-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#42667776
törölt tag
Köszi a további tippeket ablaktörlő ügyben, lehet nem a legdrágábbal kezdem
-
viperabácsi
addikt
Üdv
Húgom autóvásárlás előtt áll és EZT találta ami tettszik neki
Esetleg vélemény róla ? Mire kell odafigyelni?
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
-
just
aktív tag
válasz viperabácsi #31106 üzenetére
Mi az a váltógomb A kormány egy kicsit kopottas, 200k km körül járhat. Egyébként korrektül néz ki. Kétzónás klíma és gyalogoslégzsák az nincs benne. Trafókat kell figyelni [link] [link] és az okoskerék [link] állapotát.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
válasz viperabácsi #31106 üzenetére
A szokásos dolgokra (kaszni, festék futómű, fékek,) Illetve az okos kerékre (vezérlés módosító), mert hogy ebben van.
Ha cserélték akkor számlával igazolja, bemondásra ne hidd el.
A gyújtótrafókat minden képen nézzétek meg mind a 4 et, sok a kókler aki 4 különböző trafóval jár.
Ha nem Beru, Denso , NGK van benne akkor készüljetek fel rá, hogy előbb utóbb 35.000.- cserélni kell a 4 trafót.Amúgy egy elég barátságos kis gép nekem a formavilága nem jön be a beltere annál inkább
Jah és mivel első szériás a csomagtér zárat alaposan teszteljétek le!!!
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
#42667776
törölt tag
A forma az megosztó a beltér az nekem is tetszik és biztos, hogy nagyon kényelmes utazó autó a V6-os motor pedig pedig egy élmény lehet
Egy darabig nagyon rá voltam kattanva a 3.0 V6 lagunára több ismerősével is mentem 12v ill 24v verzióval is, manuális és automatával is, de végül győzött a józan ész és nem vettem mert nem használnám ki. Azért ha megengedhetnék magamnak egy hobbi autót akkor biztos vennék.... -
tresh
addikt
válasz viperabácsi #31106 üzenetére
Jó kis gépek ezek de pl az 1.4 16v -vel az okos kerék ki kerülhető a bodét az is szépen mozgatja a 98 LE vel
Lion01: én meg csepeli Akkor te is jöhet mini rönó meetingre (igaz én fos sz@r német dieselel járok most )
[ Szerkesztve ]
-
#42667776
törölt tag
Innen egyenlőre csak két embert ismerek személyesen Munez-t és Dodit az autóápolós topikból. Munez-nél pont a májusi tali előtt pár nappal voltam, említette is a talit tegnap néztem épp a képeket róla. Mindkettőjüket polírozással kapcsolatban kerestem, mivel én is polírozgatok hobbi szinten....
-
tresh
addikt
bocs a kép lemaradt
(#31119) viperabácsi : vezérléssel együtt illik cserélni véleményem szerint és ha tutira akarsz menni akkor autó vásárlásnál az első műtét a vezérlés , ezért írtam hogy az 1.4 nél ezt megspórolod és én semmivel nem érzem kevesebbnek a teljesítményét
Lion01: most is van bőven autó és embörke is én a társaság végett járok ki vagy 4-5 éve
AMD: na igen de egyszer volt alkalmam egy picit vezetni klímát csináltam rajta eszméletlen milyen kényelem van benne igaz az csak 2.2 dci volt szintén automata de engem megvett minden téren
[ Szerkesztve ]
-
just
aktív tag
válasz viperabácsi #31119 üzenetére
Nem túl sokat, 4-5évente cserélhető a vezérléssel. Hangját nem lehet eltéveszteni: [link]
Two things what i hate. People that can't count...
-
viperabácsi
addikt
Azt tudom , hogy első amit cserélni kell , a vezérlés autóvásárláskor.Kasznis a szakmám meg nem is vagyok teljesen f.sz a kocsikhoz.Nem ismerem a típust ezért kérdezlek benneteket.Valószínű bevállaljuk az 1.6-ot mert úgy is mindkettőnél kéne a vezérléscsere.A trafókat megnézem (elég ha a végük egyforma színű) A csomagtérzáron mit kell nézni?
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
-
rob210
Topikgazda
válasz #42667776 #31127 üzenetére
Na lesz itt munkád, mert egy jó polírozás az enyémre is ráférne
Én ezt nézegettem.Renault power
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #31129 üzenetére
Nekem tényleg nagyon bejött bátran állítom hogy ennyiért jobb/kényelmesebb autót nem igazán kapsz. Ami nagyon tetszett hogy bár én nem vagyok oda az automatáért de ez olyan szépen kapcsolgatót hogy öröm volt benne autózni.. no meg ha ha ráléptem a gázra nem igen gondolkodott 50-ről 130 ig nagyot lépet pedig nem könnyű a gép Igaz nem is 6 litert evett, a gazdija szerint 8 körül eszik normál vegyesbe.
Jut eszembe te is kijöhetnél egy kis autós/beszélgetős estre ha úgy van
Lion01:na majd egyeztetünk mikor hogy merre
-
rob210
Topikgazda
válasz viperabácsi #31131 üzenetére
Nyissátok ki jó párszor, bentről is kattintsátok rá a műszerfalon lévő központi zár gombbal.
Nyissatok rá zárt állapotban és nyitottban is legalább 3 szor 4 szer.
Az első szériásnál egy műanyag pecek mozgatja a reteszt és az hajlamos eltörni kikopni.
Ezért érdemes letesztelni, hogy ne rögtön azzal kelljen kezdeni a szerelést
Lengéscsillapítókat is nyomkodjátok meg párszor, mert az elejében hajlamos elfáradni.Renault power
-
tresh
addikt
válasz viperabácsi #31131 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
Na egyébként ma nagyon jól indult a reggelem.
Bementem tankolni az OMV re (only OMV) na és mivel összejöttek a pointok megvettem ezt a gyűjtőfüzetes Kappa órát.
Tök sok mindent tud nekem még tetszik is.
Hazajövök erre közölte az asszony ebben van lépésszámláló, meg kalória számláló, de jó, hogy vettél nekem egy ilyen órát.Na most erre mit mondjon az ember a feleségének.
Ráadásul a mai tankolásért már a pontokat se kértem el, mert már minek megvan amit akartam
Aug 17.-ig mehetek a kútra sűrűbben mint szerettem volna. NEm tudom hova fogok annyi benzint tenni amivel összejön megint 6 pontMeg ne nősüljetek.
(na jó ez csak vicc volt)Renault power
-
gkawka
tag
Üdv Urak,
Pesten tudtok jó (értsd megfelelő áron dolgozó) klímást ajánlani? Úgy tűnik, hogy közeg nélkül nem hűt az egység
Ugyanezen témán belül pollenszűrő kérdéskörben is kérnék egy kis segítséget. Jelesül, hogy hol van, milyen kell/jó/érdemes bele. (M-I Ph2 Grandtour 1.9DTi)
Egy szervízkönyv biztos segítene, de olyannal még nem találkoztam...
Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
rob210
Topikgazda
válasz gkawka #31141 üzenetére
Pollenszűrőből aktív szenest vegyél és a motortér bal elejében van a szellőző rostély alatt 3 perc kicserélni.
(ha szemben állsz a kocsival akkor jobb oldalt van.)A két pöcköt kipattintod (piros nyíl) felfelé kiveszed a rostélyt (sárga nyíl)
Aztán 2 csavar és cseréled a szűrőt kihúz betol az új.Renault power
-
giigz
veterán
Na urak kb. 1 hete csinálta az autó először, ma másodszor.
Megyek reggel indítani, és a szokásos tek-tek-röff helyett tek-tek-tek-tek-tek-tek-tek-tek-tek-tek-tek-tek-tek-tek-tek-tek-tek-tek-tek-tek-tek-tek-röff van... Most csinált ilyet másodjára az elmúlt 1 hétben, és mióta nálam van az autó, mindig pöccre indult... Utána már a következő indítás melegen most is egy pillanat, de hidegen már másodjára csinálta ezt, hogy vagy 10 másodpercig csak teker, utána röffen be... Mi lehet a gond?
Gyertya elvileg 1,5 éves és 15k km van benne, aksi szintén 1,5 éves... Mi lehet a gond?
[ Szerkesztve ]
-
válasz rob210 #31144 üzenetére
No én meg pollenszűrővel vagyok úgy, mint ti az ablaktörlővel.
A legolcsóbb kínai kell bele.
A szenes nem csinál semmit, viszon 2-3× drágább.
Végigpróbáltam már az összes létező szűrőt és nincs különbég, illetve évente 2x amúgy is csere.“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fűnyíró topik
- 3D nyomtatás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest