Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz Formaster #102772 üzenetére

    Amit linkeltél az is azt írja hogy üzemmeleg állapotig járassuk, ami egyébként még mindig pontatlan. Üzemmeleg állapotot alapjáraton pötyögtetve éred el a leghosszabb idő alatt, tehát úgy a leghosszabb a motor hidegüzeme ami a kopások nagyrészéért felelős. Tehát ha beindítod, akkor kb fél perc járatás után az a legjobb ha elindulsz és egyenletesen, részterhelésen, kerülve a nyélgázokat és a nagyon magas fordulatot, de ugyanakkor a nagyon alacsony fordulatot is, haladsz a motorral.

    Értem én hogy nagyon akarsz rá vigyázni de egyelőre nagyon távolra estél a ló túloldalán. Van egy fiatal, relatíve egyszerű motorod, tök felesleges akár a kuplungon akár a motorkopáson gondolkoznod. Semmi olyan szokatlan vagy extra vagy forradalmi megoldás nincs az MT-07-ben ami miatt ilyeneken kéne agyalnod. Pláne hogy feltételezem nem üvegeled megállás nélkül hiszen még csak most tanulod a motorozást. Ha lenne egy 10 éves R6-od aminek heti szinten kinyelezed a lelkét akkor azt mondanám hogy izgulhatsz ilyeneken.

    Tasit meg hagyjuk is... :DDD Nagyon határozottan állítja a szemellenzős véleményét és ezzel sok laikust meg tud győzni. Olyan mint aki újra kitalálta a lapos Földet, aztán hirtelen mennyi követője lett. Ha így kellene tenni, akkor az le lenne írva a user manualban. Ha megnézed van egy külön arra vonatkozó rész a könyvben hogy hosszú időre (az enyémnél fél év feletti intervallumot ad meg) hogyan kell szakszerűen elrakni a motort.

    Hozzá nem értőként a legjobbat akkor teheted a motoroddal ha márkaszervizbe hordod ahol a szerelők évente kapják a gyári képzéseket, csak gyári alkatrészt használsz, és ha kérdésed van akkor szintén a márkaszervizhez fordulsz. Ahogy a linkelt Égéstér adásban is elhangzott, a modern motorok legnagyobb ellensége a kókány szerelő.

    (#102770) Teasüti 10W40 -20 celciusig jó. De mondjuk a többségnek ez lényegtelen egy motornál, -20 vagy -30 ígyse úgyse megyek :D

    (#102756) geresics "Az olyan, mintha meg akarnád állapítani az SV, a GS, és a GSXR között az összes különbséget"
    De hiszen már megtette. Az SV a tökéletes motor, egy vehemens vadállat pedig csak 650-es, a GSXR meg egy lomha szar ami alig akar elindulni annak ellenére hogy ezres és 200 lóerő. :U ;]

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák