #31689 üzenetére
Próbáltam böngészni azt is, de komolyan néha kezelhetetlennek tartom... átlagos értékeléssel nem megyek semmire (6.5 és 7.5 között van minden kocsi), az egyéni vélemények között meg nem tudom, melyikre adjak... láttam ilyet, hogy leértékelte a kocsit, mert zöld lámpánál nem gyorsult eléggé Gyökér. Jó tudom, az értelmesebbeket kell nézni, megpróbálom majd tényleg az alkatrész meghibásodásokat kiszűrni belőlük.
tresh kösz a tippet, 306-ból a kombi jöhetne szóba.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
whitezo88
nagyúr
MSC korábbi autója eladó [link]
-
Kornel
veterán
escort témához egy kicsit hozzá tudok szólni, tesóm ilyet vett első autónak, 98-as 1.6-os.
az alap, hogy ez a motor mindenképp kell bele, ezzel jól megy, 1.4 kevés lenne neki.
a kocsi garázsban volt 12 évig, megvétel után nem, de szokásos helyen rohad, ami egyre rosszabb lett, kasznizás lett belőle. szumma 400k ráment még az autóra 2 év alatt, és ugyanennyibe is került. én mondtam neki, hogy ennyiből vett volna egy swift2-t, de neki az nem kocsi, vagy csak szeret sok pénzt hagyni a szerelőnél
visszatérve egy F astra szerintem sokkal olcsóbban fenntartható, az is van ismerősi körben. -
-v-
addikt
A harmadik komment az telibe is talált:
"Aki nem autózik, az meg adja össze azokat a másfél órákat, amit veszít rajta naponta.
Beszéljük meg 30 év múlva, mennyit vesztett rajta."Valamint ez is:
"Ez egy teljesen felesleges írás. És a vita is az. Aki meg akarja indokolni, hogy miért drága és felesleges autóval közlekedni, az az teszi, és a saját szempontjából igaza lesz, aki meg az ellenkezőjét, az azt."[ Szerkesztve ]