Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lucif-R

    senior tag

    válasz mr_ricsi #6520 üzenetére

    Is... :D

    Autós radik nagyon nagyon sűrűn lamellázottak hiszen arra vannak kitalálva hogy a 20-30...90-100km/h menetszél vagy a beépített venti tolja neki a szelet és nem arra hogy passzívba mennyen.

    Az hogy függőlegesen van az még nem gond ( autó radinként változó hogy vizszintes vagy függőleges csövezéses ). Illetve gond :U de nem ( ha vízszintes akkor a kövezkezők plusz a csövezés vizszintes légáramlás elzáró hatása ) azért mert függőlegesen van hanem mert a lamellái nem egyenes lemezekből állnak hanem kb ilyenek K|K|K| ez marhanagy felületet ad neki viszont arra használhatatlan hogy légáramlat alakulhasson ki közötta hiszen amint elindulna felfele a meleg levegő kap egy torlaszt és kilép a radi profiljából.

    Ha vízszintesen lenne akkor már lehet hogy igy is sokkal használhatóbb lenne hiszen ebben az esetben egy 3szög alapó csövet alkot a profilozása bér meglehetősen rövid igy a megtett út és szerintem ez is kevés lenne egy igen hatásos passzív működéshez.

    Persze tudom hogy ettől még működik egy nagy autó radival a passzív rendszer... de monnyuk a radi teljes telesítményének kb az 1-5% -ra ha képes.

    Jó passzív radid kialakítás:

    Rossz passzív radi kialakítás:

    Szerk.:

    Undoroid: elégedett soha nem lesz az akinek vízhűtése van... és nem gyári vacak... mert mindig akar valamit alakítgatni pofozgatni na még egy csavar na oda egy kis akármi valami ... ( amúgy rosszul mondtam szal elégedett lehetsz vele csak kész nem... :U )

Új hozzászólás Aktív témák