-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Dare2Live #62678 üzenetére
Azt ugye azért észrevetted, hogy én mindvégig egy konkrét autóról beszéltem te pedig általánosságban? Ez nem manuális váltó kocsi itt ha leesik a fordulat azonnal visszakapcsol az automata még ha áttolod kézi üzemmódba akkor is. Egyszerűen nem lehet alacsony fordulaton erőltetni mint egy kézi váltós kocsit mert az autó felülbírálja a sofőrt. Amúgy pedig hiába szórják a nagy bölcsességeket a tc-n most is mint általában mindig csak féligazságokat hangoztatnak ergo qrvára nincs igazuk. Ők egy nagy, nehéz, nagy homlokfelületű, magas építésű, nagy hasmagasságú, széles gumival szerelt hobbiterepjáróval bohóckodtak. Az Audi ennek mindenben pont a szöges ellentéte. Az az utolsó csavarjáig a jó fogyasztásra van optimalizálva, minden de szó szerint minden ennek van alárendelve. Ez konkrétan 70-80nál szart se fogyaszt 60km alatt pedig visszadobja négyesbe és abban a fokozatban azzal a tempóval 2.6 helyett máris ~3litert kér 100kilométeren. 100-nál ötödikben 2.8-2.9liter, 150!!-nél 4.6-ot fogyaszt. De tudom-tudom, halkuljon el mindenki mert a mindenható mindentudó tc.hu újfent megmondta a frankót aki pedig nem osztja a véleményüket az rögtön kiérdemli a "barom" illetve a "díszléctroll" jelzőket (by Kulcsár Szabika alias Winkler "úr"). Sőt úgy fest az Audi teljes fejlesztőmérnök gárdája is úgy hülye ahogy van hiszen tudhatnák, nem 90km/h-ra kell optimalizálni egy autót hanem 50-re. Áhh, amatőrök . Látszik, hogy nem olvasnak tc-t. Ott bezzeg a firkászok mindig leírják a tutit. Autópálya, autóút? Egyre megy! Mindenki mindenhol szigorúan tartsa magát az 50-hez mert akkor csak 4litert fogyaszt egy béjjemvéikszháromdé. lol. Lehet jönni itt fizikai törvényekkel és előre kreált képletekkel amit sablon szerint ráhúzhatunk minden autóra a lényegen ez semmit sem változtat. Az Audi A2 1.2 PDTDI aka "3L" 70-80 km/h között fogyasztja a legkevesebb üzemanyagot. Alatta-felette már többet fogyaszt. Ez gyakorlati tapasztalat ha úgy tetszik megdönthetetlen tény. Aki nem hiszi járjon utána. A fogyasztási rekord kísérletek mivel nem a valós üzemanyag fogyasztását tükrözik nem igazán izgatnak. "Plattner az út nagy részét autópályán tette meg, ahol állítása szerint 110 km/h-s sebességgel haladt" Na a vén fütyi, ez sem olvas totalcart. Felháborító.
-
válasz DeFranco #62701 üzenetére
A mogorva malac én vagyok a topikban uh ezek utan kéretik picit lájtosabban venni a dolgokat.
Inkább azt mond meg h a gúglis táblázatot hogy lehetne átmenteni vmi emészthetőbb formába. Tegnap este megint nekifutottam de lepattantam róla nem kicsit.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TaaT
veterán
Az első értelmes töréstesztes kínai autó [link]
Give them hell Ukraine!
-
syl5
őstag
Azok már nem jönnek ki.
De írtam, hogy nyugodtan jöhet használt is!
Sőt, igazából az lenne a kérdésem, hogy mivel járnék jobban 2,2 - 2,4M Ft-ért?
Új SX4-el, vagy Sandero-val,
vagy 2010 körüli használt Hyundai i30, Kia Ceed, Toyota Auris, Corolla (talán belefér), Ford Focus, Fiesta, Opel Astra H, Corsa D, Skoda Fabia, Octavia, VW Polo (talán belefér) valamelyikével?Főként városba, de rendszeresen hosszabb (300 km) pályázásra.
Első autó lenne, ezért fontos, hogy megbízható legyen, és persze ne igyon sokat.Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
Balupapa
senior tag
hiába írsz le tényeket, az a baj hogy foggalmuk sincs erről a tipusról. mert ritka.
valszeg azzal sincsenek tisztaban hogy tőlűnk viszik vissza németbe, mert ott egy 10-10+ éves igazán szép darab 8-10-12ezer EU.
Ez az auto egy műszaki bravúr. ma sem gyártanak "jobbat".[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
Qru
MODERÁTOR
Városba rövidtávokra szívóbenzinest vegyél mindenképpen a turbósok nem jól bírják az ilyen jellegű terhelést főleg a dízelek.
A felsorolás jó, bár méretügyileg elég nagy a szórás (Octavia vs Fabia pl).Egy kicsi kocsival kb megoldhatalan egy 5 fős nyaralás normálisan elférve (főleg ha nő is megy veled ).
Ilyen szempontból Octavia nyerő, de Kia, Hyundai, Toyota sem kizárandó. Polo, Corsa, Fabia nem túl nagyok (kivéve ha Fabia kombi is játszik pl). Polo erősen túlárazott azt amiatt rögtön kiejteném.Nézz körbe a használt piacon, ár/érétk arányban jobbat találsz mint ha új autót vennél. Viszont arra figyelj, hogy ha használtat veszel akkor felmerülhetnek szervízköltségek, azért egy bő 10%-ot hagyj rá az árra amit az esetlegesen felmerülő költségekre teszel félre.
#nincsbennetarcsi
-
neduddki
nagyúr
-
fenergie84
addikt
Köszönöm
Számomra élvezet vezetni, sajnos nem volt időm fényképezni, de pótolom.
Délután mentünk egy jó 80 km-t vegyesben, a jó kis nyugdíjas stílusban és a computer szerint 5,9-6,7 liter között volt a fogyasztás, ami szerintem igen jó
Még szokni kell, h mi hol van, de nem kell hozzá sok idő... -
Qru
MODERÁTOR
válasz MunezXBK #62717 üzenetére
Ne csináld már... mintha nem tudnád. Mert ők sokat mennek az teljesen más, úgy visszahozza az olcsóbb tankolhatóság a magasabb szervízköltségeket.
Neki normál üzemre kell, jellemzően rövid távokra és két utazás között eltelik annyi idő bőven, hogy kihűljön a motor, ilyen körlmények közé meg egy szívóbenyós a legoptimálisabb.
mod:
8th: Már írta, hogy nem. Csak annyira elvoltak foglalva a 0-100-al, hogy elsikkadt a hsz-e.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
DeFranco
nagyúr
Elegem van. Kinéztem egy Mondeot, holnap megyek foglalózni.
@Qru: én még egyszer nem szívok ilyen generátorproblémákkal...
[ Szerkesztve ]
-
syl5
őstag
válasz !Overdose! #62713 üzenetére
Valami konkrét ajánlott típusod van?
Vagy azokból gondoltad, amit felsoroltam?(#62715) Qru
Bírják azok, csak nagyon oda kell figyelni rá.
Mindenesetre én is benzinben gondolkodok, az biztos, hogy első autónak nem feltétlenül dízel ajánlott.Méret most nem volt porondon, csak 2010+ évjárat és 2 - 2,6 közötti ár.
Méretben is igazából segítség kellene. Főként egyedül és ketten használnánk, de akár 5-en is bele kellene férni kis csomaggal.
Focus, Fiesta, Opel Astra H? Ezekről nem írtál, ezek bajosak?(#62716) neduddki
Főként egyedül és ketten használnánk, de akár 5-en is bele kellene férni kis csomaggal.
Város, pálya, néha külföld.
Első elektromos ablak, klíma mindenképp kellene. Részletekbe még nem nagyon mentem bele, nyilván minél nagyobb felszereltség az jó.(#62720) 8th
Főként egyedül és ketten használnánk, de akár 5-en is bele kellene férni kis csomaggal.Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
Kornel
veterán
én is hyundai-t vagy kia-t vennék ennyiért, ha megveszel egy garanciális 2010-es évjáratút példányt, az még 2 évig garis lesz, ami azért nem kis előny. elvárasaidnak megfelelne, és nagyon megbízhatóak. menj be egy szalonba, próbáld ki újan őket, mintha vásárolni akarnál, így nem lesz lutri, hogy megfelel-e az autó.
de focus is jó autó, csak ott több a céges, bár ez lehet előny is, de azokat a sok km miatt előszeretettel tekergetik. -
Kornel
veterán
válasz MunezXBK #62727 üzenetére
azért időnként ott esedékes egy kettőstömegű csere és egy turbo felújítás, és a PD elemek se örök életűek, és ezek egy mezei halandónak nagy tételek. újan nyilván sokáig szolgálnak gondos kezekben, de használtan veszel egy lutrit, vagy kifogsz egy jót, vagy nem. vagy cáfolj meg, ha nem így van. ilyen dolgok egy szívó benzinesben nincsenek is, tehát eleve kevesebb a hibalehetőség.
-
-
-
hossszú
őstag
Milyen tipusú diesel autóban van ilyen vízfűtő beszerelve?
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MunezXBK #62727 üzenetére
Látom csak nem érted. A taxisok egyáltalán nem mennek keveset. Már pedig itt rövid városi utakról volt szó. Nem magán a részletekben megtett km-eken múlik (ami összeségében egyáltalán nem kevés egy taxisnál), hanem egyszerűen nem tesz jót a dízelnek a felmegítem kihűl, újra megyek vele keveset vagy felmelegszik vagy nem (jellemzően télen), megint kihűl, megint megyek vele egy keveset mert a sok hidegen járatás káros a motorra. Ezzel szemben még a szívóbenyós a legtoleránsabb. Erről volt szó végig ha visszaolvasol.
Nem véltlen, hogy a taxisok sose hagyják kihűlni a motort ha melóznak. Ez független a dízelségtől, mert egyik motornak sem tesz jót. Azt tudom leírni újra amit eddig, ezzel szemben még a szívóbenyós a legtoleránsabb.
mod:
syl5: Focus nagyon jó, azt ajánlom nagyon. Fiesta kicsi lenne sztem. Astrákrtól nem vagyok elragadtatva, nekem volt 3 is mind ette az olajat (remek Ecotec motorok ), pedig vigyáztam rájuk.
8th:
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Balupapa
senior tag
lassitsunk le, most akkor egy modern tdi a gazdag(abbak) autoja?
mert ha ez tényleg igy van, nagyon jól fogok aludni_-=*WheelWhores*=-_
-
Qru
MODERÁTOR
Mert sokan nem tudják ezt csak az alacsony fogyi lebeg a szemük előtt de még kuplungolni se tudnak rendesen így persze hogy a lendkerék gallyra megy hamar... A turbó visszahűtésről fingjuk sincs, így persze, hogy bedöglik a turbó hamar, ha olcsóbban tankolhat akkor még olcsóbban tankol mosóbenzint/dízelt (vhol vissza kell hozni a magasabb árrést), persze hogy befosik a...
Mágus2 jól leírta a lényeget.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
lsebestyen
addikt
Ezt a skoda emblémát vajon mivel lehet felragasztani?
-
runner 125
nagyúr
válasz lsebestyen #62744 üzenetére
Pl. szélvédőragasztó.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
hossszú
őstag
válasz lsebestyen #62744 üzenetére
Kétoldalas ragasztó van rajta.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
lsebestyen
addikt
-
ittakary
nagyúr
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- Robot fűnyírók
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Politika
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...