Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pigster

    senior tag

    válasz reelc #7633 üzenetére

    Ez a weboldal:

    https://support.humblebundle.com/hc/en-us/requests/new

    Request type: Refund
    Adatok sztem egyértelműek.
    Subject: Refund Humble Monthly November (vagy vmi ilyesmi)

    Transaction ID: a vásárláskor kaptál egyet. Benne kell lennie a vásárlás visszaigazoló emailjében vagy a PayPal visszaigazolásban.

    Message és refund reasonnál nem gondolkodtam, az interneten találtam egy szöveget, egy az egyben bemásoltam:

    I feel that the Monthly Bundle was highly deceptive and would like to request a full refund. The bundle was prominently marketed as "highly curated, and new to Humble". Some of the games have already been bundled including Saint's Row IV. To add insult to injury, you placed Saint's Row on a deep discount this weekend. As a long-time customer of Humble, this feels like a slap in the face. I have already unsubscribed for next month and do not forsee signing up again.
    I have not revealed any of the keys in my account so there should not be an issue with any refunds. I appreciate your cooperation with this issue. Thank you.

    Product names: Humble Monthly November vagy felsorolod (már nem tudom, mit írtam ide)

    Submit és kb egy hét múlva visszaküldték a pénzt PayPalra.

    ÉS!
    https://www.humblebundle.com/user/settings -> lemondani a Subscriptiont
    ÉS!
    PayPal -> My Account -> Profile -> My Money itt jobboldalt: My preapproved payments Update: lemondani (deaktiválni) az előfizetést.

Új hozzászólás Aktív témák