-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
qdak
addikt
nekem 2 aksi is gatya lett jo feleven belul
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
válasz Dare2Live #31898 üzenetére
Értem én,de ez csak a lakás-raktár táv. A városon belül minden 1-2 km távolságon belül van, és pl egy bank -ügyvéd-könyvelő-posta futást minden 2.-3. nap megteszek. Ezen felül van még a privát dolgom ami szintén elég gyakori.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
giigz
veterán
Na megjött ma (egy kicsit több, mint 1 hónap után) a csekk, nagyon örülök neki, 15k-s karácsonyi ajándék.
-
-
giigz
veterán
válasz !Overdose! #31909 üzenetére
Na várjál, az egy másik történet lesz, ez most rossz helyen parkolás volt. A trafis csekket a következő hónapra várom.
-
Varoz
őstag
válasz !Overdose! #31909 üzenetére
Én túl fáradt voltam amikor belefutottam. 90 rugó bánja.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
giigz
veterán
Szóval a múltkor volt itt szó erről az 1-be rakásról, és arra jöttem rá manapság, hogy ha gyorsan megyek, akkor tényleg nem engedi berakni. Ha pl. 5-10-zel megyek, és visszaraknám 1-be, már akkor sem engedni, csak 2-be. Ahhoz, hogy 1-be tudjam, szinte teljesen 0-ra kell lassítani, és majd csak akkor megy bele.
-
hdman
őstag
Tegnap engem is meg akartak kúrálni bécsben. Ki van rakva a tábla, hogy kurzparkzone, kb 10 percet voltam el, látom a rendőr ott molyol. Na mondom fasza, de sikerült kidumálni korrekt volt.
Mondjuk jó nagy faszság, mert lehetett volna az is, hogy beállok, elmegyek a kocsitól, aztán 1perc után megvág. Az is mák, hogy nem magyar rendszámmal voltam, hanem wb-vel, azt jobban szeretik a friccek
És jee, ma tudtam meg, hogy jövő héten 7 nap meló van a karácsony miatt
Sopron city :)
-
qdak
addikt
válasz MunezXBK #31903 üzenetére
ezen behaltam
31906: bitpork. a jo szerelo aranyat er!#31909 ) !Overdose! vannak olyan furann allo autok h jobb fekezni
( #31912 ) giigz a mazda se szerette ha visszaraktam 1 be, de belehet dobni
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
harry
veterán
Nem azt mondtam, hogy nagyobb kategóriás / drágább autót vennék hanem, hogy ennyiből nem g astrát. Teszem azt sokkal inkább egy Focust, ami ugyanez a kategória...
Én is a mondeókkal szemezek, ami tűnhet nagy kategóriának, de 250-650k között vannak, így az 500-550es nézett típusok szerintem nem az alja. Néztem még pár ajánlottat, amikből 500 körül tényleg az alja volt, de pont emiatt ki is lőttem.
Persze aztán biztos van olyan, aki azt látja, hogy ennyiért már van nagyobb/szebb/mittomén, és képes megvenni, én azért ennél előrelátóbbnak érzem magam.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
hdman
őstag
Latyak17: asszem ma utaztam az a6 2,8 quattro taxival
Egy 50+ öszes hapsi bajusszal, és nem szeret indexelni Tökölt elöttünk a sikos uton egy veréb 30-cal, erre a quattro segítségével lenyomta, mint a szart
Sopron city :)
-
qdak
addikt
ez mi, 25W40 egy caliba ??????:
Tisztelt Doki!
Az elmúlt hónapban a következő problémával
szembesültem. 3-4 hónapja vettem egy Opel
Calibrát (C20NE, 1991, 130 ezer km) és annak
rendje és módja szerint lecseréltük benne az
olajat és olajszűrőt, stb. Az olajat max, jelzésig
töltöttük (10W40 MOL félszintetikus). Három
hete amikor meg kellett bontani az autót, a
legszűrő házban olajat találtam, ami a pillangó
szeleptől folyt le. (Ahova kartergáz elvezető
csövön keresztül került). Ezután eresztettunk le
az olajból (max-2dl) és minden ki lett tisztítva.
De múlt heten amikor kíváncsiságból újfent
megnéztem, megint volt olaj a légszűrőházban
(nem sok de volt). A kérdésem az, hogy mitől
lehet? Mikor cseréltem az olajat, nem volt
semmi olajos (bár az 15W40-es volt a
szervizkönyv szerint). Túl híg a 10W40-es olaj
ebbe az autóba, mást használjak?
A fentiekhez meg annyi (bar nem tudom van-e
összefüggés a kettő között), hogy a nyáron
sajnos 200-300 km mentem vele úgy, hogy az
egyik henger gyújtása kihagyott, mert kitört a
gyújtáskábel Horvátországból hazafelé. Az
utolsó 100 km-et biztosan 3 hengerrel
mentem (nem jószántamból). Ez okozott vagy
okozhatott szerinted valami maradandó kart a
motorban (leszámítva a katalizátort) és lehet-e
összefüggés az olajos problémámmal?
Kíváncsian várom válaszod, és előre is
köszönöm!
István
(2001. 10. 11.)
A kényszerű három hengeres túra nem
okozhatott ilyen tünetet, az biztos! Az már
nem ennyire, hogy tényleg 130 ezer km a
kocsi futási teljesítménye, ha mégis, nem
biztos, hogy kíméletes előélete volt. Hiszen
a sportkocsikkal általában sportosan is
mennek! Szóval egész biztos, hogy erősebb
a motor kartergáza, mint a kívánatos
mérték. Ezért 10W-s motorolajat már ne
használj hozzá. Inkább 25W-40-est, de az
legyen jó minőségű és önthetsz hozzá egy
motorolajba való motorjavító adalékot is.(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Balupapa
senior tag
itt pesten egy ilyen fixes dolog 3 ezer
_-=*WheelWhores*=-_
-
Balupapa
senior tag
-
harry
veterán
Bp. belvárosban ideiglenes lakcímkártyára ugye lehet intézni éves parkolási engedélyt? Vagy tán csak állandó lakcímre?
Ha (működik a fenti eset, és) ideiglenes lakcímen a belvárosban van parkolási engedély, attól a kötelező biztosításon még állhat állandó lakcímként más település?
Most nézem, itt állandót ír... [link] Ez helytálló?
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
_NCT
őstag
Van annak bármi hátránya, ha indítás után mondjuk 1 perccel kapásból bekapcsolom az autóban a fűtést, hogy lemenjen a pára stb? Nem kellene megvárni, míg mondjuk üzemmeleg lesz az autó?
-
dJ Peer
aktív tag
[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
válasz neduddki #31938 üzenetére
Mi csak az utcán állnánk vele, első kocsi lenne a lakásban, az 2000Ft ha jól tudom. [link]
"Az engedélyek eljárási díja 2012-re is 2000.-Ft.
Az úgynevezett „első autóra" ingyenesen adható ki a parkolási engedély (a 2000 Ft eljárási díjat itt is ki kell fizetni), ha az autó tulajdonosa
- a kerületben állandó lakóhellyel rendelkezik a várakozási, illetve a védett övezet területén
- nincs gépjárműadó tartozása
- a kérelmezett gépjárműre nincs 30 napnál régebbi jogosulatlan parkolási esemény miatt kiszabott és nem vitatott várakozási díj és pótdíj-tartozása. "Aztán felmerült bennem egy halom kérdés az átírás és egyéb adminisztratív dolgok kapcsán, de inkább utánajárok először...
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
Ja igen, kerekekkel kapcsolatban kérdés: úgy látom (maradjunk Mondeo példánál) a Ghia felszereltségű modellekre került többnyire nagyobb, 195/60 R 15 gumi, míg a legtöbbön általában 185/65 R 14 van. Most ez azt jelenti, hogy akár előbbit le is cserélhetem utóbbira? Csak azért furcsállom, mert elvileg nem váltóméretei egymásnak eszerint. Akkor ez hogy jön össze?
Mondjuk ha a nagyobb kerekekkel kapom, és gumit kell cserélni, akkor praktikusan megtartanám a 15" méretet (ha már ugye van felni), és azon belül lehetne még játszani váltómérettel (pl. a keskenyebb 185/60 vagy /65 elvileg jó, és ha jól látom, valamivel olcsóbb is). Sőt elvileg 135/85 is megfelelő Mi alapján kell akkor választani? Bármelyik váltóméretbeli gumi megteszi?
Másik kérdés, hogy ha kéne vennem felnit is, teszem azt téli gumihoz, akkor mehet rá a fenti 14"-es, vagy keressem meg 14"-ban is a megfelelő váltóméretet? Ami meg elvileg pl. 185/70 14". Vagy akkor már inkább csak 13" vegyek?
Azt hiszem megint belenyúltam egy mélyebb ismereteket igénylő témába
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Zewa
senior tag
Parancsolj. Itt megtalálod az összes modell gyári méretét.
Bármilyen váltóméret megteszi csak nem mindegyiket kapni illetve vannak nagyon ritka méretek is.13"-t Mondeora? 195/60-t azért raktak rá valószínűleg, mert igen elterjedt, olcsó méret és "csak" 3%-t tér el, illetve a V6-os Mondeokon gyári méret. Télire pedig a 185/65 R14" lehet ideális.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
harry
veterán
Nem értek hozzá, csak próbaképp megnéztem a kalkulátorral a 13" méretet De köszönöm az ajánlást, ez így jónak tűnik elsőre, mármint, hogy értelmes áron lehetne venni rá gumit. Milyen gyakran szokás cserélni, időt / futásteljesítményt / kopottságot tekintve? Ok, hogy nyárin elvileg min. 1.6mm bordamélység, de gyanítom ez nem kéne megvárni, télin meg aztán főleg nem. Mondjuk sokat nem tervezek menni a kocsival, így lehet korábban fog elöregedni, mint elkopni.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Zewa
senior tag
Mit jelent az a kevés? Kopás nagyon autó-, vezetés kultúra illetve típusfüggő.
5évnél idősebb gumit nem nagyon ajánlanak. Nálunk dinamikusan vezetve ca 1mm/10 000km a kopás.
Esetedben akár egy frankó használt vétel is jó lehet, bár mint linkeltem is, elég jó áron tudsz abroncsot venni a vasra.Mondeo feleslegesen nagy neked szerintem de attól még jó autó. Mi is szerettük főleg a rengeteg extra miatt.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
harry
veterán
Én évi 5-6000 km-t tippelek így elsőre. Vagyis gumi, vezérlés, és egyéb nagy szervizekre is meglehetősen ritkán lenne szükség.
A "fölöslegesen nagy" meg relatív. Persze, akár egy ladával is meg tudnám oldani a fuvarozást, vagy valami csóri 2-300k közötti 3 ajtós kocsival, 0 csomagtér - kutya majd ül hátra, stb. Szóval lehetne mindenféle kompromisszumot kötni, de szerintem a ~98 környéki mondeo még messze nem az a kategória, ami ennyiért épp csak elérhető. A kombi tényleg kihasználatlanul nagy lenne, abban nem is igazán gondolkodom. De az 5 ajtós szerintem teljesen rendben van, kényelmes, jól pakolható, tágas, stb. Ha kétszer annyi lenne hozzá az alkatrész, vagy sokkal drágább lenne a kocsi alapból, akkor nem feszegetném a témát. Jó, így is körültekintéssel járok el, és nézegetem, hogy lehet nagyon ráfaragni a dologra (bár ez egy olcsóbb kocsi esetén is valós veszély), de én úgy látom, hogy ha egy jót kifogunk, arra nem fog rámenni a gatyánk, és igen sokáig kiszolgálna. Most láthatjuk, hogy a gumi sem feltétlenül drága, és ha nem kell az első pár évben lecserélnem, akkor egy-egy téli-nyári szett beruházással lehet kihúzná, amíg miénk a kocsi (tervezzünk mondjuk 7 évvel). Ha meg a kevés futás miatt úgyis sokáig tudnám használni a kocsit, nem tervezzük lecserélni belátható időn belül, akkor inkább egy kicsit komolyabbat veszünk.
Meg hát marha kényelmes lehet Ismerősnek van, majd bekéredzkedek a volán mögé is egyszer. Utasként ültem már benne, de akkor millió dolgot szállítottunk, tényleg tökig volt pakolva, na úgy nem volt kényelmes De megnézem majd valamikor normál leterheltség mellett is.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Zewa
senior tag
No igen a kényelem, az kategóriájában is remek.
Ezek a gyári sportosabb ülések isteniek. Illetve az MkI-is baromi jók. Nekünk is Ghia volt minden földi jóval tele. Többek között; ülésfűtés, digit. klíma, tempómat, 4x el ablak és tükör, fűthető első szélvédő (!).Feleslegesen nagy alatt mondjuk azt a 2l/100km-t értem amennyivel többet egyik egy Xarahoz vagy Meganehoz képest. Persze dinamizmusban is teljesen más kategória a 75 vs 116/136ló. Jó választás amúgy bár én több vasat kipróbáltam volna egy helyi kereskedőnél hogy legyen mihez viszonyítani.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- További aktív témák...