-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz salieri. #50477 üzenetére
Persze rámegy, gyári mérete.
Nekem megane 2 gyári felnik közül a Steppe vagy a Nervasport adja nagyon.
Esetleg még a Louxor, bár ez utóbbi picit modernebb design (meg nekem olyan visszafogottabb).
No meg nem gyári megoldásból a kétszinűekért vagyok oda (fekete-alu): [link]
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #50517 üzenetére
mérd le az acél csavart, dugd át az alufelnin, mérd le, hogy mennyire lóg át az alu túloldalán, mérhetsz egy lyukmélységet is az agyon, az a lényeg, hogy a csavar az agyon átérjen! 3mm a difi közötte, az alufelnik húsosabbak szoktak az acéltól lenni, szerintem az 53-as fog kelleni neked is!
itt 588ft-tól van ami neked kellene, az alatti az acélhoz lenne, bár felszerelhető azzal is, de ezzel az igazi!
mod2: ahogy nézem az acél az 50es, az alu-s az 53as méretű mind!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #50785 üzenetére
Az szuper!
Szerintem nincs benne buktató, bár még nem volt okoskerekes kocsim, csak egy laguna2-es 1,8 benyást néztem anno aminek ilyen baja volt és dízelesen alapjárt....na ebben sz@r volt! Jó lenne tudni, hogy a gyári alkatrész tipusszáma mi és akkor össze tudod vele hasonlítani, nehogy rosszat adjanak és megszívd vele!
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #50785 üzenetére
Ezt akartam is írni neked, hogy jófogáson meg vaterán van fent olcsóbban is.
Nyugodtan megveheted, ez való a tiédbe.Egy biztos, ha kicserélteted és ésszel használod, akkor nem kell tőle félned amíg nálad van a kocsi, ezek jól használva 200.000 et kibírnak.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #50801 üzenetére
Ha nincs pénze rá és úgy indul el, akkor nem tudom, hogy hogy akarna autót venni? Mert azért egy negyedet alkudni a vételárból szerintem nem csekély, ha vesz egy másik autót akkor honnan fog majd egy vezérlés cserére, kötelező szervízre ráverni 100-130ezret(plussz, ha azt akarja, hogy minden jó legyen akkor ki tudja mennyit)?plusz az átírás 75 ezer.....
Az volt a furcsa, hogy mikor mondta, hogy az sem biztos, hogy az olajteknő tömítés ereszt(mintha alkualap lenne) és utána hogy megmutattam az aknán, akkor megnyugodott, de az ár akkor sem változott.... mondtam neki, én nem megyek lejjebb, toljon még az ajánlatára +50et és akkor is szinte ajándékba kapta a kocsit.....abból a 110ből amit engedtem, abból írassa át, cseréltesse ki az olajteknő tömítést, vigye el az asszonyt vacsorázni és moziba, stb-stb.....[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #50803 üzenetére
Mondtam is, hogy bár 3 autó is van a kertben, de egyik sem szemèt ès ennyièrt egyik sem eladó, továbbá nèzzenek meg mèg több autót bátran èn nem beszèlek senkit rá a sajátomra, elmondtam, hogy mennyi minden volt cserèlve rajta ès ezt garantálom is hogy nem csak szöveg(mert azt mondta, hogy ezt mondhatom, nem lát bele, de mutattam neki az új első futómű elemeket az került 70 ezerbe, az izzító gyertyákat, mondtam, hogy szerelő leszedheti a vezèrlès borítását, garantálom, hogy minden új alatta), mondtam nem nepper Benedek Elek vagyok, nem csak kitalálok egy mesèt az autóról, ez így van, mint az is, hogy 18 èves az autó, de aki adagolós dízelt keres, az ettől fiatalabbat max 1 èvvel ha talál... a nagynyomású rendszer meg nem való mindenkinek, ha nincs lóvè a zsebben, mert mèg sokszor drága vètellel is szívás van, többszázezres szívás ès nem esik jól.....
-
-
-
-
-
-
eTrade
tag
válasz salieri. #50951 üzenetére
Amennyiben nem eszegeti a motor az olajat, akkor az 5w30 olajnak inkább előnyei vannak, mint bármi felé hátrányai, pl. alacsonyabb üzemanyag fogyasztás.
De itt fontos hozzátenni azt is, hogy van pár motor amibe nem való az 5w30-as olaj (2.0 16V RS, 2.0 T, V6 RS).
A tiédbe nyugodtan mehet ez a fajta olaj, a szerelő meg inkább váltson szakmát ha ilyeneket mond.
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #51017 üzenetére
Szívótoroknál kívül, vagy a szívótorokban?
Cane: a szervóban szervóolaj van, a váltóban meg váltóolaj, sőt a fèkben meg fèkolaj! Egyik sem azonos. A váltóban az olajszintet nem látod, a váltó oldalán van egy műanyag kicsavarható dugó, addig kell a szintet tölteni, az jelzi!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #51020 üzenetére
Kartergáz visszavezetés miatt a kartergáz tud olajgőzt, olajpárát vinni így meg tud jelenni a torokban az olaj, illetve a szelep ha nem zár tökéletesen(szelepszár szimmering), akkor onnan is vissza tud taknyolni! Máshonnan nem tud olajon lenni, a tömítést ha kicseréled, akkor ott max nem fog fals-ot szívni, de az nem az olajtól választja el....
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #51023 üzenetére
1dl? az honnan?mert üzem közben a szívótorokban lévő olajat a motor beszívja a levegővel így az lényegében csak taknyolni tud, de nem áll meg ott, koksszal csúnya lerakódást tud csinálni, de üzemszerűen állni ott nem tudna.... Lehet a szelepszár-szimmeringed átereszt? Néztétel, hogy konkrétan köthető-e hengerhez az olaj? Mert ahol a szimmering átereszt, az egyértelműen látszik, nálam is a dízelnél már le volt szűkülve a légtér az olajos megkötött koromtól.....
(#51027) csiga8: van aki ad hozzá, hogy a nagynyomású szivattyút kenje, részecskeszűrősökhöz tiltott, mert hamar kinyírhatja a dpf-et! ott csak tisztán dízel és annyi, nuku adalék, vagy olaj....
[ Szerkesztve ]
-
-
LamerGyuri
senior tag
válasz salieri. #51073 üzenetére
Nem gyári, a Renault nem csináltatott ilyet. A kupak meg kínai Azonnal eldobnám, teljesen elüt a színe.
A legfontosabb kép az adatokkal olvashatatlan, abból ki lehetne keresni a gyártót. Na meg csak 1db? Ára sincs, felejtős.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
válasz salieri. #51075 üzenetére
Igen azt néztem én is, csak az a kép pont homályos.
Attól, hogy nem gyári felni még nem feltétlen rossz.
Én annó használt alukat vettem (nem gyári), meg 5évig használtam, de nem volt baja. Nem kellett görgőzni és mindig kitudták centrírozni.“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Tippmix
- Peugeot, Citroën topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen