-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
frankstork
aktív tag
válasz salieri. #52154 üzenetére
Én elindultam. Kontakt spray a táskába, szerszámos a csomagtartóban, és go. A diag nekem a felső holtponti jeladót írja mindig. Függetlenül attól hogy új bosch van benne... Én kimérném a szalagkábelt, cserélném a jeladót, kipucolnám a pillangó szelepet, spray-el adnék a légzsák csatiknak az ülések alatt, közép konzol alatt, tápszivattyú csatiknak a hátsó ülés alatt, és mennék. Illetve én így járok. Nem fogok 90 ezret fizetni tápszivattyú cseréért...
[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
válasz salieri. #52474 üzenetére
A kettő közül inkább az LPRt mondanám.
Igen hátul csapágy és ABS gyűrű is a cserelendo alkatrészek közt lesz de ez altalaban egybe van építve.
Pár éve fater (akkor még én hajtottam) kocsiján (1.4 16v MII Limo) volt fekcsere (tárcsák elől hátul plusz betétek és olaj) olyan 100k magasságában állt meg a buliNem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
AttyVin
aktív tag
válasz salieri. #52478 üzenetére
Nekem is ez az "ezüst" OSRAM van, de Fluence-ban.
Elméletileg elég, hogy van a búráján mindenféle E-jelzés (de a dobozban található még külön leírás, "hivatali" állásfoglalás, stb. is).
A villamossági szerelő adott még egy külön számlát is, hogy a "szakszerű" beépítés/beállítás is bizonyítható legyen, ha kell
Amúgy állat erős fénye van, messze nagyobb a fényereje, mint a legtöbb hasonló cuccnak (némelyiknél még a "gyári" is csak pislákol távolról - mondjuk egy böhöm kamionnál érdekes tud lenni 2 x 4 db "zseblámpa-LED").
Szépen kapcsolgat a sötétedés-érzékelővel, s ha kell, lehet váltani a LED-es ködfényre.
Én sem szereltettem volna, de állandóan városba be, városból ki megy nálam, így egyszerűbb.
A LED-sor sokkal olcsóbb OSRAM-éknál is, de akkor nagyobb fúrás-faragás ment volna. Ez így kicsit elegánsabb megoldás, még éppen belefért a keretbe...
Ja, a Fluence-hoz semmilyen külön beépítő keretre nem volt szükség, de a leírás alapján több modellnél ilyesmi is kell hozzá (az persze + költség)...
[ Szerkesztve ]
Üdv, Vino
-
AttyVin
aktív tag
-
baluka6
aktív tag
válasz salieri. #52488 üzenetére
Én Rob ajánlására Zimmermann-t tettem be szintén 1.6os Megane 2-be előre.
Én pont ezen nem spórolnék, mivel ha sz@r minőségűt teszel be, rengeteg gondot okozhat:
- fékezésnél rázza a kormányt
- ha puha a betét, nagyon hamar elkopik
- ha túl kemény a betét, akkor megeszi a tárcsát és a fékhatás sem lesz megfelelő
- ha rossz minőségű a betét, akkor elkezdhet szétmállni (múltkor Ford Mondeo-nál láttam ilyet, ~3000km-es betéteknél)
- nyikoroghat, mint a rossz wc ajtóJa, és szerintem érdemes fékolajat is cserélni, enyémben voltam ilyen pici apró bogarak is.
-
-
eTrade
tag
válasz salieri. #53295 üzenetére
Nagyon jó, most már 3 ember, 3 fajta lehetséges helyet mond.
De neked Mégane 2-esed van, vagy nem? :-)Rob: Én a másik oldalon egy jóval nagyobb műanyag dobozt látok, ami kinézetre aktivszén szűrő-nek (carbon canister) tűnik, amely az egyesben még a motortérben volt.
Diesel esetén találtam olyan videót ahol a jobb első sárvédő alatt van elrejtve az üzemanyag szűrő: [link]
-
nünüke1975
aktív tag
válasz salieri. #53324 üzenetére
5,5-6 liter a fogyasztás vegyesen?Akkor az a normál használat 50-90km/h lehet.De én úgy hallottam hogy ez a konstrukció nem igazán úgy sikerült mint az egyes megane.Szerelőm se nagyon van tőle elszállva.Renault-os szerelő.De a ráncfelvarrott 2006-tól már jó lehet.Csak az a baj hogy itt a környékemen nem nagyon találni olyat amire azt mondom hogy na jó megnézem.Minimum 200km az ahol találok ilyet.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #54045 üzenetére
Helyes így igaz minden amit leírtál szórol szóra.
Kivévr az, hogy szerintem egy fluence ben is élhető ez a motor. Hiszen a váltó lényegesen más lett rajta.
Illetve az okoskerék is sokat javít a menetdinamikán.
Cserébe több a meghibásodási lehetőség.Ennek ellenére a k4m szerintem a mai napig egy megbízható jó motor, versenyezni nem ez kell, de napi használatra best buy.
Renault power
-
AttyVin
aktív tag
válasz salieri. #54056 üzenetére
Az is benne van, de azért valami technika is kell hozzá.
Országúton simán megyek 5,7 körül, de nem a város a terepe ennek a kocsinak.
Ráadásul úgy érzem, hogy az "elektromos gázpedál" beállítása/algoritmusa/vezérlése/érzékenysége sem a legjobb, legalábbis évek óta nem "áll rá a lábam" rendesen.
Persze a Renault ár/értékbe ez is valahol beletartozik (mondom úgy, hogy +25 éve a saját kocsi mindig az volt, a munkahelyi meg mindenféle, Wartburgtól a Citroën-ig).
[ Szerkesztve ]
Üdv, Vino
-
válasz salieri. #54522 üzenetére
Szia, ilyen volt.
Egyszerű bekötni/beszerelni.
A lökhárítót nem vettem le, csak a betéteket pattintottam ki.
Fúrni egy sima akkus csavarozóval fúrtam.
Viszont pontosan ki kell méregetni a helyét, hogy pontosan működjön.
Nálam hibátlanul működött.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
baluka6
aktív tag
válasz salieri. #54618 üzenetére
Nálam is kormánymű kopás van, szintén Megane 2. Az 1 éve cserélt Febi kormány összekötőket szétverte a kicsit kopogás is, szóval én nem húznám túl sokáig helyedben.
Egyébként ha tudsz, várj kb 2-3 hetet, mert én nem akarom az egészet cserélni, hanem tervben van, hogy rendelek hozzá csak perselyt, mert az esetek 99%-ban ez kopik ki. Akkor csak ez lenne cserélve, így talán még a kormánymű kiszerelése is megúszható. A végkifejletről úgy is lesz hír itt a csoportban, mert Rob fogja csinálni!
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #54637 üzenetére
Ha leveszzed a bal első kereket belátsz a kormányműre.
Ée tudod plvasni egy vizsgálótükörrel a típusát.Amúgy igen le kell venni az egész bölcsőt ha nem csináltad még akkor jó móka, de az összerakás rosszabb mint a szétszedés
Kell bakk két emelő meg sok sok türelem.
Renault power
-
baluka6
aktív tag
válasz salieri. #54642 üzenetére
Én is drágán vettem 2 éve, a kínálat tetejéből választottam direkt. Átnézettem, leinformáltam, de hát ez van. Rendbe teszem most már, mert eladni nem érné meg, aztán használom, amíg egyben van.
Nordik: Nem azt mondom, hogy rosszak, csak szerintem nem jó konstrukció. Igazából ha megnézed most a piacot, 2006-2008 körüli benzineseket már elég jó áron lehet venni és viszonylag jól felszereltek. Ha ilyen méretű autót keresel ilyen felszereltséggel, a konkurencia elég drága. Pl: Golf 5 kombi, Octavia 2, Focus (bár az elég fapados), Atsra H (ennek meg megint van baja bőven..) és az utolsó kettő 10 évesen már rozsdásodk is..
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Renault, Dacia topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Sorozatok
- ASUS routerek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hobby rádiós topik
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest