Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ISari

    tag

    válasz printpro #1801 üzenetére

    Ha szakemberként nézte meg a monitort, akkor észre kellett venni az esetleges hibákat. Ha nem vette észre, akkor nagy valószínűséggel nem is volt.
    Ha használt monitorokkal foglalkozott, akkor lehet, hogy már nem a te monitorodat kapnád vissza.
    A belsejét kicserélni egy hozzáértőnek nem lehet több egy óránál.
    Ezt nem fogod tudni ellenőrizni, ha előtte nem láttad el biztonsági címkével, vagy trükkel.
    Persze nem biztos, hogy át akar verni, de az ördög nem alszik (legalábbis nem akárkivel. :)) )

    Kipróbálta, alkudott rá és elvitte.Az üzlet létrejött.
    Ha szeretné, hogy visszavásárold, kérjen meg rá udvariasan és ajánljon egy kölcsönösen elfogadható árat.

    Én egy gépkocsival jártam egyszer így. Volt egy nagyon keveset használt autónk és egy idő múlva az eladás mellett döntöttünk. Eljött a vevő, kipróbálta, kifizette és elvitte. Két óra múlva visszahozta, hogy valami furcsa zajt hall, amit nem vett észre. Kérte, hogy vegyem vissza az autót az eladási ár 95%-án. így is történt. Mindenki elégedett volt. (Egy héttel később egy másik érdeklődő elvitte a kocsit és még kerestem is rajta)
    El lehet ezt kulturáltan is intézni.

    Ha trágárkodik, ne állj szóba vele. Ha felhív, vedd fel a beszélgetést és ezt hozd a tudomására. Fenyegetőzni nem kell, de meg lehet említeni némi rágalmazást és becsület sértést. Ettől talán észbe kap.

  • thomasa

    senior tag

    válasz printpro #1798 üzenetére

    Jó lenne tudni a másik fél verzióját is, csak a korrektség miatt.

  • zöldfülű

    csendes tag

    válasz printpro #1798 üzenetére

    Ha nem vállaltál rá külön garanciát, és átadáskor jó volt a termék, akkor nem visszakozhat, mert csak új termék esetében van visszavásárlási kötelezettség 8 ( vagy 14 napon belül)
    Annyit tehet, hogy bevizsgáltatja a terméket, hogyha szakszervíz megállapítja, hogy a hiba már átadáskor is benne volt a termékben, akkor köteles vagy visszafizetni az árat. Más esetben az adásvétel az átvétellel és fizetéssel érvényesen létrejött.

    Jogi lépés, feljelentés? Feljelentés csak bűncselekmény esetében vagy szabálysértés esetében lehetséges, ezt egy sima adásvétel nem alapozza meg. Bűncselekmény csak rosszhiszeműség esetén áll fenn ( csalás = valakit anyagi haszonszerzés végett tévedésbe ejt vagy tévedésben tart = azaz pl átveszi a pénzt, úgy, hogy tudja nem akarja vagy nem tudja a vásárolt dolgot elküldeni stb)

    Jogi lépés? Max polgári pert tud indítani de csak akkor ha a fentebb írtak megvalósulnak( azaz bebizonyítja, hogy a termék hibája már az átadáskor is megvolt) Ez esetben ha nem akarnád visszafizetni a termék vételárát, akkor fizetési meghagyást kezdeményezhet, vagy bírósághoz fordulhat igényének érvényesítése érdekében.

    Beatrix

Új hozzászólás Aktív témák