-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz rob210 #12832 üzenetére
Biztosan nem, már többször ki is fejtettem. (max a nagyobb gumi ára az, ami elriaszt, visszatart a nagyobbtól)
Az ültetésre is mindenki azt mondta, hogy majd megbánom...végül is igazatok/uk volt, mert valóban megbántam, nem a -4cm-es kellet volna alá, hanem a -6-os.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
ESP
senior tag
válasz rob210 #12920 üzenetére
Igazad van. Bár nem is. Nem hiszem, hogy éjjel nappal nyélen járnak vele
AMD Power:
Ha csak ennyi pénzed lesz autóra miért nem veszel inkább bringát? Mondjuk az enyém pont 2x ennyit ér...
Ha megveszed elég könnyen ráköltöd a vételi árát még 1x.[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
ratyus1
csendes tag
válasz rob210 #12934 üzenetére
Megcsináltam a lejtős módszert egy pici levegő kijött, utána mentem 100,-Km-t ma de ugyan úgy kuruttyol ha el indulok 2500-as fordulatig nagyon zubog az utastérben hallani, magasabb fordulaton kicsit hallani, a fűtésem tökéletes meleg. Nem tudom a vízpumpa okozhat e ehez hasonlót, egy éve cserélték, a régi fűtőradiátorral nem csinált ilyet.
-
giigz
veterán
-
tresh
addikt
-
Ghandi
aktív tag
válasz rob210 #12967 üzenetére
Nehogy azt hidd.Mint irtam már az elöző autóm Dacia Logan volt,abban ugyan az az 1.4-es 75lovas motor van és klímás volt.Egész türhető volt vele,nem evett légkondival olyan sokat(talán még egy liter sem volt a plussz).Az autó egyébként sem egy erőgép ugye,a légkondit max pár igen húzós előzésnél vettem le,nyáron állandóan használtam,nagyon jó volt az.
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
tresh
addikt
válasz rob210 #13012 üzenetére
Vagy csak hőgomba és nem kapcsolja időben a ventilátort Nekem pont az ellenkezője van de csütörtökön úgy is szerelős napot tartok és akkor írók bővebben mi a helyzet
Manitou: nincs baj ha a az 1.4 be van klíma csak tisztába kell vele lenni hogy az amúgy se versenyautós képességei még inkább visszaesik+ a fogyi nő egy fél literrel
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz rob210 #13107 üzenetére
Bevillan, aztán kikapcsol, tehát elvileg nem jelzi problémásnak.
Még annyit, hogy amikor mértem, az egy 30 km-es út után volt, és kb. a minimumon, vagy az alatt egy nagyon picivel. A szervizig kibírja, aztán majd bemutatom a számlát a volt tulajnak, mert ezekről nagyon nem volt szó.
Szerk.: Köszi a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
válasz rob210 #13112 üzenetére
mostanában nem.
Felhívtam a helyi rönósokat, mondták, hogy az "sokk".
Zöld színűt vegyek bele, -25°C körülit. Gyárilag meg -20 fokosat tesznek bele.Rákérdeztem puszta kíváncsiságból ,hogy mennyi lenne ha bevinném és kicserélnék: 12000 Ft.
"Meeeeeeeeennyiiiiiiiiii ?"
Pf... megköszöntem gyorsan és bye.Legközelebb veszek akkor fagyállót bele és lecserélem itthon.
Tudnál/tudnátok segíteni milyet vegyek akkor, meg mennyit?
+ még ebben nem cseréltem, úgy hogy, hogy is kell ? -
giigz
veterán
válasz rob210 #13123 üzenetére
Igen, ez már jobban felszerelt, viszont újonnan forgalomba helyezett, nem csodálkoznék, ha lett volna törve...
Nem lesz itt egyébként probléma, csak sok kis apró javítás kell, ha tényleg az előre eltervezett 500-ból megáll, akkor én elégedett leszek. Ha 5 év múlva el tudnám adni 200-250.000 Ft-ért, akkor azt mondom, hogy 250k bukást megért, hogy van autóm, tehát olyan, mintha havonta 5.000-ért bérelném, az meg nem olyan rossz, csak ne legyen vele sok baj, mert akkor ez a bérleti díj meg tud ugrani szépen.
(#13124) FerNandor: Ismerem a szerelőt, ahova az előző tulaj hordta, most megyek hozzá mindjárt, gondolom elmondja, milyen olajat rakott bele, mit kell rajta csinálni, stb. Ismeri az autót, ő csinálja 10 éve. Csak gondolom a tulaja nem költött rá már hetek, hónapok óta, mióta újat szeretne, és ezt hirdeti.
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #13144 üzenetére
S.O.S sajnos, mert ezért spórolok már több mint fél éve, hogy főleg télen a -10 fokokban (ha lesz), hóban, latyakban, sárban ne kelljen gyalogolnom napi 5km-t. Reménykedek, akad valami, múlt hétvégén csak a szombati nap mentem 250km-t autók után Aki keres az talál.....
-
tresh
addikt
válasz rob210 #13154 üzenetére
Hát én múltkor szét szedtem de nem jön ki az olyan egyszerűen amíg le nem bontom ott ahol a tűzfal megbontható addig nem tudom kiszedni az egészet..mert akkor már kitakarítanám
Na felhívtam az önindító véget az egyik autós boltot..mondom neki hogy motor kód stb alapján nem e tudjuk meghatározni milyen típus van a gépsárkányba erre a válasza amit én is tudok hogy többféle gyártót alkalmaztak így többféle lehet bár én ahogy néztem nem látok különbséget egy valeo vs magneti között a márka neven kívül így nem nagyon értem..mind1 nem úszom meg hogy kiszedés nélkül menjen a történet...
-
giigz
veterán
válasz rob210 #13160 üzenetére
Most jut eszembe, akartam a múltkor kérdezni valamit, csak elfelejtettem, de most a belső láttán eszembe jutott.
Ezen a képen lehet látni, gondolom neked is van középen olyan kijelződ, ahol most a 16:10-et és a hőmérsékletet mutatja ki... Nekem is megvan az a rész, de nem ír ki semmit... Annak nem kellene kiírni az órát, hőmérsékletet? És mellette balra az a sok üres terület mit keres ott? Gondolom valami célja csak van...
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #13206 üzenetére
Akkor diesel-ről mondjak le mindenképp gondolom Hát, naponta vonatozom, 160km-t, szóval a kocsi csak itthoni városban rohangálósnak kellene + évente 1x 2x pihenésképp elutazni ide oda. Csak a diesel a nyomatékával nagyon meggyőző tud lenni. De nem akarom szopatni se magam, ha valóban ilyen hibákat tud produkálni, mint amit írtatok :S
-
Coyot
őstag
válasz rob210 #13207 üzenetére
Engem ennél jobban nem tudsz elkeseríteni
A mi első olajcserénknél kapott előtte valamilyen motormosó akármit, megkérdezem mit öntöttek bele, mert én azt nem tudom pontosan.
EGR-ről csak olvastam, hogy szokásos gond. Szerelők közül egyik sem még csak említeni sem említette. Ha kifejtenéd vagy linkelnél valamit róla megköszönném
Tehát jól értem és jól sejtettem, hogy az olajcsere hiánya, és a nem törődés végleg kinyírta ezt az autót.
Mindenesetre a Renault szervizbe még elviszem, ott remélhetőleg minden ki fog derülni.
Má' nem
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #13218 üzenetére
Semmi baj, inkább én köszönöm mindenkinek a segítséget. Azt már sokszor megkaptam, hogy ezért autót venni, jelenleg elég nagy luxus. De ugye nem 1-2 évre tervezem, évi hosszabb utak is be vannak tervezve, de még így is kb évi 10-12k km-t fogok menni.
1-es Megane-t vezettem még előző munkahelyem által, hát az nagyon nem jön be. Inkább akkor egy ilyen vagy ilyen Clio, amiben gondolkodom. Elsőt már láttam, nem rossz, bár az a légterelő az ablakoknál valami undorítóan van feltéve, oda van szilózva, no de az legyen a legnagyobb gond.
A 2. 2007-es, bár km-t nem írtak. 10 évnél öregebb autót meg véletlen sem szeretnék, inkább ilyen 5-6 évest, ha már ilyen kis autót vennék.
ESP
Vegyél egy yamaha jog-t és pénzed is marad.Tudom ajánlani télen, a -10°C-ban
[ Szerkesztve ]
-
Coyot
őstag
válasz rob210 #13216 üzenetére
Amit tehetek az az hogy több szerelővel is megnézetem, amiket itt felsoroltatok mind megnézetem ha ezek után sem mondanak semmi értelmeset az lesz a durva
Ezúton is köszönöm mindenkinek, sok új infót kaptam remélem jól tudom majd használni őket.
Friss hír hogy ahol két hete parkol az autó (após vakon bízik amúgy az ürgében), közölte hogy a porlasztók miatt ment tönkre a turbó és a következő is tönkre fog de azt már mi fogjuk ugye fizetni, mert ő le nem gariztatja.
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz rob210 #13227 üzenetére
Ahogy én tudom: a porlasztócsúcsból csak és kizárólag gázolaj kerül a hengerbe, ha szarok a csúcsok van hogy folyamatosan folyik a gázolaj, van hogy egyáltalán nem ad gázolajat, ezért jár egyenetlenül a motor. De az hogy ennek a turbóra milyen hatása van egyenlőre nekem is rejtély. Főleg hogy ami aturbó hosszútávon tönkretehette az a ki nem cserélt szar olaj, mivel a turbót ugye az motorolaj hűti, és ezért is kötik olajcserérhez a turbócserét.
Ha valaki ehhez esetleg hozzá tud szólni cáfolni vagy tagadni, kérem ne tartsa magában
Má' nem
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- EA Sports WRC '23
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Suzuki topik
- Kupon kunyeráló
- Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen