-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
arról nem is beszélve, hogy pont az opel esetében tapasztaltam pont azt, hogy pöcsétes márkaszakszervízkedvesuram lett elvive minden egyes alkalommal, és pontosan lószart nem csináltak meg aranyáron, állítom bele sem néztek a motortérbe sokszor csak lemosták az autót. a számlán persze szerepelt mindig pár alkatrész, amit simán nem cseréltek ki.
ennyit a pecsétes szervízkönyvről.
-
Acheron
őstag
Fogyasztásban kb ugyanazt tudják, a benzines pedig sokkal rizikómentesebb, mint a dízel, emellett jóval csendesebb. Ellenben automata - automata viszonylatban egy másodpercel több idő kell a 0 - 100 sprinthez - papíron, ami nem kevés.
(#81585) neduddki: Igen, pont ezeket néztem én is, alig van különbség fogyasztásban.
Jelenleg kicsi város, inkább autóút, főút, napi kb 100 km (ősztől kb napi 60). Viszont egy - két éven belül nem elképzelhetetlen, hogy több városi út lesz.
Az nem baj, ha az autó kicsit nyugalomra ösztönöz, rám fér, de azért ha kell, tudjon haladni (főleg előzéseknél nem szetrném, ha nagyon lomha lenne, ezeket szeretem hamar letudni.)(#81583) B-L-A-C-K :
A fenntartása amolyan prémiumautós, de nem kiugróan magas
Nézd meg itt az alkatrészárakat.
Az autó 7 vagy 10 (most hirtelen nem ugrik be melyik) éves koráig köthető rá meghosszabbított biztosítás, ami kiterjed az akkucsomagra is.
Belülről kicsit szűk, főleg a napfénytetős kivitel, ha a családtagok magasak, akkor nézzék meg alaposan.
Ha nem családi használatra kell, akkor a 280 literes csomagtartó teljesen vállaljható, nem olyan kicsi, mint ahogy sok helyen írják, belföldi hosszú hétvégéhez elég lehet egy négyfős családnak is.
A beltér egyépként minőségi, a motort pedig alig hallani bent.[ Szerkesztve ]
-
-
neduddki
nagyúr
HI!
passz azert kerdem hatha vkink vna otlete, ha tippelni kellene akkor vezesses HZs-ra
udv
neduddki
mod: lsc:latod mennyit felodtel az eek soran???;- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nem w, nem bmw, nem honda, nem audi, nem renault, nem FFF, nem suzuki és máris olcsóbb
ennyiért olyan 12 éves Renault Thalia volt, hogy elmehetett volna csirkeólnak
ami nem kommersz autó, az már fele annyiba kerül
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
-
Qru
MODERÁTOR
Sose a szépségükről voltak híresek a Subik.
De valóban a tanulmányhoz képest kicsit erőtlen lett a szériagyártású formája.
mod:
Cheesy: Nem a motor ereje a lényeg. Leginkább az számít, hogy mennyire bánsz/bántak finoman a kuplunggal. Ha kirugdosva meg összecsattintva használod/használták akkor azért elég hamar haza végható egy kettőstömegű.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Dany007
veterán
Ööö van rá valami helyettesítő úgy tudom? Ami olcsóbb elvileg...
No de biztos, hogy jó dolog ez? Azt olvastam róla, hogy a helyettesítő se túl pozitív, merthogy a motor természetes rezgésszámához van valami köze és ha helyettesítjük nem lesz megfelelő és a motor látja kárát hosszútávon?
Nem tudom, sajnos nem teljesen értem ezt a dolgot, hiába olvastam már róla cikket. Az okés, hogy arra való, hogy regésmentes és csendes legyen a közlekedés... okés. De hogy hogy kapcsolódik ez a motor természetes rezgésszámához azt nem tudom... -
Dany007
veterán
Így van!
Ezért is írtam korábban, hogy mikor az ember veszi az autót, azért jó volna tudni, hogy mikor lett cserélve a kettőstömegű... =/
Mert ugye amiket én nézek Mondeokat azokban min. 220-270k km-van. És a totalcaron - vagy valahol, ahol a kettőstömegűről olvastam - azt írták, hogy ezekben a Mondeokban 200-300k körül adja meg magát... Ergo vagy már épp cserélve volt és happy minden vagy majd nekem kell hamarosan... Ami azért egy egyösszegű 200k-s tétel esetében már igencsak beleszól a 800 vagy 1 millás autó értékébe. Mert az egy dolog, hogy az ember elkölt 150-200k-t az első kötelező dolgok cseréjére / átvizsgálásra ha nincs nagy gond. No de ez önmagában egy tételként is ahogy látom min 200k. Szal nem mindegy.
-
-
Dany007
veterán
"Kinyomott kuplunggal indítsd és állítsd le az autót"
Mért hogyan lehet máshogy? : o Lefullasztani okés, azt lehet, de hogyan indítasz kuplung nélkül? Üresben?
"és mindig gázfröccsel válts vissza"
Ezt sejtem mire gondolsz, de írj már kis kommentet hozzá plíz. =)
De ez egyébként abszolút nem nagy dolog. Mármint betartani.
@Balupapa:
Bizalom kérdése az egész. Lehet neked elhiszem, meg random másik fórumtársnak is. De egy random Mucsaröcsögei hirdetőnek valószínű hogy nem. És nem csak én, más sem.
[ Szerkesztve ]
-
-
Cheesy
őstag
Akkor ott erősen füleltünk minden árulkodó zajra és zörejre, figyeltük, hogy aki előttünk vezette az milyen stílsban tette ezt. Sok úthibán mentünk keresztül, tehát még azt sem lehetett mondani, hogy egy "ideális" útfelületen tettünk volna próbakört.
Amúgy az első ráfordítás az autóra az ablaktörlő motor felújítása (végső esetben cseréje) lesz, mert lassan töröl. Szerelőnk azt mondta nem kell megijedni, 14 éve valószínű nem volt megbontva, illetve rég volt használva, egyszerűen szorul, meg kell olajozni/zsírozni. Viszont azt a részt ott rendesen szét kell szedni hozzá.
Az ablaktörlő lapátok és a rudak is cserések, már nyomot hagynak magu után, utóbbiak meg picit rozsdásak, kopottak is.
A gumikat amiket ajánlottatok nézegettem, egyelőre vetyengek melyik legyen...
195/65/R15 -ös Pirelli Snowsportok vannak rajta, kb. 80%-osak, de az egyik hátsó oldalán van egy pici hupli (szálszakadás), amit még ott észrevettünk, de tudtuk, hogy cseréljük majd mind. A legjobbat kiválasztjuk majd a gumissal, az kerül majd fel a pótkerékre, a 4 új meg nyári lesz.
Akkuból Jász-Akku-t rakott bele, háát.. én nem ilyet raktam volna bele, de majd ha cserés lesz kap egy Vartát.
A felnik kicsit karcosak, itt-ott mélyebben, nem tudom van-e értelme csiszoltatni-políroztatni. Alufelnit nem tervezek venni rá. Egyelőre...
Fejegységet ki kell cserélnem, mert a hangerőszabályzó potméter (ezt már a volt tulaj is jelezte) nem jó és ha tekerünk rajta bármely irányba, akkor folyamatosan maxra hangosodik. Amúgy tűrhetően szól, de kazettás...Ezt meg majd egy autóhifisnél megnézetem mit lehet belerakni. Nem akarok semmi óriástft-s, csicsás fost belerakni, szerintem nem illene bele.
Egy-két műanyag elem már megkopott, pl a szivargyújtós kics forgós-benyomhatós fityfiritty, nem tudom lehet-e cserélni, vagy kapni szép állapotút. A szivargyújtó működik, belül kicsit rozsdás, de nem dohányoztak az autóban ez érződik is. Kérdés majd a telefont tudja-e tölteni.Nade mindezek előtt végre papíron is teljesen érkezzen már meg az autó
www.vakbelmutet.hu
-
ez tény, hogy az általad leírt benzinmotorral rendelkező autót még nem vezettem, így nincs ilyennel tapasztalatom. de továbbra is az 1.6-os benzin vs dízel focus a vita kiindulási alapja, a kettő közül akkor is ez utóbbi a jobb, szerintem.
emvy:
persze a legeslegjobb a villanymotor, remélem viszonylag gyorsan fognak elterjedni"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
neduddki
nagyúr
-
!Overdose!
őstag
Kicsit utánanézve spritmonitor szerint tényleg van kb. 1l különbség a Civic javára, de védelmemre szóljon, hogy más fogyasztását nem tudom leellenőrizni. Hallomásból az Astra, a Focus és a Golf fogyasztását is hasonlónak ismertem, mint a Civic-ét. A Civic 114 le, a többi mind 101.
Ford Focus 1.6 - 7.49
Honda Civic 1.5 - 6.67
Opel Astra 1.6 - 7.50
VW Golf 1.6 - 8.05neduddki: Nincs. Egyébként kivételesen pont nem védeni akartam a Civicet, de spritmonitor szerint tényleg kevesebbet fogyaszt a többinél, miközben erősebb. Mondjuk biztos könnyebb és kevésbé biztonságos a többi felsorolt autónál. A fogyasztás csak egy dolog...
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
hobizoli
nagyúr
de ez amugy tenyleg vicces, hogy kerheto extrakent sincs sper, pedig akinek van 9M+-a egy ilyen vasra annak lenne meg 1500EUR-ja, foleg hogy a gyar leokadja a 1/10-d aron...es ezen megy a fillerbaszas, az esz megall
vagy eleve benne van es annyival dragabb az ar
nem hiszem barki is leallna ciganykodni 9.5M-nal hogy miert nem csak 9.2M, ha az nincs benne, emrt neki jo lesz az open diffivel isaz Alfa Romeo-nal legalabb kerheto extra (volt) a Q2 (sperdiffi) meg az 1.9-s dizelekbe is, ja es "csak" ~300kHUF-ert.
több drón kell ;P
-
szőröscica
addikt
-
m3tr0
senior tag
Látom itt is kurva nagy divat lett köpködni a Hondát.
Olvasom VW-s topikot..ott is van belőle bőven..olvasom ezt...most már itt is...Nem értem ez mire jó.
Amúgy mindenki azt ír amit akar...de nem érzik azok az emberek,hogy ez gáz?!Mellesleg szarfoshangosrohadóshatezerigpörgetvesemmenősbuzihondáshülyegyerekvagyok.
Szerintem meg eltudom dönteni mi a fikázás és mi nem az.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
jó már valakinek
én nem aludtam egész éjszaka egy kedves szomszéd miatt, nem tudom melyik volt kettőből, a valószínűbbiket felvertem, (meg a másik előtt úgy láttam van egy pár vérfolt az ajtónál, de lehet nem az volt, nem láttam az idegtől) amelyiket felvertem letagadta, aztán csend lett.
de akkor már dolgozott bennem annyi adrenalin, hogy volt vagy hajnal mire elkezdtem hondákkal álmodni... reggelre meg négy karika lett a szemem alatt...
-
zsolt19900
őstag
úúúúúgy is kimoderálnál
trololóó
ezen a beszóláson elmosolyodtam
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Qru
MODERÁTOR
Háát azért ezek messze vannak az újtól.
Ezeket a motorokat már nem is gyártják (utolsóként a Forester XT-be szerelték őket 2013-ig (EJ255)) és 2004-ben debütáltak tehát elég koros konstrukció.
Elvileg az olajfogyást orvosolták (2006 után darabok) de a hengerfejesség elég gyakori hiba maradt. A váltóra is oda kell figyelni mert ugyanaz a szerkezet van a wrx-ben mint a polgári változatokban... Nem mindegy hogy 150 vagy 230 lovat szabadítasz rá a turbó miatti vödör nyomatékról nem is beszélve (csak az STi-k kaptak 6-os extra starpabíró váltót).
Viszont a 2 literesek mind jók az újak is és a régiek is. Az új 2,5-ösök már jók (a nagyobb térfogatból tudod melyik-melyik. A régi 2457 ccm az új már 2498 ccm), itt visszatértek pl a kovácsolt alu hajtókarokhoz (a 2457 ccm-esbekben öntött van).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt