Új hozzászólás Aktív témák

  • mycso

    Topikgazda

    válasz rob210 #30911 üzenetére

    A számok közti különbséget azért látom én is, csak picit mélyebben lennék kíváncsi.
    Konkrétan milyen hardverelemek különbözőségében rejlik a dolog, melyiknél mire érdemes figyelni (mint ugye a 106lovas 1.5dci-nél a kéttömegű, vg turbó, hk csapágy, ilyesmi)

    Illetve nem tudom, hogy mennyire "régebbi" mert m2 ph1-ből is van 120 és 131 lovas is, illetve ph2-ből is (sőt amiket nézegetek, ott ph2 esetében inkább 120 lovasok vannak).

    Télen-jövő tavasszal tervben van az autóm eladása aztán erősen gondolkodóban vagyok.
    Mivel párom kombi autót kapott (a következők is azok lesznek, vagy valami egyterű) ezért kissé feleslegessé vált a sajátom, illetve azóta kevesebbet is használom.
    Első körben benzin vonalon gondolkoztam:
    - honda civic (vti/type-R)/integra --> utóbbiból normális áron nem találni normálisat, az elsőből pedig már elég idősek vannak, amik fiatalabbak és jó állapotúak, azok aranyárban vannak
    - celica vvti/TS --> ezekből vannak jók, jó árban de ez még gondolkodós (bár tetszik)
    - megane2 t sport --> sajnos ebből sincs választék, amik vannak azok nagy része is túlárazott (pedig ezekért nagyon oda vagyok)

    Aztán keresgéltem, gondolkoztam és láss csodát jó áron van sok, szép M2 kabrió is, viszont benzinből általában 1.6-ok, ami kevés van pár 2.0-ás szívó, de az nem kell, 2.0T meg ritka, mint a fehér holló. Így jutottam el az 1.9dci-hez.

    Egyelőre ez még nagyon távlati terv, de nézelődök, kérdezősködök.

    [ Szerkesztve ]

    “The Night is Dark and Full of Terrors”

Új hozzászólás Aktív témák