-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Na srácok, nem fogom eladni a gépet 50-100.000.- közé tették a hátsó futómű felújítását.
Ha ennyit rádobok tökéletes a kocsi eladásnál, meg nem hozza vissza az árát.
Szarok a klímára, nem cserélek.Borsos ár egy fix hátsó futóműre.
De hát minden típusnál van ami drága, és ha azt veszem, hogy az egész hátulja ki van cserélve ennyiből, akkor végül is megéri.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nem rossz?
Te nézted a fekete festést a küszöbön, na az nem gyári.
Élek a gyanúperrel, hogy az nem kilakatolva lett, hanem lefestve.Nem 158.000.-van benne az biztos.
Meg a kép mindig szebb mit a valóság.De persze az is lehet, hogy egy isteni vétel, meg kell nézni.
Én is sok kocsit néztem meg mire ezt megvettük.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az alkatrész nem sok azt én is megkapnám 13.000.- ért.
A szerelés ami rohadt sok, mert ahogy mondtad is ki kell venni a komplett futóművet.
Fékcső csere, fékfolyadékcsere, szilentek csere torziós rúd csere.
Szóval komplett felújítás, olyan lesz mint ha gyárból jönne ki és 3 év garit válalnak mindenre amit megbontanak.
Tehát korrekt a dolog, csak a szerelés drága és nem is egy napos munkaSzóval van szopi, rendesen.
Azon gondolkozom, lehet jobban járnék ha beszámíttatnám így ahogy van mert akkor ha nem dobom rá a 100.000.- at akkor ugyan ott vagyok a 250.000.-es eladási árnál.Sajnos nem vagyok olyan genya, hogy így eladjam a kocsit 250.000.-
Szóval erősen fontolgatom a dolgot.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Én pont a múlt héten cseréltem ki minden izzót, nekem most szépen világít minden.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #15262 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni de ennek a kocsinak a difije szar szerintem.
Csak gyorsításkor búg így vagy mindig?Amikor indulsz és terhelés alatt van elég kemény hang hallatszik, nekem a 15 éves váltóm nem ad ki ilyen hangot.
Az sem túl bíztató, hogy ragadnak a sebességek.
Elsőnek egy villámgyors váltóolaj cserét javaslok, az a legolcsóbb megoldás.
Ha nem segít akkor kezdj el komplett váltót keresni.
Bontóban emberi összegekért hozzá lehet jutni.Most pedig egy összefoglaló válasz az irományaidra
Ne légy bolond, ha eddig ilyen szépen rendbe raktad a kocsit akkor ne most add el.
Költsd rá, ezt a 100-150.000.- forintot és garantálom 5 évig nem lesz vele bajod.
Az az általad rohadásnak nevezett rozsdafolt csak vicc, ahhoz egy jóérzésű lakatos hozzá se nyúl csak azt mondja neked csiszold le meg kend le. Azzal is mázlid van, mert nem fényezett elem, nem kell színre fújni.
Én a helyedben a tavasszal megemelném a kocsit vagy aknára állnék.
Megcsiszolnám amit kell lekenném noveroxal, vagy korallal.
aztán jó minőségű rugalmas alvázvédőbel telefújnám az egészet ha nincs kompresszor, akkor ecset és szépen fel kell kenni.
Egy napos munka de a büdös életbe nem fog többet rohadni de még rozsdásodni sem, ahol lekezeled.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #15266 üzenetére
van hozzá felújító készlet, de nem kiskereskedelmi forgalomban.
HA elviszed egy váltóshoz aki felújítással foglalkozik.
Akkor meg rögtön rá fogsz jönni, hogy inkább egy bontottat szeretnél venni.Higgy nekem én végig csináltam, a Golfnál, nem éri meg felújíttatni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #15288 üzenetére
A hosszbordás szíjj cseréje egyszerùbb és olcsóbb, de egyszerre szokták cserélni, mert az már nem olyan vészes tétel és nem kell kétszer szerelni.
Nekem pl. A kis egyszerű motoromnál 15 perc magam csinálom és 4500 a 2 szíj, mert itt 2 kis szíjj van.
A tied azért egy picivel drágább és bonyolúltabb de nem agysebészet.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #15291 üzenetére
Nézd te tudod mit csinálsz de szerintem ne ezeken spórolj.
Pont ilyenkor szokott az lenni, hogy szíj csere görgő még jó lesz még spóroljunk rajta, aztán megszorul elszakad a szíjj otthogy a kocsi valahol, te még anyázol micsoda szar francia kocsid van közben te spóroltál filléreket amivel sokkal több szívás van.Tipikus magyar közmondás olcsó húsnak.....
Szóval én nem szivatom magam amit cserélni kell azt cserélem.
Ennyi.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A sok állás pont nem tesz jót a feszítőnek, mert egy oldalra képes elhúzni.
Hiszen folyamatosan feszül.De ez csak az én véleményem, mint már írtam cserénél minden cserés, mert annál nincs nagyobb szopi amikor egy 3-5ezer forintos alkatrész miatt megint kifizeted a tizen huszon ezres javítási díjat.
MÁS:
Jó hírem van nem a Megane szar én vagyok hülye.
Az stimmelt, hogy balról és hátulról jött a hang, csak amire gyanakodtam az nem jött, be (szerencsére)
Ma voltam ugye megnézetni a hátsóhidat, hát kiderült nem azzal van a baj, hanem a hátsó kipuffogó tartó bak, az a sok nyílásos csavaros izé szétment elrohadt konkrétan, és a dob verte a kerékjárati ív betétjét amikor jobbra alászedtem.Szóval 8.000.- ből megúsztam az egészet és most szép csendes öröm boldogság.
Amit nem értek az csak az, hogy a környékén sehol egy rozsdafolt ez mégis a szó szoros értelmébe málott szét.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #15337 üzenetére
Az akár milyen motor nagyon rossz jel ha kopog.
Ugyanis az azt jelenti főtengely csapágyas a kocsi.
Ha valóban kopogás és nem csattogás, akkor ott komoly baj, van.Ami pedig fontos, ahogy írod, hogy így fog járni vele a gazdája, akkor nem sokat jósolok, a teljes felújításig, ugyanis szabálytalan kenés következtében amikor indítja a kocsit előbb utóbb a hengerfal is tönkremegy.
Az meg zsebbenyúlós lesz.
Időszerű lenne elmenni egy szerelőhöz aki hidegen meghallgatja a kocsit, hogy mi az ami "kopog".Jobb esetben csattogás nem kopogás, és az valószínűleg szelephézag beállítást igényel.
Rosszabb esetben kopottak a főtengely csapágyak és elengedik az olajat ezért indításkor nincs kenése a motornak.Amíg nem tudom mi és milyen hangot ad én nem járkálnék azzal a kocsival túl sokat.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Akkor miután megnézted a biztosítékot ami a ventinek van.
Ez a kormányoszlop alatt balra a motortérnyitó mellet van, a fedelét csak szó szerint le kell tépni.
Lesz benne kiszedő csipesz jobb esetben meg a fedélen matrica, piktogramokkal.
NA szóval bizti ki be az új.
Ha így se kapcsol akkor vedd le a csatlakozót a gombáról és tápláld meg az aksiról direktbe két darab kábellel.
Épp csak érintsd hozzá, ha elindul akkor szerencséd van és csak a gomba szar ahogy írtam is.
Ha nincs szerencséd akkor a venti is behallhatot, ami nagyon zsebbe nyúlós, szóval akkor irány egy bontó.
Addig is 4 esen full fűtéssel kell járni az sokat segít a túlmelegedés ellen.
Nekem egyszer októberben meghalt a termosztátom, nem volt csak kis hűtőköröm.
Mivel lehetőség nem volt szerelni, meg idő se rá.
Full fűtéssel jöttem haza, simán kibírta, nem forrt fel a víz, csak ilyenkor nem szabad pörgetni a motort.Ennyi.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Már megkaptad a választ.
Bár kicsi a kép de itt le van fotózva.
ÉS a cikk sem rossz egyébkéntRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Csabee. #15436 üzenetére
Odaballagsz a kocsid hátuljához és megnézed a kialakított hely mellett azt a fehér csatlakozót, ami most csak úgy be van pattintva a műanyagba.
Na annak a másik vége a középső konzolban ér véget, ahol is az ISO csatlakozódba van behúzva (nálam lila / lilafekete, zöld/zöldfekete színű ez persze nem szentírás.)Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Csabee. #15438 üzenetére
Oké akkor nyugodj, bele, be van kábelezve, ha csak ki nem szedte az előző tulaj.
Nekem az RL-felszereltségű gyárilag két hangszórós, 8V-be ha benne volt akkor neked is benne lesz.Egyébként a hangszórókeretbe (szürke műanyag amire rámegy a kalaptartó) van beledugva, úgy is nevezhetnénk, le van "vakdugózva". Kipattintod a csatlakozót kioperálod belőle a két szálat rányomod a megfelelő polaritással a hangszóróra és öröm boldogság.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na nekem meg, csak hogy jó is legyen leszakadt tegnap a hővédő lemez az első dobról.
Nem akarom mondani micsoda csörömpölés volt, amíg hazaértem, mert a féltengely gumiharang bilincse azt püfölte, mint egy cimballom koncert olyan volt.
Aztán otthon elő az emelő lekaptam egy perc alatt.
Csak most az a gondom, hogy hogy rakjam vissza, mert ezért új dobot nem veszek az biztos.
Viszont kell rá, mert még ha most télen el is van. nyáron elég meleg tud lenni a dob.
A féltengely gumiharangja meg nem lesz hálás érte.Azon gondolkoztam hajtok rá alumínium lemezből profilt és hozzá csavarozom valamihez, csak még kérdés hova és mihez
Renault power
-
rob210
Topikgazda
A sárga spirális lámpa
Az elektromos hibára utal, ami pedig a beázástól simán lehet.
Érdemes lenne az üzemanyag ellátó egység csatlakozóit lehúzogatni megcsiszolgatni befújni és visszadugni.
Nekem akkor jelzett vissza ez a lámpa amikor elfelejtettem visszadugni a léptető csatlakozóját.De más elektromos hiba is lehet ami biztos az az hogy valami elektromos cucc hibáját jelzi vissza.
Lehet érdemes lenne gépre tenni és a hibatárolót kiolvasni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Bocsánat de ezt nem tarthatom vissza, nagyon tetszik
"Amennyiben a cigarettára kivetett adó a cigizésről való leszoktatást kellene,
hogy eredményezze, az alkoholra kivetett adónak pedig az alkoholizmus
visszaszorítása lenne a célja, akkor az az érzésem, hogy a munkára kivetett
adó lényegét egyedül a cigányok értették meg. "Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Hieronymus: Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- PlayStation 5
- LEGO klub
- Ukrajnai háború
- Formula-1
- Peugeot, Citroën topik
- Autós topik
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen