-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kk831228
addikt
válasz rob210 #30789 üzenetére
Olyan kicks komponens szettet hallottam g astrában nagyon brutálisan szépen szólt... Mondjuk nem tudom hanyas széria volt, mert van ott 50-ér is szett.
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
-
tresh
addikt
válasz rob210 #30849 üzenetére
Nem nincs vele semmi bajom de nekem a m2 kombi a gyenge pontom ha mindennapi autóról van szó (főleg mert asszonnyal tervbe van ez az és ha nő a család akkor a kombi előnyösebb. Az hogy mennyit költöttem rá az az én hülyeségem mert mindent végig cseréltem már rajta cserébe 5 évig nem kell hozzá nyúlnom Teszem hozzá kb 20% al költöttem eddig többet rá mint a rönyómra
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #30851 üzenetére
Nekem semelyikkel sincs bajom legyen rönó vagy ódi vagy merci inkább az hogy mindig cserélek javítok rajta valamit mert zavar ha nem olyan amilyennek elképzeltem.. egy dolgot bánok hogy nem kombit vettem de asszony lebeszélt róla mert szerinte túl nagy és nehéz velük közlekedni.. a4 et is mindig úgy vezeti hogy a parkolást rám bízza
szerk: ha nem lenne olyan ocsmány az m1 ph2 kombija én is bevállaltam volna azt
[ Szerkesztve ]
-
válasz rob210 #30854 üzenetére
Most 2 napja működik tökéletesen, de szerelőnél rákérdezve, ő is termosztátot mondott első körben.
Aztán jövőhéten szerdán olajcsere, szűrőcsere, így majd akkor termosztát csere is.
Utána kiderül, hogy hogyan áll a dolog.Ja, 5w40-et vettem, mondom még egy próbát teszek
Illetve tényleg kérdezni is akartalak, hogy 4 olajcserével ezelőtt volt xado-s kezelés, akkor most beleférhet egy újabb komplett kezelés??? Mert még erre gondoltam, hogy ezt kapna az 5w-s olaj.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
giigz
veterán
válasz rob210 #30879 üzenetére
Úgy tűnik nem nagyon tudom ezt már garanciáztatni...
Még tavaly nyáron vettem, utána pár héttel/hónappal elromlott, csak most szántam rá magam, hogy visszaküldjem, de ugye 6 hónapon belül kellett volna... Ez jó kör volt, 1 hónpig bírta az az alapjárati, és még csak garanciáztatni sem tudom, -10k...
Azóta egy bontóból vett Bosch alapjáratim van, de ez szerencsére tökéletes már régóta
-
válasz rob210 #30911 üzenetére
A számok közti különbséget azért látom én is, csak picit mélyebben lennék kíváncsi.
Konkrétan milyen hardverelemek különbözőségében rejlik a dolog, melyiknél mire érdemes figyelni (mint ugye a 106lovas 1.5dci-nél a kéttömegű, vg turbó, hk csapágy, ilyesmi)Illetve nem tudom, hogy mennyire "régebbi" mert m2 ph1-ből is van 120 és 131 lovas is, illetve ph2-ből is (sőt amiket nézegetek, ott ph2 esetében inkább 120 lovasok vannak).
Télen-jövő tavasszal tervben van az autóm eladása aztán erősen gondolkodóban vagyok.
Mivel párom kombi autót kapott (a következők is azok lesznek, vagy valami egyterű) ezért kissé feleslegessé vált a sajátom, illetve azóta kevesebbet is használom.
Első körben benzin vonalon gondolkoztam:
- honda civic (vti/type-R)/integra --> utóbbiból normális áron nem találni normálisat, az elsőből pedig már elég idősek vannak, amik fiatalabbak és jó állapotúak, azok aranyárban vannak
- celica vvti/TS --> ezekből vannak jók, jó árban de ez még gondolkodós (bár tetszik)
- megane2 t sport --> sajnos ebből sincs választék, amik vannak azok nagy része is túlárazott (pedig ezekért nagyon oda vagyok)Aztán keresgéltem, gondolkoztam és láss csodát jó áron van sok, szép M2 kabrió is, viszont benzinből általában 1.6-ok, ami kevés van pár 2.0-ás szívó, de az nem kell, 2.0T meg ritka, mint a fehér holló. Így jutottam el az 1.9dci-hez.
Egyelőre ez még nagyon távlati terv, de nézelődök, kérdezősködök.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Doki16
addikt
válasz rob210 #30917 üzenetére
A fekfolyadek megfelelo szinten van. Manualis kezifekem van. Direkt tesztelgettem a feket es teljesen jol mukodik. Googleba ha beirom ezt a szot egybol hozza ajanlja a renault megane szavakat
Kiolvasni egy bluetooth-os elm327-el tudom max.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz rob210 #30924 üzenetére
Elég sokat használom, mert szeretem ha tiszta a z ablak (havi-2havi rendszerességgel töltöm az ablakmosómat időjárástól függetlenül).
Kapja télen is az ívet, nem vigyázok rá és még szárazon is hangnélkül pár csepp vízzel is csíkmentesen töröl.
Nekem ez megéri.
A sima keretes "gyári" valami 2500ft körül lett volna de azt dobálhatnám le évente, illetve újkorában sem tudja azt, amit ez a valeo 4 évesen (faterom ph1-ére annó simát vettem....nekem az nem adja).Jah tényleg nem is mondtam, hogy 5w40-es olajat vettem, hát kiváncsi vagyok. Mondom még egy próbát csinálok.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
PowerBuldog
veterán
válasz rob210 #30931 üzenetére
Az enyém első nekifutásra 7.2l-t evett.
Miután megvettem budapest-szekszárd-baja-szeged (380km) útvonalat toltam neki. Ökörködésből megnéztük, hogy 0-ról hogy gyorsul meg ilyenek. Szóval én is elégedett vagyok a fogyasztással.Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
giigz
veterán
válasz rob210 #30934 üzenetére
Dehogynem, volt az 5,9 is
Nekem simán bemegy az említett 6,2 alá, még télen sok várossal és néha 140-150-es tempóval is 6,1-re jött ki az átlag teletankra számolva természetesen, ha nem állatkodnék, ezzel az 1.4 8V-vel is tartható lenne a 6 literen belüli fogyasztás VEGYESBEN, várossal együtt, hosszútávon olyan simán 5-5,5 körül, hogy az nem igaz
(#30936) PowerBuldog: 7,2 a 2 literestől? Az nagyon jó, kiemelkedően jó Nekem elsőnek 9 liter körül evett az 1.4, ezt tornáztam le 6-6,5 literre, és erre szerencsére beállt, ez már több 1000 km átlaga
-
kk831228
addikt
válasz rob210 #30953 üzenetére
Persze, máskor is ha ilyen dolgokról van szó...
giigz: Az ilyen dolgok inkább a tudatodra hatnak...Feltéve ha be se lenne kötve de te nem tudnál róla, már kevesebbet fogyasztana az autód!!
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Füge007
senior tag
válasz rob210 #30965 üzenetére
Köszönöm az információt
Erre én is gondoltam, hogy mehetne mind a két oldali, végül is van bennük futás nem is kevés. Ha megyek Bp.-re reggel beadom, este meg hozom, másnap meg berakatom. Addig tudom nélkülözni.
A szerelőm is azt mondta jobb ha a gyárit újíttatom fel, vagy csakis gyárit vegyek bele.
Füge
-
Füge007
senior tag
válasz rob210 #30972 üzenetére
Én semmi különbséget nem észleltem megmondom őszintén! Jártam mindkettővel, de hogy éreztem volna valamit, azt nem mondhatnám. Azért álltam át 5W40 mert az FULL szintetikus, így gazdaságosabb, mert hosszabb a csereperiódus, és nálam aki sokat megy ez nem utolsó szempont!
Tegnap megvolt a műszaki, két évig megint gurulhat a vas.
[ Szerkesztve ]
Füge
-
giigz
veterán
válasz rob210 #31022 üzenetére
Inkább egy 0-100-as videót kellene csinálnod, mint termosztátot cserélgetni Az "új" injektorral majd én is csinálok valami 80-120-at, meg a mostanival is, a tieddel tuti jobban fog menni
Egyébként pedig ilyen bluetooth-os kiolvasód nincs? Azzal ugye meg tudnád nézni, hogy pontosan hány fokos a víz...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #31026 üzenetére
Nekem m1-en se volt soha 90 en mindig alatta picit az tök normális szerintem
giigz: azt az 1.4et ha a világból is kihegyezed e fog jobban menni max csak jobban fogyasztani Tegyél bele egy 2.0 8v az már előre lépés lesz aztán kicsit csiszolsz rajta lesz 120-125 le és haladni fog igaz cserébe leissza a gatyádat is
tessék lemértem neked rob helyett : [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen