-
Fototrend
Mobil flottát, de milyet?
Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.
Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!
Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.06.05.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.
A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Baltazár123
senior tag
válasz ggabor02 #61059 üzenetére
Valamilyen szinten maguk alatt is vágják a fát ezzel. Hiszen innentől egy értelmes felhasználó csak akkor köt hűséget, ha azzal alacsonyabb árak is járnak. Máskülönben minek?
A készülékeket meg lehet, hogy részletre adják, de jól kiszámolva, pont annyival drágábban, amennyibe a részletfizetés kamata kerülne. Magyarul jókora felárral. A részlet miatt mégis vonzó lehet az embereknek. Ezt az élethelyzetet, amikor valakinek egy telefont is részletre kell vennie én sajnos vagy nem sajnos nem tudom átérezni, mert nekem mindig van fél-1 milló gyorsan felszabadítható diszkont kincstárjegyben vagy egyéb befektetési formában és abból szoktam a kicsit komolyabb egyszeri kiadásokat, ajándékokat egyebeket intézni és majd visszapótolom.A vezetékes vodánál már előjött az én esetemben, egy drágább!!!, igen drágább csomagba akartak berántani 1 éves hűséggel ráadásul. Feltettem a keresztkérdést az infla követő árazásról és miután hebegett habogott, elköszöntünk. Semmi értelme hűséget hosszabítani, csak akkor, ha kedvezőbb díjakat adnak mellé.
-
devast
addikt
-
zoli62
addikt
válasz ggabor02 #60246 üzenetére
Pontosan, emlékszem a 8 mp-es kampányra. Ezután mondta fel a “kedves” Telenor egyoldalúan a szerződésemet, mert azt mertem kritikaként írni a közösségi oldalunkra, hogy merre tovább Telenor? Amikor legközelebb egy kiemelt vállalati flottában ismét Telenoros lettem, egy dedikált kapcsolattartó ak sikerült elérni hogy megszüntessék a letiltási át a Telenor közösségi oldaláról. Később, amikor dolgozói csomag szerződést akartam kötni flottaengedéllyel, akkor az több napig tartott, mert tiltva volt a szerződéskötés velem a Telenor részéről. Én egyébként úgy látom, szerintem nem vagyok egyedül ezzel a véleményemmel, hogy a Yettel zuhanása akkor kezdődött a magyar mobilpiacon, amikor Telenor lett.
-
Cyberbeni
addikt
-
MODERÁTOR
-
ggabor02
aktív tag
válasz ggabor02 #54705 üzenetére
Nehogy már sikerüljön elsőre valami a Yettelnél.
Ugyanaz történt, mint 11 éve. Visszahordozott a szám, volt már korábban a Yettelnél. Már a Yettelnél van, az ő bemondásuk hallható. Lekérdezve a Yettel a szolgáltató.
"a hívott számon előfizető, illetve szolgáltatás nem kapcsolható"
Most indulhatok ismét keresni valami kompetensebb viszonteladót, aki hajlandó lesz jobban beleásni magát. 11 évvel ezelőtt hat napig ment a szenvedés.VoWifi pedig egyelőre nincs a KÜF díjcsomagom mellé. Tehát valóban kamu gyanús ez a KÜF-VoWifi történet. Ezt is megkérdezem, mert arra szükségem lenne.
Nagyon vicces, hogy ebben az országben tényleg nem lesz egy normális szolgáltató, amelyik pedig az szeretett volna lenni, azt kicsinálták.
Azi-re a pont, hogy a Xiaomi 13-nak is van rendesen baja, azt is viszem vissza a 14 napos elállásban.
-
kano
nagyúr
válasz ggabor02 #54524 üzenetére
5G modem egyelőre nagyon drága, ha nem telefonba fog menni az adatmegosztó.
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
ggabor02
aktív tag
válasz ggabor02 #54455 üzenetére
Megvolt a Yeti teszt, vásároltam egy 1490 Ft-os feltöltős csomagot.
Hétvégén beaktiváltam, gyakorlatilag ugyanaz volt, mint korábban. Térerő a béka segge alatt (-114 dBm). Sebesség 10 mérésből 10 esetben 10 Mbps alatt. A Volte viszont szépen szól, rendben működik.
Nem volt időm kivenni/visszacserélni a kártyát, tegnapelőtt délután elindulok gyalogosan, kilépek a ház elé, éppen telefonálni szeretnék. Nézem a kijelzőt:5G, full térerő. Nyomok egy tesztet: közel 500+ Mbps.
A lakásban is 200-300 között, így tegnap reggel leadtam az igényt a KÜF online felületén, egy óra múlva jött a flottaigazolás, majd 72 órán belül hívnak a Yetitől.
Lesz egy BUMM, valamint mellé egy adatmegosztó kártya. Ezen kívül vásárolok telefont is. Szolgáltatótól telefont utoljára a kilencvenes évek végén vásároltam. -
MODERÁTOR
-
gingerbalm
aktív tag
válasz ggabor02 #50088 üzenetére
Én pont ezt a kálváriát jártam végig. Azt mondták, át kell menni feltöltősbe az előző flottából, aztán másnap, 24 óra elteltével lehet menni a KÜF-be, másik telenor boltban, mint ahol a kártyásba kiléptem. A bolti ügyintéző maga mondta, hogy 10 perc lett volna flottából flottába tenni, így meg másfél órába telt. Viszont el van intézve, és nekem ez a fő, azt a délutánt erre szántam, legalább nem hiába.
[ Szerkesztve ]
-
kano
nagyúr
válasz ggabor02 #50090 üzenetére
Nem tudom, de a Telenor ügyfélszolgálat azt az információt adta, hogy ha a jelenlegi flottában a neveden van a kártya akkor rögtön be tudnak tenni az új flottába (ahol szintén a neveden marad a szám). Telenor üzleti ügyfélszolgálattól származó információ.
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
4Grider
nagyúr
válasz ggabor02 #50088 üzenetére
Egy-egy flotta esetén rengeteg paraméter kézzel van beállítva a flottában lévő díjcsomagok mögött. Ezek között több (tucat) egyedi paraméter is lehet. A váltás közöttük az egyedi paraméterek miatt nincs automatizálva. Tehát kézimunkás a két flottás csomag közötti váltás, ez rövidíthető le észszerű időre, ha közbeiktatnak egy olyan publikus csomagot, ami mögött nincsenek egyedi paraméterek.
-
Siriusb
veterán
válasz ggabor02 #50080 üzenetére
Érdekes, nálam közvetlenül feltöltötték a Telenor rendszerébe (Kedvező Üzleti flotta, csak hogy ne vesszen el ez az információ), pár nap múlva hívott a Telenor, szóban szerződéskötés, futárra a SIM-mel megint várni kellett 2-3 napot, és ehhez képest egy hétre adták a számhordozási ablakot. Kicsit lassú volt, de minden zökkenőmentesen ment.
Új hozzászólás Aktív témák
1. Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
2. Ajánlásokat kérni a Mobil flotta-ajánló keresés belépéshez topikban lehet! Ebben a topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
3. Készülék árlisták közlése TILOS! Azok azonnali törlésre kerülnek!
4. Amennyiben valamelyik flotta akciójáról tudomásod van, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglaló Újdonságok, akciók rovatába!
5. Kérdés előtt olvassátok el az összefoglalót!
6. Ha új flottát ajánlanál, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglalóba!
7. Ha az összefoglaló táblázattal kapcsolatban van észrevételed, azzal szintén a Topikgazdát keresd meg!
8. A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest