-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz parandroid #190079 üzenetére
-
nagyúr
válasz parandroid #190122 üzenetére
bár valószínű, hogy úgyis suv lenne belőle, az kell a menő anyukáknak.
tuti ez lesz, ne legyenek illúzióink...A touranban mindhátom ülésnél van isofix
hm találtam valamit @(#190119) vzsryl :
3 gyereküléses autók[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
vzsryl
nagyúr
válasz parandroid #190196 üzenetére
Minden Mazda ugyanúgy néz ki már 7 éve (emiatt nem komálom az Audikat sem), viszont amiről beszélek Superb, az picit kilóg a többi Skoda közül, kicsit olyan RR-os számomra.
Amikor ezt a Superbet meglátom, akkor azonnal tudom, hogy micsoda. Az első generációs meg a legújabb hirtelen ránézve Octaviának tűnik. Valahogy ez az MK2-es sokkal tekintélyesebb, nyugodtabb, robusztusabb, mint az elődje vagy utódja. Lehet, hogy más számára nem, de számomra ilyen hatást kelt, és ez a fontos, nem foglalkozom más véleményével.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
ngaba
aktív tag
válasz parandroid #190369 üzenetére
Meg a Mazdákat motortól függetlenül lehet szeretni. :)
-
Biqci
aktív tag
válasz parandroid #190407 üzenetére
Az más sztori. Nem véletlenül adnak rá garanciát. És nem véletlenül erre nem. A tiéd gyakorlatilag be lett járatva. Ez pedig kb.1 évesen került a leányzóhoz tizenegynéhány ezer km-rel. Ha jól emlékszem évi 20k futás van engedélyezve. Mikor visszaadja több mint 70k lesz benne. És 2, esetleg 3 olajcsere. 1.0 Tsi. Nem tudok több súlyosbitó körülményt
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
akooos
veterán
válasz parandroid #190716 üzenetére
Vagy ha újabb, mondjuk JCW, akkor 211 ló, a forma pedig örök
-
Biqci
aktív tag
válasz parandroid #190729 üzenetére
Nem igazán ilyen gyorsulgatós és szájat rúzsozós szempont a meghatározó
Inkább fent a hegyekben csapatni, meg néha a Hockenheimringre vagy a Nordschleifere kiugrani és menni jó pár kört
Na, meg munkába is el kell járni vele..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Zizi123
senior tag
válasz parandroid #190838 üzenetére
De azert jeghideg szodaval csak elmegy.
-
őstag
válasz parandroid #190868 üzenetére
"nincs már az, hogy motorindításnál vibrálnak a lámpák"
Én a legújabb 2020-as kocsiknál is látom a hátsó lámpák vibrálását, amikor beindul a motor zöldre váltásnál.
"Less but better" - Dieter Rams
-
dangerzone
addikt
válasz parandroid #190922 üzenetére
Hmm...ezzel a Minivel most felkeltetted a figyelmem. Elég sok futkozik belőlük a környéken, biztos nagyobb a hasznaltauto valsztek is. A formavilaga tetszik, az elejét kivéve, de legalább van stílusa, nem totál szögletes mint manapság sok kocsi. A belseje is meglehetőseg igényesnek tűnik, ez tetszik.
Milyen motorral szerelt példányaid voltak? És mi volt velük a tapasztalat, mennyire bírták ténylegesen a német autópályát?
-
dangerzone
addikt
válasz parandroid #190933 üzenetére
Köszi szépen! Még annyi, hogy neked a 3 vagy 5 ajtós verzió volt?
Gondolom a csomagtartó picike, de mondjuk 2 ilyen közepes bőrönd / fedélzeti poggyász méret szerinted még belefér az ülések felhajtása nélkül?
-
dangerzone
addikt
válasz parandroid #190935 üzenetére
Ez jól hangzik, köszi a választ. Lehet még szavadon is foglak jövő tavaszig, úgysem jártam még Frankfurtban, Münchentől meg nem olyan vészes a táv.
-
Gergőke88
addikt
válasz parandroid #190933 üzenetére
A Prince motorban turbo+kompresszor is van és 160le körül van nem?
-
Beus0726
újonc
válasz parandroid #191005 üzenetére
Köszönöm a válaszod.
Baráti körben van 2 vászontetős változat. Ők azt mondták soha többet.
Jelenleg nem megoldható a garázsban tartás és az utcán is leginkább fák alatt tudnék parkolni. Illetve a környéken sok van abból emberféléből akik szeretik megrongálni azt ami nem az övék. Ezért is gondolkodom leginkább keménytetős változatban.
A BMW-t néztem korábban, valóban az egyik legszebb, de sajnos azok fenntartása a legmagasabb.
A Golf volt a legelső kiszemelt és valószínű meg is maradtam volna annál ha nem csak vászontetős változatban létezne."Nézd meg szegény focust, vagy astrát, mit műveltek vele, konkrétan egy multipla-tulaj is sírva röhög, ha meglátja."
Ezt nem igazán értem. Mire gondolsz? -
alázógyík
őstag
válasz parandroid #191009 üzenetére
10/10
-
Beus0726
újonc
válasz parandroid #191009 üzenetére
Igen sajnos igazad van. A megbízhatósághoz nem tudok mit hozzászólni, de valóban némelyik keménytetős cabrió kinézete olyan mint ha ráesett volna valami, de hát valamiből engedni kell.
Ismerősömnek olyan biztosítása volt, de nagyon hosszadalmas ügy volt mire valamit fizetett a biztosító.
Többen is ajánlották a Volvo C70et, gondolom nem véletlenül. Sok jót írnak róla, bár ha javítani kell az költséges lehet, de jól néz ki és megbízhatónak mondják. Sajnos ebből a legkisebb a választék, főleg a benzinesből. A következő pár hónapban terveztem a vásárlást, szóval annyira nem sürgős. Remélhetőleg ha jön a rossz idő több hirdetést raknak fel.
zoo8800: Köszönöm az infót.
-
Biqci
aktív tag
válasz parandroid #191005 üzenetére
Azok azért olyanok, de ide lehet venni a 307CC-t is, mert kétrészes a tető. A Volvo 3 részes és össze sem lehet hasonlítani a többivel a hátulját. Az Eos pedig ha nincs a kollégának szerencséje, felér egy öntökönszúrással. Ez még az igazi fsi időszak, ami minden csak nem jó. Szerintem...
Itt nálunk nem sok időszakos rendszám van, köszönhetően az enyhe télnek. Meg annak is, hogy a nem biztosított időszakban nem lehet az utcán tárolni, mert elviszik, mint a huzat. Fentebb a hegyekben már inkább vannak, de ott a tél miatt az összkerekesek játszanak novembertől tavaszig.
Egy szó mint száz, én még mindig a C70-et favorizálom. Alul Focus, tehát olcsó a cucc hozzá, persze nem szabad törni, mert az már Volvo árban megy[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
válasz parandroid #191168 üzenetére
Bakker egyet értek veled
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
[CS]Blade2
addikt
válasz parandroid #191210 üzenetére
[link] Itt egész jól le van írva minden róla. Március körül érkeznek. Szerintem jól néz ki a Sandero és a Logan is, bár még egyszer lépcsőshátút nem akarok jelenleg, így én inkább a Sandero-t venném.
Ami a bajom vele, hogy
- 1 liter 3 henger, és jövőre még gyengébb lesz az euro6.324355 szabványnak megfelelés tovább csökkenti az erőt.
- Multipoint Injection (az én felhasználásomra nagyon nem lenne jó. Inkább locsolnám extra benzinnel, hogy tiszta maradjon a bele.)
- és, hogy a minőségéhez és a felszereltséghez képest nem annyira extrém olcsó. A Sandero 2,75 millió, és akkor még klíma sincs. Pár légzsák, lemez felni, stb. A 3,65 millióshoz képest meg nem sokkal ott a Suzuki 4-ért vagy 4,5-ért, vagy a kifutó Yaris 4,2-4,5-ért, ami mondjuk a Dacia-nál is szarabb anyagokból van a tesztek alapján. Cserébe román helyett azért japán, ami bár lehet, hogy már nem sokat ér, de még mindig mindenki egy kicsivel minden más fölé helyezi őket. A Suzuki hybrid is, 15 másodperc helyett azért jóval jobban gyorsul, a Yaris meg 1500-ös, alulról kezdve mindenhol nyomatékosabb, várhatóan amennyivel nagyobb, annyival tartósabb is. Az 1-2 évvel ez előtti árán sokkal jobb alternatíva lenne. -
válasz parandroid #191272 üzenetére
5M Ft az új, de az 1,4T ami akkor is már 4,5M Ft volt és mild hibrid, amire számolhatunk 500eFt-ot és magasabb az alap felszereltség, mert ha jól tudom az 1,4T-ből nincsen GL, akkor számold újra
Ja és most 3+7 év gari van, akkor csak 3év gari volt
És ha úgy nézem, hogy euró volt a párnahuzatban és leváltottam Ft-ra és most tenném ugyanezt, mert a pénzem mindig euroban van?
Amúgy folyamatosan magasabb az alap felszereltség, nem lehet 1:1- ben összehasonlítani az 1,6 szívó gl vitarat jelenlegi egyik vitaraval sem, mert nincs már olyan,[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #191272 üzenetére
+1
2016 -ban 312Ft volt az Euró, most meg 360Ft. Ha ugyanazt a 3,8 millás árat vesszük, akkor az 12179 Euró volt, most pedig 10555. Vagyis, 1624 Eurót bukott csak a Forint gyengülésen, ami a mostani 360 -nal számolva kicsit több, mint fél milla.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
vzsryl
nagyúr
válasz parandroid #191272 üzenetére
Közben ~20%-ot drágultak a CO2 kibocsátási norma miatt, ráadásul ahogy írtam is, a Suzukinál minden felszereltségi szint komolyabb lett, mint előtte, és erre még rájön az is, hogy mindegyik megkapta a lágyhibrid hajtást, ami ugyan lóf@szt sem ér, de az is százezres felár volt 2-3 éve.
Tehát ha mindent ki lehetne számolni pontosan, akkor lehet, hogy a forint gyengülése nem is játszana szerepet. Ha jól emlékszem, akkor év elején a 325Ft-os € árfolyamnál amelyik gyártónak volt friss árlistája, ott hasonló árak szerepeltek, mint most.Az teljesen korrekt meglátás, hogy most nem ér annyit 4M Ft, mint 4 éve (rosszabbul élünk, mint 4 éve ), de a jelenlegi használtautó árak tényleg kicsit elrugaszkodtak a valóságtól. De ezen nem kell meglepődni, mivel kb. 5-6 éve így van ez. Amit mindig felhozok példának, a H Astra + MK2-es Focus használtpiaci ára nem csökkent kb. 2014 óta, pedig azóta mindegyikbe került átlagosan ~100-120k km (magyar, átlagos futásteljesítménnyel számolva), tehát durván amortizálódtak. Ilyenre előtte sosem volt példa.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
OPiiPO
addikt
válasz parandroid #191273 üzenetére
EUR alapú elszámolás nem ér, itt forintban dolgozunk. Ha már ennyire benne vagy a témában, akkor láthatnád hogy ezen a topicon (HUF) nem lettek olcsóbban az autók, drágábbak igen.
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Qru
MODERÁTOR
-
Gombinyó
őstag
válasz parandroid #191281 üzenetére
Ez a legnagyobb baj, hogy nem kukázták még a forintot a csába. Szivesebben kapnám euroban a fizut.
-
OPiiPO
addikt
válasz parandroid #191281 üzenetére
jogos
(#191283) Gombinyó: egy ideig még nem is fogják, az okok pedig sajnos nem gazdaságiak hanem a pol.topicba tartoznak.
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
gaborbol
őstag
válasz parandroid #191273 üzenetére
Nalunk (USA) brutalis az ertekvesztes. Kia Optima 2020 full fapad: $23.300 dollar listaar, alku, kiszallitas, ilyen olyan dij, $21500.
Optima 2020 full fapad 7 honaposan :$15300-at fizettem erte.
Kia sedona sx egyteru $38.000, ket evesen vettem 23k-ert .
Az ertekvesztes a baratom.[ Szerkesztve ]
-
válasz parandroid #191385 üzenetére
az utánfutónak áll a zászló, úgy tűnik csak ritkán lenne ekkora csomagom, úgyhogy a transzportert kihagynám.
#191387: ezekszt nem eléggé
#191386: köszi
#191389: alkalma válogatja, költözésnél ugyebár komplett ágy+szekrénynek sovány
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
footy
addikt
válasz parandroid #191397 üzenetére
Ezt en sem ertem, egyszeruen nem lehet olyan autot venni, ami mindig minden feladatra alkalmas. A mostani automnal gondolkoztam hogy felrakatom a vonohorgot.
Mondtak ra egy 1000 euro koruli ajanlatot.
Azelott bereltem egy rakodo hatfalas ivecot 8 orara 130euro korul. (biztositassal meg mindennel)
Egyszeruen nem adja ki a matek a horogra,ha az atlaguser szokasokat nezzuk...
Sot ha valaki gyakrabban, mondjuk havonta van olyan helyzetben hogy kell a nagyobb rakodoterulet es meg van is vonohorog az auton, akkor is berelni kell egy utanfutot amiert ugyanugy el kell menni, penzbe kerul mint egy berelt kisteherauto.
Persze lehet venni utanfutot, de akkor pedig van egy magas bekerulesi koltseg amihez hozza jon meg karbantartas+vizsgaztatas koltsege.[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz parandroid #191397 üzenetére
12-15e ft-os óradíjjal vannak költöztető cégek és akkor nem neked kell cipelni a mosógépet meg a kanapét. Új bútort meg már kb minden cég kiszállítja házhoz. Emiatt tényleg felesleges nagy autót fenntartani.
-
válasz parandroid #191397 üzenetére
Igen, már írtam fentebb, az utánfutó vagy a furgonbérlés lesz a stratégia utánfutót mondjuk ha tleg 1000 tajró a horogfelrakás, akkor skippelem.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz parandroid #191413 üzenetére
Igen, nem tudtam, h a horog hozzáadását bele kell vinni a forgalmiba
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Bdanyy
addikt
válasz parandroid #191413 üzenetére
Azt hittem magyar autóról van szó, csak footy csináltatta volna kint. Hazahozni csak emiatt valóban nem éri meg.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
nesa
veterán
válasz parandroid #191434 üzenetére
Espace, nem keresem én a bajt ennyire transporter túl magas .
(#191437) ngaba
Köszi de az Avensis verso csomagtere szerintem kb a fele lehet a kívánt méretnek, az csak egy kombi.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #191484 üzenetére
De, ugye ez tényleg csak vmi urban legend?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #191487 üzenetére
Én rendszeresen járok hegyekben is a németeknél, meg Svájcban is, de én sem látok tömegesen szétrohadt autókat. Sztem a tenger/óceán közeli sós pára jobban rohaszt. Valamint, úgy tudom, hogy a németeknél/osztrákoknál nem is sót használnak, hanem vmi más vegyi anyagot.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
válasz parandroid #191586 üzenetére
Többe fáj a bérlés, mint egy jó használt box, amit nyaralásra is használhatunk, ezért gondolkodtam el rajta. Kb 2 hete jártam erre, azóta még nem költöztünk , jövő tavaszi projekt.
PS: nyaralásból azért (reméljük) jóval több lesz, mint költözésből...
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz parandroid #191588 üzenetére
A transit-vétel megfordult a fejemben . Egy jó box mindenképp lesz, csak még azt kell kinézni, melyik. Használt vételekor 1értelműen úgy mennék az eladóhoz, hogy megvan az én kocsimra szóló láb - ha jól értelmeztem ez a minden kocsira egyedi cucc.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz parandroid #200496 üzenetére
Ahhoz képest alig találok jó áron kint épkézláb etykilencpádétádéí Passatot.
-
veterán
válasz parandroid #200496 üzenetére
Ez nem a ceges auto eladasok foldbe allasahoz kotheto a lezarasok miatt?
Vagy tobb evre gondolsz?Everybody lies.
-
válasz parandroid #200496 üzenetére
Munez nekem azt mesélte hogy annyira nagyon nem hatotta meg a németeket a villanyozás.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz parandroid #200523 üzenetére
bandusnak maximálisan igaza van. Amiről lespórolják a 4 ajtót az nem autó hanem játékszer.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz parandroid #200523 üzenetére
leírtam. nagy, nehéz ajtó, szar elérni a biztonsági övet (mondjuk egy modern mini már lehet előre tolja neked, ezt nem tudom). nem hinném, hogy nagyobb lenne a hely elöl mint egy ötajtós változatban. a nagyobb ablak meg az ajtó hossza miatt van, ami nyilván mögötted érvénysül, azon nem tudom hogyan tudsz jobban kilátni. de nem vagyunk egyformák. én 5 év alatt meggyűlöltem a 3 ajtót
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz parandroid #200526 üzenetére
Felőlem lehet dodgem is de a 4 ajtó az a must hogy autónak tekintsem. Hogy jön ide hogy mekkora a motorja?!
Az sem árt ha van csomagtere.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #200636 üzenetére
Euban 2 modelljuk van, USA-ban 3. Szeptemberben kicsi SUV, francia fejek rendet raknak ott végre.
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz parandroid #200756 üzenetére
Egy 3-4 éves autó nem akkora távolság az újhoz és mégis belefér a 15be. Sőt kevesebbe is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz parandroid #200758 üzenetére
Ez sajnos így van.Igazából a szalon ajtaja produkál kb 20 méter alatt olyan 25%-t. De mondanám hogy kérdezz meg bárkit aki itt volt az autós talin tegnap h Hans milyen állapotban van -de érzem h felesleges lenne minden a hiteddel szemben
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
vzsryl
nagyúr
válasz parandroid #200758 üzenetére
Ez német preztízstank’, tehát brutális az értékvesztése. Egyébként is általában minél drágább egy autó, annál nagyobb az értékvesztése, de ez az Audi, BMW, Merci hármasra hatványozottan igaz.
Ezeknek karbantartása extrém költséges, és ezt a tényt a használtpiac kegyetlenül beárazza.
Btw. a phev Q7 viszont olcsóbban fenntartható, mint a tisztán belső égésű társai.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen