-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #13732 üzenetére
agree, annak headshot..
a végén még a blade-nél fogok kikötni...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #13750 üzenetére
verném, de hát x honda után már nehezen megy, valahogy mindig hondáknál kötünk ki
de ígérem, hogy az új autóm nem honda lesz. sőt, még nem is jappppánn!!! na ez lesz ám majd az igazi szentségtörés...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #13732 üzenetére
Milyen motor/ABS?
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #13732 üzenetére
nekem a következő motorom biztosan ABS-es lesz, még azon is futottam egy kört hogy a mostanit nem lehetne-e átalakítani (nem).
ha lett volna asb, engem sem csapnak el hanem simán kikerülöm a hülye picsát akit a legutóbbi tárgyaláson a bírónő eléggé megalázott, de lesz még egy tárgyalás... azt hiszem kártérítést is fogok ezek után kérni mert a motorom emiatt 1 éve össze van törve.. írok róla majd egy beszámolót!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #13761 üzenetére
Ezen esetleg már C-ABS van, vagy a "hagyományos"? Gondolom utóbbi, ha sodródott. Egyszer én is kipróbálnám, még az autónkban sincs, budget-be nyomjuk
Pénteken viszek camera girlt
-
NINJA_V
tag
válasz Topiccsendőr #13761 üzenetére
Ez az a srac akinek vittem a cuccokat gokartpalyara ?
[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #13773 üzenetére
Közúton lapon keresztbe kemény
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #13794 üzenetére
nem azzal van a baj, hogy van, mert az ok, de legalább vegye már a munkáját komolyan és a mestert védje a napfénytől amíg lehet...
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #13806 üzenetére
Ejgen azert 15millioert nem kapsz GP motort. Max a halvany arnyekat Persze ettol meg biztos jo lesz
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #13818 üzenetére
Nem tudsz nekem hozni szombaton 2 emelot amire fel tudom rakni a gixxert?
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #13806 üzenetére
Ha egy az egyben azt a technikát raknák bele, amivel Pedrosa v Stoner gurulgat a pályán, akk még azok sem tudnák megvenni akik 10, 15millát szánnának motorra.
Naná h utcai , de komolyabb.A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #13827 üzenetére
Szerintem sincs, le kell venni, elég csak a leömlő meg a cső
Btw, értem mire gondolsz. Én is rengeteg alkalommal szemezek a dobokkal, de még mindig a gyári van, és az is marad, úgy tűnik. Max ki lehet ezt belezni, rendesen utána állítani, akkor alul-felül erősebb lesz, de +1-1,5 liter."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #13827 üzenetére
na ennyire ismerem én a gs500-at
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #13836 üzenetére
[link]
hat a f..om irjon le ennyit ujra[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #13843 üzenetére
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #13854 üzenetére
még nem olvastam el, nem tudom mennyire értelmes írás.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
tutis
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #13887 üzenetére
Ez a cikk amugy eleg regi. Itt meg egy korabbi olajat tesztelnek szerintem. En anno azert vettem kezdtem dynamicet hasznalni, mert ott volr rajta hogy API SL. Indoknak ez eleg is volt
A gixxerbe 10W40 valo, 10W50est hasznalok en is, nagy terheles alatt is legyen eleg viszkozitas. Persze siman lehet emiatt gyengebb is a blokk valamivel, de rakjon bele 5W30-at az, aki 2000km-enkent felujitja a blokkot, nekem kell hogy menjen 10 eves koraban is szetszedes nelkul
Kerdezzuk meg Ninjat errol, o biztos tudja mivel mennek azok akinek van penz havonta cserelgetni a blokkot
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #13909 üzenetére
olajos olvasnivaló
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #13916 üzenetére
hello, a válasz kb ott van a cikkben..
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #13916 üzenetére
igen, néztem a motul listáját én is, jövőre beleteszem az előírt 0w-30 300v-t. idén már marad ahogy van, talán még ez a kecsó belefér, esetleg még egy.. elbaszott egy év, 10k km-t sem tudtam menni, de legalább egy olajcsere periódust elpöfögtettem
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #13924 üzenetére
Konklúzió: A többfokozatú motorolajok kifejlesztésének elsősorban az volt a célja, hogy megoldják az olaj hidegen besűrűsödésének problémáját, a motor leállítása után. Az évek múlásával sikerült redukálni a korábbi besűrűsödési mértéket. Mindazonáltal nincs olyan olaj, amelynek folyóssága ne csökkenne a kihűlésével. Ez az amiért melegítenünk kell autónk motorját, mielőtt fokozzuk a fordulatszámot. A motor tervezői mindig üzemmeleg motor és olaj szempontjából javasolnak motorolajat az adott erőforráshoz. Éppen ezért az olaj vékonyodásával nem kell foglalkoznunk. A probléma az olaj vastagodása a motor kihűlése közben.
A hideg motorban óriási nyomást mérhetünk, ami a kevésbé folyós olaj következménye. A sűrű olaj nagyobb belső ellenállást eredményez, így nagyobb nyomás szükséges az áramoltatásához.A beidegződésekkel szemben inkább alkalmazzunk egy fokozattal hígabb (alacsonyabb indexű) olajat, mint egy fokkal sűrűbbet! Lehetőleg a viszkozitási jelzés első száma 0 vagy 5 legyen, azaz 0w-xx, vagy 5w-xx motorolajat használjunk! Ha a legjobb védelemre és teljesítményre vágyunk a motorunkat illetően, akkor a szintetikus olajoknak szavazzunk bizalmat! Az olaj márkája soha nem számít olyan mértékben, mint a viszkozitás. Az olaj besorolási osztálya SL, vagy SM legyen. Cseréljük olajat rendszeresen (sűrű intervallumot nem merünk írni) minimum minden tavasszal, illetve frekventáltan ellenőrizzük az olajszintet!
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #13927 üzenetére
Ha jól tudom az olaj alsó indexe a hideg körülmények közti 'folyósságot' jelöli. Evidens hogy 0 lesz ebben a legkisebb, ergó a legjobb érték. A második index meg adott hő hatására, üzemmeleg motornál való folyósságot jelöli, minél nagyobb ez az index, annál magasabb hőnél produkálja az előírt értéket.
Magas hőmérsékletű motorblokk hol lehet? - Versenysportban, illetve egy kis szegmensben a régi, rossz hűtéssel rendelkező járművekben (léghűtéses teherautók, dízelmozdonyok, meg efféle külön nyalánkságok, ezeknél akár 160 fokos is lehet az olaj hőmérséklete üzem közben..)
A 0W60 egy igen széles hőmérsékleti intervallumban kielégítően 'működő' olajat jelent ez alapján, ez csak jó végülis, ez érthető.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #13927 üzenetére
Van olyan blokk amibe 60as olaj az eloiras. Pl: MV agusta F4 1000.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #13934 üzenetére
jóvan, inkább húzzuk a gázt
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #13935 üzenetére
értem.
de ebben az esetben, ha meleg oldalt mindkettő ugyanúgy teljesít, ugyanakkor hidegben az egyik még mindig jobban ken, mint a zselésedő, akkor előbbit veszed, nem?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #13911 üzenetére
a folyamatot nem kell ismertetned, elég sokat dolgoztam a kereskedelemben managerként.. Illetve arról se tudok hogy előzetesen mennyi km került bele az olajba. Viszont a végeredményt saját szememmel láttam..Még az volt a szerencse hogy egy régi swift-be volt a cumó, az meg olyan mint a tank, mindent kibír..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #13911 üzenetére
naja, ezzel az erővel a tesco meg auchan benzin is szar.. pedig a nevén kívül nem sok köze van a vállalathoz
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #13959 üzenetére
neeeem. otthon mindig azt hallgattam h a 10-es sokkal surubb, mint az 5-os meg a 0w-s. 20-ast meg csak oreg kocsikba teszunk, mert azok mar zabaljak az olajat, de a 20-as az surubb, lassabban fogy...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #13985 üzenetére
úgy mint legutoljára?!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #13985 üzenetére
Ilyenkor is 12-13h ebedido van? mer akkor lehet csak 11 utan megyunk ki...
-
cochy
tag
válasz Topiccsendőr #13991 üzenetére
galéria?
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #13994 üzenetére
tehát akkor holnap 8-ra akarsz kiérni és talán 10 lesz belőle?
mod: nincsen ebészünet, megy az egész folyamatosan
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #13996 üzenetére
Az van ott hogy ebedido es bergokartozas...
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #13985 üzenetére
btw minek 10-re, ha csak kettőkor lehet felmenni?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #14080 üzenetére
sose lesz igy sajatod
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #14083 üzenetére
azér mer a benzin oldja
-
NINJA_V
tag
-
NINJA_V
tag
válasz Topiccsendőr #14086 üzenetére
Eleg sz@r , majd az rs-be a racing dugo
Two Strokes and Four Jokes
-
mocsanisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #14132 üzenetére
Nem akarom patikába hozni, akkor nagyon sokat rá kéne verni. De menni megy, nem is rosszul, max. ha nyekken a maradék alkatrészeket eladom és még akkor se buktam túl sokat rajta
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #14157 üzenetére
Geometria es gumi fuggo a dolog, meg attol is fugg mennyire tapad jol a palya. Dunloppal meg sose csusztam egyszerre 2 kerekkel, vagy az eleje vagy a hatulja csuszkalt, attol fugg epp a kanyarban hol mit csinaltam. De Kopott pirellivel/metzelerrel mar sokkal konnyebben osszejon a 2 kerekes csuszas. De nagyon joinudulatu ez a ket a gumi, tok jol lehet vele korcsolyazva menni.
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #14161 üzenetére
Nem, kanyar közepén kb, inkább már a kigyorsítási részen, bár még nem volt teljes kigyorsítás..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #14157 üzenetére
szerintem ennek high side is lehet a vége, ha a hátulja megy ki. nem figyelted hogy kell csinálni kecskeméten? mutattam!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #14176 üzenetére
Hat mi vagyok en hogy csak a video alapjan eldontsem?
Ez a gazkezeles tipikus hiba, ide oda billeg a suly elore hatra ilyenkor. Ettol meg azert foghatott volna az elso gumi. Egy jol bemelegitett dunlop slick eleg nagy hulyesegeket is kepes toleralni meg lapra gontott motornal is.
De amugy valoban olyan mintha nem lenne eleg suly az elejen, amikor visszarakja a gazt, akkor kitolja az elejet. Viszont ez az evjaratu gixxer hires arrol hogy szereti ha magasan fut az eleje. Persze ehhez a atuljat is meg kell emlelni... De persze az is lehet egyszeruen csak fos volt az elso gumi es nincs mit elemezgetni ezen a videon
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #14183 üzenetére
Ja ez igaz de amikor mar 4-5 eses van a ruhaban akkor kezd gaz lenni
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #14183 üzenetére
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #14151 üzenetére
Mindenhová
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #14222 üzenetére
lehet szar volt eleve is, de mióta nincs állandó csepptöltésen nem halt meg akksim, pedig van pár itthon amit tölteni kell.
igen jót tesz neki, azért van 90%-ban csepptöltésen, de néha még jobbat tesz neki ha lemeríted meg feltöltöd. mivel nem tudom kisütni, így én nem tartom csepptöltésen, had merüljön magától szép lassan. de rá lehet tenni izzót és az lemeríti, így akár lehet csepptöltésen is. ahány ember annyi féle technika. van aki be sem viszi szobahőmérsékletre, sőt ki sem veszi a motorból. nekem így bevált, így csinálom.
ismerem a szulfátosodást[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #14226 üzenetére
Nekem garázsban áll 16-18 fokban a motor. Sosem veszem ki az akksit, hetente egyszer lemegyek és 10-15 percet járatom a motort. Ennyi. Ezidáig mindig bevállt (koppkopp).
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen