Új hozzászólás Aktív témák

  • lasz10

    junior tag

    válasz Dr Bubo #56918 üzenetére

    Nem szabad online intéztetni s KÜF-fel, az a titka. Én például elindítottam az online ügyintézést, de éppen a KÖKI Telekomnál voltam, lemondani az "okosvilág" nevű gyatra csomagot, és átmentem a Yettelhez szembe, és 10 perc alatt készen volt minden. Persze 2-3 nap múlva kaptam egy KÜF-ös emailt, hogy elutasították, érdekes módon rendes Yettel céges emailről. Utána felhívtam a Küf-öt, hogy most mi van, azt mondták, a szerződés alá van írva, nincs itt semmi látnivaló. Persze kell megfelelő üzlet, mert például az Etele Plázában senki sem hallott még flottás szerződésről; lehet átok ül az Etele Plázán, mert ott a Telekomnál is olyan "agytrösztök" vannak, hogy egy bankszámlaszámot nem tudnak beírni, amit a kezükbe adsz, és fel se hívnak, hogy hoppá, eg 0-val többet írtunk be: így huszonezer forint visszautalása persze hogy több, mint 4 hónapig tartott. :)

Új hozzászólás Aktív témák