-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Something_ #83397 üzenetére
Nem volt igazan jo.
Tobb problema is felmerult.
A munkahengerem elkezdte ereszteni a fekfolyadekot, a tarcsara, gazbovdenem pedig ... Nem volt jo. Hosszu lenne elmondani.
Domino nagygazkart probaltam ki, meg a szivooldalon neztem meg, mivan ha visszarakom a legszurodobozt, de mindenfele zajcsillapitoelem nelkul, lecsonkolva. Ez ha nem jol fuvokazom, akar szarul is elsulhet.
Hat ereje meg mindig van, szerintem jobban viselkedik tobb ponton, de viszem padra nyaron, ezzel a fedoneven "szar szetuppal" .
(Generalozni kene, igy akkor keramia csapagyakat kap, illetve eggyurus dugattyut es meg jopar dolgot, ezert az mar nem szar szetup lesz)
felveszem kerekre konnyen kover indulasnal. Az mondjuk jo.
A 8 eves slickeket ideje lenne lecserelni, mert 12 fokban nem tapad jol, () a fektarcsa viszont szepen elfustolte az olajat, onnantol fekem is volt. A pleximrol eltunt az antifog. Svajcban meg megvolt oktoberben, akkor hoztam haza egyik kedves ismerosom motorjat.
Hat most kurvara nem volt meg, nem lattam semmit. Vagy kinyitottam a plexit, amit a celegyenesben a menetszel lebaszott, vagy nem lattam. A palyat ismerem, mint a tenyeremet, szoval nem volt para.
Aztan az utolso fel oraban meg akartam nyomni, es megint elfelejtettem, hogy 12 fok van, es meg mindig nincs gumimelegitom. Meg leginkabb turelmetlen voltam. Egy jobbosban eldobtam. El kell hinni hogy tapad, en elhittem. Aztan kicsit nagy gazt adtam, es az elejen nem volt eleg suly, el is ment az elso kerek. Klasszik kicsuszas. Anyagi kar 1.1 euro.
(Ennyiert rendeltem senkinek nem kello hupililara eloxalt utangyartott fekkart, ami raktaron ragadt) felraktam egy buzisabb szinut, ugyancsak 1.1 eurosat, es mentem tovabb. Van meg belole 4 darab. Ennyi volt osszesen a holland raktarban. En kipucoltam.Szoval alapvetoen foglalkozni kell a motororral nagyon sokat, hogy elvezni lehessen ezeket a palyanapokat.
Jah, egy rgv 250 eset leeloztem. Patent -
Topiccsendőr
addikt
Jo sok eso esett puncikaim
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
CyberPunk666 #83375 üzenetére
Ma
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mike- #83372 üzenetére
Bukosisak fel-levetele meg nem volt, bar plexipucolas mar igen. Esetleg teljesen hetkoznapi dolgokrol is lehetne szo, mint pl a motoron miert fuj a szel mindig, vagy hogyan szokta leallitani a motorjat a forumlako. Ezekbol a teljesen fasz temakbol osszejohet nehany verre meno vita.
-
Topiccsendőr
addikt
De ket auto kozott barmelyik hulye el tud menni, nem ertem, hogy erzi magat azonnal ghostridernek, barki ettol, hogy sajat magara kicsapja.
Azt is felrakhatna, hogy mit evett tegnap ebedre, vagy hogy 3 kawa kozul egyszerre inditva melyik ejti elobb az alapjaratot. Egy kis ertelmetlen akkumeregetes meg, es teljes lesz az orom.
Esetleg instara a reggelit, egy er foto, aztan nap vegere egy multimetert mittomen 12,5 V al, alatta meg kommentbe valami megfejthetetlen, osszefuggestelen mondat, amit csak az ert, aki irta.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
FIREBLADE78 #83319 üzenetére
En olcson atveveszem
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
StoneBridge #83312 üzenetére
Holnap
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
CyberPunk666 #83177 üzenetére
Ha penteken szaraz 8 fok lesz, az mar a teljesen motorozhato tartomany kakucson.
Ha esni fog, az mar enduros ido. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
korpicschess #83143 üzenetére
Nem tudom, milyen teszt irja, de az ilyesfajta gumi terepre egy szar. Probaltam, kb az elso masodpercekben eltomodik, tenyleg egy kompromisszum.
Gondolom eleve eldontott kerdes volt, csak azert irtad forumra, hogy raerositsenek
Ilyenkor sztm ne is tedd fel a kerdest, mert nem az.
Ha azt akarod megvenni, akkor tiszta sor, vedd meg.Ez minarelli blokk. Majd minden 49 ccm es motorban ez van.
Aprilia, beta, derbi, rieju, yamaha, stb.Ha folyik, karmantyuval van baja, vagy reztomitogyuruvel a fekcsoveknel. Felujitokeszletet tudsz barhol venni. Ne vegyel bontott alkatreszt ebben az esetben.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
korpicschess #83132 üzenetére
Ez nem igazan terepgumi, az atmenet a legalis utcai hasznalat es a terep hasznalhatosagnal az a pirelli rallycross es az ilyen tipusu gumik. (Mindegyik gyarto gyart ilyesmit, nem konkret markat ajanlok) Nem biztos, h gyartanak smkp hoz, bar am6 al szerelt smkp kon szokott hasonlo lenni.
Hatso fofekhengert bontobol, jofogasrol vegyel, sosem szokott baja lenni, ezert nincs ara. Ha tomitessel van baj, akkor felujitokeszletet vegyel, mert a bontott ugyanugy szar.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #82958 üzenetére
Ha valami stilusos es szep...
Ez nagyon-nagyon messzire vezet.Menjunk vissza a reneszanszig, amikor az emberek felszisszentek, ha nem fotoszeru festmenyt lattak meztelen, homoszexualis, joltaplalt puttokkal, akik epp nem kurtak egymassal a keresztrefeszitett jezus mellett? Akkor az volt a szep.
Vagy andy warhol, basquiat. Eleg meredek dolgok voltak szepek akkoriban.Egy jo pelda: En inkabb megyek egy tw 125 el, vagy van van 125 el, ybr, vagy cbr helyett, meg akkor is, ha az elobb emlitett motorokhoz csak egy gumigyar gyart abroncsot, gyenge, olyan, mintha nyakcsapagyas lenne a motor, annyira elbaszott a gumimeret, holott homokos tengerpart sincs a kozelemben, hogy lefullaszam abban, egy gavaller indulasnal figyelmen kivul hagyott nem cv karbi miatt. Inkabb, mint egy hetkoznapi unalmas motorra raulni.
Raerek egy mindennapi a bol b be motorra rarohadni, ha mondjuk napkitores lenne, vagy az oroszok, kina es eszak korea elnyom par atomot. Addig a hasznalhatosag nalam nem a legfobb szempont, (mindig is sportmotorjaim voltak) plane nem olyan motornal, amit keprol nezegetek.
Mert az is eleg messzire vezet, hogy milyen felesleges dolgok vannak a vilagban...
Egyszeruen ahany ember, annyi izles. Nem tudod megmondani, hogy mi a szep. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #82952 üzenetére
Izlesrol teljesen feles vitatkozni.
De latom nem te leszel a motorepito egyhaz fopapja
Barmilyen belinkelt atepitett motornal mar habzik a szad(nem mintha ez a hornet tetszene nekem, de annyira nem veszes)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #82949 üzenetére
Sclambler.
Van offroad mindenbol...
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #82894 üzenetére
Bazmeg az ilyen embereket sosem ertettem. Eros Zsolt levagatta a labat, hogy ne kelljen eveket rehabilitalodnia, es minel elobb hegyet tudjon maszni.
Kb mintha aznl ilyen ember azt mondana, hogy ne nagyon vegyel levegot, mert az elet art.
Costa doktorrol nem hallottak ezek meg... -
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #82890 üzenetére
Mik a karok?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #82885 üzenetére
En kb 20. an jovok haza, 20-22 ig valamelyik nap tervezek kimenni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Primary92 #82863 üzenetére
Szakmai szemmel nezve a hirdetest a laikus emberek kisse egyszerubb, feluletesebb ertekrendszere tunik fel elsokent.
Szerintem kurvasokat ir feleslegesen.Repsol olajat hasznalt. Ez csak egy marka. Arsavtol fuggoen a repsolnak is vannak jo es kevesbe jo olajai. Az, hogy feature kent irja, hogy repsol van benne, ezzel az informacioval nem tudunk mit kezdeni. ugyanolyan, amikor valaki megkerdezi, hogy a motul olaj jo-e.
Brembo fekbetet...
Ugyanez.
Annyi kulonbseggel, hogy tura hasznalatnal eszrevehetetlen a kulonbseg egy organic es egy verseny betet kozott.Allagmegorzes soran rakoltott penz.
Alap, hogy ez ra legyen koltve, nem lehet kifizetettni egy hasznalt motornal a vevovel, nem lehet beepiteni az arba.Csak akkor hoznam fel, ha bizonyitani tudom szamlakkal.
Amugy, ha ez nincs keznel, sztorizgathatunk a motor mellett ilyesmirol, de en ugy tekintem, mintha meg sem tortent volna.A motor allapotat nem lehet megitelni csupan a hirdetes szovegerol.
Csak vizsgalattal, ott helyben.amugy a szoveg alapjan egy hobbi motoros, aki sztereotipiakon keresztul eli a motorozas karbantartas reszet, mivel sokat turazik, nagy valoszinuseggel nem egy kereken l, ezert a motor nem kapott eddig nagy terhelest, bar eleg furcsa az alacsony km szam. De nem egy delsved nepper, az fix.
-
Topiccsendőr
addikt
„Inzwischen sind diese Anbauteile der zweithäufigste Grund bei den technischen Beanstandungen und der Untersagung der Weiterfahrt aus Sicherheitsgründen“, berichtet der Motorrad-Polizist. Auch bei einem jungen Yamaha FZR-Fahrer war das der Fall. Doch der konterte: „Ich hab mir schon gedacht, dass es eines Tages Ärger deswegen geben würde, deshalb habe ich die Originalteile immer dabei.“
Igazi felkeszult
A cikket termeszetesen penzert lehet megnezni...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Chrys_ #82792 üzenetére
Motorrad cikkben azt irta, hogy de, mivel tudjak a nemetek, hogy tilos kinai szart rakni ra. Van naluk gyari. (A cikkben legalabbis ez a pelda volt) de valoszinusitem, hogy ritka jelenseg.
Asszem megvan valahol a cikk, belinkelem, ott a meretpontatlansagokat is megvizsgaltak, es meg par dolgot, kidolgozas az eredetihez kepest, stb -
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #82775 üzenetére
Aah, itt nemetorszagban az utangyartott ketujjas fekkart is leszerelteti veled a rendor, ha nincs abe papirod rola - es a kinai olcso szarok azert olcsok, mert nincs abe papir -
magyarorszagon nagyobb a szabadsag, de veszelyesebb is az elet -
Topiccsendőr
addikt
válasz
zgospel #82764 üzenetére
Tobb kerdes is felmerul bennem a cikk kapcsan.
A kozepso savban a hasznos gumifelulet kisebb lesz...
Es? A feluleti nyomas meg nagyobb annak aranyaban, mekkora a felulet eppen. Erre nem fognek semmilyen fekhatas valtozast. Sem tapadast. Alap fizika...
A tobbi reszben pedig igen nagy atfedes van a gumikeverek es minden egyeb tulajdonsaggal, de van olyan gumi, ami a rairt meretek ellenere nagyobb annal peldaul.Es ertem, hogy hulyebiztosra akarjak megirni a cikket, hogy senki ne olje meg magat, de megint atgondolatlan frazisokat tanultak meg az iskolaban, de nincsenek tisztaban a konkret gumi mukodesevel.
En sem. De nekem nem lett bajom semmifele gumimeret cseretol, es utcara biztos nem is cserelnek, marcsak azert sem, mert a biztosito nem gondolnam, hogy fizet, ha eszreveszik egy baleset kapcsan...
De latszik, hogy a tovabbkepzesen szepen megtanultak gondolkodas nelkul a tananyagot...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
CyberPunk666 #82685 üzenetére
Nem tudom.
Sosem foglalkoztam ennyit ilyenekkel, csak raultem es mentem.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
CyberPunk666 #82682 üzenetére
Hanyszor fujtad?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #82587 üzenetére
Ha most megidezted, kerek neked egy bant
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
SirKero #82590 üzenetére
Ne!
Egesz egyszeruen fel probaltam hivni a figyelmet arra, hogy az hogy x ev utan csak egy y alkatreszt kellett cserelni, nem arul el sok mindent egy tipusrol.
Kellene a km ora allas, a belerakott km, es hogy ez a km milyen terhelessel ment bele.
Tobb adat kell annal, mint amit leirtal.
Az utolso 49 ccm es robogomban 34 000 km volt...
Szamomra 10 000 km ~4 l fogyasztas mellett keves. Ilyen terhelessel siman belemegy 100 000...
Alig van terheles.Csak pontositast kertem, nem azt, hogy ne szolj hozza. Egyszeruen nem lehetett a hszt hasznalni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #82581 üzenetére
Hat 10 000 km nem sok...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
SirKero #82575 üzenetére
Ha egy motor megbizhatosagara vonatkozoan kozlunk adatokat, szerintem az ido nem sok informacioval szolgal.
A megtett km, a vasarlaskor rogzitett km ora allas, es az ez alatti atlagfogyasztasbol valamit le tudunk szurni.
A fgyasztas arrol arulkodik, mekkora terhelest adtunk neki.Mig az evek szama semmit nem er. Pl 3ev alatt mondjuk 3000 km el ne tortenjen mar semmi, semmilyen motorral.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
V.Stryker #82536 üzenetére
Az alapjan a rettento kis minta alapjan, amirol meresi jegyzokonyv van, es amiben hinni tudok, semmit nem lehet kijelenteni
Mivel a hasznalat modja befolyasolja a legjobban az elethosszt, ezert ez a misztikum foldje.
Az meg, hogy keves jo allapotu fut, megintcsak nem a motor minosegerol fog tajekoztatni.
Az 50 ezres tesztnel nagyon jol szerepelt a 2005 os zx 10 pl, ami egy sportmotor, a teszteket is ennek megfeleloen allitottak ossze.
Mobilen a kinalat fele 40 000 km felett jar. A piac nem arazta le durvan ennek ellenere sem. Talan ebbol a tobb osszetevobol valamit spekulalhatunk.Mivel egy markanak tobb tipusa van, a tipusoknak tobb szeriaja, nagyon hullamzo a minoseg. Aki kijelent olyat, hogy az xy marka megbizhato, az egesz egyszeruen tajekozatlan, vagy markabuzi. Konkretizalni kell, melyik szeria, melyik tipus a kiforrott. Nem lehet altalanossagban beszelni.
Tul sok a valtozo. Nem lehet csak markaminosegrol beszelni.
Es a hasznalat modjat nem tudod soha. Barmibe beleraksz 100000 kmt 100 km/h val. Stb. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #82562 üzenetére
Egyedul szoktam motorozni, pakolni nem szoktam, meg tobb napos enduroturanal is egy hatizsakba befert a sutni valo szalonna, az innivalo, kanalgep, es a bankkartyam.
Az ulessel, ulespozicioval semmi bajom. A vibracio meg fordulatszam, motor tipus kerdese, mindenhol mas, ha a hipermilerek elmennek 100 as tempoval kamionokat feltartva, ezt miert nem lehet egy sm el megtenni?Szelvedelem sosem erdekelt. Szerintem egy kaliber egy, hasalos sportmotorral. Mivel en mar mentem ezzel is, meg azzal is, nekem nem tunt ilyesminek, hetkoznap is boven hasznalhato, nem kell valami melle venni. Nem mindenkinek kell egy tehen otthonra
Bar nem tudom ti milyen vilagbajnoksagra felkeszitett kompromisszummentes sm el mentetek
De egy drz re azt mondani hogy kemeny???
A v2 ezresen meg meghalsz ha visszaengeded a gazt. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #82549 üzenetére
De mi a baj az sm el?
Miert ne lehetne barmire hasznalni?
Ha egy sportmotort turazni hasznal valaki, egy sm ugyanaz a kategoria. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Ferdzsoo #82505 üzenetére
Nagyon atveros a nyomatekgorbe alakja. Egy linearis nyomatek gorbet- ami vonal inkabb, nem fogod erosnek erezni. Egy hatbakuros kiskobos sornegyet erosebbnek lehet erezni felul, holott csak szarabb a gorbeje.
Az mindent elarul, amikor ketten mentek ket ilyen kulonbozo motorral, es ugyanugy gyorsul mindketto nyomatekcsucs kozeleben, mert nem huz el egyik sem, megis teljesen mast erzel. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
CyberPunk666 #82494 üzenetére
Melyik sportgepen lehet akkor kibirni fel oranal tobbet?
Mindegyik egykaptafa. (A nemetek ilyenkor szoktak un. Superbikelenker-t felrakni, a nevevel ellentetben ez egy egyenes paraszt kormany, hogy ne keljen annyit hajolni a speed gepeken, es torvenyileg tiltanam) Amelyik meg kenyelmes, az nem sportgep. De mashogy fogalalmaznek. Nem a motor kenyelmetlen, hanem a pilota edzetlen. Egy 120 lovas motorhoz is kell kondi, hogy tempot motorozz, meg 25 loerohoz is. ha ez nem fer bele, szerintem felejtsd el valamelyik szempontot. Pl hogy gyorsan menj eros motorral versenypalyan. Ezt mondjuk eleg konnyu kiszorni. Akkor eleg konyokolni a tankon, es kihuzhatod a faraszto edzeseket, pojacafaktor ugyanugy megvan, letamaszthato barmelyik szorakoztato pont ele.
Nakedeket is nezegeted, eddig azt hittem csak sportmotor jon szamitasba
z1000 nevetseges egy olaszhoz kepest szerintem, oke izlessel nem fogok vitatkozni. Egyebkent az is kicsi motor.
Na mindegy, ez meg nagyon nem koherens. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
LustaDick123 #82478 üzenetére
Hatooo. Nyomatekra huzzak a gyarban...
Geppel csinaljak, nem tudjak elrontani, hulyebiztos. Egyszeruen ez ilyen. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
LustaDick123 #82469 üzenetére
Hat, azert vannak dolgok, amik elofordulnak, pl a heten 2 darab uj 650 es ninjat es egy z1000 esen kellett 1000 km es szervizt csinalnom (probamunka volt kawasaki szalonban)
A feknyereg csavarjai pl lazak voltak mindket 650 esen, es teljesen elment a gazholtjatek, kuplung holtjatek, lancfeszesseg. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
CyberPunk666 #82455 üzenetére
Ah, kiestem a szerepembol.
Ezek csak a sajat izlesuket akarjak raderoltetni.
Hallgas ide:
ducati panigale.Nem lehet szarul kinezni vele!
(Ha meg igen, kit erdekel, a vilag legjobb motorja) -
Topiccsendőr
addikt
válasz
CyberPunk666 #82435 üzenetére
Szerintem ezt a markabuzisagot felejtsd el eloszor is
Mas motor is van.
Aztan ha nagydarab mernok lennek, en a bomost valasztanam.
Egy boxer cup fenyezesben.
Alulrol tol, valtogatni nem nagyon kell, elforgatja a kereket siman, ha kell, nem hatbakur, hanem linearis a nyomatek, igy nem erzed erosnek. Jo hangja van, jo jaraskulturaja, nem japan, hanem kicsit premium minden. Meg ha a kapcsolokat megnezed, kapcsolgatod, ott is. Egyszeruen fasza motor.
Jo vele menni. Sportosnak nevezhetjuk, futomuve szerintem parades.De van rengeteg nagymotor meg. Nezz szet.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
CyberPunk666 #82430 üzenetére
A zx 10 es kb akkora, mint egy hatszazas, azaz azon is hulyen neznel ki. Egyedul a tomcat idejeben nem, az kb zzr 1200 meret, de mar a 05 os evjarat is erosen osszement.
Onnantol meg egyre kisebb.Neked a lentebb emlitett bomos csillagrombolo kellene. Rendeld meg most a birodalomtol, amig a halalcsillag gyartja.
Elonye, hogy szalagkorlat, vasalt betonfal eseten rajzfilmszeruen atlyukasztja a motoros korvonalaval az akadalyt, igy az tovabb tud hajtani, mintha misem tortent volna. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
-Mosquito- #82424 üzenetére
En inkabb attol felnek, hogy olyan magas, hogy elszedul az ember rajta, es nehez
-
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
canniball #82339 üzenetére
Ilyet akkor csinal egy motor, ha ugy mesz ra arra a katyura, hogy intenziven gyorsitasz, ilyenkor el van konnyulve az elso kerek, (egy 300 as ninjanal ez nem tud elofordulni) megdobja az elso kereket, gazvisszavetelnel, amikor visszamegy ra a terheles, es keresztben van - kezdodik a rodeo.
Itt semmilyen tehervaltas nem volt.
Ezert furcsa, hogy hogyan csinalta. -
-
-
Topiccsendőr
addikt
Na nekem ez tul konnyu, elalmosodtam, majd kapcsolja ki valaki a tevet.
Bis morgenMike:
Talalt, sullyedt
Remelem a nok kozott nem volt harom betus, mert nem szeretnek orvoshoz menni -
Topiccsendőr
addikt
Na most kapaszkoggya.
Nalam ezek a szamok:
Aprilia sr-sr ditech
Aprilia area 51
Aprilia mojito custom
Aprilia rx 50
Aprilia scarabeo 50-125
Aprilia leonardo 125
Aprilia Rs 125
Aprilia rsv mille
Bmw r 1150 gs
Bmw r 1200 gs
Bmw r 1200 s
Bmw f 650
Cagiva cocis 50
Cagiva mito 125
Ducati st 4
Ducati monster
Gilera runner 50 purejet
Gilera runner 125
Gilera ice
Honda cbr 1000f
Honda cbr 954
Honda cbr 600 F4i
Honda cbr 600rr
Honda cb 500
Honda vf 500
Honda cbf 600
Honda transalp
Honda cbf 250
Honda Forza 250
Honda lead 125
Honda dio 50
Honda sh 150
Husqvarna wr 125
Jawa babetta 210
Jawa mustang
Kawasaki zxr 250
Kawasaki zxr 400
Kawasaki klx 300
Kawasaki kle 500
Kawasaki zzr 600
Kawasaki z750
Kawasaki z1000
Kawasaki zx9
Kawasaki er6n
Ktm lc4 640
Ktm 690 prestige sm
Ktm 990 superduke
Kymco agility 50
Mz etz 250
Peugeot jetforce
Peugeot zenith
Peugeot satelis 250
Piaggio x7 250 ie
Piaggio x8
Piaggio skipper 150
Piaggio purejet nrg
Piaggio beverly tourer 250 ie
Piaggio vespa et4
Piaggio vespa et2
Piaggio liberty 125
Piaggio mp3
Tatran 125
Simson s 51
Simson schwalbe
Simson star
Suzuki tl 1000s
Suzuki bandit 1200
Suzuki bandit 650
Suzuki sv 650
Suzuki gs 500
Suzuki gsxr 750
Suzuki gsxr 1100
Suzuki drz 400-sm
Suzuki burgman 400
Suzuki adress 100
Suzuki let's
Suzuki ts 50
Suzuki eko
Suzuki choi nori
Yamaha fzr 1000
Yamaha yzf 1000
Yamaha trx 850
Yamaha r6
Yamaha r6r
Yamaha yx radian 600
Yamaha fz1
Yamaha fz6
Yamaha virago 535
Yamaha dragstar 650
Yamaha ttr 600
Yamaha dt 80 125-200
Yamaha xjr 400
Yamaha tw 125
Yamaha ybr 125
Yamaha xt 125
Yamaha gear
Yamaha jog
Yamaha neos
Yamaha aerox
Yamaha vinoEs kifelejtettem nehanyat tuti
(Bocs hogy a robogot is melle irtam, tobbnek latszik)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
CyberPunk666 #82268 üzenetére
A kuplungot egyaltalan nem gyilkolja, a valtovillat, es a 3 fokos elekelest oli a kapcsolokerekek fogaiban.
Ha ez a 3 ° megszunik, kiugrik a fokozat.
Nem nyomatekcsucson valtani barmilyen motorral konnyu. Nyomatekcsucs kozeleben valtani kuplung nelkul nem lehet minden motorral. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
CyberPunk666 #82264 üzenetére
A tobbiekkel ellentetben en azt mondom, az elso motor csak rossz valasztas lehet.
Sztm teljesen mindegy, hogy egy 600 ast, vagy 300 ast raksz le az aszfaltra, es a 300 assal tovabbra is nehezebb elesni.
Es mint mondtam, ha nincsenek akkora erohatasok egy motoron, kezdojent meguszod a kormanycsapkodast, a lowside ot utcan.
Ez egy tanulasi folyamat. Most alakul ki, mit varsz el egy motortol.
En annyiban valtoztattam volna a receptet, hogy egy tanulomotor olcsobb, de nem nagyobb, erosebb.Egyebkent a kethengeres ninja kb azt tudja. Olcso fek, futomu, sok idom. Csak a blokk erosebb.
Egesz nyomatekos, joval kevesebbet kell vele valtogatni (ma mentem egy 17 es modellel) -
Topiccsendőr
addikt
válasz
CyberPunk666 #82224 üzenetére
Egyebkent mire akarod cserelni?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 4 mm alá fogyhat a Galaxy Z Fold7
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Microsoft Excel topic
- Linux kezdőknek
- Milyen videókártyát?
- Windows 11
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- LG OLED Televíziók: ÁRZUHANÁS -30%
- XFX AMD Radeon RX6700XT 12GB / Újszerű állapotban / 6 hónap jótállással
- Intel Core i7-9700 CPU, processzor (SRG13)- Számla, garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5320 - i5-1145G7 I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Samsung Galaxy A04 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest