Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz HSM #106890 üzenetére

    Ezt írtad fent:

    "Én azért erre nem tenném a fejem... Az SV650-en pl. rövid első fokozat van, normális, nem kuplung égetős használatnál simán lendületesebben indul meg alul, mint egy hosszú egyes fokozatú sportos sor4 1000."

    Szépen csendben már kiverted a biztit nálam itt, de reméltem h nem ugrik rá senki (ezért vissza is fogtam magam csendben), így elsorvadt volna a háttérben, de persze nem így lett.

    A lényeg, ez egy hibás megállapítás. Mert nem tudsz ezressel rajtolni és felülsz a placebonak!
    Innentől pedig jöttél a racionalitást jelentő számokkal, mérési eredményekkel, h hitelesnek tűnjön az állításod. Amelyek mondjuk az ezredmásodperc erejéig egy padon mindenféle menetszél és össze vissza belőtt ellenállás nélkül igazak is lehetnek.
    Tehát h értsd azt a mondatom. Állítasz egy fasságot, majd a fassághoz keresel olyan számokat, amelyek látszólag alátámaszthatják az igazad.
    Csak h normális, rutinos pilótával, _aszfalton_ a gyakorlat nem ezt mutatja, jelen esetben egy 72 lovas V2 és egy 180 lovas 1000-es sportot összemérve!

    Tudod mi lett volna hiteles gondolat? Ha egy 5-600-as 1 hengeres supermoto vs 1000-es sportmotor 0-30 rajtról beszélgetünk. Noh ott kijön a 60kg mínusz és az 1 henger előnye. Ott bármit csinálhat a superbike, az sm kiugrik. De a te SV-dnél nem!

    Írtam erről is, sőt, képet is raktem be. Előtte nap motoroztunk 300km-t, majd másnap elmentem az SV650-ért, amit elhoztam a cimborámnak. Hidd el, hajtottam én mindenhol, próbátlam a rajtot is, de harmat gyenge! Amikor kérdezte a srác, h na milyen, csak szolídan mejegyeztem neki, h tanulni elég, de én konkrétan elaludtam rajta. Nem történt semmi. Rezonál, bólogat, fékerő, nyomáspont nulla és van némi V2 érzés, de maximum ennyi. Az érzés. Ebből építkezel te is.

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz hroberto #106894 üzenetére

    ..hát, ha most motoros kártyáznánk és éppen ez a kör jönne, te vinnéd a lapjainkat. :D (Mert nagyjából ennyi értelme volt az eltérő kategóriák ilyen szintű összehasonlítgatásáknak)
    Vagyis izé', egy frászt! HSM az SV-vel! Ő vinne mindent, mindig, minden körben!
    Valami ilyesmi lenne a mi kis izgalmas kártyajátékunk alapfilozófiája:

    "Hüével vitatkozni, olyan mint egy galambbal sakkozni: ledönti a bábukat, rászarik a táblára, aztán boldogan ugrál, hogy ő nyert."

    :D

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz etnies #106903 üzenetére

    Ez tipikus túra BMW. Sport vonalhoz semmi köze.

    Sport - túra BMW a K1300S és esetleg az R1200RS.

    Bár mondjuk 5000 euro körüli ár itt felejtős. De gondolom az RT sem elérhető annyiért.


    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Gaboman #106908 üzenetére

    Fu, nekem az több min 120 km.
    Győrben csak dolgozom, de Soprontól délre lakom, nyilván itt vannak a motorok is. Múlktor írtam már, most 47-es hátsó fogaskerékkel iszonyúan le lett áttételezve a DR-Z. Konkrétan 500km után a 6Days hátsómból elfogyott 4 mm.. :Y Nyilván, reszelővel estem neki, hisz ez a gyenge motor ilyenre nem lenne képes. ;]
    Szóval szerintem jó ha 1500-at ki fog bírni ez a hátsó, pedig a legkeményebb keverék. Tköm. :(

    Úgyhogy, most a kényelmes utazója inkább a 70-hez konvergál. Megy 125 körüli végre, de 70 fölött már érezhetően hangos és forog, tehát így megtenni 120km-t azon a kemény ülésen... :D
    Utánfutót kéne vennem és elhúzni.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Gaboman #106942 üzenetére

    Hát nem tom, én inkább Chan-fos vagy Mindsar márkákat nézném.
    Ezek azért megbízhatóbb kínai gyártók, mint az általad említettetek. :)

    Viccet félretéve. Annyi motorod volt már, mint a huzat. H lehetsz azok után ilyen naív? Értem, h nem magadnak akarod, de most komolyan elhiszed, h egy 200.000ft-os quad majd élményeket fog neki szerezni?
    Még azt sem tudnám mondani, h majd megtanul rajta szerelni. Mert ez akkor se lesz jó sose, ha az egész blokkot új alkatrészekből építitek fel újra.
    Mit lehet manapság 200k-ért venni? Lassan egy jobb okostelefont SE. Akkor ennyi pénzért mit gondolsz, "mit tudhat" egy extrém szórakozásra szánt jármű?
    Egy életre elmegy majd a kedve az egész technikai világtól, mert ezzel többet fogtok szopni, mint amennyit használni tudja.

    Bevallom, h némileg elfogult vagyok és van bennem egy adag sznobizmus is. De ilyen no name hulladékokat akkor se birtokolnék és ajándékba sem vennék, ha maga a gyár fizetni értük nekem havonta.
    Egy valamire való quad ott kezdődik, h 1M és LTZ400. Az ami a sport és túra ötvözete azt pedig úgy hívják, h Polaris Sportsman 1000, 4,5-ért.
    De kisebb, 2-300 ccm-es példányokat is találni a minőségi gyártóktól, persze nem 200-ért.
    Ha meg egyszerűen ennyi a budget, akkor ne quad-ot vegyél neki rajta, hanem mondjuk egy bringát. Abból ennyibe már lesz neki egy egész tartós, minőségibb alkatrészekből összeállított példánya.

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Sátán44 #106952 üzenetére

    Mi is történt? Jól emlékszem h beleszabtad a leeresztő csavart és az öntvényen lévő menet sérült?
    Most akkor 1 mm-rel nagyobb menet lett metszve a blokkba?

    Ha igen, akkor nyilván a gyári csavar felejtős hozzá. A 2 alátéttel meg nem hogy csökkeneted a csöpögés esélyét, hanem növeled...


    Ha nem akarsz új olajteknőt rá, kérdezd meg a mestert pontosan hány mm-es, milyen menetsűrűségű menetmetszővel tekerte át az öntvényt, s keress egy esztergályost (vagy ha tud gyártani, akkor akár őt is megkérheted), és gyártass le egy egyedi leeresztő csavart rozsdamentesből, pont olyan átmérőben, pont olyan menetsűrűséggel.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Sátán44 #106955 üzenetére

    Hu b+.. hát ez nagy szopás. Szó szerint. Nem elég h meg lett qrva a menet, még a mestör ferdén is metszi bele az újat. :D Magyarország.
    Ne vedd magadra, de azért egy leeresztő csavar menetet elbszni..
    Azért ez már erősen a "nem ajánlott h barkácsol és szerelj" kategóriába esik nálam. Eleve az ember érzi, amikor egy csavar srégen kap a helyére.. olyankor nem masszívan neki kell feküdni kulccsal, hanem azonnal kitekerni és bekapatni normálisan, KÉZZEL. Pláne egy olajleeresztő csavart, amire én úgy vigyázok minden motoromnál, autómnál, mint a szemem fényére. Lehet egyszerűbb lett volna inkább szervizbe vinni.

    Nem lehet ekkor eltérést alátétettel elcsalni! Valószínű a mester ember is azért metszette meg ferdén, mert a motor mellett halasva nehéz belőni pontosan a tengelyközepet.. Nincs más megoldás, le kell engedni az olajat, lecsavarozni az olajdeknit, lepucolni teljesen, majd elvinni egy arra alkalmas műhelybe! Ahol van a a precíz, pontos befogatásra, majd fúrűsra és metszésre megfelelő eszközük. Aztán felfúratni először még nagyobbra 100% merőleges pontossággal az alátét fogadó síkra, és újra menetet metszeni bele, majd új, nagyobb csavar ismét.
    Minden más megoldás csak gányolás és tákolás..

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz KoVee84 #106954 üzenetére

    Haha, látom akkor neked is van ebben tapasztalatod. :D
    Valamikor kétezres évek elején én is kaptam édesanyámtól egy Honda Lead koppintást, egészen konkrétan Sundiro néven futott itthon, pontosan így nézett ki...
    Amíg a gazdag szülők gyerekei már ekkor menő japán 50-esekkel futkoztak, addig én ezzel próbálkoztam eljutni A-ból B-be. Nagyjából minden 2. alkalommal sikerült is. :D Hányszor de hányszor kellett tolnom, atya ég. A karburátorját szerintem legalább 40x szedtem szét, fúratva is volt a henger legalább 3x, utána bírt 1-2000km-t, aztán megragadt újra. A Végén már bontott komplett 3KJ Jog blokkot raktam bele, h na majd azzal legalább megbízható lesz. Igen ám, de kínai járműgyártás alap szellemisége természetesen nem hagyta, h így _működjön_, az elektonkiával nem akart egyszerűen együttműködni, bizonyos fordulatnál folyton lebökött, elgyengült.. végül ingyen odaadtam az egész szarkupacot a czigányoknak.
    Kb. ekkor fogalmazódott meg bennem az, h ha a minőségre nem telik majd dolgozó emberként, akkor inkább nem veszek addig semmit.
    Ezt vallom is a mai napig.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz julius75 #106964 üzenetére

    Légyszi ne!
    Ez barkács, gányolás, tákolás! Az olajleeresztő csavarnak nem a meneténél kell tömítenie.. hanem maga a réz alátét tömít. Ebből fakadón ne a menetnél akarjon tömíteni..
    Gondolom te sem vállalsz garanciát neki arra, h az ott ki fog bírni 6000km-t és mondjuk menet közben egy túra során a hőtágulások, rezonancia okán nem csöpög el belőle az olaj fele és sül be ez által a motor.. Jobb esetben. Rosszabb esetben pedig a hátsó kerékre is kerülhet olaj, amit nyilván nem kell ecsetelni mit fog okozni..
    Ez a megoldás egy indexet tartó csavarnál helytálló, de egy olajleeresztőnél nem. Főleg minden évben 1x eljátszani.. a menet tökéletes zsírtalanítása is esélytelen lesz, hisz nem lehet leengedni az olaj 100%-át, mindig csöpög valamenyi.

    Új dekli, vagy a fent írt módszer. Minden más csak tróger GÁNYOLÁS!

    Sátán44

    OEMparts-on biztos lesz új, de készülj fel az árra..
    Vagy írj valamelyik Suzuki szalonnak, hátha olcsóbb.
    Jofogas, kepesmotor, facebook csoportok. Keress rá a típusra, írj postokat, hátha bont valaki. De sajnos bontott olajteknőt nagyon pici eséllyel fogsz találni. Ezt 99%-ban blokkal együtt szokták eladni.
    De ne csüggedj. Ha normális műhelyt találsz, ezt pikk megcsinálják jóra! Addig viszont el ne hozd, míg ott a helyszínen nem tekered bele a csavart egy alátéttel, nyomatékkal meghúzva. Majd szépen öntsd fel vízzel és nézd h ereszt-e.

    Ahányszor akarod. A leeresztéstől nem lesz semmi baja. Csak mindig tiszta edénybe engedd le és töltd át zárható flakonba.

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz julius75 #106968 üzenetére

    Ettől én még nem hiszek benne, egy olajleeresztőcsavarnál meg pláne.
    Csinálja mindenki kedve szerint a probléma elhárítást, adott esetben kenceficélje minden alkalomkor az olajleeresztő csavart, és próbálja meg maximálisan zsírtalanítani a dekliben lévő menetet..

    Sátán44

    Ok, akkor a fenti része nem rád vonatkozik. :)

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz KrAt #106988 üzenetére

    Jaja, de ezt otthon megoldja ő is. Flex és ráspoly, de a legdurvább, h harapja a forgácsot... Pikk pakk jó lesz.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Geresics #107007 üzenetére

    "..pestiek, nem beszélem én ez ő nyelvüket"

    Az inkább egy béjemwés. :D 99%-uk vidéken is ilyen. Előzékennyel én még nem találkoztam.

    csoki46

    Hm, tényleg furcsa. De nem lehet h csak az optik torzít? Vagy éppen az optika torzításának utólagos javításától tűnik olyannak, mint ha pont ellenkező irányba csámpásodna a két kormányvég? :D

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz baboss #107052 üzenetére

    Aqrva, ügyes, azért dönti rendesen azt a pályagépet. Látszik h feltartod. ;] :))

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz -Mike- #107040 üzenetére

    Igen, ez 2009-es 1.2-es.

    Ezt a balfaxt komolyan.. a legmedöbbentőbb a videóben, ha megnézitek az időt, az rendben van, h relatív a motoros féktávján belül kanyarodik be a Swift elé ( ha nagyobb tempóval kanyarodik szvsz nincs ütközés. Nyilván akkor is szabálytalan, de nincs ütközés és talán a motoros fékkel ki tudja védeni..) . De a hülye fax ahogy észreveszi a motort, nem visszarántja a kormányt, vagy éppen padlógázt ad, hanem MEGÁLL a szembe sáv gyakorlatilag teljes terjedelmét elfoglalva! Az ütközésig 2,5 -3 másodperc telik el úgy, h a Swift csak ott áll a sáv közepén. Mintha ölni akarna direkt.. Döbbenet h vezethet valaki ilyen szellemi állapotban.

    Sok esetben igaz az az állítás, h motoros részről is megfelelő vezetés-technikával, tudással, rutinnal, 1-1 hasonló szitu elkerülhető, de ez nem az a helyzet volt. A videó felvételen is tökéletesen látszik az elején, messziről az út JOBB szélén (!!!!!QRVA NAGY HIBA!!!!!!!, ez nem egy Babetta baszki, be kell állni minimum SÁVKÖZÉPRE!) közeledő FEHÉR 1.2-es. A becsapódás erejéből levonható szerintem, h a motoros már észlelte annak az opcióját, h bevág elé a Swift.. Ezért tippem szerint a becsapódás előtt 70-nél már nem ment többel, ütközéskor 40-50 kb.
    Itt hoznám fel jelen eset kapcsán a motoros védelmére a kikerülés lehetőségét. Tehát, a motoros tempójából már látni lehetett szvsz, h figyelembe vette azt, h be fog vágni elé a Swift. Csak h, ebben a szituban te is, én is és valszeg ő is azt hitte h teli gázzal elhúz a pitsába.. és egy jót anyázva, nagyot fékezve, megússza a balesetet. De mint ahogy fent is írtam, az idióta balfaxa MEGÁLLT a sávban! Ennyi idő alatt, utassal, dobozzal megpakolva, 280kg-s motorral már nem lehet kikerülő manővert végezni. Pláne az út JOBB oldalán haladva, arra számítva végig, h az autó ugyanúgy jobbra fog lemenni, tehát az a menekülő út elviekben kizárva (Max. ha előre tudja h megáll az autó a sáv közepén.. de ennek 1% az esélye és arra kevés az idő, h ezt felfogd és a szerint cselekejd...).
    A motoros iszonyú jobbratartása miatt arra meg nem volt esély sem, h "előzve", balról próbálja meg kikerülni..
    Ha már konklúzió. Az ilyen szintű jobbra tartást iszonyú gyorsan el kell felejteni Hiába tanítja ezt a 100 éves KRESZ, ez a gyakorlatban ekkora motorral ÉLETVESZÉLYES közlekedési hajlam!
    Azt hiszi sok vak hülye h állsz, vagy csak gurulsz, vagy csak valami "kismotor" 40-nel.. noh meg sokkal nagyobb a háttérkörnyezetbe való "beleolvadás" hajlama.. Sokkal nagyobb eséllyel fognak szembeelőzni..
    És ha netán valaki utolér, sokkal nagyobb eséllyel próbánl meg előzni, letolni.
    Másik, én évek óta minden motoromban azonnal cserélem az izzót. Vagy xenon, vagy 5-6000K árnyalatú, kékes izzó. Ezzel szó szerint vág. Nem vakít, mielőtt valaki ezt hozza fel, mert be van állítva, csak szimplán sokkal kontrasztosabb, más színű, feltűnőbb, nem szokványos fényt ad. Így sokkal nagyobb az esélye annak, h az ilyen gyilkos hajlamú idióták is észrevesznek....
    S persze a feltűnő sisak még szintúgy segíthet 1-1 ilyen szituban.

    A végére pedig a legnagyobb közhely. Mindig, mindenki motorozzon úgy, h a közlekedés összes többi résztvevője rá vadászik! Mások agyával, mások helyett kell gondolkodni. Előre. Nem lehet megbízni az úton vad idegenekben! Soha!

    HSM

    "Ez a típus ABS-es... Mégsem tudtak megállni."

    Te voltál a Swift-es?

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Jakab66[hun] #107066 üzenetére

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Jakab66[hun] #107068 üzenetére

    Ez sem ABS-es.. nagyon kemény, h kint ennyi ABS nélkülit eladtak, ráadásul még ebből a 2009-esből is. Itthon maximum az első 2002 körüli példányoknál találni ABS nélkülit, ha hazai akkor mind ABS-es..

    Figyeld a jobb oldali tárcsaféket, onnan állapítható meg legegyszerűbben, h ABS-es-e vagy sem, ugyanis a jobb tárcsa belsejénél van az érzékelő szenzor jeladó kerekeke. Egy fényes ezüst, rovátkázott tányér. Elég jól látszik gyenge minőségű fotókon is:

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    geresics

    Odani', milyen frankó, átfogó enduro gumi tesztet találtam.
    Csak gyorsan futottam át, majd este elolvasom, de a táblázatból az megvolt, h sárban, réten, murván qrva jó a 6Days, viszont a tartóssága gyenge. Na egyelőre ezt tapasztalom én is.

    Nagy faxok ezek a gumi gyártók is... ki is jön a matek amúgy. Ha az utcai motorgumi árát néztem, az 60k körül van, a hátsó. Azok jellemezően elmennek 6-8000-et. Ez pedig 20k és a harmadát tudja (2-2500km). Aztán még azt hittem amikor megvettem az enduro szettet, h legalább 1 valami olcsóbb itt. :D Olcsóbb a frászt..

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Geresics #107074 üzenetére

    Sok eső után gondoltam megyek egyet és kipróbálom milyen is sárban a gumi. :D Jelenetem, a sár kb elillant.. én frankón azt hittem h ennyi eső után minden földút nyakig sár lesz. De rendesen keresnem kellett.
    Ahol találtam saras szakaszt, hát meggyőzött. Meglepően kapaszkodik, sőt, szerintem még jobban megindul, mint a száraz, betonkemény földúton.
    Viszont majdnem volt egy orrabukás. Erdőút keresztőzdés közepében messziről nagy tócsák, vaddisznó nyomok, el is vettem a gázt, olyan 10-15-tel mondom átmegyek rajta. Kiültem hátra, beleraktam az elejét és konkrétan az első tengelyig eltűnt az első kerék... én előrebuktam, motor lefulladt, nagy nehezen megtámasztottam magam, lekászlódtam róla, kézzel kivettem sebességből és jó pár perc alatt kiráncigáltam belőle.. jól meg is húztam a derekam.


    Na, azért most már alakul az endurohoz méltó külső.


    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz vendingo #107122 üzenetére

    :D

    KTM gyárban dolgozik és Honda-t szeretne vásárolni.

    Kell ennél több magyarázat egy "jó" KTM mellé? :D :D :D

    Jakab66

    Egyébként szerintem a topik teljes egésze kíváncsi úgy általánosságban a véleményedre. Szerintem attól, h a valóságot egy nicknév alól, magyarul egy magyar forumba beírod az életbe nem venne téged elő senki..




    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Jakab66[hun] #107133 üzenetére

    Azért nagy fax vagy :D .. idejössz szép csendben, lefutva a naív motorvásárló köröket, aztán kiderül, h olyat csinálsz, olyan infokkal a birtokodba, amire itt mindenki nyálcsorgatva figyel.

    Írj folyamatosan, minden ilyen info jól jön és érdekes. Pláne testközelből.
    Sőt, ha lehet fotóznod, jöhetnek számodra is érdekes akár rossz, akár jó gyári megoldások, stb.


    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Jakab66[hun] #107137 üzenetére

    Nyilván nem így, de valahogy bujtatva célozhattál volna rá. :)

    Nah mind1, amit tudsz fotózni és szabad is csarnokban, vagy bárhol, vagy első kézből értesülsz amúgy is publikálásra kerülő hírekről, történésekről, újdonságokról, tervekről, extrákról, stb..., azokat nyugodtan oszd meg.

    Mike

    Aljas dög! :D

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz KoVee84 #107098 üzenetére

    Na jó, élőben tényleg jobban sárosnak tűnt. :D De most azért sem mostam le.
    Tényleg elengedtem ezt a dolgot a Suzuki-nál.
    Műszakilag legyen csecse, de már azóta a kézvédőmről leverte a logót egy kiálló jó 5-6 cm vastag faág, tükreim full karcosak, meg szerintem jó néhány plusz karc lett az oldalán.. benyúló bokrokat, ágakat egyszerűen nem lehet kikerülni azonnal, mert bukta lesz a vége. Csapából nagyon sok rutin kell h 40-50-nél csak hipp hopp átemelje az ember a motort, így inkább az esést nem kockáztatva, hagyom h végighúzzanak az ágak. :)

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Jakab66[hun] #107146 üzenetére

    Eddig fel sem tűnt, h az osztrák piacon kb. csak ABS nélküli VTEC került forgalomba. Nem értem, komolyan. Még ha a keletnek számító Mo.-n fedezhető fel ez a folyamat, azt mondom oké. ~ 300.000ft kedvezmény itt valszeg nagyobb mértékben meggyőzte volna az új motor vásárlót, h azt vegye. De mondmom, itthon aktívan kell keresni olyan VTEC-et, amin nincs ABS.. Láttam már én is, de vagy korai példány volt, vagy egyértelműen import motor..
    Hozzáteszem pár napja megnéztem neked a hazai VTEC kínálatot, és megmondom őszintén nem láttam olyat, amire érdemes lenne mozdulni, ezért nem is linkeltem semmit.

    Mobile.de? Nem akarsz utazni érte kicsit? Nagy piac, nagyobb eséllyel találsz szépet. Ez nem tűnk rossznak elsőre: [link]
    Az ilyen túrákat amúgy jól meg lehet szervezni. Amikor az 1.2-esért mentünk 3 cimborámmal, kényelmesen, 2 teljes napba szerveztük az egész projektet, megnéztünk egy csomó mindent, jól beqrtunk és még motor is lett. :D

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Jakab66[hun] #107153 üzenetére

    "Dieses Angebot richtet sich ausschließlich an Gewerbetreibende, Wiederverkäufer, Handel, Handwerker, Kaufleute, Exportkunden die dieses Fahrzeug in Ausübung Ihrer Selbständigen Tätigkeit erwerben möchten."

    Valszeg mint magánszemély neked nem adja oda ennyiért (könnyen lehet, h ez a nettó, export ár, tehát te +20% ÁFÁ-ért veheted meg), vagy a fene tudja..
    Egyébként annyira nincs azért ár alatt, németeknél 7500€-tól már találsz új 800-ast. Ami 7000-ért biztosan elhozható. Ráadásul fehérben. :))
    Az új verzió sok mindenben változott, könnyebb, karcsúbb, iszonyú jók a fékei, még jobb futómű, oldalhűtőt megszüntették (ami azért tud meleget tolni), alul elvileg jobban tol, magasabb a kormánypozíció, tehát még kényelmesebb is. Már nincs doboztartó konzollal szarakodás, hanem integrált, "rejtett" doboztartókkal talákozunk, noh meg full led világítás minden téren. Jah és megmaradt ennél is a változó szelepvezérlés. Igaz nem vált olyan feltűnően mint az előd, de a lényeg h azt megtartották, ami szerintem egy erős fűszer..
    Összegezve nyilván technikailag mindenben jobb, tehát a felárért vastagon megkapod a pluszt. Viszont nekem személy szerint a formája nem jön be annyira. De ez tényleg szubjektív vélemény, attól még baromi jó motor és ha belefér a rászánt keretedbe, nyugodtan vehetsz ilyet is.



    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz zgospel #107178 üzenetére

    Azt ne mondd, h az új Triumph-odon már nyikorog mindkettő. :D

    Grafitos zsír amúgy.

    Grillo

    Volvo-ból is van szar konstrukció.. az 1.6, 2.0 PSA motorokkal szereltek pl. ilyenek, de egy kis utánvolvasással könnyen kideríthető, h melyik blokk megbízható.. konkrétan az összes saját fejlesztésű Volvo motor az.
    Mint ahogy Toyota-ból is van hulladék, amit úgy hívnak D4D és DCAT. Mindkét dieselük maga a betegágy..

    Az új Volvo-kkal nincs tapasztalatom, de az S60-am D5 2.4-es diesellel több mint 6 éve hibátlanul szolgál, csak a kötelező szervizek mellett.
    Ennek ellenére pár hónapon belül megválok tőle, és most először a szívemre hallgatva valami olyasmibe ugrok bele, ami bakancslistás volt. V8 benzin.

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Mentolka #107157 üzenetére

    3,5 volt az új ára, ennyi idősen szerintem reális a 7,5-8k euro. Gyanítom azok drágábbak újonnan, ebből fakadóan a használt áruk is magasabb..

    Próbáld ki.. nekem a csuklóm soha nem fájt egyik VFR-em sem, pedig nem vagyok alacsony. Ez ez a csuklófájás szerintem erősen sztereotíp gondolat egy sport-túra gépnél. Ülj rá, menj vele, meg fogsz lepődni, h mennyire kényelmes. Persze relatív, nyilván fotelmotorhoz képest sportosan ülsz rajta, de egy tipikus superbike-hoz képest kényelmes és a csuklót nem bántja.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz #31733248 #107183 üzenetére

    Annak ellenére, h én nagyon csípem a Honda-t, mint brand-et, és nagyon sok kategóriában a legjobb döntésnek tartom, a GS kategóirájában vitathatatlanul a GS a legjobb. Minden más csak egy GS-re hasonlítani akaró próbálkozás.
    Ezt többször leírtam már korábban is.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Geresics #107194 üzenetére

    Mit tudsz róla, amit mi nem? :)

    Tényleg kíváncsi vagyok, problémás, vagy miért kerül többe?

    Mondjuk egyébként abban egyetértünk, h a BMW motorok közül az eddigiek alapján messze a GS-ek a legmegbízhatóbbak.
    Az persze evidens, h a szerviz rezsióradíj attól még a BMW-nél a legmagasabb, viszont azért a GS-ek kiforrottak. Noh meg messze azokba kerül a legtöbb km ha általános felhasználási területet vesszük alapul, tehát valamilyen szinten kötelező is hozniuk a stabil, megbízható működést..

    De nem kell félteni a BMW-t, azért van jó néhány olyan típusuk, ahol behozzák azt a szervizigényt, megbízhatatlansági mutatót, amit a GS-sel elveszítenek... :D

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Geresics #107196 üzenetére

    Így születik az urban legend. :D

    Azért ez nettó fasság.. konkrétan ki az a madár, aki a Honda-tól rendel akksit, vagy a BMW-től. Hagyjuk már.
    De számomra az is hihetetlen, h bérbeadó csak gyári helyről vásárolhat alkatrészt.. most ki a fene ellenőrizné ezt. Meg egy akkumulátor, mi a búbánatot befolyásol, h 4x-es áron a márkaszerviztől szerzi be ugyanazt az Exide akksit, amit neten az arukeresen 1/4 annyiért vehet meg bele. Ugyanez igaz a motorolajra, olajszűrőre és légszűrőre stb.

    Ezzel nem győztél meg. Sőt, erre alapzoni ilyen kijelentést, azért merész.

    Azt hittem már valamilyen megbízhatósági mutatóval rendelkezel, vagy szimplán kibukott valami típushiba, amit nem ismenrek el gariban és a felhasználóval fizettetik meg. Jah bocs, ez a BMW stratégiája (kardáncserék..). :D

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Jakab66[hun] #107214 üzenetére

    Láttam, de ez biztos az én fétisem, viszont én mindig, mindenből csak 100% gyárit veszek. Ugyanis az a tapasztalatom, h nagyon nagyon ritka az, amikor valaki nekiáll módosítgatni, "extrázni" ezt azt, akkor minőségi munkát csinál.. tehát aki ilyen szinten szeret autót, motort "átalakítani", az az esetek nagy részében kontár. S, ugyanilyen hozzáállással szervizeli és áll a motorhoz.

    A 100% gyári az 100% gyári.

    Más kérdés, h van olyan motor ami átalakítva jó, de azt meg én magam szeretem csinálni, mer tudom mi az elvárásom és azzal is tisztában vagyok (mindenféle nagyképűség nélkül :D ), h ezt senki nem tudná úgy kivitelezni, ahogy én is tervezem és megcsinálom végül. Ez van, mindenkinek van beütése, nekem ez az egyik. :)

    _

    Ma ismét kimentem veretni.

    Nem tolom már premier plánbe, mert szétblogolom vele a topikot, úgyhogy csak linkesítve: [link]

    Ennél jobban már tényleg nem tudom összesarazni. Volt vagy 10 mm eső tegnap megint. Kúszott mászott, rendesen a csuklóimban van "izomláz" vagy a franc tudja, de fájnak. Combom, alkarom szintúgy érzem, iszonyú meló ezen kidolgozni minden megcsúszást, gördöt, de qrva jó. :)

    Viszont, mégiscsak így tisztán az igazi. :)

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz zgospel #107224 üzenetére

    Sonax cuccokkal nekem nincsenek túl jó tapasztalaim..
    Elég régóta Autoglym termékeket használok, nekem bevált. De valamilyen frankó kerámiabevonaton nagyon agyalok. A legkomolyabban az védi a fényezést.


    Gaboman

    94km-t raktam bele, 90%-ban tócsákkal teli, sáros úton, erdőben, 41 km/h-s átlaggal zárva comupter szerint.
    Tehát nem kell mondjam, ami szembe jött, azon átmentem. Valszeg a sok tócsa lemosta. :D

    geresics

    A gumi amúgy attól függetlenül, h nagyon hamar el fog fogyni, azért jó. Saras részen is szépen betapad, kanyarban csak nagyon felázott részen tudom keresztbe rakni a hátulját, máshol frankón kapaszkodik.
    A sarat pedig szépen kiszórja magából. Nyilván olyan szakaszon, ahol lehet nagyobb tempót menni.
    Persze a kitaposott csapa szárazon és sárosan is a legnagyobb veszély. Legalábbis eddig minden para szituációm így keletkezett. Az egyensúlyom már a csapán kívül volt, de a motor első kereke csak ment egyenesen benne tovább miközben folyamat próbálom kikormányozni... Vagy jobb esetben az első kerék átugik, de a hátsó nem, így pár métert keresztbemotorozva, két lábbal kalimpálva, próbálok nem elesni.
    De gondolom ilyen szituban a legdurább, legbütykösebb cross gumi is megvezetődik..

    Cimborám hülyült bele most a DJI Mavic Air-be, Vattás videói nyomán. Állítólag baromi jól tudja a követő funkciót, legalábbis ezzel érvelt legutóbb. Szal', lehet lassan lesz majd valamilyen látványos, és egyben mókás kezdő, amatőrködő anyag. :D



    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz vlevi #107243 üzenetére

    Elmehettek a pitsába. Mindannyian! :D Többet nem teszek be offroad képet. Azért se! :D

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Archer #107329 üzenetére

    Amikor elhatároztam, h lecserélem a 800-ast, nagyjából 1 évig figyeltem a hazai 1.2-es piacot. Épkézláb darabot nem árultak, csak már akkor is a relatív sokat futott, első generációs, 2009-es példányokat, így maradt a német piac.

    Ha tetszik a gép, akkor szvsz hozz be egyet kintről.
    Viszont vásár előtt mindenképpen próbáld ki mindkettőt, ennyi rugózást azért mindenképpen megér.. Hisz tűz és víz a két motor. Míg a VFR egy sportos túragőzös, nagy erővel, nagy nyomatékkal, sportos üléspozícióval, addig a GS egy csúcs túra-enduro. Nyilván ott is van erő, sokkal kényelmesebb és azokkal is lehet tempósan motorozni, de totál más világ, más felhasználói igényekre szabva.

    A szebb, kis km-es példányok 7-8k €-tól indulnak kint is. A facelift verziók pedig 10k környéke (itt már van kipörgésgátló pl.)

    Blokkcseréről én sehol nem olvastam.. ennek oka származhat egy komolyabb balesetből is. Elég széles mindkét felén a dekli, így nagy bukfencnél hamar beszakadhat és a belső elemek ütödése által károsodhatnak a forgó alkatrészek annyira, h hamar gazdaságtalan a javítás.





    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Geresics #107358 üzenetére

    Azért nem nagy mutatvány kicserélni, gyártani adaptert, vagy rábarkácsolni masszívan kb bármilyen gps tartót. :)
    De az is biztos, h a gyári GPS helyek mindig a gyári (nyilván amelyik márkával leszerződnek, ez motoroknál jellemzően a Garmin) GPS-ekre vannak szabva. Multifunkcionális gyári megoldást még nem láttam.. hisz akkor ingyé dolgoztak az egészen. Azt vesz rá az ember amit akar, így meg a kevésbé megszállottak jó része rá van kényszerítve, h x-elje a rendelőlapon a gyárit 350.000-ért.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    ..azért nem utáltok, ugye? :B

    Csak azért nem off, mert ez egy rendszámos motor. 15 kW!:))

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Geresics #107384 üzenetére

    Hja, de azért jóvót. :)

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Gaboman #107415 üzenetére

    Frankó lehetett.
    Nálunk 100 mm eső volt.. 6-7 napig esett folyamatosan, úgyhogy elengedtem a hétvégét. Talán most hétvégére szárad valamennyit, bár hét elejére ide is mondja végig. Persze amúgy a full száraz terep sem a legideálisabb, főleg amikor iszonyúan porzik minden.
    A kettő közti állapot a legfaxább. Amikor van egy kis eső, elveri a port, de a felső 1 cm talajréteg nedves. Ilyenkor frankón kapaszkodik, de még az eleje irányítható marad és por sincs.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Geresics #107426 üzenetére

    Ha már hazai enduro futam, mi az erzbergrodeo-n agyalunk, h elmegyünk. Persze autóval, most hétvégén lesz az is. Yt-on néztünk már jó néhány ott készült videót. Elképsztő terep és futamok. :D
    [link]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz vendingo #107449 üzenetére

    De ez még félkész. :)

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz mm89 #107503 üzenetére

    ..hát, ez olyan igazi régi kukásautó narancssárga szín. :D Nem KTM narancs. :D

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    Bakker, ma elmentünk egyet cimborámmal, a szokásos ismeretlen terepet felfedezni. Beértünk egy bozótosba, ment végig a dupla csapás út, mellette 1-2 kiskert.. (nem lakóövezet, nem term.védelmi és magánterület sem volt kint sehol), egyszercsak elfogyott a két csapa, lett belőle 1. Plusz egy fahíd, kb. 2x 20 cm magas fokokkal. Látszott h folyamat járnak erre endurosok, a nyomokból és abból h a fokoknál a közepe törmelékdarabokkal hellyel közzel fel volt töltve.
    Átvergődtük rajta magunkat, cimborám ment elől, közvetlenül a híd után jött egy kereszteződés, amit nem lehetett belátni. Srác fékez, elnéz balra jobbra, és látom h többször visszanéz balra, majd qrva nagy gázzal húz tovább egyenesen a földúton. Megyek én is utána, elveszem a gázt, elnézek ugyanúgy balra jobbra, egyszercsak látom, h balról egy kb 60 körüli fazon tőlem úgy 15 méterre alsógatyába, papucsba, trikóba egy qrva nagy kapával legyez a levegőbe, másik kezével integet, habzik a szája és futva felém tart. :D
    Visszaintegettem neki én is.. de inkább a nagy gázt választottam szintúgy. :D

    De h mi a búbánatos baja lehetett.. nyilván nem hallottam h miről szeretne meggyőzni, de még csak nem is mentünk nagy gázzal itt.
    Szal' nem tudtam hova tenni, de azért kicsit irigyeltem is, h ilyen mértékben nyugodt életet él, h a feszkót keresnie kell.

    ui.
    Cimborám szerint csak azt akarta h várjuk meg, csatlakozna a további szakaszra ő is a motorjával. :))

    Épülő M85:

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Polemius #107567 üzenetére

    Legutóbb 2020 végét olvastam talán valamerre. De inkább én megtolnám + 1,5 évvel. :)

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz #45302528 #107584 üzenetére

    Forgalomba helyezés, reg.adó szinte soha nincs benne ilyenkor az árakban!

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Geresics #107570 üzenetére

    Jah, cross csiszmába, amikor letámasztottam, mérgembe belerúgtam vas orrával egyet a földbe, h valami jele legyen a használatnak. :D
    Nem tehetek róla, h egyszerűen ilyen anti-sár motor a DR-Z. :)


    Gaboman

    Kint a kertbe a mérő, 97 mm volt benne.
    Az viszont számomra is hihetetlen, h akár 1-1 napnyi jó idő is milyen mértékben felszárít azonnal mindent (meg persze a talaj is pikk elszívja..)
    Ezért jó általában átlagos eső után 4-5 órával kimenni veretni. A víz nagy része eltűnik, de cserébe a port megköti és a levegő is kellemesen lehűl.

    Ma pont ilyen nap volt, egy kis zápor után cimborámmal kivittük az RZR-t. Ez másodjára is kibszott állat brutál durva. :D
    Földúton még a DR-Z-vel sem mentem 100-zal.. 0-ról meg úgy gyorsul, h az ember ottfelejti az agyát. Nem hiába, 1000-es 2 hengeres motor, turboval megfújva, CVT váltóval.
    Rég féltem valamiben így.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz #45302528 #107591 üzenetére

    Menj be személyesen. Ha komoly a szándék MINDEN kereskedő kompromisszumkész és fognak adni egyedi árat, kedvezményeket.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Gaboman #107593 üzenetére

    Egyszer próbáld ki, először én is ezt gondoltam. Ajkán van egy képviselet.
    Nem érzed a 700kg-t. Mondom, tényleg brutál. 2 személy alatt is bármilyen tartományban úgy kitör, h az ember feje sisakostul préselődik a fejtámlának. 4 kerékhajtást kapcsolva meg még inkább fokozódik a gyorsulás élménye, hisz úgy kapaszkodik mindenhol és nem tud elpörögni a hátulja akár 70-80-nál is földúton.
    Nyilvánvaló h olyan helyre való, ahol van 2 csapa. Ösvény felejtős, de ahol a traktor elmegy, tehát van kitaposott 2 nyom, oda ezzel is bemész bármilyen terepviszonyok mellett.
    45 cm a rugóút, elől hátul FOX gátlók. Vagy 20 fokozatban állítható a csillapítás, plusz az előfeszítés is tekerhető vagy 10 cm-es tartományban. Ha jól be van állítva, az életbe nem üt fel.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz -Mosquito- #107637 üzenetére

    Váó, ez mennyire durva cucc!
    ..főleg egy lassan papírnehezéknek használható mobilhoz. ;]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Jakab66[hun] #107650 üzenetére

    Kipróbáltad már, vagy csak ráültél?

    Nézd, én 187 körül vagyok, 100kg. Nem az a tipikusan sportmotoros alkat, aki rágyömöszöli magát egy olyan gépre, amin hasalni kell és kb. guggolni, tehát azt gondolom, h meg tudom állapítani objekítven h egy sport-túra gép kényelmes-e vagy sem.
    A 800-as VFR a maga kategóriájában egy kényelmes motor! Soha nem fájt a csuklóm, sem a térdem, egyedül néha fenék/csípő tájt éreztem némi zsibbadást, de ez is jellemzően 4-500km-es etapok vége felé és állítólag a zselés ülés ezt is megoldja (addig már nem jutottam el, mert eladtam végül tavaly).
    Persze az is tény, h egy túramotor vagy egy magasabb építésű, csőkormányos gép még kényelmesebb. De az már más stílus, más forma.

    Nem ismerem töviről hegyére a Triumph-okat, annyi általánosságban lejött, h már jók, kiforrottak, megbízhatóak. Nagyon mellényúlni, mint márka, szvsz már nem lehet velük. Ettől függetlenül én nyíltan vállalom, h inkább japán párti vagyok. Túl pörgős életet élek, h még ilyen téren is esetleges kockázatot vállaljak. :)

    Viszont ez lehet az én fasságom, de az ilyen összvér megoldásokat soha nem szerettem semmiből.
    A Tiger 1050 is egy tipikusan minden stílust ötvöző, a gyártó szerint mindenre alkalmas, de szerintem semmire igazán jó motor. Tehát mindenhol kompromisszumokat igényel. Magas a súlypontja, hosszú az első villa, így igazán jó döntögetésre nem jó, túraendurúnak viszont alacsony a blokk, futómű is máshogy hangolt, rövidebb rugóutakkal, így arra sem az igazi. Max túrázni, de kifejezetten túrázni van jobb és kényelmesebb alternatíva.. és szerintem egyszerűen nem is szép, de ez szubjektív. :)

    Döntsd el először, h milyen stílusú motort szeretnél és ténylegesen mik az elvárásaid . Ha távol áll tőled a sport túra vonal és tényleg kényelmesebben akarsz utazni, de kell a 2 személyhez az erő, vagy a dobozolhatóság, az FZ1-S is remek alternatíva.



    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Khaosz55 #107673 üzenetére

    DID nekem bevált, cimboráimnak is az volt kb. mindig minden motoron.


    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • runner 125

    nagyúr

    válasz etnies #107698 üzenetére

    Amúgy igen, hamar bele lehet szeretni a túraendurózásba, nem vitatom.

    Sőt, azt sem, h sokkal felhasználóbarátabb egy túraenduro.
    Viszont szerintem ez sok esetben egyszerűen egyéni preferencia kérdése.
    Ha valaki szereti a böszme erőt, nagy nyomatékot, szeret tempózni, kanyarogni, a jó futóművet és szereti ha pályatempó környékén is van erőtartalék a motorban, akkor nehezen fog átülni egy túraendurora. Sőt, talán a korosztály is behatárolja. 30 környékén inkább sport / sport túrázik a többség. 40-50-60 körül pedig általánosságban győz a kényelmi faktor az emberekben.

    Néha én is szemezem a GS-sel, de felborulni a családi béke, ha ideoznék még egy motort. :D
    Márpedig a VFR örök, a DR-Z szintúgy és a robogót sem adnám semmiért.
    Amúgy Angliában szeretnél kecót? Bár, most itthon sem túl rózsás a helyzet építőipari fronton..

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák