-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz slett27 #194318 üzenetére
Szívómotornál kb semmi hátrány mert ott csak kb 7-10%-ot lehet javítani. Turbós kocsiknál már elérhető ennek a duplája is simán. Ott azért már benne van a pakliban, hogy a turbó picit előbb elfárad vagy az automata váltó de ha ésszel van húzva akkor ott sem lesz baj.
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz slett27 #194315 üzenetére
Szerintem olaszt keress, mert nem leszel happy a nemettel.
Az a baj, hogy a nemeteknel a fillerb@szas akkora tudomany, hogy olyan nincs meg egy.
Most vettunk az asszonynak egy ST-line focust, de vagyik vissza a Giuliettaba, mert az olyan dolgokert ami egy alapkivitelu giuliettaban benne volt (pl. feny es esoerzekelo) az nincs benne az ST-lineban. Persze lehet most mondani hogy miert nem neztuk meg, de azert egy ilyen 5ftos alkatresz mar tenyleg be kellene hogy ferjen, plane ha nem a legalapabb kivitelt veszi az ember.
A VW pedig mestere ennek. A trendline kivitelben szanalmasan szarok az ulesek es okadni lehet a muanyagkormany fogasatol.(szerintem a tobbi muanyag felszereltsegtol fuggetlenul ugyanaz) Sot abba altalaban veknyabb zajcsillapitas nelkuli szelvedo megy. (a giuliettaban pl a csillapitott szelvedo is alap)
Lehet Golfot nezni, de akkor meg ra kell dobni jocskan, hogy meglegyen egy comfortline vagy highline. Aztan adodik a kerdes, hogy er-e annyit/annyival tobbet az auto.
Talan a Leon picit kivetel, mert ott az FR csomagban tenyleg minden realisan elvarhato extra benne volt. (normalis ulesek, led fenyszoro,feny-esoerzekelo, navi,stb.)
En TSI-t csak 2013 utan vennek, mert oke hogy van akinek nincs baja a korabbi evjaratokkal, de eladasra altalaban nem a gondtalan peldanyok kerulnek...
Egyebkent az 1.4TB karakterben(megbizhatosagban is) jobb mint a TSI. (cserebe tobbet eszik es picivel zajosabb)#194324bandus
Ha nincs babakocsi es nem extrem pakolos az asszony akkor siman elheto egy random kompakt.[ Szerkesztve ]
-
Dave46
tag
válasz slett27 #194294 üzenetére
Volt nálam egy olyan 1.4-es szívó J Astra bérautóként. Komikusan gyenge az autó, eleve sár nehéz ugye, de amit ezzel a motorral művel, az tényleg vicces, lenyomod a gázt konkrétan semmi nem történik. Nagyon régen röhögtem ennyit autóban, mint az alatt az egy hét alatt. A motorerőt leszámítva egyébként tök jó kis kocsi, tetszett a futóműve, váltója, kényelmes volt, stb, erősebb motorral teljesen jó választás lehet.
It's never your successful friends posting the inspirational quotes.
-
vzsryl
nagyúr
válasz slett27 #194402 üzenetére
Ülj be valamibe, ami megtetszik, és ha egyben van, akkor bele is szeretsz, aztán meg is veszed.
Én is sokáig keresgéltem, beleültem pár tip-top állapotú autóba, de amikor jött a “must have”, akkor tudtam, hogy rövid időn belül pár millióval kevesebb lesz a számlámon...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Lacko32
tag
-
KoVee84
senior tag
válasz slett27 #194408 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de néhány hónapig egy céges 1.6 J Astra sedannal jártam. Após gondolkodott, hogy megvenné ha lejár a lízing, 1.4 G Astrája volt (és még mindig van is), de miután kipróbálta letett róla, mert az 1.4 G fényévekkel dinamikusabb, mint az 1.6 J. Én sem szerettem.
Facelift utáni ufo civic nem játszik? -
footy
addikt
válasz slett27 #194414 üzenetére
Szerintem inkabb varj 1.4Tjet Bravora. A 8g civic nekem nagy csalodas volt.
Egymas utan probaltam tjet Bravot es civicet de a honda sokkal gagyibbnak erzodott.
(a mechanikus josag benne volt a hondaban, mert a kormany tobb visszajelzest adott, a valto kapcsolasi erzete is nagyon jo volt, de melle a razos fos futomu, gagyi belter, ergonomia teljes hianya es hulladek zajcsillapitas jar. Jah es erzesre kb 50loero minusz a 120 lovas tjet bravohoz kepest) -
szabonagyur
félisten
válasz slett27 #194432 üzenetére
De miért nem intézed el magadnak? Sokkal egyszerűbb lehet. Kereskedő szerinted megcsinálja az eredetvizsgát is? Nem hiszem, hogy mind, max ha szerviz is egyben és van r lehetősége.
Főleg az egyik legkisebb megyében keresel autót.
Amúgy J Astra legidegesítőbb tulajdonsága szerintem, hogy a tolató lámpa mint egy gyertya láng.
[ Szerkesztve ]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
ngaba
aktív tag
válasz slett27 #194460 üzenetére
Emlékszel, mit írtál 4 napja?
"a Bravo is nagyon bevált sőt...csak a 90LE-et vettem sajnos. Itt a fórumtársakra kellett volna hallgatno és elmenni a 120LE-s T-Jet-ért."Mindenesetre sok baleset- és hibamentes km-t kívánunk, és remélem, hogy elég lesz az erő. (Kicsit fordított pszichológiát gyanítok: Annyira rákészítettünk, hogy gyenge, hogy pozitívan csalódtál. Lehet, hogy azt kellett volna írnunk, hogy a kis virgonc J Astra. ;) )
-
-
veterán
válasz slett27 #194469 üzenetére
same shit. 1.3-ért raktam fel a ceedet (lerövidítettem a szöveget ), így az egyik legolcsóbb, és műszakilag/állapotilag pedig biztosan az egyik lgjobb, a lelakott, osztrák fosokhoz képest, amiket még forgalomba kell helyezni, de egy darab telefon sem volt.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
ngaba
aktív tag
válasz slett27 #194469 üzenetére
"Jah, 890e-ért még egy árva telefon sem volt a FIAT-ra hogy egyáltalán meg lehet-e nézni 2 hét alatt. Ezt a részét feladtam."
Nincs budapesti rokonod, ahová fel lehet vinni a kocsit? Az én 20 éves Pug306-om is úgy ment el, hogy budapestiként (is) lett meghirdetve. (Pontosabban papíron nem is az enyém volt, csak használtam, hanem a _valóban nyugdíjas orvos_ nagybátyám volt az első és egyetlen tulaja.)
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz slett27 #194469 üzenetére
Ha tudtál volna várni még pár hónapot, akkor megvettem volna annyiért simán. Városba pont ilyen erőtlen, egyszerű verda kéne. Haveromnak is ugyanilyen szívó Bravoja van, és országúton ugyan használhatatlanul gyenge, meg a city szervója is nagyon mű, de városban erre van szükség.
A J Astra a hivatalos tömegénél sokkal nehezebb, tehát kb. 1,5 tonna. Nem próbáltam még az 1.6 szívó motorral konkrétan a J-t, de az 1.4 szívó Bravo hiába könnyebb ~2 mázsával, a motorja valahogy tényleg túl erőtlenre sikeredett, és még pörgetve se éreztem, hogy lenne benne akarat. Az Almerám 4000-6000 között használva egy versenygép hozzá képest.
Az Opelnek ismerem az 1.6-os szívó motorjait, és valóban el lehet velük érni egy olyan fordulatszám tartományt, ahol úgy érezd, hogy menni akar, pl. G vagy H Astra. Nem tudom, hogy másfél tonnával mit művel.
De ezek mind dinamika nélküli motorok. A 2.0 CRTDI-hez képest az összes úgy viselkedik a gázpedál lenyomására, mintha 20 cm mély iszapban szeretnék haladni. Ezért is mondtam neked, hogy ha dinamika kell, akkor nagy köbcenti vagy turbó. Érdekes döntés az 1.6 szívó J Astra. Ez kb. olyan, mint amikor fiatalabbra akarja cserélni valaki az 52 éves feleségét, de egy 51 évesre esik a választása.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Gombinyó
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs