-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #51777 üzenetére
Ami ilyesmit okozhat az a rosszul berakott légszűrő, vagy a hanyagul vsszarakott légszűrőház.
Ha nincs erőbeni különbség akkor a gyertya hibát kihúzhatjuk, az rángatás és fordulatszám változással járna.
Az olajnak meg semmi köze hozzá, ha van kenés. Ami meg ha nincs azt a műszerfalon is látnád.Renault power
-
eTrade
tag
válasz Smith Ügynök #51777 üzenetére
Flexicső is okozhat ilyet a kipufogónál.
-
diablo1984
veterán
válasz Smith Ügynök #51786 üzenetére
Abból a benzinas motorok ès a facelift utáni èvjáratok, azokkal kevèsbè van elektromos zűr...
-
SPeti1984
senior tag
válasz Smith Ügynök #51786 üzenetére
Én egy 2003-es 1.4 98le-s Authentiqu plus változatot néztem ki.
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #51786 üzenetére
1.6 16V megvételkor az okoskereket alaposan ki kell tesztelni.
Ha 2007 utánit veszel és meg is nézed alaposan nem lehet vele mellé nyúlni.
De a korábbi példányokkal sinncs komoly baj, azokon a tipushibákat már vagy javították, vagy le tudjuk írni és jó alkupozíció, amiket mind ki lehet küszöbölni, kis hozzáértéssel.Renault power
-
frankstork
aktív tag
válasz Smith Ügynök #52179 üzenetére
Ne WD 40-et. Szerintem. Kontakt spray kell oda.
-
zsola400
aktív tag
válasz Smith Ügynök #52181 üzenetére
Én inkább levágnám a csatit és összeforrasztanám azt a két vezetéket, hiába fújod bármivel elő fog jönni a hiba!
-
frankstork
aktív tag
válasz Smith Ügynök #52181 üzenetére
A legjobb amit Zsola ír. Bár erősen kókány, de én is azt szoktam ha valamelyik csatit már 2x, 3x fújni kellett. Pl. a hátsó lámpák már megvannak patkolva... Nincs is velük gond. Most készülök a táp szivattyú, és az ablaktörlő vezetékeit kontakt hiba mentessé tenni...
Kontakt spray ajánlat. Bemész a praktikerbe, oviba, akárhová, és amire rá van írva. Nem szoktam aggódni rajta különösebben. -
FRENK1988
veterán
válasz Smith Ügynök #53385 üzenetére
Fater járt vele így nem oly rég.
Ereje volt, de fura volt az alapjarat. Elvitte egy független szervizbe és trafó csere lett a vége. Attól kezdve elmúlt minden bajaNem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #53385 üzenetére
Azt a trafót ami elszineződött ki kéne venni megtakarítani alatta a gyertyát szintén kivenni megmérni a gyertya hézagot, letakarítani. Össze rakni ha ez nem segít, akkor minimum 2 trafó megvétele előtt állsz. (párban cserélendő) De mivel valeó van benne, ha pénztárcád engedi, javaslom az összes cseréjét. Beru, denso a javasoltak (álltalam a denso).
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
bobace
őstag
válasz Smith Ügynök #53401 üzenetére
Köszi szépen!
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #53418 üzenetére
Utoljára itt vettem, de ahogy nézem most nincs.
De nyugodtan veheted a berut is az is tök oké.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz Smith Ügynök #53515 üzenetére
Majd télen kiderül!
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #53515 üzenetére
Ameddig az olajbetöltő kupakja nem habos, vagy nem heti szinten fogy el a tartályból a víz addig ne idegeskedj.
Utána viszont már kár idegeskedni, akkor szerelő kellRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #54111 üzenetére
Ha nem fogy az olaj és a víz se akkor ez váltóolaj lesz én mielőbb levenném a motor védőt alulról és megnézném mi szivárog, mert ez a mennyiség így látvány alapján, már elég nyugtalanító.
De ez én vagyok én szeretem ha rendben van az autó és megbízható a műszaki állapota[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #54125 üzenetére
A szimering ha a rudazati az nagyon szopós meló.
Ha a kihajtási fell engedi az annyira nem gáz.
Egy töltésnyi váltóolaj minden féle képpen kell.Mindenesetre a szivárgás helye miatt ezt sajnos inkább a rudazatra tippelném.
Meg kell nézni, addig csak találgatás minden.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #54836 üzenetére
Milyen kocsiról van szó?
Az olajos tapintás a fagyálló miatt van, az keni a vízpumpát.
Az nagyon nehezen szárad ki, ha valoban az folyt.
Régi radiátort odadta megmutatta?Jah és ha a motortér szigetelést nem rakták vissza rendesen rosszabb esetben vissza se rakták), akkor tud hangosabb lenni a kocsi mint megbontás előtt.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #54843 üzenetére
Ahha ha clio II akkor bizony ki kellett venni az egész műszerfalat, ami azt jelenti, hogy kormány le. Na és itt a bibi, el van rakva pár foggal a rücnije. Nem rögzítette a kormányrudat és nem jelölte össze. Pedig illik.
Valamint ott a tengelynél van egy dugó lejet csak az nem lett visszarakva. Motor szigetelés, hogy jön ide? Én az utastérben található zajcsillapítóról beszélek.Foltot meg akár wd40 is okozhatja ha mondjuk befújta a pedálokat, folyamatosan nedves?
Illetve ha a tartálybol nem tünik a víz el, nem kell utántöltögetni, akkor egyértelmű, higy nem a hűtőközegtől olyan.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #54847 üzenetére
Meg kell nézni, hogy most fogy-e a víz.
Ha nem akkor csak annyi, hogy nem tudott kiszáradni még.
Ami most nem fog, ha nem segítesz rá.
Márpedig ha ígymarad be tud rohadni, akkor ritka büdös lesz.Ha nem fogy akkor a csere ok.
Ha továbbra is fogy akkor ki kell deríteni, hogy hol.
Lehet az egy illesztés, egy elreped cső, egy kiöregedett tömítés, vagy akár hengerfej is.A kormányt le kell venni miután a kerekeket egyenesbe állítottad. Arréb rakni azzal 2,3 recével amivel most el lehet rakva és ennyi, nem nagy ördöngősség.
Szakszervízbe viheted, de az drága lesz.
Merre vagy?Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #54975 üzenetére
Az, hogy igazam lett sajnos.
Azért én egy kört futnék, mivel, az ABS gyűrű valóban nem 2 forint és ha előtte jó volt most meg nem akkor csesszenek lovat.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #54982 üzenetére
Clionál szabad, de beépítési garanciát kérj rá!!!
Renault power
-
speedydb23
senior tag
válasz Smith Ügynök #55458 üzenetére
Ahogy írtad a fűtőradiátor lyukadás az típushiba, mert az én Cliomban is lyukas volt...
Egyébként 3év/30e km az nem sok, de egyébként alapvetően a benzines II-es Clio nem egy rossz darab, de sajnos ott is vannak típushibák azért, főleg az elektronika szeret bolondozni.
-
Pete55555
addikt
válasz Smith Ügynök #56290 üzenetére
Hát igen... És nem is olyan olcsó. Viszont a környéken csak ez van ilyen motorral. Lehet megnézem majd, még meglátom.
Viszont a korábban linkelt Megane 1-et pénteken meg fogom nézni, csak ehhez az kell, hogy vigyék el a mostanit. Pénteken reggel 9-re jönnek megnézni, drukkoljatok[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Smith Ügynök #58699 üzenetére
Ilyenre 1.9 TDI, ha nem akarsz költeni rá.
-
konyi79
addikt
válasz Smith Ügynök #58699 üzenetére
Scenic II az egyik legrosszabb Renault az ezredforduló utánról, holtversenyben a Laguna II ph1-gyel. Az a 106 lovas dci az összes változat közül a legveszélyesebb. A km ugye lutri ami benne van, de ha nem a szomszédé volt, amin a szemed előtt cserélték a hajtókar csapágyat, azzal kellene kezdened.
Viszont attól még mindig egy Scenic II maradna. -
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #60673 üzenetére
Olyannyira, hogy nekem is ilyen van a kocsimban.
Ugyanis a clio megane rudazatos váltói mind ebben a hibában szenvednek.
25 perc volt kicserélni a régi olaj amúgy is csereérett volt már nekem.Renault power
-
gooool
őstag
válasz Smith Ügynök #60728 üzenetére
Ha a 204 lovas GT, akkor minden további nélkül jó.
A sima szívóval szerintem elég döglött lehet a 3-as Laguna, a 170 lovas kisebb turbós sem rossz.
Úgy gondolom a Laguna 3 minden téren sokkal jobb, mint a 2-es, általános megbízhatóság terén, mind motor, mind elektronika terén csak a jó dolgokat tették bele.Üdv, Balázs
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #64421 üzenetére
Kizárt, hogy ezzel nem ölöd meg.
Benzin egyértelműen.Renault power
-
forceberg
veterán
válasz Smith Ügynök #64421 üzenetére
Milyen évjárat? DPF van benne? 400e-ből elég sok mindent meg lehet javítani, ha gond lenne.
Ráadásul a fogyasztáson is mindig hoz majd, így szerintem nem kérdés , kivéve, ha esetleg az egekbe tolnák a gázolaj árát. Esetleg a környezetvédelmi bohóckodás miatt lehet gond nyugati nagyvárosokban a dezsővel.(#64423) rob210 : légyszi tedd hozzá, hogy te gyűlölsz minden dízelt, főleg az 1.5-öst.
Holott nem lehet véletlen, hogy már lassan 20 éves blokk még mindig gyártásban van.
A havi egy hosszú 2x350km-es út miatt simán lehet DPF-es is. Kéttömegű lehet még gond, de 400e-be belefér...[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Predator2
addikt
válasz Smith Ügynök #64427 üzenetére
Pro-kontra vesd össze.
Szerelő ismerős van e aki olcsón javítaná ha gond van, tudsz e olcsón alkatrészt.
Mekkora probléma ha kiesik az autó stb....A km szám alapján a benzines ajánlottabb.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Smith Ügynök
tag
válasz Smith Ügynök #64430 üzenetére
Na ez bíztató.
Jó lenne, ha bírná, mert egy fasza kis 1.5dci Lagunát már lassan ingyé utánad dobják. Erre gondoltam pl.
[link] -
polonic
félisten
válasz Smith Ügynök #64434 üzenetére
Ne felejtsd el lekérdezni a gépet a jármű szolgáltatási platformon.
Bár ez N-es rendszám, külföldről behozott.
2017.09.08. - 2018.03.05. nem volt forgalomban
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #64428 üzenetére
3 at raktam be ebből egy pont most hullott ki, de ha a trw-t meg tudod fizetni akkor nem kétséges, hogy melyiket tenném be.
Felejtsd el a dieselt, hidd el tudom miért mondom.
Most pucoltam pont egy ilyen használatú egr szelepét, illetve próbáltam, aztán csere lett, mert úgy je volt sülve, hogy nem lehetett roncsolás nélkül kiszedni.
Ne szivasd meg magad.
Ha Sopron , Nyíregyháza távokatmennél egyértelműen diesel, de amit leírtál az kinyírja.Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Smith Ügynök #68518 üzenetére
Váltó felújítás lehet szükséges. Azért olajszintre ránéznék, a leírás kicsit úgy hangzik, mintha a "vége" nem kapna elég olajat, bár nem ismerem a konkrét váltó felépítését. Nekünk 100k km alatt ugyanannyira van egy nagyon pici hangja az 5. fokozatnak a Golfban, köszöni szépen Kb 200-nál kaphatott új gyári olajat, most karcolja a 300-at. Nem nagyon van változás, gondolom az is közrejátszhat, hogy ebben a sebességben tölti a legtöbb időt.
-
#89309696
törölt tag
válasz Smith Ügynök #68518 üzenetére
Jellegzetes hiba a korabeli kocsiknál, JB1 JB3 váltóknál legalábbis, egyébként a diffi szokott búgni, de búghat a váltó is. Váltóolajat cserélj benne (egybe van a diffivel), a belevalót vedd meg, ha JB1 vagy JB3 a váltó akkor Elf Tranself NFJ 75W80 kell bele, 3.5 liter körül.
A hang nem fog megszűnni, de itteni tapasztalatok alapján olajcserével lelassul annyira a folyamat, hogy kibírja az autó élete végéig már és nem kell cserélni.
Itt a topikban többen is vagyunk akiknek szintén búg enyhén.
[link] Ebben a videóban mikor másodikba rakja is hallani ahogy huhog pl.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #68518 üzenetére
Cseréld ki az olajat a váltóban és nem lesz baja.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #68527 üzenetére
Ha van mibe engedni a használt olajat van egy 8as négyszög kulcsod egy fogód valamint elmész egy autósboltba és 85.- veszel egy roppantógyűrűt akkor simán.
Egy tölcsér és egy darab 10 es slag fog kelleni még, mert gondolom betöltő pumpád nincs így a gravitáció lesz a barátod.Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz Smith Ügynök #68527 üzenetére
Kell egy 8-as négyszögkulcs. Egy 24/16-os roppantós alátét vagy gumis belsejű. Egy kis tölcsér amit bele lehet dugni 10-es csőbe, a csőből fél méter. Meg a 4db Elf NFJ 75W80 olaj.
Alul megtalálod a diffi házán a leeresztőt, felül a hűtőradiátor mögött egy fekete műanyag pillangós csavar a váltóház oldalán. Ez feltöltő és szintező. Ha kifolyt a régi és visszatekerted alul, akkor addig töltöd amíg nem kezd el a slag mellett kifolyni, betekered és kész. 3.5 liter körül megy bele, ha jól csináltad.
A váltóház tetején van egy érdekes alakú pöfékelő szelep, azzal nem kell foglalkozni csak túlnyomás elengedésére van.[ Szerkesztve ]
-
Smith Ügynök
tag
válasz Smith Ügynök #68811 üzenetére
Ja persze azért akarok rátölteni mert csepeget rendesen a váltóból az olaj, ahogy az ezeknél a váltóknál lenni szokott, már biztos az olajszint sem ideális...
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Smith Ügynök #70946 üzenetére
55Ah, 450A-t szoktunk beletenni az 1.4, 1.6-ba.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Smith Ügynök #70946 üzenetére
Kauffernél nézd meg az SCT akkukat, elég jó árban osztogatják őket.
-
#89309696
törölt tag
válasz Smith Ügynök #70948 üzenetére
Nézz körbe máshol hátha van akkora méretben is, ha nincs akkor jó a 45Ah is lényegében, volt ismerősöm aki 2 literes Vectrába rakott ekkorát és indult vele rendesen a kocsi, bár hallhatóan lassabban tekertette, de évekig üzemelt. Inkább a vésztartalék ami necces a kisebb akkuval, főleg télen.
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #70946 üzenetére
50Ah ásat vegyél ha tudsz a kaufferben ott bevizsgált aksit kapsz és mindegyiknek fel van tüntetve rendesen a mérete.
Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz Smith Ügynök #73057 üzenetére
Az 1.6 szívót ki is ejtheted 1300 Kilós autónál, főleg mivel K4M. Az 1000 Kilóban szépet villant, de fölé nem való. A szerkezet elpusztíthatatlan amúgy, de nem való akármekkora kaszniba.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #73057 üzenetére
Ezek közül én a lagunát venném, de a TCE a korszerűbb újabb!
Viszont a laguna nagyon kereskedős.
Ezek azok a kocsik amikre ha felteszem a diagot rögtön nem olyan megkímélt, vagy ha meglátja a kezemben a diagot a kereskedő közli, hogy most jut eszébe ezt már lefoglalózták.De legyen szerencséd.
M3 6 os váltós az egy elpusztíthatatlan csatahajó.
Ha az is képben van akkor azt vedd hiába régi motor az 1.6 6 os váltóval az egy igazi családtag lesz nem egy kolonc![ Szerkesztve ]
Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz Smith Ügynök #73059 üzenetére
Régi, egyszerű, megbízható és elpusztíthatatlan, csak nyomatékszegény, halott alacsony fordulaton. Igazából minden szívó 1.6 kevés egy 1320 Kg-os autóba. Beül még két ember aztán vége is van.
M3 egy fokkal jobb szerintem picit könnyebb meg alacsonyabb ami kedvez a motornak, de én abba se venném meg. Az M1-en meg Clion, Thalian meg más 1000 Kilós kocsin kívül egyikbe se venném meg az 1.6-ot, mert sovány. Cserébe nagyon megbízható, ha 10 évre tervezel vele és nem akarsz szerelőhöz menni egyszer sem akkor az 1.6 M3 jó megoldás. Én mondjuk akármilyen rossz hírük van vagy dízelt vagy valamelyik 1.4 tce-t venném ezerszer inkább.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Smith Ügynök #73062 üzenetére
Ha nem anyuüzemben van használva (minden butiknál megáll) akkor évi 5ezerre is lehet dízelt venni. Az egy bullshit, hogy 20ezer alatt nem lehet dízelt venni, csak ne 1-2 Km-t menjen egyben. Vagy ha igen akkor minden hétvégén el kell vele menni valahova. Tehát több tervezést igényel az kétségtelen, meg eleve vásárlásnál is jobban meg kell nézni, mint egy benzinest.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #73062 üzenetére
M3 2.0 gradtour.
Csak itthon nem találsz.
Ha nem száguldozni veszed akkor én továbbra is M3 1.6 6 gangos azaz 110Le verziót javaslok.
Az 1.4 tce vezérlés cseréje nem akarod megtudni mennyibe kerül, de annyit segítek ki kell venni hozzá a motort, gondolom így sejted.
Ott a turbó ami ha szerencséd van és gondos gazdától van elmegy 300-400ezret, de nincs szerencséd akkor te fogod cseréltetni rajta. Szerintem sejted, hogy az se 20 forintba kerül.Míg egy 1.6 16v kiforrott konstrukció, már a gyújtástrafó se érinti.
A vezérlést meg egy nap alatt kicserélik rajta 130-150e között ha valami rabló szervizbe viszed 220e. eddig ez volt a legtöbb amit el mertek kérni érte.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- nVidia tulajok OFF topikja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nők, nőügyek (18+)
- Macska topik
- PlayStation 5
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- BestBuy topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest