Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz ittakary #62748 üzenetére

    lassu, de OK, nyilvan tapadas kerdese is a dolog, meg safjore is, aki ki tudja hozni belole ,de...:

    PGT 1.4T 8v, 1030kg pedig kisebb bode, es az 220loval 13 kozepe idot veret 1/4-n, azt meg relativ eleg ecceru is osszerakni, van is ra egy jol bevalt komplett setup

    azt azt jelenti, hogy 402m-n erre 30-40m-t raver
    azert az eleg latvanyos, 8-10 autohossz :DDD

    pl a sarga meg a fekete PGT kozott a Rabaring-n 14-n 0.009sec (igen, 9 ezred) diffi volt csak
    na arra elmondhato hogy szoros befuto
    a sarga 12.8-t ment, a fekete meg 13.0-t eddig legjobbat, 180/178-l

    street: teljes gyari belso az utasterben, potkerek, kalaptarto, emelo, E jelu street legal semi-slick lehet max, csak hagyomanyos utcai gumi, es semmiyen gyari karpit vagy burkolat nem szerelheto ki, gyari kerek meret a minimum es nem hajott kereken a mankokerek tilos... szoval max berakhatsz az autoba plusz sulyt, mint melylada+erosito+kondenzator, de ki semmit nem lehet venni

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák