-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz
rob210 #36239 üzenetére
Van egy kis fény már az alagút végén. Ma délután rácsíptettem a bikakábelt a blokkra és az akksi negatív pontjára. Már valamit segített mert jobban indult mint előtte. Természetesen még nem volt tökéletes a kontakt ezzel a rácsíptetős megoldással, de már alakul. Holnap hegesztő test kábelből és új réz aksisarúból csinálunk egy új testpontot egyből a önindítóra egy csavarral felfogatva. Ennek már 100 százalékosnak jó kell lennie.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz
rob210 #36294 üzenetére
Én minden csavart lehúztam, amennyire engedte. De sajnos se a motor se a karosszéria testpontjához nem lehet hozzáférni, ezért csinálok inkább egy újat. Nagyon remélem, hogy beválik, mert egy ingyen lenne egy feszültségszabályzó vagy más drágább dologhoz képest.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Ck.
addikt
válasz
rob210 #36366 üzenetére
Szívesen megsimogatnam az arcát annak, aki feltalálta a ph fórum motor mobil nézetét.
Amúgy ha tudnám h konkrétan mi a baja es mennyiből lehetne tutira rendbe rakni, simán be vállalnám.
Viszont jelenleg a nyomaték auto vagyammal nem tudok mit kezdeni, úgyhogy nem 1.5 dCi lesz vszinu.
Jelenleg a legjobban befutó az a V70 vagy S60 T5.
Ezek vannak most a legjobb árban. -
Kakaduku
senior tag
válasz
rob210 #36374 üzenetére
Köszönöm a válaszokat. A 68 LE változatról van szó. Megmondom őszintén, hogy tekintve a budapesti közlekedést nem hátrány, hogy nem szalon autó, viszont nekem az a lényeg, hogy ne kelljen sűrűn szervizbe hordani és megbízható legyen és kis fogyasztású és...
De a lényeg, a lényeg első saját autóm lesz, szóval tökéletes. Asszonnyal vagyunk egyelőre csak kettesben. Ki fog minket szolgálni, tekintve hogy költözés előtt állunk. -
-=Tiger=-
tag
válasz
rob210 #36384 üzenetére
Sajnos az igazat megvallva nem tetszik Neki, de nekem sem. A Twingok valahogy sosem jöttek be.
De Rob! Azt is tedd hozzá, hogy közel ugyan ennyit rá is locsoltál, tehát ennyi pénzből akár jobbat, újabbat is kaphattál volna. Azért remélem egy 10-12 éves benzines autóra csak nem kell a vásárlás után még rákölteni közel ugyan annyit, mert kardomba dőlök, miközben a két diesellel semmi baj nincs.
Miután meg megismerted, megy, szereted minek adnád el?
Mindenesetre. Egy full szervíz anyagköltsége mennyit kóstál kb.? Mondjuk az olajcserét maximalizáljuk 15E-re és akkor sztem még sokat is mondtam és ELF 5W40 figyel benne.
Amúgy az a vicces, hogy 100E alatt eladó Clio 2 kb nincs is. Ha meg van akkor 2 perc alatt el is adják.
[ Szerkesztve ]
-
Hugo85
aktív tag
válasz
rob210 #36406 üzenetére
Lionnal beszéltem, amikor polírozta a lámpám és Ő azt mondta, hogy szerinte kemény waxolás után (illetve annak a folyamatos felújításával) nem mattul vissza. Egyelőre nem is mattult vissza, majd idővel meglátjuk
Nagyon kevés helyen lakkoznak amúgy, sok helyen olvasni, hogy semmi értelme más helyeken, hogy csak így van értelme, illetve a fóliákról is olvastam jót-rosszat, leginkább hogy marhára nem UV szűrésre hanem kavicsfelverődések ellen ér bármit is. Na ezen igazodj el
Az után gyártott lámpa persze több ideig bírja és a Depo-s cuccok régebbi autókba vetekednek a polírozás árával - kivéve ha Lion csinálja baráti bevezető áron
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #36537 üzenetére
én meg ilyet már csak le kell verekednem az asszonnyal hogy kombi lesz
-
Doki16
addikt
válasz
rob210 #36576 üzenetére
Igen emlekszem ra. Csak megprobaltuk azt a dolgot először ami ingyen van
Nem az lett felujitva ami benne volt hanem egy masikat hoztak ezert cserebe. Nagyon sok penzt elvitt most az auto, de remelem, hogy 200000-ig mar csak olajat kell majd benne cserelni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #36585 üzenetére
Clio sokkal keményebb játékszer és belefér neki a keretbe
+ alapból 170 le a lába alatt turbó nélkül (egy hibaforrás off)+250kg val könnyebb. Aztán ha kevés lenne neki akkor tényleg bagoért vesz hozzá turbót és onnantól koporsó az autó mert úgy megy
Persze alapból a 2 liter Tamás megane 2 lenne a király de annak kint is elkérik az árát
[link] kicsit moddolt ecu-val
[link] 2liter Tamást is megfogja a súly végett -
tresh
addikt
válasz
rob210 #36595 üzenetére
Diag nélkül is be kell állni a pillangónak párnap után alap értékre bár emlékszem nálad nem tette. Amúgy ja a map-ra nem is gondoltam
Érdekes m2-nél 2 -t raktam össze nem kellett 1,4/1,6 m1 nél az enyémet se kellett
ECU vezérlőt kéne megnézni ki gyártotta lehet abban van válasz
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz
rob210 #36610 üzenetére
Csak 4 zsák?
Fateromékéban ugyan ezek, vannak plusz:
A tükör fűtött is (biztos nem csak a lap halt meg a tiédben??? olyat még nem nagyon láttam, ami elektromosan állítható de nem fűthető).
Kormány távos 4hangszórós kazettás fej, plüss (velúr) ülések + kárpit, állítható fejtámla elől.
RT cool felszereltségű, ez kb. expression szint.Az expression abban különbözik, hogy színre fújtak a kilincsek és van hátul napfény roló.
Authentique-ben alapból nem volt klíma, csak felette egyel az Alizé -ban.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ck.
addikt
válasz
rob210 #36582 üzenetére
Jól van, akkor nem lesz BMW...egyelőre.
Hallgatok rátok és az eszemre, nem tudnék megengedni magamnak még egy Audihoz hasonló halált, ha vmi komolyabb dologgal megállna alattam, akkor nem csak a munkába jutás kerülne veszélybe, hanem az is biztos, hogy az autó hosszú hetekig mozgásképtelenné válna és párom is szétrúgná a seggem.
Viszont tesód hibalistája és motor típusa érdekelne azért.De ha már ilyen jó fiú voltam, EZT azért szabad? Nem turbós ugyan, de némivel erősebb a mostanitól és megvan a feelingje is.
tresh: Nem rossz gondolat ez a kis Clio sem, de nem tudom, hogy ebben a pici kasztniban hogy érezném magam. Meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
-
dhgm
tag
válasz
rob210 #36646 üzenetére
Igen, előtte váltóolaj leereszt, féltengely ki ( vigyázva a tűgörgőkre) zégergyűrű levesz, csillag lehúz a ricniről, majd jöhet le a gumiharang. Előtte természetesen kerékoldalon szét kell barmolni valahol ( gömbfej, vagy lengéscsillapító alsó rögzítése) Összeszerelés fordított sorrendben... szép munka.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz
rob210 #36658 üzenetére
Vaooooo...ez klasszul néz ki!!!
Ezt látva elgondolkodtat, hogy az enyémen nem-e volt már ilyen beavatkozás régebben...mert valahogy nem tűnik életszerűnek, hogy gyárilag ilyen hártyavékony festéket tegyen fel egy ilyen helyre...A kapaszkodók nálam alumínium színűek, azok már fújtak, nem gyári természetesen.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
Új hozzászólás Aktív témák
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Mobilinternet
- Hobby elektronika
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Elektromos autók - motorok
- DIGI kábel TV
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...