Új hozzászólás Aktív témák

  • Biga123

    addikt

    válasz Zanik #125409 üzenetére

    Nem erről volt, szó nem mondtam h redszer szintű az átb@szás, annyit írtam h megtörtént.
    Innen indultunk: "Érdemes kalibrálást is kérni oázisba" erre volt a válasz , hogy NEM!
    Mert ha eleve nem gyárilag csomagolt terméket kapsz akkor ismét MEGTÖRTÉNHET.
    (Ha kicsit belegondolsz a 14 napos elállással visszaküldött monitorokkal mi lesz ? Pl nem pixelhibás de durva BLB, vagy flickeringel, akkor azt pl simán kiadhatja pixelgari mellett, és akkor még nem is hazudott. Ez az összes boltra igaz amúgy. De az oázisnál nemrég meg is történt és le is lett dokumentálva. Ha valakit érdekel vissza tud olvasni. )
    Nem fogom újra kifejteni , de röviden: a pixelgarinak nincs értelme , 14nap elállás vs 20 nap pixelgari. Kalibrálni meg helyben kell, a te gépeddel , szerintem.

    bencze : inkább nem adok teret az ilyen lehetőségeknek, és akkor nincs mit jelezni, ajánlom neked is a visszaolvasást, amiben olvashatod az Oázis reakcióját és válaszát.
    "Cseréljük a kijelzőt. Csak a kijelzőt." ergo egy másik már bontott/visszaküldött példányra akarták cserélni :D

    Eredeti bontatlan csomagolás és ha valami nem kerek, tessék elállni a vásárlástól. Ez az én véleményem.

Új hozzászólás Aktív témák