-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz rob210 #51572 üzenetére
Az lehet. Ha a Golf 3 OBD csatlakozója jó hozzá, akkor a haverom rá tud csatlakozni. Most az előbb ráadtam a gyújtást és a pollenszűrő felől kattogó hangot adott ki. Az mi lehet? Azt már akkor is csinálta, amikor hoztuk hazafelé a vételkor. Akkor az autószerelő haverom valamit kapcsolgatott meg tekergetett és elhallgatott. De most hiába csináltam bármi, nem hallgatott el. Mi lehet a gond?
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
BLUE TORNADO
senior tag
-
xardas
tag
válasz rob210 #51650 üzenetére
Szia!
Tegnap éjjel a kommentem után megpróbáltam itt is utána olvasni a generátor témának meg is találtam a Gates leírást a 5-6pk-s mizériáról ma reggel az volt az első hogy lerohanjak és bordákat számoljak
Mind a generátor mind a szíj 5pk-s.
Valeo 8200 100907-s generátor van most benne. Már csak azt nem tudom hogy ez a gyária-e...
Most beszéltem 2 felújító műhellyel ha csak csapgy probléma akkor zt mondják hogy 20-30 körül számolhatok. egyik helyen már holnapra tudnék is menni (estére meg is csinálnák elvileg).
Vajon lábon kivihető oda a kocsi? (már ha az akksiban van craft) vagy benne bármi elektronika amit megzavarhat(/elb*szhat) hogy nincs töltés?Helyesírási hibák ejtésére minden jog fenttartva.
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz rob210 #51656 üzenetére
Sikerült rájönnöm végül Nincs benne semmilyen biztosító szeg. Egyszerűen felfelé kell húzni. Egy gumi gyűrű tartja a helyén. Kitakarítottam WD40-el, mert agyig volt olajsárral. Viszont most a kilométerszámláló halványan jelez. Azt mitől produkálja?
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz rob210 #51659 üzenetére
Nem volt benne!! Igen, a többihez képest világít halványan. De ezt tegnap óta produkálja. Most még egyenlőre mér a sebesség mérő. Ámbár nem tudom, hogy ezek mennyire tudnak "csalni"?
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
xardas
tag
válasz rob210 #51655 üzenetére
rob210: Köszönöm a felajánlást de én újpesten lakok. szerintem ez az elugrok kategórián kivül esik
Amúgy megtörtént ma az utazás: amíg oda értem (Szentendrére) nem kapcsolt karácsonyfa módba az óracsoport. A szakik az törént hogy a szabadonfutóban ("ami nem is szabadonfutó, csak gumis csillapító") elszakadt a gumi, valahogy hülyén elkezdett feszülni, szétfeszítette a csapágyat... új szíjjal ki és beszereléssel 42.
Érdekesség: Azt mondják a helyiek hogy ennek a csillapítónak/szabadonfutónak a cseréje a szíj cserével együtt meg kell történnie. Ti így csináljátok?Helyesírási hibák ejtésére minden jog fenttartva.
-
orosziem81
tag
válasz rob210 #51663 üzenetére
Az előző kommentemhez utólag hozzáteszem, hogy nem vagyok autószerelő, és még csak épülget az ismerettáram. De az írottak saját tapasztalatból jöttek.
Nekem erősen javasolták a futómű állítást, mivel a komplett lengéscsillapítást kibontották.
Ettől még lehet, hogy csak plusz bevételhez szerettek volna jutni.. -
BLUE TORNADO
senior tag
válasz rob210 #51677 üzenetére
Akkor ki kell vonatni ideiglenesen, és bontani. 10 év után automatikusan végleg kivonják. Ha nem helyezed forgalomba, akkor a kutya nem fog kérdezősködni, hogy mikor óhajtod újra használni. Mondjuk az egyik haver egy 80-as audit végleg kivonatott. Legalábbis elmondása alapján. Lehet, meg kéne tőle érdeklődnöm.
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
rsf
senior tag
válasz rob210 #51692 üzenetére
Én azt hittem, hogy Te már csináltál ilyet..
Nehéz elhinni ha még nem láttál ilyet én sem hittem a szememnek, de:
A fötengely végén nincs ék, a vezérlés fogaskereke rá van tolva a főtengely végére amin szabadon el tud forogni. A hosszbordás kerék szintúgy. Namármost ha meghúzod a főtengelyben lévő csavart az egy nagy alátét segítségével a két fogaskereket egyszerre tolja neki a főtengelyen lévő válnak és ezáltal rögzülnek.
Szóval a két kerék egyszerre beszorul az alátét és a főtengelyen kialakított vál közé!
Ezért fontos a zsírtalanítás is amikor összerakja az ember én butillal csináltam.
Ez egy elég szar megoldás mert ha a hosszbordás szíj által hajtott egység mondjuk a generátor beáll akkor lazán elrántja a vezérlés fogaskerekét is.
Találtam egy képet amin jól látszódik, hogy bal oldalra kell rakni a két kereket egymás után aztán az a nagy alátét nekitolja a válnak őket![link]
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
rsf
senior tag
válasz rob210 #51695 üzenetére
Ha csináltál ilyet és nem állítódott el úgy hogy semmit sem rögzítettél akkor szerencséd volt!
Mert ha kilazítod a csavart akkor a szelep rugók ha feszített állásban vannak elforgathatják a vezérmű kereket kissé.. Nem beszélve arról, hogy amikor húzod meg a csavart lazán elfordulhat.
Szóval nem hinném, hogy vezérlés rögzítés nélkül ki lehet cserélni a hosszbordás kereket 1.5 dci-nél!!
Mondjuk én bogaras vagyok az ilyesmire a saját kocsimon cseréltem vezérlést annó. Egy fél vasárnapom ráment plussz a hétfő délutánom de már másodjára nem vállaltam be..
Én is azt hittem, hogy biztos kúposan van felrakva a kerék, de amikor bejelöltem aztán 2 perc múlva már nem volt jelen akkor jöttem rá, hogy tényleg kell a rögzítés ezért itt megállt a meló aztán hétfőn folytattam az összerakással. Persze a többi sallangot vízpumpa stb. már megcsináltam vasárnap..
Szóval csak óvatosan azzal a cserével!“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
rsf
senior tag
válasz rob210 #51703 üzenetére
Tudom hogy van, nemrég írtad hogy vetted..
Most azért megy a vita, mert én azt mondtam, hogy 1.5 dci-nél a főtengelyen lévő hosszbordás tárcsa cseréjekor rögzíteni kell a vezérlést, mert máskülönben elmegy. Ti meg azt mondtátok, hogy nem.
Szóval ne keverjük ide a többi dolgot!!
Nálam az volt, hogy amikor én vezérlést cseréltem és lelazítottam a főtengelyen lévő csavart akkor mivel nem volt rögzítve a vezérlésem elmászott a vezérlés. Eddig a pontig ugyanaz minden mintha csak a hosszbordás tárcsát akartam volna cserélni. Ezért írtam amit írtam.
De majd egy szerelő megmondja a tutit..
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz rob210 #51704 üzenetére
Torx kulccsal szerettem volna, de olyan szinten bele volt rohadva, hogy meg sem mozdult. Most vettem egy ilyen csavar kiszedőt. Valami fordított menetű. Nem toom, hogy sikerülni fog-e.
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz rob210 #51708 üzenetére
legfeljebb ráhegesztetek valami keményebb anyagot. Hátha. Apropó. Ha kijönne a csavar, akkor milyet érdemes újra beletenni. Jó, most tudom, hogy leginkább a gyárit. De nem akarok mégegyszer ugyan olyan torx fejűt beletenni. Hatlap fejűre gondoltam. És hanyas csavar megy bele? Normál menetű?
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
-
meroly
veterán
válasz rob210 #51719 üzenetére
Azota probaltam mar hidegen, ilyen felmelegen es uzemmelegen is produkalni a jelenseget a szirvargyujto bekapcsolasaval (amihez tobb energia is kell szerintem mint a telefon tolteshez) de semmi.
Az elofordulhat hogy a levego nem volt eleg oxigendus az egeshez ezert a pillangoszelep vagy fojtoszelep vagy mi a nyavaja probalta korrigalni? Gondolok arra ha pl annyira kozel alltam az elottem allohoz hogy gyakorlatilag a kipufogojabol jovo levegot szivta? Vagy ez nem ennyire kenyes?
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz rob210 #51725 üzenetére
Bátor vagy
Egyedül ezzel a kocsival vagyok úgy néha, hogy nem bízom rá magam. A korábbi 15 éves swifttel simán elindultam, nem féltem tőle hogy otthagy. Előző Clio2-vel se féltem soha.
Ő még kell hogy bizonyítson.Annyira jó lenne érteni hozzá, hogy kb egy szerelőig elvigyem ha gond van, ne kelljen trailert hívni ha nincs nagy baja.
Meg jó lenne tudni mikor mire érdemes figyelni, jó olajcsere, vezérlés ilyenek ok, de ezen kívül van még bőven más.
Esetleg ez utóbbi valakinek egy lista vagy leírás?Impossible is nothing
-
z00li
senior tag
válasz rob210 #51452 üzenetére
Üdv.
Túl vagyunk a szervizen. Az esővíz elvezető el volt dugulva, az utastéri motor valószínűleg már többször is kapott vizet, elég rozsdás volt. Egy új motor került bele, 21k volt kedvezménnyel. A vízelvezető gumijai ki lettek véve, remélem több gond nem lesz vele. Viszont a szélvédő alján eléggé eláll a műanyag burkolat, ott bejuthat még víz?
Z
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz rob210 #51770 üzenetére
Igen, jó meglátás! Valójában egy Grand Scenic II-ből való, és reményeim szerint az enyémbe meg beszerelésre kerül hamarosan.
Évjárat jó, színe egyezik...már csak alátámasztást kell megoldanom eszerint.Na majd bevetek 2db autóemelőt, úgy tuti lesz.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
frankstork
aktív tag
válasz rob210 #51796 üzenetére
Hogyan lehet tesztelni az okoskereket? Mondjuk rajtam már nem segít, 4. éve hajtok egy 2003-as 1.6 16V mégane 2-t :-)
Azt szokta játszani egyébként hogy nem indít csak teker, akkor kontakt spray a benzin pumpa csatlakozójába, és oké. Bár eléggé szét van már, meg kell maszekolnom... -
-
frankstork
aktív tag
válasz rob210 #51806 üzenetére
Szerencsére akkor az enyém még jó. Eddigi mérleg: fhp, gyujtótrafók, az összes szilent, kormánymű, stabilizátorok, fékek, klímakompresszor, féltengely csuklók cserélve. Hackelve: hátsó lámpák csatlakozói, első lámpák csatlakozói, két első index izzó foglalat, most pedig a tápszivattyú szivat.
-
speedydb23
senior tag
válasz rob210 #51835 üzenetére
Ne is mond, nekem a csend eddig nem volt szempont, de amióta meg van a Megane, el sem tudnám képzelni, hogy megint egy zörgő csörgő dobozban üljek.
Nem beszélve arról, hogy autópályán 160-nál sincs benne akkora zaj, hogy ne lehetne beszélgetni üvöltözés nélkül. Szerintem ebben a kategóriában nem sok vetélytársa van a Megane-nak, de lehet elfogult vagyok.
-
Norb175
csendes tag
válasz rob210 #51846 üzenetére
A klímás azt mondta, ha nem kapcsol be ekkora nyomás mellett, akkor szerinte elektronika v. mechanikai hiba lehet, vigyem oda , utánna ő (ők, kérdeztem mást is) foglalkoznak a töltéssel ... , bontóból vegyek másik gombát és ha úgy indul ekkora nyomás mellett, akkor jó, irány a klímás, de ha nem akkor idén nem lesz kompresszor javítás, marad a menetszél
-
SPeti1984
senior tag
válasz rob210 #51879 üzenetére
Akkor megnézem mert lehet minden össze van kutyulva ott, mert ha a rádión az L-R (bal jobb) egyensúlyt állítom akkor épp hogy az előre hátra állítódik ha meg a F-R (előre hátra) akkor meg pont a bal jobb állítódik. De átnézek akkor mindent, még az is lehet hogy a jobboldali hangszóró kábele ki van csúszva picit ezért nem szól. Legalábbis jó lenne ha csak ennyi lenne a baj.
Új hozzászólás Aktív témák
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
- Nespresso Krups Inissia XN100510 kapszulás kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen