-
Fototrend
Mobil flottát, de milyet?
Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.
Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!
Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.06.05.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.
A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aslan
aktív tag
válasz cherubion08 #38998 üzenetére
Mindjárt nézem...
Igen, ezt kerestem, nagyon köszönöm... de itt is net-re kellett állítani. Meg voltam győződve, hogy itt telóban online-ra kell állítani... de nem. Na de most már úgy tűnik, hogy jó!
Nagyon köszönöm!
[ Szerkesztve ]
SAMSUNG GALAXY S22 Plus - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
Mind a kettő kártyahely tudja a 4G-t!
Egyébként a routerben megnéztem, ott nyilván net-en van az APN (máshogy nem is működne rendesen a routerben, de a routerben megy is azonnal).
Telefonban az APN-nek elvileg online értéken kell lennie, lehet ezt kellene valahol manuálisan beállítanom? Arról gőzöm sincs, hogy hogyan kell ....
SAMSUNG GALAXY S22 Plus - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
válasz cherubion08 #38994 üzenetére
Telefonban (Android 8.1) hol tudom megnézni és beállítani az APN-t?
SAMSUNG GALAXY S22 Plus - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
válasz rfszabi #38993 üzenetére
Hát próbálva volt egy Hello Data SIM-el is korábban több napig. Azzal semmi baj nem volt... ment a mobilnet, mint a parancsolat. Illetve a hanghívásra használt elsődleges SIM-emen is ha engedélyezem a mobilnetet, akkor működik, csak az IQpro-s SIM-ekkel nincs net a telóban.
SAMSUNG GALAXY S22 Plus - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
Na jó! Közel vagyok ahhoz, hogy eldurranjon az agyam.
Év eleje óta vagyok IQpro-nál. Korlátlan mobilnetet használok nagy megelégedettséggel routerben. Rendeltem másik kártyát is a nevemre, szintén korlátlant (pontosabban kettőt). Egyet egy másik routerbe és egyet mobilba akarok használni. Kétkártyás Honor 10-ben. Az egyik kártya a már több, mint 10 éves előfizetésem, amit hanghívásra használok, másik kártya lenne ez az IQpro-s (csak mobilnetre). Nos, telefonban a kártya látja a hálózatot (írja, hogy Telenor) de egyszerűen nem megy fel a 4G-re sehogy se. Ha csak az IQpro-s kártyát teszem a készülékbe, akkor sem. Egyszerűen nem értem... ellenben routerben továbbra is tökéletesen működik. A telefonnal nincsen baj!
Tehát routerben megy, telefonban nem.
Erre van valakinek magyarázata?
Előre is köszönöm!
Üdv:
AslanSAMSUNG GALAXY S22 Plus - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
válasz zsinnyegtet #38983 üzenetére
Mi a többi, amit mindenki tud? Én nem tudom, pedig én is IQ-s vagyok és korlátlant használok, és épp a napokban rendeltem további két korlátlan kártyát a nevemre. (Elvileg ma érkeztek meg)
[ Szerkesztve ]
SAMSUNG GALAXY S22 Plus - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
Üdv Mindenkinek!
Elégedett IQpro előfizető vagyok (korlátlan net) de szükségem lenne egy másik kártyára is, szintén korlátlan. Van erre mód vagy lehetőség? A jelenlegi kártyát routerben használom, és a másoldik kártya is routerbe menne.
Megtisztelő válaszokat előre is köszönöm!
Üdv:
AslanSAMSUNG GALAXY S22 Plus - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
Sztornóznám az iménti kérdést!
SAMSUNG GALAXY S22 Plus - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
IQpro "tudósoktól" kérdem:
A kártyabirtokosi megállapodást melyik címre kell postázni?
- 7624, Pécs, Szgeti út ... blablabla....
- 1112, Budapest, Repülőtéri út .... blablabla...Én az elsőre tippelek, mert erről a címről jött egyébként is a levélcsomag.
De gondoltam rákérdezek!
Előre is köszi a segítséget!
SAMSUNG GALAXY S22 Plus - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
Ja és még egy nagyon fontos dolog! KTU fórumtárs ajánlását nagyon szépen köszönöm!
[ Szerkesztve ]
SAMSUNG GALAXY S22 Plus - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
Nos... helyzetjelentés IQpro ügyben.
Múlt héten szerdán hívtam őket 3. alkalommal, ekkor mondták, hogy másnap (csütörtökön) itt lesz a cucc. Nem érkezett meg csütörtökön. Aztán pénteken sem. Pontosabban ezt hittük. Ugyanis írta itt valaki, hogy lehet, hogy elírták a címet, mert ő is így járt. Nos valóban ez történt, de hála Istennek az elírás csak a házszám utolsó karakterét érintette, ami is a közvetlen szomszédünk (családi házas övezet)... viszont az illető nem tartózkodott otthon délután 16:00 órakor, amikor megékezett a levélcsomag, így csak egy értesítőt dobtak be neki a postaládába. Ez is másnap, szombaton derült ki. A hétvégén nem tudtam átvenni a csomagot, ezért hétfőn kicsit késve a munkából a Posta nyitása előtt már ott voltam, hogy átvegyem a cuccost. Így tehát a birtokomba került a SIM kártya, amit el is kezdtem használni, és eddig úgy tűnik, hogy a routerben tökéletesen teszi is a dolgát, bár még nem volt alkalmam rendesen és alaposan letesztelni, eddig jónak tűnik! Ma adom fel a Kártyabirtokosi megállapodást.
Tehát a verdikt:
Tényleg nem kapkodják ez az új ügyfelek belépését... esetemben 17 nap volt a rendelés leadásától számítva a kipostázás és a 20. napon sikerült kézbe venni a levélcsomagot a fent taglalt helyzet miatt.
De nem lényeg, a fő, hogy valóban megérkezett a SIM és jónak is tűnik... mint írtam alaposabb teszt a napokban (ha összejön már ma) lesz.
Üdv:
AslanSAMSUNG GALAXY S22 Plus - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
válasz szabolcs17 #35225 üzenetére
A rendelkezésemre álló infók alapján nem tudom megítélni, hogy elírták-e. Egy biztos... az e-mailben, amilyikben leadtam a megrendelést minden adat pontos volt.
SAMSUNG GALAXY S22 Plus - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
válasz 4Grider #35220 üzenetére
Azt mondod türelmetlen vagyok, mikor azt mondták másnap itt lesz a csomag és sehol semmi...? Ezt is harmadik hívásra és eleve az eredeti rendelés leadását követő 15. napon (legalábbis a 3. telefonhívás akkor volt) ... ma a rendelés leadását követő 17. napnál járunk
De lehet, hogy tényleg türelmetlen vagyok
[ Szerkesztve ]
SAMSUNG GALAXY S22 Plus - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
Szerdán hívtam őket (IQPro) harmadszor. Mondták, hogy másapra (csütörtök) itt lesz a kártya. Kaptam is egy mailt .. Posta küldemény... még ma sem ért ide!
Én már nem tudom mit gondoljak. Engem direkt szivatnak január 23 óta?!
SAMSUNG GALAXY S22 Plus - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
válasz placebo2018 #35178 üzenetére
Köszi a választ, de akkor másképpen fogalmazok. Mi ez a 4GB túllépés korlátlan csomag esetén? Nem értem. És számszerűsítve mit jelent a teljes hónap kiszámlázás?
-----
Más:
Tegnap felhívtam őket megint (IQPro) azt az infót kaptam, hogy holnap (azaz ma) megkapom a kártyát. Nem tudom, eddig szkeptikus vagyok az ügyben. Telefonáltam haza az imént, még nem érkezett semmi. Most már elképzelni sem tudom, hogy mit gondoljak!
[ Szerkesztve ]
SAMSUNG GALAXY S22 Plus - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
válasz placebo2018 #35168 üzenetére
Mi ez a '4GB-on átszúszós egész hónap számlázós' dolog IQPro-nál?
SAMSUNG GALAXY S22 Plus - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
Január 23-án adtam le mailben a rendelésem... azóta kétszer telefonáltam rájuk, mindkétszer ígérték, hogy megsűrgetik a dolgot... máig semmi! (IQPro)
SAMSUNG GALAXY S22 Plus - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
Felhívtam az IQPro-t, azt mondták, hogy el vannak havazva, mert nagyon sok a megrendelés, de persze ránéznek a rendelésemre és küldik a visszaigazolást. Ennyi. Hát kíváncsi vagyok.
SAMSUNG GALAXY S22 Plus - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
válasz 4Grider #35010 üzenetére
Most az IQPro-ról beszélsz? Ott tudom, hogy routerbe tehető... Telenor Hello Data esetében viszont hivatalosan nem, mert havonta legalább egy hanghívásnak indulnia kell a számról!
A másik, hogy ha valahogy el lehet érni (kisírni) Telenornál, hogy APN online-ról állítsák APN net-re, akkor ez a gond meg is oldódna (bár még így is ütközne a routeres dolog a szabályzattal a havi 1 hanghívás miatt!) de már jobb lenne a helyzet. IQPro-nál ugye ez nincs. + azért az sem hátrány, hogy az IQPro még 4000Ft sincs/hó!
De az a kérdés továbbra is fennál, hogy mi lehet a gáz a rendelésemmel?!
(#35012) edk-
Azért, mert ez a tapasztalat... és nem csak nálam. Többen is írták itt és talán a Telenor topicban is. És privátban is beszéltem olyanokkal, akiknek ugyan ez volt. A jelenség főleg akkor megfigyelhető (de nem csak) ha a router által megosztott online APN-es Hello Data-s wifire több eszköz is csatlakozott. Konkrétan nem vagy elképesztő lassúsággal tölt be oldalakat. Hidd el, nem beszélek hasraütés szerűen hülyeségeket![ Szerkesztve ]
SAMSUNG GALAXY S22 Plus - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
válasz r3dsnake #35007 üzenetére
Nekem Hello Data van... teszt jelleggel előfizettem rá január elején. Routerbe a szabájzat szerint eleve nem tehető, de ha bele is teszed a NAT-olt (APN online) miatt böngészésre szinte használhatatlan routerből. Ezért kellene nekem az IQPro-s megoldás. Nyugodtan használható routerben, és APN net-es (elvileg).
SAMSUNG GALAXY S22 Plus - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
válasz 4Grider #35005 üzenetére
Halovány elképzelésem sincs, hogy miféle gáz lehetne. Ajánlás megvolt. Megrendelés el lett küldve az iqprokft@gmail.com címre. Kért csatolmányok mellékelve, szövegben minden világosan le lett írva, az ajánlóm útmutatása alapján. Telefonon is beszéltem velük a mail kiküldésének másnapján. Miféle gáz lehet? Én biztosan nem vétettem hibát!
[ Szerkesztve ]
SAMSUNG GALAXY S22 Plus - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
válasz jackbacsi87 #35003 üzenetére
Panaszkodom már én is egy kicsit... hátha tényleg bejön!
Január 23-án küldtem ki az IQPro-nak a megrendelést. Szépen leírtam mindent a mailbe, szig és lakcímkártya csatolva, stb... (KTU kollégának én is nagyon szépen köszönöm az ajánlást).
Másnap - szintén KTU ajánlására - felhívtam őket (KTU kérdezte, hogy kaptam-e automatikus válaszüzenetet, mondtam, hogy nem ... ezért hívtam fel őket) akkor azt mondták, hogy persze küldik a visszaigazolást. Hát még nem küldték. Ergo azóta semmi nem történt. Igaz, még csak 9 nap telt el, és volt itt olyan, aki tizen x nap eltelte után kapott érdemi visszajezést, ha jól emlékszem. Szóval bízom benne, hogy most már hamarosan lesz valami...
SAMSUNG GALAXY S22 Plus - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
Kedves Fórumlakók!
Olvaslak már egy ideje benneteket és leginkább az IQPro érdekelne... egyre inkább úgy tűnik, hogy be lesz rendelve, de olvasom mostanában, hogy kell egy ajánló személy is. Valaki vállalná ezt a nemes feladatot?
Előre is nagyon szépen köszönöm!
SAMSUNG GALAXY S22 Plus - azé me jóóó!
-
Új hozzászólás Aktív témák
1. Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
2. Ajánlásokat kérni a Mobil flotta-ajánló keresés belépéshez topikban lehet! Ebben a topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
3. Készülék árlisták közlése TILOS! Azok azonnali törlésre kerülnek!
4. Amennyiben valamelyik flotta akciójáról tudomásod van, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglaló Újdonságok, akciók rovatába!
5. Kérdés előtt olvassátok el az összefoglalót!
6. Ha új flottát ajánlanál, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglalóba!
7. Ha az összefoglaló táblázattal kapcsolatban van észrevételed, azzal szintén a Topikgazdát keresd meg!
8. A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni!
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós topik
- Parfüm topik
- Jövedelem
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest