-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Nordik #63324 üzenetére
A Valeo-t 3 hónap után kidobtam
Bosch-t nem használtam még.
SCT a jelenleg befutó, az egy évet legalább kibír. Már úton a következő pár, mert jellemzően tél közepén-vége felé adja be a kulcsot, és kezd el csíkozni. Én pedig már egy hajszálnyi csík láttán sokkot kapokAztán jól nyomom én is, mert mondom rendelek ablaktörlőt...áá, akkor már szűrőket is..., áá, akkor már az olaj is elfér mellé...de akkor már legyen adalékanyag is...30 ezret sikerült hirtelen kosárba raknom.
Szóval ablaktörlőlapátot vásárolni veszélyes"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #63447 üzenetére
2730.- volt utoljára és igen ez a megereszkedést gyönyörűen visszatolja a helyére.
cc nél alap felszereltség volt a helye mindegyiknél megvan.
Benzineseknél kötelező darab, a dieseleknél pedig akkor ha nagyon hasasodik már, de célszerű beszerelni és akkor nincs izgalom.Renault power
-
rwin5
őstag
válasz Nordik #63961 üzenetére
Lehet, hogy az Csak fura hangot ad ki közben, és a pedálon is furcsa érzés kap el. Valahogy olyannak nevezném, hogy nem merem teljesen sokáig fékezni, mert olyan mintha valami eltörni készülne, ha nem engedem feljebb a pedált. Vagy ez normális, amit így leírtam feljebb?
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz Nordik #64162 üzenetére
Köszi, az infot.
A kérdésem.igazábol a szélvédö alján találhato sensorokrs irányult, hogy azoknak köze van e az esöérzákeléshez??
A visszapillantoba épitett fütöszál müködését hogyan tudom ellenörizni? Szerintem nem müködik, nem olvaszt semmit, de szeretnék meggyözödni biztosan.
Hol lehet ennek hibája? A tükörbe valami kábel szakadhatott meg? -
Gabady
aktív tag
válasz Nordik #64770 üzenetére
Ugyanezt vettem észre én is, de én az OMW-vel. Kevesebb a fogyasztás és simább a járás.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Nordik #64804 üzenetére
Egyszer használtam az olajukat..., de én csak XADO-t teszek bele.
-
forceberg
veterán
válasz Nordik #65817 üzenetére
Szerintem, 10e-enként cserélve én is csak környezetrombolásnak tartom. Azért is nem cseréltem még le a Mannt, mert kb. 20e van benne. Nem sivatagban járva 30e-et ki kell bírnia. De ha már túl nagy ellenállása van a levegővel szemben, az nem jó...
(#65818) Fehér Farkas:: nekem a sima belevaló Championból van itthon, nem foglalkoztat az a tuningcucc.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Gabady
aktív tag
válasz Nordik #66291 üzenetére
Gyanítom évjárat / típus függő volt, hogy milyen fékrendszerrel szerelték, és bár a kép alapján lehet ugyanaz, lehetnek eltérések. Legbiztosabb, ha lecsekkolod.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
válasz Nordik #66293 üzenetére
Nekünk mind 2 meganeba elöl lucas, hátul trw fék van.
Az a biztos ha alvázszám alapján rendelsz ha van rá lehetőség, de legalább motorkód.[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Jaded
senior tag
válasz Nordik #66293 üzenetére
Honnan állapítod meg milyen fékrendszer? Ezt én is néztem már, pont FB csoportban volt kérdés valamelyik nap. Én csak annyit látok, hogy az első féknyeregbe ATE, a hátsóba TRW van beleütve. Most elől-hátul TRW fékbetét van fenn (igazi idióta volt aki betette), a tárcsák még a gyárijai, de szerintem így 12év után azokat is le kellene cserélni már.
Renault Megane IV Limited
-
Gabady
aktív tag
válasz Nordik #66304 üzenetére
Félreérted. Ha azt most félretesszük, hogy első és hátsó tengely, több típusú féknyereg van. Pl. ATE, Lucas, TRW, és a típushoz másfajta fékbetét is dukálhat. Nem törvényszerű, hogy ugyanolyan. Dolgoztam az unixnál, és nem egyszer volt olyan, hogy "kell nekem fékbetét ilyen autóhoz...." Gépbe kikerestük és kétféle nyeregtípust hozott és teljesen más volt a két betét, azonos tengelyen.
Röviden.
Nem kell értelmet keresni. Megnézed milyen a féknyerged, felírod magadnak kis papírkára és ha kell fék alkatrész, akkor az alapján bevásárolsz. Lehetőleg jó minőségűt. Pl Zimmermann, TRW
Vagy ha nem értesz hozzá, akkor majd az autószerelő megoldja...(Ez kicsit olyan dolog, mint pl a mobil világban, hogy az Apple a Samsungtól veszi a kijelzőket....)
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Jaded
senior tag
válasz Nordik #66301 üzenetére
&Gabady
Az evidens, hogy hátulra más méret kell, mint előre (legalábbis olyat még nem láttam, hogy egyforma lenne).
Ahogy írtam, most is TRW betétek vannak elől-hátul, de szerintem "kemények" és a tárcsa is, így nem úgy fognak, mintha valamelyik "puha" lenne.
Nem azt mondom, hogy a TRW sz.r, csak azt, hogy ebben az összeállításban nekem nem vált be.Renault Megane IV Limited
-
Gabady
aktív tag
válasz Nordik #66505 üzenetére
Nem óvatosnak mondanám, inkább megfontoltan, előrelátóbban. Ilyenkor még a fék hatásfoka nem olyan jó, ezért jobb kicsit hamarabb fékezni, kicsit felkészültebbnek lenni.
De ha csak a hátsó fék lett cserélve, akkor közlekedhetsz ugyanúgy mint eddig, elöl van a fékerő többlet.Amúgy én fékcsere után elszoktam menni egy próbakörre, hogy minden tuti-e, illetve szoktam normálisan is és pár komolyabb fékezést is csinálni, de persze nem elmelegíteni a féket.
Tapasztalatom szerint kb 500km miután tényleg fasza lesz a fék.[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
válasz Nordik #66522 üzenetére
Szolenoid szelepnél a szimmering milyen állapotban van ? Nekem pl úgy ki volt már, hogy tört mint a ropi, a hétvégén cseréltem ki.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
válasz Nordik #66753 üzenetére
Megcsúszik a szíj. Anyumnak hosszbordásszíj csere óta ugyanez a hang van.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #66765 üzenetére
Több dolog is lehet egyébként.
Generátor is tud vonyítani.
Illetve a folytószelepnél is meg kell nézni a levegőcsövet, ha a tömítése kezd meghalni akkor ott is tud fütyülni.
Sokminden lehet.
Érdemes levenni a szíjat és ráindítani.
Ha úgy is csinálja akkor nem a segédhajtásban van a hiba.Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz Nordik #67079 üzenetére
Fotók akkor is kellenek, a JSZP-be is mi kerülne be akkor. Azt csak úgy lehet megoldani, ha két évvel korábban ott volt az autó és akkor készült 20 fotó, abból 10-et elhasználtak akkor, 10-et meg két évvel később, Exif fájlok simán átszerkeszthetőek. A károsanyag kibocsátás is simán kijátszható, mivel nem méri semmi, hogy mekkora gázállással van a mérés, ha túl magas akkor finomabban nyomkodják és át is ment. Épp ezért nem derült ki a dízelek balhéja is nagyon sokáig.
Azon kívül a fékek, lengők jók szoktak lenni a legfosabb autókon is (amibe nem jó azok árokba mentek már), minden más meg szemrevételezős, rozsda stb. ha mégis fotózva van akkor olyan szögből ne látszódjon. És a kocsi már át is ment a műszakin. Tényleg csak a vizsgaállomás szigorától függ, hogy egy autó kap-e műszakit vagy nem, semmi mástól. -
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #67084 üzenetére
Van egy lecsapató/visszavezető szelep.
Ha az meg van halva akkor tud ilyet. Meg akkor ha kivannak a szelepszárak és túl sok olajat nyom fel a szelepfedélbe, amit a lecsapató nem tud már elnyelni.
Most 2 hónap tesztüzem, ha jó lett és nem termeli vissza az olajat, akkor foglalkozunk a kocsival, ellenkező esetben, el lesz adva,. (lehet így is majd a tulaj eldönti)Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest