-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz runner 125 #62050 üzenetére
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #62052 üzenetére
Nem vészes ez, némi karácsonyfa illatosító és megoldva.
..meg amúgy is, brit autó 5.000.0000ft-ért egyenesen ajándék, úgyse lesz vele más gond."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz runner 125 #62055 üzenetére
Annyi wunderbaun nem létezik ami az elektromos-műanyag tűz szagát elűzi. Arról nem is beszélve hogy ki az a ráérő szerelő aki hajlandó ezt gombokért megcsinálni?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz runner 125 #62057 üzenetére
Éééééén?! Soha! Allroad v Touareg. Szigorúan a szar németnél maradok
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
DeFranco
nagyúr
Ez ennél egy kicsit kacifántosabb ügy
tegnap elmentem egy akkusemberhez, aki amúgy akkukat árul, de mielőtt rád sózna valamit leméri, hogy tényleg az akku bugos-e vagy valami más. na, ott a verdikt az volt, hogy az akku jó, viszont valószínűleg a generátor szar, mert a fesz alapjáraton megvan 14,5V de ha rákapcsolok minden fogyasztót (klíma, hátsó ablakfűtés, négy ködlámpa, refi, ventillátor) akkor beesik 11,5V-ra ami nagyon kevés, nincs töltés.
ma voltam generátorosembernél, generátor ki, stresszpadra fel, semmi baja. mártünk ott is, a fenti eredmények dettó, az összfogyasztás 80 A felett van (kb. 86 tippre) és ezt a 80A-s generátor ugye deficitesen adja le. szerintük az akku szar, plusz laza a feszítő, de ezt most hagyjuk, szerintem meg nem, de holnap meg lesz nézetve az is.
az akkura rámérve, az egymaga felvesz 18-19A-t ami marha sok, ezért gyanús, hogy szar az akksi. amúgy rádugták valami gépre, ami azt mutatta hogy 1/2, közölték hogy feles az akksi. nekem aztán mondhatják, ehhez hülye vagyok sajnos.
lehet akku, esetleg feszítő, de nem csúszik hallhatóan, úgy hogy ezt felejtsük el, vagy lehet még kábel vagy valami egyéb eddig ismeretlen dolog.
további lépések. feszítő ellenőriz, és szerezni kell egy jó kontrollaksit, megnézni az áramfelvételt, ezzel kiszűrve az akkuparát. mert most erre nincs 20k-m most pluszban hogy bemondásra vegyek egyet.
...
esélyes, hogy akkugond lesz, de előtte mindenképpen rápróbálnék, mert ha egy rohadt korrodált kötés szivat, akkor nem locsolnék erre is 20k-t... elég lesz a többi
...
ja amúgy ma az akkusembert felhívtam próbaakkuért, meg hogy beszámoljak mit haladtunk ma, elküldött a vérbe, hogy akkor is a generátor szar, az akksi jó, nem érdekli ki mit mér, ő kimérte.
szóval itt valaki nem annyira precíz.
és velem akarnak persze megvetetni mindent.
[ Szerkesztve ]
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz hobizoli #62065 üzenetére
mi is erre gyanakszunk egy megoldásként, de ehhez elektromos ember kellene, aki meg nincs... nem véletlenül szoktam itt sem pánikszerűen keresni a megbízható szakikat, mert ha meg random megyek, akkor ez a maszatolás van
@TaaT: no igen, ez meg a másik megoldás, erre keresek próbaakkut. Mivel az "A" versenyző akkuja jappán (fordított polaritás vékony csati) ezért lehet azzal nem lövünk nyulat
@LuckyL: hehehe... semmi. Elmentem megnézetni az akksit, mert márciusban vettem az autót, és nem tudtam semmit az akkuról, de nem is akartam télen állva maradni. Házhoz mentem a lóPH... ért
-
tomcsi23
veterán
A céges kocsi oké, de egy egymillás kár nem feltétlen vészes. Márkaszervizben vastagon fog a cerka; lökös, motortető, lámpák, és a motorteret még szinte nem is érinti. Ezek persze mind újak, nem fogják kalapálni, plusz az izmos munkadíj, máris röpködnek a százasok.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Revolit
senior tag
... szóval benzinbe kell fektetni, 50 év múlva aranyat ér
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomcsi23 #62069 üzenetére
Beszéltem Subarus haverral (szervízes) azt mondta az már vmi komolyabb kocc volt, mert általában egy kisebb koccanás (pl megtolod az álló sort 20-30-al) az kb feléből kijön gyári alkatrészekkel. Innentől kezdve meg hanyagoltam a témát.
Meg a Lagacy túl nagy lett volna (többnyire 1-edül vagy max +1-2 ember utazik velem), még ez a kistesója se fér le a garázsba szóval marad a csillaggarázs. Túl meredek a leálló és egyszerűen felakad a hasa a betonon (sajnos tapasztalat, jövő héten veszi kezelésbe a lakatos).
#nincsbennetarcsi
-
probizz
tag
Milyen autópumpát érdemes venni itthonra?
-
dragonfx
veterán
maláttam két bmw x1 23d.t is. elég ikellemes auto lehet. 201 ló. 1600kg.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
-
Melack
veterán
Kicsit off, de hátha: nincs itt valaki, aki Budapest - Miskolc - Hangács útvonalon oda-vissza tudna nekünk ülőgarnitúrát szállítnai? Nem ingyen, persze.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
MunezXBK
nagyúr
válasz werszomjas #62086 üzenetére
Bontó lesz a leggyorsabb megoldás.
-
TaaT
veterán
válasz werszomjas #62086 üzenetére
"Szerintetek mennyire nagy gond ez?"
A hűtő rendszerek nyomás alatt üzemelnek, tehát nem elég hogy éppen nem löttyen ki a repedésen a fagyálló.
"Ragasztással érdemes-e próbálkozni?"
Nem
"Bontóban kb milyen áron vannak ilyen tartályok?"
Négyesgolfhoz pl újonnan 3000ft-tól vannak tartályok.
Give them hell Ukraine!
-
Qru
MODERÁTOR
Külföldön adnának túl az ex-rendőr Focusokon?! [link]
Hehe végre nem importáljuk, hanem exportáljuk a szemetet.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
DeFranco
nagyúr
válasz LuckyL #62077 üzenetére
tulajdonképpen semmi, csak megkentem magamnak a sz@rosszendvicset
Egyetlen egy dologból indult ki az egész: márciusban vettük meg a kocsit, telelni még nem teleltünk vele, nem tudtam, hogy amit adtak hozzá akksit, az milyen állapotban van. Ez nálunk kiemelten fontos, ha megyünk az autóval, akkor menni kell, nincs mese, és leginkább hét végén használjuk, amikor sürgeakksit szem tudsz szerezni. Mivel viszonylag kisebb a kapacitása is, és amúgy is "szokás" sajnos valami elgyengült szemétre lecserélni eladás előtt, gondoltam megnézetem, hogy mennyire jó, kell-e esetleg cserélni, inkább most derüljön ki, mint hogy egyszer egy téli reggelen ne induljon.
Ez eddig tiszta sor szerintem, vállalható.
Kaptam egy tippet egy akkusemberre, aki ezt nekem megnézi műszerrel, és jóvilág. Megnézte, kiderült, hogy az akksi a műszer szerint OK, de ha rákapcsolok mindent ami fogyaszt, akkor nagyon nincs töltés, ítélet: szar a generátor, el kell vinni villanyászhoz, hiszen az akksi jó.
Nem tetszik, de logikus, bár nem nagyon szokott a focusokban a generátor elköszönni, ha mégis, kétszer ennyi futásnál. Az ürgéhez megbízható ajánlásra mentem, gondoltam tudja a dolgát. (biztos tudja is, csak itt történetesen tévedett, van ilyen)
Másnap elmentem a generátorosemberhez, aki jó pénzért leszedte, megnézte stresszpadon a generátort meg az akkut is, a generátor jó, leadja a 80A-t, az akku "feles" bármit jelentsen ez (mondták, de nem értettem). Értékekre ugyanazt kaptuk, mint előző nap, plusz kiderült, hogy az akku elég sokat szlopál a generátorról, 15A helyett 18-19-et (tudni kell, hogy hosszú távokon megyek vele, nemigen merül, elvileg fullon kellene legyen).
Szerintük kell egy generátorfelújítás (20), mert azért a szénkefe meg a csúszócsapágy lehasznált, plusz laza a feszítőgörgő, cserélni kell (20) (persze már meg is nézték, hogy hol mennyi, be is szerelik szivesen), plusz ugye akkucsere (boltból 20). Ez így munkával (7) kb. 70k, 'nyátokat. A generátorfelújítást rám melegítették, ott el kellett dönteni, tény, hogy ha lehal akármiért is, akkor a szerelést kétszer kell kifzetni, vagy rizikó, és dupla ha nem jön be, vagy most a fele. Így utólag nem kellett volna megcsináltatni, nem volt feltétlenül szükséges, ezt valószínűleg megszívtam, ott és akkor hoztam egy döntést. Ez van. Állították, hogy hajajajdeszükséges, jajjdenemjóígy, és hát nézzem meg hogy koptatta a stücni a dűznit, hát ez skandallum.
A feszítőt nem hagytam cserélni, arra van szervizem, az akkuval meg kivártam.
Akkusember felhív, hogy mi a stájsz, én olyat ne mondjak, hogy az akku szar, kimérte és jó, nem érdekli mit néztek, akkor is szar a generátor.
Ma szereztem akkut, vittem próbára, azzal már jobb volt a helyzet, mondjuk, hogy tökéletes. De a feszítőt mindenképp csináltassam meg, mert húha, és tuti kuka, és ugye milyen jó döntés volt a generátorfelújítás? Akku vissza a tulajnak, Gödre a szerelőmhöz ki, azok már röhögve fogadtak persze (időpontra mentem, tudták hogy jövök), 5 perc alatt kiderült, hogy a feszítőnek az ég egy adta világon semmi baja, tökéletes, és az akku is véleményes, bár tényleg lassan cserés. Plusz akkor már átnézték a fékeket plusz egyéb dolgok, meg meghúzták azokat a csavarokat, amiket a generátorosemberek elfelejtettek. Egy fillért nem kértek, parola, jövök még. Szevasztok.
Szóval így jártam, egy egyszerű multiméteres mérésből lett egy ilyen rohadt kálvária, 27k minusz, plusz két és fél nap kuka. Jó, mondjuk addig logikus volt a dolog, hogy a generátort meg kell nézni, vonjunk le egy tizest, azt máshol is elkérték volna.
Ezt azért írtam le így, hogy más is okuljon belőle, lehet mondani, hogy túlreagáltam, meg túlaggódom. Számomra a folyamat logikusnak tűnt, okosember megmondta, hogy generátor, én meg kivizsgáltattam, csak éppen úgy érzem, (mit úgy érzem, ez kb. tény) hogy átk.tak a palánkon, belefutottam egy simlis bagázsba és lehúztak. Kevésbé, mint amennyire akartak, de ez csak azon múlott, hogy van egy príma szerelőm, akire egyébként nem elektromos dolgokban rá tudom bízni magam.
Pár pozitívum azért van benne: leigazolták a kocsi futását, most már biztos, hogy annyit futott, amennyit az óra mutat (a csúszógyűrű kopásán meg a szénkefén látszik). Van egy felújított generátorom. És már megint nem a focus romlott el, annak megint az ég világon semmi baja, csak van benne egy gyengébb akku. Sálálálálá. Drága tanulság volt.
Most lehet röhögni, joke is on me, vállalom, hülyézni viszont csak az hülyézzen le aki nem nyúlt még bele ilyenbe életében soha, és az első autóját már amperszemmel és nyomatékkézzel diagnosztizálta.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz DeFranco #62092 üzenetére
szerintem rosszul kezdted a dolgot.
vettél volna egy akksit tél előtt, előbb utóbb úgyis kell (akkor már nem mindegy, hogy mikor?), és akkor nyugodtan aludnál, azaz kelnél fel, tudva, hogy a kocsi is indulni fog.
ha a generátor rossz lett volna, akkor előbb utóbb nem indult volna a kocsid. -
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #62093 üzenetére
azzal indult a dolog, hogy rámérnek, 5 perc és kiderül... gondoltam így
olcsóbbésszerűbb (elég sokat rálocsoltunk mostanában, gumiszett, ilyenek, halasztani akartam, ha lehet)és ne felejtsük el, hogy a csodateszter "Akku OK"-t mutatott. Ez azért erős érv.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz DeFranco #62094 üzenetére
vágom.
én is úgy voltam vele, hogy "szinte új" kocsit vettem, nem kéne rákölteni.
aztán tavaly az első mínuszban meghalt az akksi...
4 évet bírt, igaz végig kint állt, és városban volt használva, szóval nem csoda.
szívtam vele, mert hétvége volt, de kellett a kocsi, vettem jó drágán varta-t az obiba, mert máshol nem volt a közelbe.
ha előrelátóbb vagyok, már akkor lecserélem, amikor még semmi tünet nem volt, így ha nem is spóroltam volna, de ennyi pénzért majdnem bannert vettem volna bele -
Melack
veterán
válasz DeFranco #62092 üzenetére
Abroncs szereléssel 94.000, fékek 52.000 + 12.000 szervíz díj, kipufogó 2.000. Várható egy kipufogó "torok " csere 14.000, téli gumi 40.000 + szerelés. Emelő és kerékkulcs még mindig hiányzik. És azt hiszem nem költöttem semmit. Nekem a fordított akksi miatt alsó hangon 27.000 az akksi.... Én nem ítéllek el :-)
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #62098 üzenetére
tölti a generátort
-
Laraxior
titán
válasz DeFranco #62092 üzenetére
Csak úgy halkan jegyzem meg, hogy október 5-én vettem a Lagunát, 7-én már világított az akku jelzés, akkut cseréltem, mindig világít.... ok, francia autó szarok bele, mindig világítani fog rajta valami. Hazafelé jövet elfogyott az akksi ereje Kialudtak a lámpák, a mutatók lepottyantak a nullára, gázpedál nem reagál. Fasza, épphogy át sikerült gurulni egy kereszteződésen, be egy parkolószerűségbe. Hazabaktat, cimbivel vissza a másik akkuval, betesz hazagurul ok. Töltés, telefon, 18k a generátor rendbetétel.
Végzett a mester, elhoztam, útközben megint kigyullad, az agyam eldobom. Go vissza. Szészedi, átnézi, itt bizony minden rendben, na ja, de az akkusarun rajta volt a műanyag bizbasz, hol érintkezett rendesen, hol nem.
216.000km. (Mostmár 223600 ) Óra szerint. Tehát elég nagy a valószínűsége, hogy nincsen tekergetve. Meg az automatából ítélve is.
(ez volt az egyetlen dolog, amit javítani kellett rajta a lopó, fogyó cuccokon kívül...de ezt már másnap )[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó