-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
Like a boss [link]
Give them hell Ukraine!
-
DeFranco
nagyúr
válasz atti1848 #62850 üzenetére
A kettő közül a mosonit semmiképp nem venném meg, sokkal többet ér a pesti (ha tényleg vatta újak a gumik-fékek). Csak egy gumiszett 60k basszus, a maradékot kiadja a motor is, plusz ott a fék, az sem két forint.
Amúgy meg simán engednek ebből többet is szerintem, szemre egymillióig mehet le a kereskedő, ügyesen 50k-t még le lehet dumálni róla. Voltál ott vagy csak telefonon érdeklődtél?
Mondjuk így megnézve és szigorúan érzésre én megnézném alaposan, hogy reális-e ez a futás. Nem látok semmit rendesen a képeken, de az ülés szerintem ki van ülve és a váltógomb is furi. A kormány bőrözését nézd meg, hogy gyári-e. Ha nem az, az már alapból para.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Nyomás tankolni srácok, megint olcsóbb lett a nyál: [link]
mod:
atti1848: A pestire menj rá, sokkal jobban felszerelt ehhez képest a felára szinte elhanyagolható és ebbe a verdába kell az 1,6-os, az 1,4 elég gyenge (tényleg, nem boyracer szempontból mondom).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
atti1848
senior tag
Először is köszönöm.
Igen voltam megnezni a pestit es ott is mondtak hogy max 30 ezret engednenek, de telon beszeltem a fönökkel es felajanlottam hogy 1m Ft-ert mar holnap megvennem, de erre mondta ő hogy 1 150 000ft.Akkor meg varok es hatha legalabb 1.1m -ert ideadjak.
06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.
-
fattyu
veterán
Szia,
Köszönöm a felajánlást.
Esetleg szervízkönyved nincs hozzá? túrtam a netet de nem leltem.
Egyelőre viszem a saját ismerős szerelőhöz. egy apró dolog van futóműben amit meg kell nézni ahhoz nem kell specialista szerintem.
üdw
Gergőa hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #62725 üzenetére
Végül is ahogy írtam, megnéztük egy jó akksival (unibull 80AH, kocsiban még nem volt előtte), és úgy már elfogadható értékeket produkált az autó (volt némi deficit mindent felkapcsolva, de ahogy beszéltük ez normális, nem fluxuskondenzátor van ezekben), tehát úgy ítéltem meg, hogy akksicsere lesz a megoldás. Ez a döntés.
Akksi ügyben nézelődtem, és úgy néz ki, hogy a 190-es magasságú akksi nem fog beférni különösebb mókolás nélkül, sem a leszorító sem az akkufedél nem támogatja sajnos.
A hét elején meséltem a kollégámnak (ő a kontrollcsoport) a sztorit, persze jogosan jól kiröhögött, és rám öntött egy kis hideg vizet, hogy francnak piszkálom ami működik, ő nem is cserélné az akkut egyáltalán, amíg megy. Nem azt mondom, hogy csont nélkül hallgatok rá, de figyelembe veszem amit mond, és most úgy vagyok vele, hogy lehet hogy igaza van ebben a kérdésben, és venni kellene egy bikakábelt, és megvárni, hogy mi lesz.
A másik oldalon persze ott van, hogy ha meg behal, akkor meg kínos lesz hogy gyorsan kell valami, de elmondása szerint azért annak, hogy halódik az akksi vannak jelei... nem tudom, nem találkoztam még ilyennel.
Szóval most ilyen cooldown időszak van, próbálom átgondolni, hogy mi legyen, kicsit elegem van már tényleg a "nem baszódott még el teljesen de inkább cseréljük" mókákból, kicsit sok volt mostanában, de persze az út szélén sem akarok állni a kocsival.
[ Szerkesztve ]
-
-
Zsombe
senior tag
válasz jozefgucci1 #62821 üzenetére
Szerintem nem véletlen, hogy többet kérnek egy Accordért, mint egy Mazda 6-ért. Nekem mindkettővel van tapasztalatom. Jelenleg egy 2006-os 2,2-es dízel Accordom van, előtte pedig Mazda 6-os volt (1,8 benzin, 5 ajtós).
Az Accord valahogy sokkal jobban egyben van, jobb az összeszerelés minősége és masszívabb is (lehet ez adódik abból is, hogy az Accord 4 ajtós sedan, míg a Mazda 6 5 ajtós "sedan" volt). A Mazda 3,5 évesen lett lecserélve, emlékeim szerint 60k körüli kilométerrel. Az Accord lassan 7 éves, közel 110k kilométerrel, mégis jobban egyben van, nem nyiszog, zörög semmi. A Mazdáról ez nem volt elmondható 3,5 évesen. Ráadásul a Mazdában elkezdett kopni a bőrkormány, az Accordé még nem (pedig már 2x olyan idős és közel 2x annyi km is van benne), Mazdában garanciában cserélték 2 évesen a sebességváltó gombot, mert a bőr kopott le róla és a króm felület is kezdett lepattogzani. Ráadásul egy nagyon bosszantó hibája is volt a Mazdának: 3 éves garancia lejárta után 1-2 hónappal tönkrement a bal első lámpa motoros magasságállítója, emiatt állandóan ugrált az izzó. Persze garancia már nem volt rá (hiába kértünk "méltányosságot"), ráadásul külön a magasságállító motort nem lehet cserélni, csak a komplett lámpát, ami ha jól rémlik 100k körüli áron volt. Amúgy ez az első generációs 6-osoknál szériahiba.Összességében a 6-ost is nagyon szerettem, de az Accordot még inkább. Kényelmet, stb... nem hasonlítanék össze, mert nem egy felszereltségi szint a két autó (a 6-os TE volt, míg az Accord Sport).
Motorokról, fogyasztásról:
Mazda 6 1.8 benzin:
- városban 9 liter körül
- autópályán 7,5-8 liter
Nem rossz az az 1.8 benzin, de pörgetni kell és elférne egy 6. fokozat, mert 130km/h-nál már 3500 körüli a fordulat.Honda Accord 2.2 dízel:
- városban 6,5-7 liter
- autópályán 5,5-6 liter
Anno tartottam a dízeltől, de sokan dicsérték a Honda első saját gázolajosát, így erre esett a választás. Azt kell mondjam jó döntés volt. 1.500 rpm-től már szépen húz, de igazából már az 1.300 rpm-s tartománytól használható. A 6. fokozat nagyon jól el van találva, kifejezetten autópályás használatra: 130km/h-nál 2.200-at forog a motor.
Ellentétben sok 4 hengeres dízeltől ennek nincs kifejezetten traktor hangja, kulturált, kifinomult a motorja.
Többet nem áradozok róla, mert így is meg fogom kapni, hogy csak a Honda az autó és olyan keveset fogyaszt, hogy nem tankolni járok a kútra, hanem visszavinni a gázolajat.''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Typhoon47
őstag
válasz DeFranco #62867 üzenetére
Ne vegyél bikakábelt. Ha kiakarod centizni az élettartamát, akkor vegyél egy mobil akksit (booster) és amikor eljön az idő max arról beindítod (egyébként is egy marha hasznos dolog, nekem egyik napról a másikra haltak meg az akksiaim mind a két kocsiban, de ezzel gyönyörűen visszahozva az árát kibackeltem a helyzetet). Legelegánsabb megoldás.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz !Overdose! #62875 üzenetére
Nem. Ha teljes biztonságot akar, akkor tegye azt amit mondtam. De persze először egy új akksival kezdődik a történet.
Egyébként én most vettem 2db Varta BD-t az akkumaxtól(legjobb ár).
80, 95Ah-sok, mert mit ad isten egyszerre lettek anno cserélve 5 éve és hát együtt is szartak be"Education is important but big biceps are importanter"
-
DeFranco
nagyúr
válasz Typhoon47 #62874 üzenetére
Boosterrel az a baj, hogy azt mindig nem fogom magamnál hordani, és ha nem otthon szarik rám az akksi, akkor ott vagyok, hogy ha akarom sem tudom bikáztatni. Plusz azért egy booster ahogy néztem majdnem egy akksi ára, azzal előrébb nem vagyok. Ha veszek egy rendes akkut, akkor a bikakábel meg a booster is felejtős 3-4 évre, tehát eléggé halott beruházás lenne, lévén összesen használnám egyszer, aztán úgy is vennék új akkut.
Nem éri meg. Lehet elegáns, de nincs annyi haszna amennyibe kerül.
@MunezXBK @giigz: naja, én is ettől tartok, hogy az akkor kapásból térdel, és mivel jellemzően hétvégén használjuk az autót, az lenne akkor 3-4 bikázás egy családi körtúra során
@!Overdose!: két lehetőség van, ha mégis megoldható a 190-es akkor tudom hova forduljak, ha az nem, akkor gyári 58AH-s motorcraft lesz szerintem. Nem is mindegy, hogy milyet veszek, mert a focusba kalcium-plusos vagy ezüst kalciumos kell. Bruttó 20k, és akkor van számla meg gari...
szerk: meg hát persze, hogy egyáltalán szükséges-e... lehet még lehúzna 2 évet, senki nem tudta megmondani, hogy most akkor mi van...
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz Typhoon47 #62876 üzenetére
És ez a booster folyamatos csepptöltés alatt van? Kicsit túlzásnak érzem egy 1-2 autóval rendelkező magánszemélynek, inkább flottákhoz szokták ezeket vinni. Bár abban igazad van, hogy így minden esetben el tudod indítani az autódat. Otthon.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Typhoon47
őstag
válasz !Overdose! #62878 üzenetére
Igen, otthon. De ha már haldoklik az akksid és muszáj menned, akkor csak becsapatod a csomitartóba és nyertél vele egy jókora időt. Plusz aki rohadt már le halott akksival, az tudja értékelni az ilyet : )
"Education is important but big biceps are importanter"
-
qdak
addikt
Itt is felteszem:
A zold matricas auto (cdi merci) az mind euro4 be esik?
Ugyanis mobile.de n valamelyik zold melle euro3 volt irva
Ami mondjuk +2-300k regadonal...(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
gaborbol
őstag
Elkezdtem nezegetni evjarat szerint hatha valami bejon meg a kepbe az outlander meg a Nissan murano melle. Errol mi velemeny? Ez egy kategoria veluk? Muszerfal picit erdekes, tiszta star trek, de nem gaz
Ford Edge-et kirobaltam az jo volt okes volt, de nem volt az a must have erzes.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
10k a keret. Ennyi Kp-t szanok ra ez a 2007-2008 es evjarat ami meg ar ertek aranyban megfelelo, innentol mar 2000-3000 dollar/ev-vel megyunk felfele ennyit mar nem akarok bukni rajta.
Acurabol talan 2003-2004-es evjaratot kapnek ebbol az osszegbol, valami fiatalabb jarmu kene, ami 5-6 evet varhatoan komolyabb gondok nelkul kibir. De most mar mindent nezek ami ar-ertek aranyban jonak tunik es megelel a celra.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gaborbol #62881 üzenetére
A H6-os motor kemény, de mivel üresen 1,9 tonna ez a B9 azért nagy menést ne várj tőle. Cserébe fogyaszt is rendesen de ugye ebben a katergóriában, mi nem?! Tuti összekrék rendszer és megbízhatóság jellemzi.
A belseje díjjat nyert amúgy a megjelenése évében...
#nincsbennetarcsi
-
jozefgucci1
addikt
válasz Zsombe #62872 üzenetére
Hú köszönöm szépen , hogy ennyi időt szántál a témára és leírtad nekem. Mostmár csak a megfelelő kocsit kell kivárnom amelyik jobb lesz a 3-3,5 milla keretből . Hétvégén beleülük egy insigniába és megnézem közelebről a Hondát is
Köszönöm mégegyszer
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
fattyu
veterán
válasz fattyu #62864 üzenetére
No. Átnézték.
Egy rohadást találtunk jobbhátsó váznyulvány... Felemélés nélkül ezt nem volt esély kiszurni... azt meg kell, csinálni. Olaj plus szűrőcsere megvolt.
Elvitte egy körre a szerelőm. fasza ez. nem lóg nem van kikopva semmi futóműben sem. Nem volt ez rossz bolt
Overdose: Köszöntem szépen
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
őstag
Szia!
Nem!
Tudomásom szerint ott a valós mérés alapján kap matricát a kocsi, az én németből behozott bmw-men is 4-es matrica volt, itthon viszont csak a gyári specifikáció számít, az pedig euro3-, eézrt nekem is 250 helyett 350 volt a regadó.Ha a magyarázatom hibás is (majd kijavítja aki jobban tudja), az biztos hogy a 4-es matrica nem jelent automatikusan euro4-et
cryptot minden termékemért elfogadom
-
TaaT
veterán
"A Tipo galvanizált karosszériaelemekkel készült, és nem is nagyon rohad, a fészlift utániak már szinte egyáltalán nem."
Mik ki nem derülnek
Give them hell Ukraine!
-
DeFranco
nagyúr
Itt áll egy amúgy az utcában, csak ez kék, pont a napokban kukkantottam be, és röhögtem is jókat, hogy hahaha hát két csík van csak sehol egy óra, de így bekapcsolva áh... a bajuszkapcsoló is ott van a szeren, ebben bezzeg tetszik a zöld világítás.
@tomcsi23: a bikakábel majdnem biztos, az akku a kérdőjeles mutatvány... bikából mekkora ami tutijó? 300A 350?
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz DeFranco #62877 üzenetére
A bikakábel másnak is segítség lehet, nem csak Neked. De látom, szarunk a farmra.
Anno az akkuval együtt vettem egyet, azzal beröffentettem a teszkónál "leparkolt" kocsimat, majd pár nap múlva kicseréltem az akkut. Azóta már vagy 4-5 autósnál is jól jött.
Igaz, az egyik dízelhez kevés volt, mellé kellett rakni egy másik kábelt. Bár szerintem a csatlakozónál volt kevés a felület, nem ment át rendesen a delej....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
fattyu
veterán
válasz fattyu #62888 üzenetére
No hát folyadékcserén. Ekkor szúrtam ki azt a nem szép hátsó váznyulványt... Ellenben semmi mást senkise:
Meg fényesebb képek. Per pill még csak ad hoc. még lesz tiszta is...a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
Srácok. Autórádió bekötés támában Valaki tud valamit? Valami dölgött szar volt a gépben csatik vannak. a kurrens két darab többtűsnek tűnik. Néznék valamim retróbb darabot ( vagy van line in vagy forrasztani bele jack kimenőt ). Semmiképp sem akarok modernt.... hülyén nézne ki benne
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...