-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-v-
addikt
válasz bitpork #62452 üzenetére
És mi a tököm köze van mindennek az ostoba sugárhajtűmű hanghoz, már megbocsáss?
Én csak erre:
"Már hogy ne lenne olyan hangja egy kocsinak ami tonna számra nyeli a levegőt?"
reflektáltam, mert ez mintha azt sugallta volna, szerinted azért van ilyen hangja, mert sok levegőt szív, illetve mindennek, ami sok levegőt szív ilyen hangjának kell lennie... de biztos én értem félre ezt a mondatot
Na befejeztem -
Egyszerűsítsük le: a veyron nehezebb, nagyobb nyomatékkal amihez valószínűleg a csigáknak nagyobb hang kell. A 15-v 16 intercoolert is teli kell nyomni, ami gondolom ezzel a hanggal jár.
Dee igazad van én valóban nem értek hozzá, csak próbáltam magamnak is elfogadható magyarázatot találni. Megyek és örülök inkább a bekötött CAN bus-nak a navimnálhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
hobizoli
nagyúr
-
Balupapa
senior tag
hátha itt valaki hozzá tudna szólni
_-=*WheelWhores*=-_
-
Anulu79
addikt
Ha saját célra (nem eladni) szeretnék venni autót akkor szerintetek érdemes külföldről behozni, lapapíroztatni egy 5-8 max. 10 éves dízelt?
-
-
Bati0501
őstag
Szép,letisztult:[link]
Bár a motorháztetejében talán vannak jó nagy szellőzőnyílások...[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
válasz Dluinet #62475 üzenetére
Igaz,a kerék kissé nagy,én se szeretem ezeket az erre-arra dőlős kerekeket/stílust...
nem hinném,h akár csak magyar utakra tévedne egyszer is
utolsó háromban nem igazán értek egyet,visszapillantó am lehet,h egy kicsit tényleg kicsi
de a polírozás minőségét h tudod megállapítani egy ilyen fotóról?tele van árnyékkal/tükröződéssel -
Qru
MODERÁTOR
válasz gaborbol #62406 üzenetére
Ha könnyű terepre is mennél akkor az Outlander vagy a Forester (ezekben van valóban használható összekerék, Outlanderben a nagyon jól megírt szoftver miatt (fékbetétgyilkos, tartós terpes használatra enm alkamas), a Subaruban meg mivel mechanikus az egész rendszer kb bárhol elmész/kijössz), ha csak aszfalton mennél akkor meg kb mindegyik jó, állapottól függően.
Mondjuk a Forester azzal a B4-es motorral nem egy rakéta cserébe örökélet +1 nap az üzemideje ha rendesen gondozod a mai feltöltöttekhez képest.
giigz: Igen, akkor irányítható marad és simán elfordítja, legrosszabb esetben is az oldalával súrolja a palánkot és kész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
8th
addikt
válasz hobizoli #62483 üzenetére
Valami ralis könyvben olvastam, hogy már a Ferjáncz-Tandari páros Audi Quattrojában is volt a nyolcvanas évek végén menet közben állítható blokkolásgátló (mondjuk, hogy ezen mit lehet állítani azt nem tudom). A rövid tengelytáv miatt féktávon folyton ki akart törni a hátulja és ez kellett hozzá, hogy jobban irányítható maradjon és pontosabban be lehessen dobni a kocsit a kanyarokba. + menet közben állítható hajtási arány és turbónyomás, volt ott okosság bőven. Még ma is űrtechnika.
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #62483 üzenetére
HI!
mult ido, mamar rovidebb /korszerunel/ ahol ellenben haranyban van pl: mejj talaj
udv
neduddki
mod: Dluinet: aszfalton ~20% slipa kivanatos, /de amugy is tisza gorsues nicns/
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
gaborbol
őstag
Koszi a velemenyt!
Ma atneztuk a csajjal a listat (o fogja vezetni hetkoznapokban ezert fontos a velemenye), hogy mi az ami neki tetszik a listarol es az outlandert nevezte meg elsonek a muranot masodiknak a fordot meg harmadiknak. A forester nem jott be neki pedig 2009-tol mar normalisan nez ki a belseje es nagyon hasonlo az outlanderhez.
Kikolcsonzok valahonnan egy outlandert meg egy muarnot egy-egy hetvegere ford edge meg van a munkatarsamnak aztan meglatjuk melyik lesz a szimpatikusabb bar a fordra is sok a panasz.
A murano sokkal luxusabb kivitel viszont dragabb is es ahogy olvasom a nepitelet itten megfelelojet nem annyira megbizhato mint gondoltam volna.
Az outlanderrol meg nagyon jokat irnak a tesztekben meg a nepiteletben is nekem is az tetszik leginkabb,de majd ha vezettuk oket majd kiderul.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Balupapa #62489 üzenetére
Jaja. ABS-el az oszlopot is kib@xta volna nem csak a beton terelő korlátot.
(#62491) Balupapa: elmebeteg tempót ment. Saccra kilóhúsz-kilóharminc körül nyomott egy satut onnan még lassult valamennyit és csatt. Az ott egy nagyon éles kanyar, ilyen tempóval egy WRC sem fordulna el ott pedig az alatt van rendes hajtás + fék + futómű is.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
Na, fogyi update:
Direkt ebben a hónapban több boyracer üzemmódot toltam a paszulynak, és sűrűn lekértem a rendelkezésre álló nyihahák számát.
60 liter ósün tankból 920 km megtett táv."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-v-
addikt
Ez a V6-os C5-ös
nekem jöhetne utazó autónak nagyon tetszik. -
hobizoli
nagyúr
válasz Dluinet #62485 üzenetére
az iranyithatosag megmaradasa a szerepe, de ha elotted all a BKV busz, akkor 'szhatod
un tresh hold breaking-l ABS nelkul elobb megallsz, mint ABS-l, mert amikor megcsuszik az egyik kerek az ABS elveszi a feknyomast es ennek atlaga kisebb lassulast eredmenyez, mint amikor eppencsak csikorogva lassul a kerek ABS nelkul.
pl havon meg kavicsos uton is meterekkel elobb megallsz ABS nelkul mar kisebb sebessegrol is
több drón kell ;P
-
giigz
veterán
válasz hobizoli #62483 üzenetére
Azt tudom h versenyautoban nem szokas az ABS, de ebben a helyzetben, ha a blokkolo kerekek helyett nem csak elore csuszik, hanem az ABS-szel fekez, es meg kanyarodni is tud valamennyire, akkor nem egyenesen 80-nal, hanem mondjuk feloldalasan 60-nal csapodik neki, es ugye ugy mar teljesen mas lett volna minden... Mert itt egy csomot csuszik az auto blokkolt kerekekkel, ami ABS-szel nem csuszott volna, hanem fekezi, es meg kanyarodni is tud kozben valamennyire. Persze foldon es havon jobb ABS nelkul, meg ha megtanulsz egy fektavot, akkor sima aszfalton is, de egy ilyen helyzetben nagyon kellett volna az ABS szerintem...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gaborbol #62488 üzenetére
Forester az amúgy is inkább férfi embernek való (erről mindig az a Subaru teszt jut eszembe aminek az a címe, hogy: "a lányok Qashqai-t vennének"). A Fordot ne erőltessétek, próbálja ki de nem a megbízhatóság mintaképe...
Murano nem rossz, puritán a bele cserébe semi extrát nem tud mint pl a Forester (kifinomult mechanikus összerékrendszer) de inkább az Outlander legyen a célkeresztben. A bele is elfogadható (a standard japó minimalizmus azért ott is jelen van) és megbízható is.
Persze ha Murano-ból találtok egy jó példányt akkor inkább azt.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
8th
addikt
"ha a blokkolo kerekek helyett nem csak elore csuszik, hanem az ABS-szel fekez, es meg kanyarodni is tud valamennyire, akkor nem egyenesen 80-nal, hanem mondjuk feloldalasan 60-nal csapodik neki, es ugye ugy mar teljesen mas lett volna minden..."
Az biztos. Úgy még meredekebb szögben kapta volna el a falat ráadásul pont telibe az autó oldalával ami azért sokkal neccesebb lett volna mint így orral tompítani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- OLED TV topic
- Renault, Dacia topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- iOS alkalmazások
- PlayStation 5
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Robot fűnyírók
- További aktív témák...