-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SG3rg0
őstag
válasz diablo1984 #49002 üzenetére
Szia!
És ha ez így van az mitől lehet? Nem olyan rég volt olaj cserélve. Olajszintet megnézem de azt se régen néztem rendbe volt. Hát ha az olaj folyik akkor az nem csak szivargás.
-
SG3rg0
őstag
válasz diablo1984 #49005 üzenetére
Ezt kézzel én meghúzhatom?
Féktisztítom nincsen, egy rongyal letörlöm és nézem, hogy mizu. Ugye itt nem sok olaj vesztésről beszélünk?
[ Szerkesztve ]
-
SG3rg0
őstag
válasz diablo1984 #49007 üzenetére
S.O.S kell ezzel mennem egy szerelőhöz?
-
SG3rg0
őstag
válasz diablo1984 #49009 üzenetére
H szemben állok a szűrővel melyik irányba csavarjam?
-
SG3rg0
őstag
válasz diablo1984 #49011 üzenetére
Na megnéztem! Én már a szűrőn nem bírtam húzni. Viszont maga a szűrő alja csont száraz volt. Nem volt sikamlós, csúszós olajos. A hűtő alatt is nedves vizes valami, meg másútt is. Nem lehet valami pára víz lecsapódás. a Garázs miatt? Mert ha a szűrőnél folyik gondolom akkor lefele orientálódik a csepegés folyás ez meg nagy területen nedves nem mondom hogy nem olaj.
-
SG3rg0
őstag
válasz diablo1984 #49013 üzenetére
Lehet igazad van, de 2016.08.19 ekkor volt cserélve az olaj és a szűrő.
Holnap elviszem megmutatom egy szakinak. -
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #49039 üzenetére
Ez rendben és akkor ha megmérnénrk egy buszt, szerinted mit kapnának?
Oké, hogy több utas, a fejkvóta kevesebb, bár én még ebben is kételkedek.
De a busz nem mindig jár teli, amikor 2-3 ember ül rajta akkor azt hiszem be is hozza a "spórolást"
Amikor elkezdték az elektromos buszokat venni, meg a cngseket akkor azt mondtam na valami előre lépés, de aztán láttam, hogy ez csak egy kis zöldítés az alap beszerzés maradt a diesel koromokádó.
A multkor egy ilyen hiper csoda új merci mögött mentem, hát hagyjuk......
Papíron lehet teljesít valamit, de az életben.Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #49195 üzenetére
Jah oké.
Váltottam már nevet a profilképhez illőt.
Smoke some weed nigga!
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #49215 üzenetére
Bocs, telorol vagyok. https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=238276505&fr=2007:2010&ps=0&dam=0&p=:4000&pw=74:86&s=Car&ms=20700;17;;&vc=Car&ft=PETROL&st=FSBO&tr=MANUAL_GEAR&mga_d188=DesktopVIPAutomaticRedirect
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #49213 üzenetére
Ez az ülés is relatív dolog szvsz. Én majd 3éve vettem a kocsit szinte makulátlan ülésekkel, szó szerint. Mire második évet rúgta nálam az autó az állandó benti mászkálás és az övem tépőzárja úgy kidörzsölte az ülést, hogy kiszakadt és ezalatt belement kb 20k km. De ettől még megkímélt az autó meg gondos gazda stb. Sőt az sem mindegy szerintem hány kgos ember ül benne nap mint nap, az is elnyomja a szivacsokat és deforlámja az ülést.
-
hannas1987
újonc
válasz diablo1984 #49223 üzenetére
Hideg motornál is van rezgés de üzem meleg motornál sokkal erőssebb de ha egy újjal hozzáérek a műszarfalhoz megszűnik amíg fogom
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #49239 üzenetére
Ez egy sima 6 vagy 8 as t elosztó nem?
Ilyet bármelyik boltban kapsz szerintem.
Vagy van benne valami spéci grimbusz, hogy ne legyen egyszerű?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #49242 üzenetére
Hát ez bontóból lesz csak ahogy nézem.
Vagy le kell esztergáltatni fémből.
Én se találtam így hirtelen átnézve.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #49246 üzenetére
megragasztottam, addig megteszi, míg nem találok rá valami megoldást!
Múlt hét szombat óta nem volt beindítva a verda, most még a porlasztók visszafolyó ágát is lebomtottam, így akár levegő is lehetett a rendszerben, de kíváncsi voltam, hogy a -8fokban így 1 hete áthűlve hogy indul:
Szerintem korrekt, mondhatni 1,5edik fordulásra beindult, ami akár a levegős rendszertől sem rossz!Indulás után az a csörgés a nyüves katalizátor, ha tavaszig kibírja, akkor megy úgyis kasztnishoz, ott majd megoldják a csörgőét is!
-
Wiz Khalifa
addikt
-
Gabesz87
veterán
válasz diablo1984 #49262 üzenetére
Nem igen szokott, ez egy új Megane, és ráadásul most vettem a szenzorokat is a téli gumi szettel együtt. Esetleg nullázzam le, hátha segít?
[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #49266 üzenetére
Én is elkönyveltem már hogy a béna én vagyok nem a kocsi
Viszont itt már elindultam nagy gázzal egyes, mint egy szőke. Ment is szépen, majd mondom rakok egy kettest, mégis hideg van nem pörgetem, kuplung kettes és akkor érzem nem lesz jó. Mondom ok, semmi gond, kuplung és elgurulok a kereszeteződésig (kb 10 méter), de már zuhan is a fordulat és áll is meg. Legközelebb nem rakok kettest, had pörögjön 2500-on egyesbe a mínusz 10-be, biztos jó az neki
Mondjuk eddig 75%-ban diesel kocsikat vezettem, kivéve a swift, úgyhogy nagyon szokni kell még.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #49294 üzenetére
Takarítva csak a fojtószelep volt.
Mást mit kellett volna még?Most másik szerelőhöz vittem, régi ismerős. Kinyitotta a motorházat és széttárta a kezét, azt mondta gyönyörű, ez még új.
Mondom neki, ja, röntgenszemmel is belenézhetnél, mert én ennyire nem vagyok boldog sajnos.[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #49248 üzenetére
sikerült bontóból vennem ilyen T vackot, az a poén, hogy amit szereztem az már egy továbbfejlesztett cucc, a tövében gyárilag jóval vastagabb, gondolom volt pár reklamáció és ez már a javított verzió! Rápattintottam és örömbódottá!
U.I.: nem tudom mikor ment utoljára minden izzítógyertya, de most úgy indul a verda, mintha 40 fok lenne!
(#49297) meroly: a tiedben ha jól rémlik már nem mechanikus az alapjárati motor, de majd rob megmondja a frankót! Jók ezek a használt autók, mindig van valami szopacs, még az ilyen bejáratósokban is, szinte több nyűg van a tieddel(de legalább annyi), mintha már televerték volna km-el! Ezért mondom, ami már 10 vagy több éves, abban bármikor bármi, öregszik a cucc és azzal együtt jön a hiba is, ha volt használva, ha nem! Amúgy az előző gazdia nem mondta, hogy valami nem kerek? Ők is szophattak azért vele, gondolom nem újdonság nekik sem.....
[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #49298 üzenetére
Az előző tulaj csaj megdöbbenve áll az események előtt és már majdnem elsírta magát hogy ő nem akart rosszat meg tényleg mikor még vételi szándék nélkül beszélgettünk is hogy ő mondta nem azért adja el mert bármi gondja lenne vele stb. Igen lelkizős kolleganő, szóval tuti nem akart átverni. Szerette a kocsit, dédelgette, neve is volt.
FHP-t mondta hogy a miatt egyszer cserben hagyta meg hogy csak tisztogatták, de nem vett bele újat végül. Lehet majd nekem kelleni fog.
Meg a gyertyákat se cserélték neki a 13 év alatt, szóval a miatt még egyszer cserben hagyta és akkor kapta a 4 új gyertyát és a 3 trafót.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #49301 üzenetére
Ő nem nagyon indult -10-ben, mert a garázsa fűtött volt.
Ha melóból ment haza és kihűlt annyira, akkor sem vette észre, mert szőke nő (nem bántásból) és magasabb gázzal indult el mint amit én szeretek. Ezáltal lehet később rakott kettest is.
Azért kapott most az ősszel csak 3-at, mert 1-et már két évvel korábban cseréltek neki.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #49303 üzenetére
Ezt nem kérdeztem. Nem indult el neki egyáltalán, bevontatták és már a számlát láttam hogy cserélve lett.
Impossible is nothing
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #49309 üzenetére
Csinálta akkor is...csak most még több helyen.
És hát lássuk be, nem illik az imidzshez az ilyesmi.
Lehet tényleg PUR-hab lesz a vége.Üdv, Balázs
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #49363 üzenetére
Persze. A gyári 10A-est. De volt mikor kíváncsiságbók a használtak közül 15A-est raktam be. Azt is gond nélkül 2-3 hét alatt kinyírta.
(#49367) rob210:
Még nem volt generátor mérve de ha az lenne a gond akkor a többit is basztatná nem? Pl a kocsi jobb oldali világításainak a biztijét is, meg a többit.Amúgy a motortérbe még nem láttam sosem kóbor kábelt meg ilyeneket. Kezdem az izzó cserékkel. Ha nem oldja meg akkor lehet kénytelen leszek együtt élni vele. Ha most csak annyit tesz hogy a biztit kicsapja 2-3 hetente az annyira nem zavar mert nem nagy tétel venni pár darab 10A-est de bennem van a para amiatt hogy nehogy mást is károsítson ez a zárlat előbb utóbb. Bár elvileg a bizti azért van.
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #49433 üzenetére
Újonnan nem kapni, illetve drága lenne ha lehet?
Mert oké hogy veszek egy bontottat de szerintem az is olyan állapotú lesz egy kis idő múlva nem?
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #49517 üzenetére
1.6 i4 SOHC 8v MPI motor van benne. Aminek az adatai Wikin kint vannak: 75kW, 101le
De volt 1.6 FSI i4 DOHC 16v is ami 85kW, 113le-s.
Szóval volt 1.6 8v benne igen.
Hogy hogy eladod a Laguna-d és Octavia-t vettél? Azt hittem Renault párti vagy.
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #49532 üzenetére
Hát mi pont megállapítottuk a haverral, hogy amíg van benzin és lehet járni velük, addig 2007 utáni autót nem veszünk.
Szinte az összes megbízhatatlan elektronikai bomba.De sok sikert ki lehet fogni jót. (állítólag)
Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #49536 üzenetére
Tényleg sok sikert hozzá.
A tapasztalataimat nem írom le veleRenault power
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #49536 üzenetére
Szép!
Remélem megélem az elektromos autókat. Hányingert kapok a mai autóktól (robbanó motoros).
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Sanyo77
tag
válasz diablo1984 #49536 üzenetére
Szép, sok balesetmentest hozzá.
De a Laguna szebb
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #49545 üzenetére
Pont azért mert nincs benne sok extra.
Légzsák klíma ez az apróság van ami nekem kell.
Amúgy meg nem romlik el soha és nekem ez számít a motorja kiforrot kis hibalehetőségei vannak, olcsón fenntartható.Magyarán racionális választás.
Renault power
-
orosziem81
tag
válasz diablo1984 #49547 üzenetére
Gyermekkori kedvencemet adtad el. Legyen szerencséd a váltással!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #49728 üzenetére
Kár hogy nem 205/45-ös a gumi a felniden. Felpróbáltam volna a talicskára. Mert mycso 205/55-öse nagy volt. De 45-el elvileg pont fasza lenne minden és ha igen akkor megbeszélhettünk volna valamit.
Nem tudom miért ilyen szerencsétlen a Thalia hogy nem nagyon fér be alá. Pedig a Clio 2 elvileg elöl is ugyan az a kialakítású legalábbis 5 ajtósnál (passzolnak az elemek) és azok alá még van aki a 17-est is simán alátolja... Nekem meg a 16-os is beakad a lökösbe... Pedig 15-öst nem akarok alá.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #49774 üzenetére
Mennyiért reális szerinted?
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #49776 üzenetére
nem mindegyiken van ott a renault felirat nem ? akkor ennyit nem szabad adni érte ez a lényege?
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #49788 üzenetére
Gondolom az ezüst példányról írod,nem az 1,37 milliós feketéről.
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #49791 üzenetére
De ezt az 1,37-es érdemes lehet megtekinteni? Olyan kopottnak tűnik nekem. Igen nem egy agysebész ,de próbálom ezt most kizárni
-
roseane2004
csendes tag
válasz diablo1984 #49805 üzenetére
Egy ismeros szerelo 200-250 ajanlatot adott.
Ami ha valoban akkora a baj (magam latom hogy van fizikai elvaltozas)es lelkiismeretes a szerelo fajo szivel elis fogadnank.
De marciusig nem er ra a szerelo elvallalni. -
roseane2004
csendes tag
válasz diablo1984 #49808 üzenetére
Hat szerencse van internet,igy ha ez is 300-400 akar lenni akkor tuti motor csere azt pedig 100korul tudok.
-
roseane2004
csendes tag
válasz diablo1984 #49810 üzenetére
Már csak a baj hogy nem tudok több szerelőhöz menni igy hogy vontatni kell, ki lenne a megbízható.Mert legtöbbje óradíjas..Ha valóban sok idő simán plusz 5-10 órával rávághatja hogy dolgozott vele.Ahogy nézzem 6000ft az átlag óradíj.
És ha csak a szerelésre elkérnének 100-120ezret az alkatrészek árai csillagos egek lesznek. És a plafon 250e részünkről, és a motorcsere maximum 5-6 óránál több nem lehet. ezért erősen gondolkodom a motorcserén. -
eTrade
tag
válasz diablo1984 #49791 üzenetére
Szerintem is inkább várjon vele 1 évet az ember (ha megteheti), kuporgasson még pár százast és annyiért már vehet Mégane 3-ast, ami azért jóval jobb konstrukció lett, mint a 2-es.
Nem is értem, mikor/miért mentek fel ennyire a Mégane 2-es árak?
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #49827 üzenetére
Igen, nagy a szerelem a kezdeti bizalom ingadozást leszámítva
Impossible is nothing
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #49827 üzenetére
Akkor asszem,hosszabb várakozást igényel egy benzines kombi megane 3 beszerzése. 180 ezer km futás már elég soknak tűnik.
-
rsf
senior tag
válasz diablo1984 #49796 üzenetére
A renaultnál telefonon is adnak felvilágosítást az alvázszám ismeretében!!
Én tavaly 3 szalont is felhívtam és mindenhol elmondák mikor hol volt szervízben a kocsi..
Én is kintről behozott kocsit vettem..
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #49874 üzenetére
Fordulat ilyen egyenletes meg sose volt. A mutato meg se rezzen. Volt 30-50-es ingadozasom azt latni lehetett.
Radio megy de ha kikapcsolom akkor is van. Szellozes ugyanez. Vilagitas szinten.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
roseane2004
csendes tag
válasz diablo1984 #49927 üzenetére
Nem volt csattogas csak csuszo szorulo vezermuszij,majd egy lefulladas. Es ennyi volt. Hetfo ota vadasszak a k9k700as motort bele, ismeros bontosoktol,nem akarnak videkrol kitudja kitol fuzott blokkot.
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #49933 üzenetére
Nekem eddig csak télen evett 10 lityit úgy hogy csak városba használom. De majd ha meg lesz bütykölve (az a recsegő hang amit régebben említettem) és úgy van megyek majd vele románba kíváncsi leszek mit fog enni akkor.
A gyertyákat szombaton állítottam be, nem tudom miért de nem tapasztaltam változást a 0.6-ról 0.9-re állítással. Ugyan úgy indul, ugyan úgy jár a motor stb... Talán minimálisan halkabb.
MÁS:
Főként Robhoz szól a kérdés.Már kezdek gyanakodni hogy nem a stabilizátor rúd adja az a "recsegést" mert már van amikor olyankor is hallom ha ki-be szállok (nem 60-80kg vagyok) de a legfeltűnőbb ha nagyon kátyús úton megyek vagy tényleg ha leveszem a gázról a lábam és a motorfék elkezd dolgozni.
Már arra is gondoltam nem-e az első teleszkópok vagy rugók? A hátsó teleszkópokat cseréltem szal az nem gond. De az elsőket nem cseréltem még mert úgy tűnik jók.
Smoke some weed nigga!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest