-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
rob210 #86080 üzenetére
Köszönöm.
Akkor a benzinszúró a tápszivattyúval van egybeépítve? Megnéztem a Megane 1-hez képest a pollenszúró csere jó kis tornamutatvány.
Gyár milyen időszakot ad meg rá?
Ebben milyen a vezérlés és mennyi időnként kell cserélni?Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
-
Joe.36
addikt
válasz
rob210 #86111 üzenetére
Az volt a baj hogy 2 fajta van ebből az alap csak fűtő, és a fűtő + klímás, most kicserélték a másikra és jó minden
Köszönöm a segítségedet !
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Atesz08
tag
válasz
rob210 #86118 üzenetére
köszönöm ! a 100 ezret azt tudtam (én inkább 80 - nál cseréltem volna) de az éveket nem ismertem.
az olajat is 8-9 ezer után cseréltem, nem 10 ezer -nél. Köszönöm !
tisztelt rob210 ! leírnád, hogy pontosan miket vegyek hozzá ? mert úgy tudom ilyenkor cserélik a vízpumpát is. ez lesz az első vezérlés csere nálam. köszönöm ! -
Josi
aktív tag
válasz
rob210 #86152 üzenetére
Innó lámpa nem ég.
Megpiszkáltam a kábelezést, közben illyen morgó hangot is adott.
Rángatózva de elindult, utána meg szépen kisimult a motor járása.
Utána megróbáltam többször és indult is.
Azt hiszem meglátogatom vele az autóvillamosságit.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
bookninja
tag
válasz
rob210 #86178 üzenetére
sajnos folytatodik a kalvaria. ma reggel meg hibamentesen vezettem par km-t, aztan delutan alfold-bp tura elejen elkezdte dobalni a hibakodokat, felvaltva 'braking system fault' es ESP. kesobb a 'check ESP' mar konstans vilagitott, neha meg fekezes kozben bedobta fekhibat, kozben eszrevettem hogy az ABS is felvillant. ezekbol arra kovetkeztetek (illetve neten probalok olvasni), hogy ABS gyuru/jelado hiba lehet, persze laikus vagyok. tudom, hibakod olvasas kell, de gondoltam hatha talalkoztal mar ilyennel.
-
Bass
addikt
válasz
rob210 #86202 üzenetére
Szia 284-s került bele az okés,de kicseréltem a kormánymű perselyt és a komplett axiált mert lógott. De a recsegés/ropogás nem múlott el. Arra lettem figyelmes hogy amikor emeltem akkor is jött a hang,a toronycsapágynál csak a csapágy (snr) rész lett cserélve a gumis része az nem ,tud annak is hangja lenni? Illetve szerelés után amikor összeraktam kb 1 kilométerig nem jött elő a hang,nár kezdtem örülni 😀 Tényleg a futóműbe minden ki lett már cserélve csak a toronycsapágy gumis része nem,és bárkihez viszem tanácstalanok
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Bass
addikt
válasz
rob210 #86223 üzenetére
Nem kopog recseg semmi még kormányzásra sem és úthibáktól sem csak amikor a piros l5ömpánál indulok illetve lassú sebességről való fékezéskor pl araszolásnál,parkolóból kiállásnál,anno pár hónapja ezért lettek cserélve a torony csapágyak,összerakás után nem csinálta kb 10km-ig aztán megint nagyon kifog rajtam és a szerelőkőn ez a dolog
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Bass
addikt
válasz
rob210 #86228 üzenetére
Igen 30éve Renault szervizbe dolgozó ember csinálta de nem kértem h nyomozzon csak a cserét.Az még gyári volt amúgy és a stabrud belső gumijával együtt lett cserélve ha már le lett szedve. A hang előtte is meg volt mert azt hittem h a belső stabgumik ropognak de nem. Az a baj h aknán,emelőn szervizbe nem lehet kicsikarni belőle a hangot csak menet közben.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Xantomas
őstag
válasz
rob210 #86203 üzenetére
Elvileg holnap jön is, köszi.
Másik:
Neked az 1.9 dci-k, mennyi olajat vesznek fel, olajcserekor. Papíron, 4.5l, de nekem maxig töltve, plusz olajszűrőt is feltöltve 4.7l szokott lenni. 3-3.5 dl marad mindig az 5l-es kannából. ( 8200768927 Gyári szűrő / Purflux 933)Letoltunk egy cca 4000 km-es elég vegyes használatú túrát a hetekben. Sok pálya, sok emelkedő, sok padlózás. Párszáz km 3200-as fordulat feletti használat, klímával. (Had ne írjak sebességet. )
Általában olyan 7-8e km után szoktam utántölteni a maradék 2-3 decit, mert annyit megeszik, bár az előző két csere után is, amikor Eneos töltöttem bele, kicsit korábban megette, de most konkrétan 5e-nél, pályás leálláskor, már szólt az elektromos nívó, hogy min szint alatt van. Pálcával nézve min szint felett. A maradék 3 decit beletöltve, másnap reggel indítva, maxon a szintjelző, szóval addigra minden lecsorgott, a pálcás nívó szerint egy hangyafasznyit max felett van.A turbó előtti cső, meg a karter tiszta olajfilm, de nem dzsuvás, kormos olaj, hanem mintha teljesen új lenne (lecsapódott olajgőz? Van olyan?)
Turbot kikaptam, nem lötyög, pedig már arra gondoltam, hogy kezdi megadni magát, hogy az köpi, csöveket eltörölgettem, összeraktam új tömítésekkel, azóta semmi. Az EGR-en konkrétan nem volt korom. Csak olajfilm.
Elraktam egy tubus ex120-at, a vészterhes időkre, azt most beletettem az olajba.Nekem kicsit úgy tűnik, hogy az Eneos Hyper R, nagy terhelés és fordulatszám mellett már túl vékony ebbe a motorba, vagy csak szimplán ilyen fordulatszám mellett ez teljesen normális, hogy mindent belep a motorolaj? Vagy a túl nagy fordulat miatt túl nagy lett az olajnyomás?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
-
Xantomas
őstag
válasz
rob210 #86232 üzenetére
Valószínűleg csak túllihegem a dolgot.
Most hogy nem kell esküvőt szervezni, lett egy csomó szabadidőm
Az intercoolerig nem bontottam vissza, nem tudom miért nem ugrott ez be. Asszem ezt megteszem, amúgy is, a hűtőket, pontosabban azok közötti területet is szeretném kipucolni.A turbót csak nagyon manuális módszerrel néztem meg. Értsd ez alatt, hogy kézzel megmozgattam, tekergettem, csavargattam, ujjbeggyel kitámasztva, de nem éreztem kotyogást. Annyit se amit eddig a kezembe került felújított turbóknál.
Lassan úgyis megint olajcsere, megy vissza az ELF. Ha azzal nem csinálja, akkor megvan a bűnös. Amúgy is, mindenki azt mondja, hogy az a diesel, ami porszáraz, az legfeljebb a szalonban áll.
Eladásra, vagy konzerválásra felkészítés van, ez kiderül heteken belül. Jövő héten megy lakatoshoz, fényezőhöz, rendberakja a rányitásos horpadásokat, sarkain a horzsolásokat, lökösökön a lakk leválást, meg a motorháztetőn a kőfelverődéseket. Végre kicserélem a vezető oldali ülés szivacsait, és felmegy a felújított bőr huzat, és az új kormánybőr.
Két személynek túl nagy, háromnak csak két ajtós, ha meg két felnőtt ül hátra, pláne ha klausztrofóbiás, akkor egy kinzókamra.
Plusz szerelmesek lettünk mind a ketten a Fiat 500x cabrioba. Annyi kompromisszum van, hogy van B és C oszlop. Meg a robotizált váltó.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz
rob210 #86237 üzenetére
Ne feledd, másnak meg a francia kocsik szarok.
Az 500x nem olyan rossz. Egy platform a Jeep Renegade-del. Azért az belül nem olyan szörnyű. Ez se. Van fejtér, térdeknek hely, anyagok is elég igényesek.
Csak nevében 500, jellegében egy egész masszív kis szerkezet, komoly, sokat bíró futóművel ( igaz ez plusz hibalehetőség).
Úgy volt beleugrunk egy Ioniq pluginba, de 2 hét alatt 1-1.5 millát ugrott az áruk. Plusz napelem továbbra sincs, pár okoskodó vén idióta miatt tölteni sem lehet a garázsban, mert hogy az elektromos autó kigyullad és nem lehet eloltani. Egyelőre ők vannak tulajdoni hányadban többségben. Arról a kasztról beszélünk, aki a garázs feljáróban, kifele megáll, lecsukódik mögötte a kapu, majd nagy gázzal nekitolat, mert azt hiszi egyesbe tette.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
-
embe
nagyúr
válasz
rob210 #86286 üzenetére
Köszi az infót!
Nézelődök a piacon, aztán meglátom. Csak annyi hülye dolgot lehet hallani a Renaultokra ( megjegyzem soha nem volt francia autóm ) hogy kicsit tartok tőle. Ezért próbálom a témát kicsit körbejárni.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Plero
tag
válasz
rob210 #86285 üzenetére
2019-ben vettük 158ekm volt az órában. Most 208ekm. Megvételkor minden szűrő és folyadék cserélve lett. Utána 12ekm-enként olaj-olajszűrő-levegőszűrő-pollenszűrő csere. Minden második olajcserénél gázolajszűrő csere. Eddig egy "előtétellenállás" és egy kormányösszekötő csere volt. Csak hosszú utakra használjuk.
[ Szerkesztve ]
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
embe
nagyúr
válasz
rob210 #86289 üzenetére
Tudom. De a 3.0-s V6-s is, és ott van a kerülendő motorok között. Pedig az is japán.
Volt Merivám, az örök életű 1.7 Isuzu motorral. Tudom hogy ilyen bartelezés folyik itt is.
De valamelyik, nem 3.0-s motorról hallottam/olvastam hogy szintén kerülendő, mert hajlamos az összeomlásra... Na majd holnap rákérdezek.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Tibko8
senior tag
válasz
rob210 #86294 üzenetére
Nagyobb baj lett
Se kép se hang nincs gyújtás nem reagál a kártyára semmi. A rádió és a világítás működik de pl a vészvillogo már nem megy.
Akkumulátor saru le és vissza után sem. Most itt ragadtunk Nagykanizsán.Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
embe
nagyúr
válasz
rob210 #86291 üzenetére
Félreértettél - lehet félreérthető voltam.
Én azzal foglalkozom, és elfogadom.
Csak mint írtam rémlett hogy korábban kaptam infót kerülendő motorról, és nekem az egyik 2.0-s rémlett. Emiatt kérdezem, hogy nehogy abba beleszaladjak. A 3.0-s eleve kiesik, így a 2.2-s is.
A korábban említett hátsó híd problémát ki lehet egyszerű próbaút során szűrni?[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
mycso
Topikgazda
válasz
rob210 #86295 üzenetére
Na, ez jól hangzik...2.0dci koleos, csak ezzel a váltóval van.
Mi a probléma vele?? Gondos gazdaként is csapda?1.6tce talismant elengedtem a váltó-kuplung miatt, 1.8tce ritka, így jött a koleos, mint ötlet, ezekből meg 2.0dci van ezzel a váltóval.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz
rob210 #86313 üzenetére
Köszi, felírtam mindent! A generátorral pont most szívok én is a Fordommal, az autóvásárlás napján villant fel a kis akku visszajelző a műszerfalon
Még szerencse, hogy autóvillamossági szerelő kísért el minket autót venni.
Mennyire gyakori egyébként, hogy a szerviz hozzájárul ahhoz, hogy az általam vitt alkatrész legyen beépítve? Anno nem voltam ennek a híve, de lehet, hogy olcsóbban be tudom szerezni a Kovács Autónál, mint a szerelő Szerbiában. Nem akarok pofátlan sem lenni, tudom, hogy sok szerelő az alkatrészen megkeresett pénzből él, de jó lenne, ha minőségi alkatrész kerülne bele.
⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!